Nee, maar wel gegrild. Afhaal héquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Moeten ze nog geplukt worden dan?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik moet nog naar de winkel om eten te halen, maar ik ben inspiratieloos.
Tips?
Dankquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij had gekookte rijst met een blikje ragout. Zo naar binnen te slobberen, brr
Varkenschhouder. 2 kilo. Kun je morgen pas eten, maar ja. dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik moet nog naar de winkel om eten te halen, maar ik ben inspiratieloos.
Tips?
Oeh, daar kwam mijn moeder laatst mee. Dat was best goed te eten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou eigenlijk aardappel-preisoep maken vandaag, maar geen puf
Couscousquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:44 schreef livelink het volgende:
Ik ben net thuis van mijn werk en ik ga couscous eten met courgette en rode ui. En sla met feta erbij.
Dat kun je toch geen avondeten noemenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb nog een halve zalmwrap over van vanmiddag
Daar heb ik niks aan als ik nu honger hebquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:41 schreef knokkels het volgende:
Varkenschhouder. 2 kilo. Kun je morgen pas eten, maar ja. dan heb je ook wat.
vanmiddag kibbeling en friet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat kun je toch geen avondeten noemen
Dat is exact wat ik nu ga etenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan als ik nu honger heb
Ik denk dat het pasta met tonijn wordt. Lekker makkelijk.
Je hebt dan wel voor minimaal 5 dagen royaal vlees hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan als ik nu honger heb
Ik denk dat het pasta met tonijn wordt. Lekker makkelijk.
Ja, leuk en alles, maarquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 18:50 schreef knokkels het volgende:
Je hebt dan wel voor minimaal 5 dagen royaal vlees hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |