Als je het niet erg vindt, ga ik al aan de alcohol. Proberen ontspannen het weekend in te gaan.quote:
Ik blijk ook niet aan de koffie hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, ga ik al aan de alcohol. Proberen ontspannen het weekend in te gaan.
Dat zijn we na gisteren ook wel gewend. We zijn heel goed in het zoeken naar verschillen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan wel plaatjes gaan zoeken van elke rapper, maar ze lijken allemaal zo op elkaar.
Beetje als die metalgasten van gisteren?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan wel plaatjes gaan zoeken van elke rapper, maar ze lijken allemaal zo op elkaar.
Ik wel, mijn bier is op. Maar ja, ik heb nog koffie, melk, water en theequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik blijk ook niet aan de koffie hoor
De vrijdagavond is net begonnen en jij bent al door je alcohol heen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wel, mijn bier is op. Maar ja, ik heb nog koffie, melk, water en thee![]()
En yoghurt, fruit. Kan ik nog een smoothie maken of zo
Ik dacht even dat je het aan just me vroegquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
De vrijdagavond is net begonnen en jij bent al door je alcohol heen?
Volgens mij moet ie nog even naar een winkel toequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het aan just me vroeg
* OscarMopperkont duikt weg
nog steeds danquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij moet ie nog even naar een winkel toe
Ik moet er nog aan beginnen...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik blijk ook niet aan de koffie hoor
Hihi, ze zei meneer tegen mequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:10 schreef just me het volgende:
[..]meneer Oscar, in principe geen alcohol voor 21.00, uitzonderingen daargelaten
Zo, dat was een snelle Pizza !quote:
Vergissingquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hihi, ze zei meneer tegen me
Had ze U moeten zeggen dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hihi, ze zei meneer tegen me
eerder omgekeerdquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De bezorger heeft een electrische fiets...
Je wacht op een speciale date of zoquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:13 schreef CindieY het volgende:
Er is hier altijd alcohol in huisVoornamelijk omdat ik al jaren een fles wijn heb liggen die daar ligt voor een 'speciale gelegenheid'. Die speciale gelegenheid komt er echter nooit van
Die zijn zo mogelijk nog irritanter dan bezorgers op scootersquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
Zo, dat was een snelle Pizza !
[..]
Vergissing
Dat had wel de juiste vorm geweest.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:16 schreef livelink het volgende:
Bij mij komen die speciale gelegenheden altijd veel te snel. En meestal is de gelegenheid dan niet eens zo speciaal.
Ik had er dan ook maar eentje gekocht hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tja, diner voor twee komt er ook niet van...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:13 schreef CindieY het volgende:
Er is hier altijd alcohol in huisVoornamelijk omdat ik al jaren een fles wijn heb liggen die daar ligt voor een 'speciale gelegenheid'. Die speciale gelegenheid komt er echter nooit van
Mensen zeggen dat ik speciaal ben, maar of dat als compliment bedoeld is....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Je wacht op een speciale date of zo
Lust je witte wijn?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, diner voor twee komt er ook niet van...
Garpje
Haal je vishengel eens binnen dan, volgens mij ben je aan het vissenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, diner voor twee komt er ook niet van...
Garpje
Jawel hoor...quote:
Het is een grote zee... en zij bijt niet...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:17 schreef just me het volgende:
[..]
Haal je vishengel eens binnen dan, volgens mij ben je aan het vissen
Ja! Een beetje Pokémon-Go'en op hun fietsquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die zijn zo mogelijk nog irritanter dan bezorgers op scootersDie ebike-bezorgers lappen al helemaal alle verkeersregels aan hun laars.
speciaal... thpethial... miniem, maar relevant verschilquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat ik speciaal ben, maar of dat als compliment bedoeld is....
Kijk eens naar je dobber, volgens mij heb je beetquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is een grote zee... en zij bijt niet...
Ik heb net gegetenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is een grote zee... en zij bijt niet...
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
Kijk eens naar je dobber, volgens mij heb je beet
Het doet mij denken aan.....quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
Het doet mij denken aan.....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het doet mij denken aan.....
[ afbeelding ]
It wasnt mequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe baanquote:
Ja, nu zie ik ook dat ik mensen vooral herken aan hun UI en niet zozeer aan de gebruikersnaam. Ik moet nu heel bewust kijken wie wat post.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:23 schreef zorro28 het volgende:
Ik begin helemaal in de war te raken. Net alsof iemand een monoloog aan het voeren is
Ik vind het helemaal primaquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tenzij iemand anders wilt draaien of jullie het zat worden, kan ik tot 21 verlengen
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tenzij iemand anders wilt draaien of jullie het zat worden, kan ik tot 21 verlengen
Ik denk dat ik het daarna wel overneem.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal primaOm 21.00 uur is er nog steeds zat vrijdagavond over voor iemand anders om te draaien, als iemand dat wil.
Ik ga zelf wel om 20.00 afhaken. Kinderen hebben logees mee, dus ik moet een beetje sociaal gaan doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Meer wijn halen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef just me het volgende:
* just me gaat even doen wat gedaan moet wordentot later
kabouters meppen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef just me het volgende:
* just me gaat even doen wat gedaan moet wordentot later
Waar blijft de tonijn in het geheel?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
pasta kookt
tomaatjes en basilicum gesneden
paar minuutjes wachten
Win.
*burp*quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waar blijft de tonijn in het geheel?
""Blikje open trekken en uit laten lekken" noem ik niet echt kokenquote:
Je weet dat je niet weg mag rijden hè?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:36 schreef knokkels het volgende:
er is gewoon een ongeval met letsel bij mij in de straat.
* knokkels is iets meer benieuwd dan ie zou moeten zijn
Nee, dat is 40+ / [LDS] Koken & bakken voor oude zakken, #deel 3quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
""Blikje open trekken en uit laten lekken" noem ik niet echt koken
Ik zei ook niet dat ik de tomaatjes en basilicum in de pasta zou doen.
En ook niet dat ik de pasta ga afgieten.
Het is verdomme geen kookboek![]()
Mijn bureaustoel staat zonder benzinequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je weet dat je niet weg mag rijden hè?
Ik zou het wel laten uitlekken voordat je het gaat eten.. Anders wordt het nogal een slap, waterig zooitjequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
""Blikje open trekken en uit laten lekken" noem ik niet echt koken
Ik zei ook niet dat ik de tomaatjes en basilicum in de pasta zou doen.
En ook niet dat ik de pasta ga afgieten.
Het is verdomme geen kookboek![]()
sluit lekker af.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:08 schreef livelink het volgende:
Ik ga even afsluiten. Dank je wel PaRo
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mensen, dit is een pracht gezicht en Mirjam is begraven op het mooiste plekje ooit.
![]()
Dank allen!
Mensen, dit is een pracht gezicht en Mirjam is begraven op het mooiste plekje ooit.
![]()
Dank allen!
Sage Francisquote:
Neem jij ook je rust momentje Luckyquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De bloemen van jullie zijn prachtig.Zo'n mooi en waardig afscheid. En de zon brak door.
![]()
Mijn meisje heeft nu rust.
![]()
Dank allen!
Wat fijn om te lezen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De bloemen van jullie zijn prachtig.Zo'n mooi en waardig afscheid. En de zon brak door.
![]()
![]()
Dank allen!
Ja, ga ik nu doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
Neem jij ook je rust momentje Lucky
en voor straks, Cheers, op Muis
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ga ik nu doen.Beetje veel DM en PM voor nu.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:08 schreef knokkels het volgende:
Amsterdams
(Donker)Blond
Empathisch.
[..]
Muis, Proost
Waar heb je Muis laten rusten Lucky?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
![]()
Dank allen!
Rust?! Weet je hoeveel energie het kost om in zóveel hoofden en harten te zitten en steeds maar de herinnering levend te houden??quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
![]()
Avond lucky.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
![]()
dank voor wat ik heb meegekregenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ookal duurt deze 10 minuten, hoop ik dat jullie je vermaakt hebben.
Dank PaRo....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Drenthe, Valthermond, op een zonnig plekje bij een hele mooie boom. Later als ik groot ben kom ik er ook bij liggen.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
blijf voorlopig naar maar klein danquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Drenthe, Valthermond, op een zonnig plekje bij een hele mooie boom. Later als ik groot ben kom ik er ook bij liggen.
Dat is zeker een mooi plekjequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Drenthe, Valthermond, op een zonnig plekje bij een hele mooie boom. Later als ik groot ben kom ik er ook bij liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |