SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html![]()
Als iemand zich afvraagt waarom je Muis overal ziet; vandaag wordt Muis begraven.
ToT heeft een geweldige UI gemaakt van de welbekende MaryMouse UI, met een kaarsje.
Als je ook deze UI als eerbetoon aan Muis wilt, kun je die hier vinden. https://i.imgur.com/PUoVulO.jpg of https://i.fokzine.net/usericons/180477/MiSgKOZh.jpg
[ Bericht 0% gewijzigd door ToT op 06-10-2017 10:06:28 ]
quote:
quote:
Mein herz schlägt nicht mehr auf eigen kraft?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:25 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
En het is eigenlijk gewoon een kinderliedje wat dat achtergrondkoor zingt
Da's de Rammstein interpretatie. Till Lindemann en zijn vrouwquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Mein herz schlägt nicht mehr auf eigen kraft weiter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ah!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Da's de Rammstein interpretatie. Till Lindemann en zijn vrouw
Hoppe Hoppe Reiter
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas moet ik afhaken; morgen een zware dag op het werk, dus ik moet plat...
Bedankt en welterusten
Slaap lekker Elfquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas moet ik afhaken; morgen een zware dag op het werk, dus ik moet plat...
Bedankt en welterusten
Zo leer je nog eens wat van de achtergrond van een bepaald nummer wat je niet had verwachtquote:
ZEF Stylequote:
ALstuquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 01:00 schreef ToT het volgende:
U breidt er een eind aan?Hee thx voor de tunes weer, kerel!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 06:17 schreef livelink het volgende:
Als iemand zich afvraagt waarom je Muis overal ziet; vandaag wordt Muis begraven.
ToT heeft een geweldige UI gemaakt van de welbekende MaryMouse UI, met een kaarsje.
Als je ook deze UI als eerbetoon aan Muis wilt, kun je die hier vinden. https://i.imgur.com/PUoVulO.jpg
daar sluit ik me bij aan....quote:
quote:
Ik ook, topgozerquote:
Dit kan ook wel in de TT, toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 06:17 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting
Als je ook deze UI als eerbetoon aan Muis wilt, kun je die hier vinden. https://i.imgur.com/PUoVulO.jpg
Voor de iPads onder ons:quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 08:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen op deze droevige dag![]()
![]()
Het lukt me even niet om mobiel mijn UI aan te passen, doe ik later. Mooi gebaar!![]()
Dankuquote:
Enjoy!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:38 schreef knokkels het volgende:
Wat een stilte in het topic zeg
* knokkels rent naar de keuken voor koffie en aanverwante artikelen
Blijkbaar gaat dat makkelijker met een zuignapje. Zit nu te weinig vocht in dus krijg je luchtbellen waar het vocht hoort.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Enjoy!
Pffff soms lukt het me redelijk om die sclera-lenzen er in de toen, maar vandaag gaat het rampzalig. Ja het inbrengen gaat nu redelijk vlotjes, maar ik krijg er steeds luchtbellen onder vandaag. Geen idee waarom het vandaag anders is dan op andere dagen.
Symph, môggequote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat dat makkelijker met een zuignapje. Zit nu te weinig vocht in dus krijg je luchtbellen waar het vocht hoort.
Gelukkig heb je nog een brilquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:16 schreef ToT het volgende:
Pffff vergeet het maar met die kutlenzen.
Mijn beide ogen zijn nu knalrood en zwaar pijnlijk. Ik had er eindelijk eentje goed in, maar de andere lukt vandaag gewoon echt niet.![]()
Ik wil mijn ogen echt niet verkutten met deze dingen.![]()
Als je je in de ogen krast met de randjes van die lenzen is je eerste reflex natuurlijk in je ogen wrijven om de pijn te verminderen, maar dat schijnt dan juist littekenweefsel te veroorzaken waardoor je zicht juist weer verder verslechtert.
Fuck this!
Owwwquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
....waarbij ik met 1 oog slecht zie, waarvoor ik deze medische lenzen juist nodig heb.
Nee dit is echt iets wat je zelf moet doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Owwwdat maakt het dan wel lastiger inderdaad.
Kan Michaela je niet helpen? Zo dicht bij je ogen is afstand voor jezelf schatten best wel een crime
Hot damnquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dit is echt iets wat je zelf moet doen.
Beide ogen wijd open, kin op de borst, met je vingers de oogleden open trekken, de lens op het zuignapje zo horizontaal mogelijk houden om het zout water er niet uit te laten lekken, dan zonder morsen naar je oog brengen terwijl je de oogleden met beide handen open houdt, de lens naar je oog toe brengen en zorgen dat het de randjes van je oogleden niet raakt (want dan kan er water uit morsen of een wimper er onder komen wat erg pijnlijk is), de lens FLINK tegen het oog aan drukken, al drukkend het zuignapje inknijpen zodat het vacuüm opgeheven wordt (NIET trekken terwijl je inknijpt omdat er dan weer lucht onder kan komen), dan het zuignapje van je oog terug trekken, oogleden loslaten, eventueel nog iets aan het onderste ooglid trekken als blijkt dat het randje van de lens er nog onder zit, en bij die laatste stap hopen dat je niet zo'n slurpend geluidje hoort, want dan komt er alsnog weer een luchtbel onder en kun je wer met een ander zuignapje de lens uit je oog gaan hengelen (HOPEN dat de rand van de lens niet over je oog heen gaat schrapen als je dat doet!), en kun je weer van voren af aan beginnen.
En na elke poging moet je de lens weer in de bewaarvloeistof doen, omdat dat een olie-laagje vormt dat voorkomt dat de lens beslaat.
En als je veel eiwit-afzetting in je ogen hebt zoals ik, moet je dit allemaal 2x per dag doen.
[ afbeelding ]
En soms doen mijn oogleden 's ochtends nog pijn van het gekloot van de vorige dag. Dan is het extra lastig ze open te houden om de lenzen weer in te doen.
En het kost alleen aan lenzen al elk jaar je hele eigen risico plus nog ¤120 aan eigen bijdrage.quote:
90-180 euro aan bewaarvloeistof alleen al. heuliesjitquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
En het kost alleen aan lenzen al elk jaar je hele eigen risico plus nog ¤120 aan eigen bijdrage.
Daarnaast heb je nog bewaar- en schoonmaakvloeistoffen nodig à ¤15 per flesje of zo, waar je 1 tot 2 maand mee je lenzen kunt verzorgen, en je hebt oogdruppels nodig om de lenzen te kunnen verwijderen maar ook om ze tussendoor te bevochtigen, en je hebt uiteraard de ampullen steriel zout water nodig die 1 à 2 dagen meegaan.
De oogdruppels en de ampullen zout water krijg ik gelukkig via de apotheek (wat bijna niemand lukt), maar al met al is het gewoon een fakking dure bedoening.
Ja sorry, dan zie ik gewoon liever wat slechter met 1 oog.
En het kloterige is ook nog eens dat de lenzen pas volgend jaar gedeclareerd worden. Ik heb dit jaar als het goed is al een flink deel van mijn eigen risico gebruikt, maar ik denk dat mijn ziektekosten volgend jaar een stuk lager zullen uitvallen. Grote kans dus dat mijn hele eigen risico wordt opgebruikt aan lenzen die ik misschien niet eens meer ga gebruiken.
Ja de bewaarvloeistof kan 3 euro goedkoper; Boston is een goed maar betaalbaar merk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
90-180 euro aan bewaarvloeistof alleen al. heuliesjit
Lenzen die dit jaar geleverd zijn, vallen onder de verzekering van dit jaar en niet volgend jaar. Dus eigen risico 2018 is niet van toepassing, al declareren ze pas in 2019. Daarnaast, heb je al eens aan een second opinion gedacht? Want dit geklooi is ook niksquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
En het kost alleen aan lenzen al elk jaar je hele eigen risico plus nog ¤120 aan eigen bijdrage.
Daarnaast heb je nog bewaar- en schoonmaakvloeistoffen nodig à ¤15 per flesje of zo, waar je 1 tot 2 maand mee je lenzen kunt verzorgen, en je hebt oogdruppels nodig om de lenzen te kunnen verwijderen maar ook om ze tussendoor te bevochtigen, en je hebt uiteraard de ampullen steriel zout water nodig die 1 à 2 dagen meegaan.
De oogdruppels en de ampullen zout water krijg ik gelukkig via de apotheek (wat bijna niemand lukt), maar al met al is het gewoon een fakking dure bedoening.
Ja sorry, dan zie ik gewoon liever wat slechter met 1 oog.
En het kloterige is ook nog eens dat de lenzen pas volgend jaar gedeclareerd worden. Ik heb dit jaar als het goed is al een flink deel van mijn eigen risico gebruikt, maar ik denk dat mijn ziektekosten volgend jaar een stuk lager zullen uitvallen. Grote kans dus dat mijn hele eigen risico wordt opgebruikt aan lenzen die ik misschien niet eens meer ga gebruiken.
Okee, ik ben blij met mijn bril van 125 euro en de boodschap van mijn oogarts dat ik fysiek niet eens lenzen KAN hebbenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de bewaarvloeistof kan 3 euro goedkoper; Boston is een goed maar betaalbaar merk.
De schoonmaakvloeistof moet je wel eentje van 15 euro voor hebben.
Dat zout water is een tientje voor 30 ampullen. Na veel oefening kun je wel 2 dagen per ampul doen, dus an sich is dat weer niet zo duur.
Oh ja, en de zuignapjes moet je af en toe vervangen en die kosten ook ¤7,50 per stuk!
Maar goed, bij zuinig gebruik:
Bewaarvloeistof 12 euro per 2 maand
Schoonmaakvloeistof 15 euro per 2 maand
Zout water; 10 euro per 2 maand
Hylo gel oog"druppels": 15 euro per maand, dus 30 per 2 maand.
(Laatste 2 voor als de apotheek het niet meer zou uitgeven. Aangezien we verhuisplannen hebben is de kans reëel dat de volgende apotheek dit niet meer doet.)
Dat is ¤67 per 2 maand, dus ¤402 per jaar.
Eigen risico van ¤385 plus eigen bijdrage van ¤120,- = ¤505,- per jaar als je verder geen andere ziektekosten zou hebben, dan zit je al boven de ¤900 per jaar voor die lenzen.
En dan dus nog af en toe zuignapjes vervangen van ¤7,50 per stuk, ladingen tissues kopen om je ogen en vingers (en spiegeltje) te drogen tussen de inzet-pogingen door, wat extra verbrik aan vloeistoffen en je zit makkelijk boven de ¤1000 per jaar.
Mwah ik denk dat ik die oogdruppels nog wel kan blijven krijgen, dus dat scheelt weer ¤180 per jaar.
Ja geen idee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lenzen die dit jaar geleverd zijn, vallen onder de verzekering van dit jaar en niet volgend jaar. Dus eigen risico 2018 is niet van toepassing, al declareren ze pas in 2019. Daarnaast, heb je al eens aan een second opinion gedacht? Want dit geklooi is ook niks
Heh okee dan!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Okee, ik ben blij met mijn bril van 125 euro en de boodschap van mijn oogarts dat ik fysiek niet eens lenzen KAN hebben![]()
Mijn linkerpupil wijkt te ver af
Ik heb ook cilinders in mijn bril overigens. Dat was dus ook de reden waarom het mij door de oogarts werd afgeraden om een stel lenzen te nemen. Iets is er bij fout gegaan in de voorlichting blijkbaar?quote:
quote:
Nou cilinder is an sich geen probleem, maar 0,5 is onmogelijk met lenzen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb ook cilinders in mijn bril overigens. Dat was dus ook de reden waarom het mij door de oogarts werd afgeraden om een stel lenzen te nemen. Iets is er bij fout gegaan in de voorlichting blijkbaar?
Geen suiker in huis maar met kruidnoten goed te doenquote:
Kaneel in huis? Gewoon wat kaneel in de gemalen koffie gooienquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:19 schreef just me het volgende:
[..]
Geen suiker in huis maar met kruidnoten goed te doen
allebei in huis, dank !quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kaneel in huis? Gewoon wat kaneel in de gemalen koffie gooien
Of honing. in de koffie dan, in de mok.
Ik weet die dingen gewoon feilloos natuurlijkquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:09 schreef just me het volgende:
een van de nummers tijdens de uitvaart..
quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:19 schreef CindieY het volgende:
Het is druk op het werk, maar even een minuutje genomen om stil te staan. Sterkte aan iedereen die het nodig heeft!
Lief!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:19 schreef CindieY het volgende:
Het is druk op het werk, maar even een minuutje genomen om stil te staan. Sterkte aan iedereen die het nodig heeft!
Ah da's wel een idee, thx!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
@ToT: ipv tissues voor het deppen van je ogen en handen gewoon een lekker oude theedoek gebruiken, die geven geen pluisjes af (jarenlange ervaring....)
Je hebt maar 1 paar ogen, daar moet je zuinig op zijn man. Is de pijn en het gekloot het waard. Kunnen zachte lenzen niet? Ik heb geen idee of die er zijn in de specificaties die jij nodig hebt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah da's wel een idee, thx!
En qua hygiëne zal het vast ook wel goed zitten.
Maar ik weet nog niet zeker of ik er wel mee verder wil. Het is echt zo'n gekloot.
Mijn ogen doen nu geen pijn meer maar voelen wel wat droog aan. Misschien dat ik straks nog een poging ga doen of anders morgen, maar pffff....het is zo'n duurliefhebberij, veel gekloot en vaak fikse pijn.
Jammer van de witte achtergrond. Muis zou me het hebben vergeven..quote:
Zo niet dan gaat het straks stormenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jammer van de witte achtergrond. Muis zou me het hebben vergeven..
Lief van jequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:19 schreef CindieY het volgende:
Mijn ogen zijn giga droog en hebben ook nog eens EXTRA droge plekken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 paar ogen, daar moet je zuinig op zijn man. Is de pijn en het gekloot het waard. Kunnen zachte lenzen niet? Ik heb geen idee of die er zijn in de specificaties die jij nodig hebt.
Ik heb nu natte ogen. Wil je wat extra vocht hebben?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn giga droog en hebben ook nog eens EXTRA droge plekken.
Vanwege die droogte heeft de oogarts besloten deze sclera/klere-lenzen te doen.
En met die sclera-lenzen schijn je ook net iets meer te kunnen doen met de cilinder......althans dat WAS ij verteld.
Paintbucket op het wit!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jammer van de witte achtergrond. Muis zou me het hebben vergeven..
Normaal gesproken zou ik zomaar even een mooi gedicht uit mijn knokkels geschud hebben.
*gaat broeden*
Snap ik ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nu natte ogen. Wil je wat extra vocht hebben?
Ik heb hem online gemaaktquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Paintbucket op het wit!Heb ik ook gedaan met deze UI.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:53 schreef knokkels het volgende:
Muis met haar Mama Appelsap shows
Ken Touched This
quote:MaryMouse, in The House.
Oldschool, Em en Happy Hardcore. Daar bleef je wakker voor
De wetenschap en liefde over kazen, bleef je over verbazen
Nu zitten we hier met wazen
in onze ogen, dit had niet gemogen
De fijne tijden met Muis blijven ons voor altijd blij.
Rust zacht, lieve Muis. Nu ben je voor altijd vrij
Ik heb ook cilinder maar die zijn er ook gewoon met lenzen. Ik draag ze al een paar jaar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb ook cilinders in mijn bril overigens. Dat was dus ook de reden waarom het mij door de oogarts werd afgeraden om een stel lenzen te nemen. Iets is er bij fout gegaan in de voorlichting blijkbaar?
Nou ja dan zal er wel een reden zijn dat het niet kan bij mijquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ook cilinder maar die zijn er ook gewoon met lenzen. Ik draag ze al een paar jaar.
Cilinder 0,5 schijnt echt een uitzondering te zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ook cilinder maar die zijn er ook gewoon met lenzen. Ik draag ze al een paar jaar.
You thpethial tooquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Cilinder 0,5 schijnt echt een uitzondering te zijn.
Ow dat is jammer. Ik dacht me te herinneren dat het per 0.75 gaat. Ik heb 1.00 en qua lens 0.75 als ik me goed herinner.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Cilinder 0,5 schijnt echt een uitzondering te zijn.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:53 schreef knokkels het volgende:
Muis met haar Mama Appelsap shows
Ken Touched This
quote:
Middagquote:
quote:
quote:
Ik gok dat ik zo maar eens boodschappen moet gaan doen, er moet toch eten en drinken in huis zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:23 schreef knokkels het volgende:
Hmmmmm ik gok dat ik maar eens richting de winkel moet... Mijn shag is bijna op.
Omdat ik toch even wat ga draaien voor mezelf...quote:Programma van vandaag
17:15 - 18:00 MadMaster - ...
18:00 - 20:00 DJ Paro - Bietensoup
Ik doe mijn eigen beats wel dan...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik gok dat het dit keer voornamelijk hiphop georienteerd word.
Ik draai doorgaans hiphop georienteerd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe mijn eigen beats wel dan...
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:38 schreef Beathoven het volgende:
wie er nog een lijst heeft mag 'm inleveren
GAM / Fok! Games Top 100 (2017) - stemt allen
doe je ook weer mee dit jaar Parodiuzz?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik draai doorgaans hiphop georienteerd.
Tot hoelaat?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:38 schreef Beathoven het volgende:
wie er nog een lijst heeft mag 'm inleveren
GAM / Fok! Games Top 100 (2017) - stemt allen
Het duurt nog twee maanden, zo ongeveer tot de kerst.quote:
Dan ga ik even een oude lijst opzoeken en kijken of ik er aanpassingen in wil maken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het duurt nog twee maanden, zo ongeveer tot de kerst.
Maar er mag tot die tijd wel wat meer bij, we hadden 2 jaar geleden een iets dikkere lijst.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat ik toch even wat ga draaien voor mezelf...
Klinkt goed, so far. Het weekend is begonnen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi, we gaan even non-stop in de mix...
snickers in de frituut, die smelten tochquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:47 schreef knokkels het volgende:
Oeh, gefrituurde Snickers: Iets te lekker om goed voor je te zijn
Ik heb er wel eens eerder van gehoord. Misschien bakt de buitenste laag hard voordat alles smelt? Karameliseren of zo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:49 schreef just me het volgende:
[..]
snickers in de frituut, die smelten toch
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:49 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Deegjasje er omheen en dan kun je zowat alles frituren
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:09 schreef just me het volgende:
een van de nummers tijdens de uitvaart..
Niet als je ze in een beslagje dumpt, nadat je ze hebt ingevroren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:49 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:58 schreef MadMaster het volgende:
Dit was dan Walhalla, vond ik wel toepasselijk...
Die buitenste laag vormt een afscheiding tussen het vet en de gooey goodness wat er in zit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens eerder van gehoord. Misschien bakt de buitenste laag hard voordat alles smelt? Karameliseren of zo?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:58 schreef MadMaster het volgende:
Dit was dan Walhalla, vond ik wel toepasselijk...
Een bak herrie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:00 schreef just me het volgende:
[..]dank je voor wat ik meegekregen heb
ik vond het lekkerquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een bak herrie.
Maar het moest even...
Muis, Proostquote:Our I.P.A. is a dark-blonde beer with an emphatic, hoppy flavour. I.P.A. stands for India Pale Ale, a British type of brew in which the alcohol percentage and hop recipe were boosted so that the beer would survive the long sea voyage to the colonies. This recipe turned out to be a real winner and quickly became popular.
In our I.P.A., we add hops to the beer during the maturing process as well as the brewing to produce delicious aromas of grapefruit and flowers. A beer with a fruity, bitter aftertaste that lingers for a long time.
Alcohol percentage: 7%
Drinking temperature: 8–10 degrees Celsius
de ultieme Proostquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:08 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Amsterdams
(Donker)Blond
Empathisch.
[..]
Muis, Proost
Ik heb hem gewoon gepakt omdat [dat etiket compleet intuïtief en zag later online pas de beschrijving. Goeie keuze.quote:
mijn bietje heb ik net zachtjes opgezetquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, dus rustige bietjes kunnen nog.
Niet laten doorkoken, dan is ie niet te vreten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:20 schreef just me het volgende:
[..]
mijn bietje heb ik net zachtjes opgezet
jakkie bahquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet laten doorkoken, dan is ie niet te vreten.
Kun je hem met een rietje opzuigenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet laten doorkoken, dan is ie niet te vreten.
Ik heb net maar een pizza besteld...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:20 schreef just me het volgende:
[..]
mijn bietje heb ik net zachtjes opgezet
ik ben lui, gewoon aardappeltjes, bietjes en lapje vleesquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kun je hem met een rietje opzuigen![]()
Gewoon met een fijngesnipperd uitje, peper, zoet en mayo of creme fraiche eten
Is ook lekkerquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net maar een pizza besteld...
zolang er maar iets zurigs met vet omheen zit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kun je hem met een rietje opzuigen![]()
Gewoon met een fijngesnipperd uitje, peper, zoet en mayo of creme fraiche eten
Hoezo dat? Niet te (vr)eten ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft net babyvoer gegeten, ik sla het avondeten een keer over vandaag
Symph .... Wil je ons wat vertellen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
thanksquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan ga ik even een oude lijst opzoeken en kijken of ik er aanpassingen in wil maken.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, maar wel gegrild. Afhaal héquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Moeten ze nog geplukt worden dan?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik moet nog naar de winkel om eten te halen, maar ik ben inspiratieloos.
Tips?
Dankquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij had gekookte rijst met een blikje ragout. Zo naar binnen te slobberen, brr
Varkenschhouder. 2 kilo. Kun je morgen pas eten, maar ja. dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik moet nog naar de winkel om eten te halen, maar ik ben inspiratieloos.
Tips?
Oeh, daar kwam mijn moeder laatst mee. Dat was best goed te eten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou eigenlijk aardappel-preisoep maken vandaag, maar geen puf
Couscousquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:44 schreef livelink het volgende:
Ik ben net thuis van mijn werk en ik ga couscous eten met courgette en rode ui. En sla met feta erbij.
Dat kun je toch geen avondeten noemenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb nog een halve zalmwrap over van vanmiddag
Daar heb ik niks aan als ik nu honger hebquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:41 schreef knokkels het volgende:
Varkenschhouder. 2 kilo. Kun je morgen pas eten, maar ja. dan heb je ook wat.
vanmiddag kibbeling en friet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat kun je toch geen avondeten noemen
Dat is exact wat ik nu ga etenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan als ik nu honger heb
Ik denk dat het pasta met tonijn wordt. Lekker makkelijk.
Je hebt dan wel voor minimaal 5 dagen royaal vlees hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan als ik nu honger heb
Ik denk dat het pasta met tonijn wordt. Lekker makkelijk.
Ja, leuk en alles, maarquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:50 schreef knokkels het volgende:
Je hebt dan wel voor minimaal 5 dagen royaal vlees hoor
Als je het niet erg vindt, ga ik al aan de alcohol. Proberen ontspannen het weekend in te gaan.quote:
Ik blijk ook niet aan de koffie hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, ga ik al aan de alcohol. Proberen ontspannen het weekend in te gaan.
Dat zijn we na gisteren ook wel gewend. We zijn heel goed in het zoeken naar verschillen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan wel plaatjes gaan zoeken van elke rapper, maar ze lijken allemaal zo op elkaar.
Beetje als die metalgasten van gisteren?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan wel plaatjes gaan zoeken van elke rapper, maar ze lijken allemaal zo op elkaar.
Ik wel, mijn bier is op. Maar ja, ik heb nog koffie, melk, water en theequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik blijk ook niet aan de koffie hoor
De vrijdagavond is net begonnen en jij bent al door je alcohol heen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wel, mijn bier is op. Maar ja, ik heb nog koffie, melk, water en thee![]()
En yoghurt, fruit. Kan ik nog een smoothie maken of zo
Ik dacht even dat je het aan just me vroegquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
De vrijdagavond is net begonnen en jij bent al door je alcohol heen?
Volgens mij moet ie nog even naar een winkel toequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het aan just me vroeg
* OscarMopperkont duikt weg
nog steeds danquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij moet ie nog even naar een winkel toe
Ik moet er nog aan beginnen...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik blijk ook niet aan de koffie hoor
Hihi, ze zei meneer tegen mequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:10 schreef just me het volgende:
[..]meneer Oscar, in principe geen alcohol voor 21.00, uitzonderingen daargelaten
Zo, dat was een snelle Pizza !quote:
Vergissingquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hihi, ze zei meneer tegen me
Had ze U moeten zeggen dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hihi, ze zei meneer tegen me
eerder omgekeerdquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De bezorger heeft een electrische fiets...
Je wacht op een speciale date of zoquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:13 schreef CindieY het volgende:
Er is hier altijd alcohol in huisVoornamelijk omdat ik al jaren een fles wijn heb liggen die daar ligt voor een 'speciale gelegenheid'. Die speciale gelegenheid komt er echter nooit van
Die zijn zo mogelijk nog irritanter dan bezorgers op scootersquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
Zo, dat was een snelle Pizza !
[..]
Vergissing
Dat had wel de juiste vorm geweest.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:16 schreef livelink het volgende:
Bij mij komen die speciale gelegenheden altijd veel te snel. En meestal is de gelegenheid dan niet eens zo speciaal.
Ik had er dan ook maar eentje gekocht hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tja, diner voor twee komt er ook niet van...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:13 schreef CindieY het volgende:
Er is hier altijd alcohol in huisVoornamelijk omdat ik al jaren een fles wijn heb liggen die daar ligt voor een 'speciale gelegenheid'. Die speciale gelegenheid komt er echter nooit van
Mensen zeggen dat ik speciaal ben, maar of dat als compliment bedoeld is....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Je wacht op een speciale date of zo
Lust je witte wijn?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, diner voor twee komt er ook niet van...
Garpje
Haal je vishengel eens binnen dan, volgens mij ben je aan het vissenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, diner voor twee komt er ook niet van...
Garpje
Jawel hoor...quote:
Het is een grote zee... en zij bijt niet...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:17 schreef just me het volgende:
[..]
Haal je vishengel eens binnen dan, volgens mij ben je aan het vissen
Ja! Een beetje Pokémon-Go'en op hun fietsquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die zijn zo mogelijk nog irritanter dan bezorgers op scootersDie ebike-bezorgers lappen al helemaal alle verkeersregels aan hun laars.
speciaal... thpethial... miniem, maar relevant verschilquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat ik speciaal ben, maar of dat als compliment bedoeld is....
Kijk eens naar je dobber, volgens mij heb je beetquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is een grote zee... en zij bijt niet...
Ik heb net gegetenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is een grote zee... en zij bijt niet...
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
Kijk eens naar je dobber, volgens mij heb je beet
Het doet mij denken aan.....quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
Het doet mij denken aan.....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het doet mij denken aan.....
[ afbeelding ]
It wasnt mequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe baanquote:
Ja, nu zie ik ook dat ik mensen vooral herken aan hun UI en niet zozeer aan de gebruikersnaam. Ik moet nu heel bewust kijken wie wat post.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:23 schreef zorro28 het volgende:
Ik begin helemaal in de war te raken. Net alsof iemand een monoloog aan het voeren is
Ik vind het helemaal primaquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tenzij iemand anders wilt draaien of jullie het zat worden, kan ik tot 21 verlengen
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tenzij iemand anders wilt draaien of jullie het zat worden, kan ik tot 21 verlengen
Ik denk dat ik het daarna wel overneem.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal primaOm 21.00 uur is er nog steeds zat vrijdagavond over voor iemand anders om te draaien, als iemand dat wil.
Ik ga zelf wel om 20.00 afhaken. Kinderen hebben logees mee, dus ik moet een beetje sociaal gaan doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Meer wijn halen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef just me het volgende:
* just me gaat even doen wat gedaan moet wordentot later
kabouters meppen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef just me het volgende:
* just me gaat even doen wat gedaan moet wordentot later
Waar blijft de tonijn in het geheel?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
pasta kookt
tomaatjes en basilicum gesneden
paar minuutjes wachten
Win.
*burp*quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waar blijft de tonijn in het geheel?
""Blikje open trekken en uit laten lekken" noem ik niet echt kokenquote:
Je weet dat je niet weg mag rijden hè?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:36 schreef knokkels het volgende:
er is gewoon een ongeval met letsel bij mij in de straat.
* knokkels is iets meer benieuwd dan ie zou moeten zijn
Nee, dat is 40+ / [LDS] Koken & bakken voor oude zakken, #deel 3quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
""Blikje open trekken en uit laten lekken" noem ik niet echt koken
Ik zei ook niet dat ik de tomaatjes en basilicum in de pasta zou doen.
En ook niet dat ik de pasta ga afgieten.
Het is verdomme geen kookboek![]()
Mijn bureaustoel staat zonder benzinequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je weet dat je niet weg mag rijden hè?
Ik zou het wel laten uitlekken voordat je het gaat eten.. Anders wordt het nogal een slap, waterig zooitjequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
""Blikje open trekken en uit laten lekken" noem ik niet echt koken
Ik zei ook niet dat ik de tomaatjes en basilicum in de pasta zou doen.
En ook niet dat ik de pasta ga afgieten.
Het is verdomme geen kookboek![]()
sluit lekker af.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:08 schreef livelink het volgende:
Ik ga even afsluiten. Dank je wel PaRo
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mensen, dit is een pracht gezicht en Mirjam is begraven op het mooiste plekje ooit.
![]()
Dank allen!
Mensen, dit is een pracht gezicht en Mirjam is begraven op het mooiste plekje ooit.
![]()
Dank allen!
Sage Francisquote:
Neem jij ook je rust momentje Luckyquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De bloemen van jullie zijn prachtig.Zo'n mooi en waardig afscheid. En de zon brak door.
![]()
Mijn meisje heeft nu rust.
![]()
Dank allen!
Wat fijn om te lezen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De bloemen van jullie zijn prachtig.Zo'n mooi en waardig afscheid. En de zon brak door.
![]()
![]()
Dank allen!
Ja, ga ik nu doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
Neem jij ook je rust momentje Lucky
en voor straks, Cheers, op Muis
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ga ik nu doen.Beetje veel DM en PM voor nu.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:08 schreef knokkels het volgende:
Amsterdams
(Donker)Blond
Empathisch.
[..]
Muis, Proost
Waar heb je Muis laten rusten Lucky?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
![]()
Dank allen!
Rust?! Weet je hoeveel energie het kost om in zóveel hoofden en harten te zitten en steeds maar de herinnering levend te houden??quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
![]()
Avond lucky.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
![]()
dank voor wat ik heb meegekregenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ookal duurt deze 10 minuten, hoop ik dat jullie je vermaakt hebben.
Dank PaRo....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Drenthe, Valthermond, op een zonnig plekje bij een hele mooie boom. Later als ik groot ben kom ik er ook bij liggen.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
blijf voorlopig naar maar klein danquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Drenthe, Valthermond, op een zonnig plekje bij een hele mooie boom. Later als ik groot ben kom ik er ook bij liggen.
Dat is zeker een mooi plekjequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Drenthe, Valthermond, op een zonnig plekje bij een hele mooie boom. Later als ik groot ben kom ik er ook bij liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |