quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mensen, dit is een pracht gezicht en Mirjam is begraven op het mooiste plekje ooit.
![]()
Dank allen!
Mensen, dit is een pracht gezicht en Mirjam is begraven op het mooiste plekje ooit.
![]()
Dank allen!
Sage Francisquote:
Neem jij ook je rust momentje Luckyquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De bloemen van jullie zijn prachtig.Zo'n mooi en waardig afscheid. En de zon brak door.
![]()
Mijn meisje heeft nu rust.
![]()
Dank allen!
Wat fijn om te lezen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De bloemen van jullie zijn prachtig.Zo'n mooi en waardig afscheid. En de zon brak door.
![]()
![]()
Dank allen!
Ja, ga ik nu doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
Neem jij ook je rust momentje Lucky
en voor straks, Cheers, op Muis
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ga ik nu doen.Beetje veel DM en PM voor nu.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:08 schreef knokkels het volgende:
Amsterdams
(Donker)Blond
Empathisch.
[..]
Muis, Proost
Waar heb je Muis laten rusten Lucky?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
![]()
Dank allen!
Rust?! Weet je hoeveel energie het kost om in zóveel hoofden en harten te zitten en steeds maar de herinnering levend te houden??quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
![]()
Avond lucky.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
![]()
dank voor wat ik heb meegekregenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ookal duurt deze 10 minuten, hoop ik dat jullie je vermaakt hebben.
Dank PaRo....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Drenthe, Valthermond, op een zonnig plekje bij een hele mooie boom. Later als ik groot ben kom ik er ook bij liggen.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
blijf voorlopig naar maar klein danquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Drenthe, Valthermond, op een zonnig plekje bij een hele mooie boom. Later als ik groot ben kom ik er ook bij liggen.
Dat is zeker een mooi plekjequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Drenthe, Valthermond, op een zonnig plekje bij een hele mooie boom. Later als ik groot ben kom ik er ook bij liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |