quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tenzij iemand anders wilt draaien of jullie het zat worden, kan ik tot 21 verlengen
Ik denk dat ik het daarna wel overneem.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal primaOm 21.00 uur is er nog steeds zat vrijdagavond over voor iemand anders om te draaien, als iemand dat wil.
Ik ga zelf wel om 20.00 afhaken. Kinderen hebben logees mee, dus ik moet een beetje sociaal gaan doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tenzij iemand anders wilt draaien of jullie het zat worden, kan ik tot 21 verlengen
Meer wijn halen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef just me het volgende:
* just me gaat even doen wat gedaan moet wordentot later
kabouters meppen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:31 schreef just me het volgende:
* just me gaat even doen wat gedaan moet wordentot later
Waar blijft de tonijn in het geheel?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
pasta kookt
tomaatjes en basilicum gesneden
paar minuutjes wachten
Win.
*burp*quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waar blijft de tonijn in het geheel?
""Blikje open trekken en uit laten lekken" noem ik niet echt kokenquote:
Je weet dat je niet weg mag rijden hè?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:36 schreef knokkels het volgende:
er is gewoon een ongeval met letsel bij mij in de straat.
* knokkels is iets meer benieuwd dan ie zou moeten zijn
Nee, dat is 40+ / [LDS] Koken & bakken voor oude zakken, #deel 3quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
""Blikje open trekken en uit laten lekken" noem ik niet echt koken
Ik zei ook niet dat ik de tomaatjes en basilicum in de pasta zou doen.
En ook niet dat ik de pasta ga afgieten.
Het is verdomme geen kookboek![]()
Mijn bureaustoel staat zonder benzinequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je weet dat je niet weg mag rijden hè?
Ik zou het wel laten uitlekken voordat je het gaat eten.. Anders wordt het nogal een slap, waterig zooitjequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
""Blikje open trekken en uit laten lekken" noem ik niet echt koken
Ik zei ook niet dat ik de tomaatjes en basilicum in de pasta zou doen.
En ook niet dat ik de pasta ga afgieten.
Het is verdomme geen kookboek![]()
sluit lekker af.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:08 schreef livelink het volgende:
Ik ga even afsluiten. Dank je wel PaRo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |