ik vond het lekkerquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een bak herrie.
Maar het moest even...
Muis, Proostquote:Our I.P.A. is a dark-blonde beer with an emphatic, hoppy flavour. I.P.A. stands for India Pale Ale, a British type of brew in which the alcohol percentage and hop recipe were boosted so that the beer would survive the long sea voyage to the colonies. This recipe turned out to be a real winner and quickly became popular.
In our I.P.A., we add hops to the beer during the maturing process as well as the brewing to produce delicious aromas of grapefruit and flowers. A beer with a fruity, bitter aftertaste that lingers for a long time.
Alcohol percentage: 7%
Drinking temperature: 8–10 degrees Celsius
de ultieme Proostquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:08 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Amsterdams
(Donker)Blond
Empathisch.
[..]
Muis, Proost
Ik heb hem gewoon gepakt omdat [dat etiket compleet intuïtief en zag later online pas de beschrijving. Goeie keuze.quote:
mijn bietje heb ik net zachtjes opgezetquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, dus rustige bietjes kunnen nog.
Niet laten doorkoken, dan is ie niet te vreten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:20 schreef just me het volgende:
[..]
mijn bietje heb ik net zachtjes opgezet
jakkie bahquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet laten doorkoken, dan is ie niet te vreten.
Kun je hem met een rietje opzuigenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet laten doorkoken, dan is ie niet te vreten.
Ik heb net maar een pizza besteld...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:20 schreef just me het volgende:
[..]
mijn bietje heb ik net zachtjes opgezet
ik ben lui, gewoon aardappeltjes, bietjes en lapje vleesquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kun je hem met een rietje opzuigen![]()
Gewoon met een fijngesnipperd uitje, peper, zoet en mayo of creme fraiche eten
Is ook lekkerquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net maar een pizza besteld...
zolang er maar iets zurigs met vet omheen zit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kun je hem met een rietje opzuigen![]()
Gewoon met een fijngesnipperd uitje, peper, zoet en mayo of creme fraiche eten
Hoezo dat? Niet te (vr)eten ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft net babyvoer gegeten, ik sla het avondeten een keer over vandaag
Symph .... Wil je ons wat vertellen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
thanksquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan ga ik even een oude lijst opzoeken en kijken of ik er aanpassingen in wil maken.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, maar wel gegrild. Afhaal héquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Moeten ze nog geplukt worden dan?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik moet nog naar de winkel om eten te halen, maar ik ben inspiratieloos.
Tips?
Dankquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij had gekookte rijst met een blikje ragout. Zo naar binnen te slobberen, brr
Varkenschhouder. 2 kilo. Kun je morgen pas eten, maar ja. dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik moet nog naar de winkel om eten te halen, maar ik ben inspiratieloos.
Tips?
Oeh, daar kwam mijn moeder laatst mee. Dat was best goed te eten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou eigenlijk aardappel-preisoep maken vandaag, maar geen puf
Couscousquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:44 schreef livelink het volgende:
Ik ben net thuis van mijn werk en ik ga couscous eten met courgette en rode ui. En sla met feta erbij.
Dat kun je toch geen avondeten noemenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb nog een halve zalmwrap over van vanmiddag
Daar heb ik niks aan als ik nu honger hebquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:41 schreef knokkels het volgende:
Varkenschhouder. 2 kilo. Kun je morgen pas eten, maar ja. dan heb je ook wat.
vanmiddag kibbeling en friet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat kun je toch geen avondeten noemen
Dat is exact wat ik nu ga etenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan als ik nu honger heb
Ik denk dat het pasta met tonijn wordt. Lekker makkelijk.
Je hebt dan wel voor minimaal 5 dagen royaal vlees hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan als ik nu honger heb
Ik denk dat het pasta met tonijn wordt. Lekker makkelijk.
Ja, leuk en alles, maarquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:50 schreef knokkels het volgende:
Je hebt dan wel voor minimaal 5 dagen royaal vlees hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |