Ik weet die dingen gewoon feilloos natuurlijkquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:09 schreef just me het volgende:
een van de nummers tijdens de uitvaart..
quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:19 schreef CindieY het volgende:
Het is druk op het werk, maar even een minuutje genomen om stil te staan. Sterkte aan iedereen die het nodig heeft!
Lief!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:19 schreef CindieY het volgende:
Het is druk op het werk, maar even een minuutje genomen om stil te staan. Sterkte aan iedereen die het nodig heeft!
Ah da's wel een idee, thx!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
@ToT: ipv tissues voor het deppen van je ogen en handen gewoon een lekker oude theedoek gebruiken, die geven geen pluisjes af (jarenlange ervaring....)
Je hebt maar 1 paar ogen, daar moet je zuinig op zijn man. Is de pijn en het gekloot het waard. Kunnen zachte lenzen niet? Ik heb geen idee of die er zijn in de specificaties die jij nodig hebt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah da's wel een idee, thx!
En qua hygiëne zal het vast ook wel goed zitten.
Maar ik weet nog niet zeker of ik er wel mee verder wil. Het is echt zo'n gekloot.
Mijn ogen doen nu geen pijn meer maar voelen wel wat droog aan. Misschien dat ik straks nog een poging ga doen of anders morgen, maar pffff....het is zo'n duurliefhebberij, veel gekloot en vaak fikse pijn.
Jammer van de witte achtergrond. Muis zou me het hebben vergeven..quote:
Zo niet dan gaat het straks stormenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jammer van de witte achtergrond. Muis zou me het hebben vergeven..
Lief van jequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:19 schreef CindieY het volgende:
Mijn ogen zijn giga droog en hebben ook nog eens EXTRA droge plekken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 paar ogen, daar moet je zuinig op zijn man. Is de pijn en het gekloot het waard. Kunnen zachte lenzen niet? Ik heb geen idee of die er zijn in de specificaties die jij nodig hebt.
Ik heb nu natte ogen. Wil je wat extra vocht hebben?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn giga droog en hebben ook nog eens EXTRA droge plekken.
Vanwege die droogte heeft de oogarts besloten deze sclera/klere-lenzen te doen.
En met die sclera-lenzen schijn je ook net iets meer te kunnen doen met de cilinder......althans dat WAS ij verteld.
Paintbucket op het wit!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jammer van de witte achtergrond. Muis zou me het hebben vergeven..
Normaal gesproken zou ik zomaar even een mooi gedicht uit mijn knokkels geschud hebben.
*gaat broeden*
Snap ik ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nu natte ogen. Wil je wat extra vocht hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |