Dat had wel de juiste vorm geweest.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:16 schreef livelink het volgende:
Bij mij komen die speciale gelegenheden altijd veel te snel. En meestal is de gelegenheid dan niet eens zo speciaal.
Ik had er dan ook maar eentje gekocht hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
De vrijdagavond is net begonnen en jij bent al door je alcohol heen?
Tja, diner voor twee komt er ook niet van...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:13 schreef CindieY het volgende:
Er is hier altijd alcohol in huisVoornamelijk omdat ik al jaren een fles wijn heb liggen die daar ligt voor een 'speciale gelegenheid'. Die speciale gelegenheid komt er echter nooit van
Mensen zeggen dat ik speciaal ben, maar of dat als compliment bedoeld is....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Je wacht op een speciale date of zo
Lust je witte wijn?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, diner voor twee komt er ook niet van...
Garpje
Haal je vishengel eens binnen dan, volgens mij ben je aan het vissenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, diner voor twee komt er ook niet van...
Garpje
Jawel hoor...quote:
Het is een grote zee... en zij bijt niet...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:17 schreef just me het volgende:
[..]
Haal je vishengel eens binnen dan, volgens mij ben je aan het vissen
Ja! Een beetje Pokémon-Go'en op hun fietsquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die zijn zo mogelijk nog irritanter dan bezorgers op scootersDie ebike-bezorgers lappen al helemaal alle verkeersregels aan hun laars.
speciaal... thpethial... miniem, maar relevant verschilquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat ik speciaal ben, maar of dat als compliment bedoeld is....
Kijk eens naar je dobber, volgens mij heb je beetquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is een grote zee... en zij bijt niet...
Ik heb net gegetenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is een grote zee... en zij bijt niet...
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
Kijk eens naar je dobber, volgens mij heb je beet
Het doet mij denken aan.....quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
Het doet mij denken aan.....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het doet mij denken aan.....
[ afbeelding ]
It wasnt mequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De bezorger heeft een electrische fiets...
Heb je een nieuwe baanquote:
Ja, nu zie ik ook dat ik mensen vooral herken aan hun UI en niet zozeer aan de gebruikersnaam. Ik moet nu heel bewust kijken wie wat post.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:23 schreef zorro28 het volgende:
Ik begin helemaal in de war te raken. Net alsof iemand een monoloog aan het voeren is
Ik vind het helemaal primaquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tenzij iemand anders wilt draaien of jullie het zat worden, kan ik tot 21 verlengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |