nee ik ben 29.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij 8 bent ken ik wel iemand die interesse heeft. Hij post hier alleen niet meer.
Ik ook!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige kelder.
Of nja, fietsenhok.
Smoofie maakt geen kans zodra ik ten tonele verschijn.quote:
Niemand hier.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Smoofie maakt geen kans zodra ik ten tonele verschijn.
Smoofie heeft iig geen zachte gquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Smoofie maakt geen kans zodra ik ten tonele verschijn.
Zachte g is een natuurlijke g. Noem mij een andere taal waar ze de g als ch uitspreken die niet volledig mongoloïde klinkt?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Smoofie heeft iig geen zachte g
Alle mannen hier klinken enorm homofiel
mee eens.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee, alle vrouwen zijn kuthoeren en toen zij stemrecht kregen verging de wereld.
Arabischquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zachte g is een natuurlijke g. Noem mij een andere taal waar ze de g als ch uitspreken die niet volledig mongoloïde klinkt?
Klinkt volledig mongoloïde.quote:
Oke, nu moeten we wel daten vind ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee, alle vrouwen zijn kuthoeren en toen zij stemrecht kregen verging de wereld.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vlak mij niet uit. Over 2 jaar ontvang je een kaartje voor de housewarming van mij en Lot
Alleen als je vlees serveert.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vlak mij niet uit. Over 2 jaar ontvang je een kaartje voor de housewarming van mij en Lot
oe gezelligquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
O kom je bij mij wonen dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Single dad die op zondag 3 kapsalons naar binnen werktquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hou wel van Tiny Houses. Niet zoveel schoonmaak werk. Dan hoef je de schoonmaakster ook niet zoveel te betalen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, jij bij onlo in z'n Tiny House
Daar woon ik al..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan niet in een appartement wonen
Niet alles is tiny bij mij.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik hou wel van Tiny Houses. Niet zoveel schoonmaak werk. Dan hoef je de schoonmaakster ook niet zoveel te betalen.
Ik was echt een goor varken zondag héquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Single dad die op zondag 3 kapsalons naar binnen werkt
Succes man
je hebt een grote neus?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet alles is tiny bij mij.
*wink wink*
en nu weer aan 25 gram kipfiletquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was echt een goor varken zondag hé
*edit* Ik moet mijn belofte aan vincenzo houden.quote:
Was het niet 28.4gram?quote:
Waarom ben je eigenlijk niet meer Brussel in gegaan van de weekquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Riders on the storm. Juupje
Wat een leven he.
Was echt kapot.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk niet meer Brussel in gegaan van de week
Nopequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best wel spijt nu ja.
Maar nieuwe bier was er nog niet toch?
Ben geen fanquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gisteren chouffe bok die is eigenlijk best ok
zeker, moet kunnen, je kan ook beter in 1 dag 3 kapsalons nemen dan 3 dagen achter elkaar 1quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
*edit* Ik moet mijn belofte aan vincenzo houden.
1 cheatdag kan geen kwaad makker. Jij weet dat als geen ander
Taradoquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, moet kunnen, je kan ook beter in 1 dag 3 kapsalons nemen dan 3 dagen achter elkaar 1
Met pijn en moeite heb ik 'm kunnen verwerken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zal ongetwijfeld hebben liggen kreunen van de pijn van deze opmerking.
Jeecee en ik spelen de klassieker op fifaquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met pijn en moeite heb ik 'm kunnen verwerken.
Is er nog wat leuks qua voetbal deze week of ligt letterlijk alles te wachten op die dodelijk vermoeiende interlands?
Interlandaids. Vrijdag is er wel Jupiler League maar ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met pijn en moeite heb ik 'm kunnen verwerken.
Is er nog wat leuks qua voetbal deze week of ligt letterlijk alles te wachten op die dodelijk vermoeiende interlands?
Ik zag dat Van Gerwen van Hendo verloorquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Interlandaids. Vrijdag is er wel Jupiler League maar ja.
Gelukkig kan ik tot zaterdag bij RTL7 terecht voor het darten.
Wat is er met je held aan de handquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel doet het hem denk ik niet aangezien hij nu naar Dubai op vakantie is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zag dat Van Gerwen van Hendo verloor
Er is gelukkig nog FA cup vanavondquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is gelukkig nog FA cup vanavond
Ik hoop dat BT sport het uitzendt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
United of Manchester v Stockport County is wel een toppertje hoor
luciferquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand aanrader voor serie op Netflix
Mickey Mouse.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn nieuwe pockie is er over 10 minuten
Mazequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is een beetje voor vrouwen. Lucifer is echt een pussy.
net Billions afgekeken al is dat geen Netflix denk ik, vond het wel leukquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
op zich is dat niet zo'n probleem, het is meer dat veel mannen er niet zo goed mee om kunnen gaanquote:
Erg storend inderdaad.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is pas echt triest hoe sommige gasten onlogisch hier dan ineens poeslief doen
Het is in 1 klap duidelijk wie de zielige rukkers zijn hierquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is pas echt triest hoe sommige gasten onlogisch hier dan ineens poeslief doen
2x de helftquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:26 schreef Typisch het volgende:
vanmiddag effe langs de KvK
Duurt dat lang, zo'n bedrijfje registreren?
De verandering van toon heeft niets met vrouwelijk schoon te maken makker.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:25 schreef Saind het volgende:
[..]
40/45 minuten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:26 schreef Typisch het volgende:
10 minuten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:26 schreef Typisch het volgende:
Ik moet over paar weken naar t ziekenhuisquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk terug nu de winter gaat beginnen?
Ai.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet over paar weken naar t ziekenhuis
Waar?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In januari ga ik weer terug en dan blijf ik 2 jaar
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verandering van toon heeft niets met vrouwelijk schoon te maken makker.
Ik kom een keer op bezoek hèquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
op zich is dat niet zo'n probleem, het is meer dat veel mannen er niet zo goed mee om kunnen gaan
En dan geen drugs en alcohol.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
uurtje als het niet druk is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:26 schreef Typisch het volgende:
Als de huren altijd zo laag zijn als wat je doorstuurde heb je dat voor minder dan ik mijn kamerquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Genot
Ik neem sowieso 2 bedroom house
Ik ben opgevoed met alleen rijst.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 jaar lang rijst vreten, lekker hoor
Dat weet niemand. Maar ondertussen reist meneer wel naar Sevilla, Hongkong, Vietnam en straks weer naar weet ik veel wat.quote:
Luiwammes.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb zo'n 10 uur liggen slapen
500 met zwembadquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Als de huren altijd zo laag zijn als wat je doorstuurde heb je dat voor minder dan ik mijn kamer
autist.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:40 schreef Typisch het volgende:
Ik heb echt geen zin om vandaag mijn huis uit te komen.
heerlijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb zo'n 10 uur liggen slapen
Als je nou eerst een hartaanval krijgt help ik je dan verderquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De mijne betaalt nou nooit reizen naar verre oorden.
hallo toyboyquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is er niet mooier op geworden tho.
Ik heb sowieso weinig mensen met een hartaandoening gezien die betaald konden herstellen in het buitenlandquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je nou eerst een hartaanval krijgt help ik je dan verder
al die RC's zijn wel veel duurder dan de real dealquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso weinig mensen met een hartaandoening gezien die betaald konden herstellen in het buitenland.
Er is een verschil tussen gepeupel en knutquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso weinig mensen met een hartaandoening gezien die betaald konden herstellen in het buitenland.
ik last gekutquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen gepeupel en knut
True, al is 4FA nu illegaal. Dus ipv fluoramphetamine is het nu methamphetaminequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:44 schreef Saind het volgende:
[..]
al die RC's zijn wel veel duurder dan de real deal
ik pas mij aan aan de voorkeur van de vent op dat moment.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hallo. Aangezien dit VBL is; Feyenoord, Ajax of PSV?
Waarom typ je altijd 12e ipv 12u?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Luiwammes.
Maar wel voor 12e wakker maat
Ajax dus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik pas mij aan aan de voorkeur van de vent op dat moment.
Typisch vrouwelijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik pas mij aan aan de voorkeur van de vent op dat moment.
Handig.quote:
Lijer, moet je het weer komen verpesten...quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar je ondertitel is "Maneater", ik geloof er geen bal van, Lotje.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar je ondertitel is "Maneater", ik geloof er geen bal van, Lotje.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, een vrouw in de SC die niet Jojoortje of Karina heeft.
Lange_Lansquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee, hay ik ben Lot
* Lot88 geeft handje
heeftquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onlo moest 2x kijkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lange_Lans
sweet_oceans
Saind
Sked
napoleonfour
Smoofie
Scrummie
onlogisch
onlogisch
JanCees
haar Fobo.
Mi gaddo
Dat lijstje mist mij.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lange_Lans
sweet_oceans
Saind
Sked
napoleonfour
Smoofie
Scrummie
onlogisch
onlogisch
JanCees
haar Fobo.
Mi gaddo
Allemaal even fappen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lange_Lans
sweet_oceans
Saind
Sked
napoleonfour
Smoofie
Scrummie
onlogisch
onlogisch
JanCees
haar Fobo.
Mi gaddo
Zie eens hoe erg ik in shock ben.quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zie eens hoe erg ik in shock ben.
Winterswijk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:12 schreef Smoofie het volgende:
Maar uit welke regionen komt Mevrouw Lot>
Niemand geeft een neuk om PSV.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kwam hier eigenlijk vooral om te vragen of ik volgende wedstrijd van PSV een Catalunya is Spain-spandoek mee zal nemen, of dat jullie bang zijn dat dit onverstandig is.
Ze slaan je in elkaarquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kwam hier eigenlijk vooral om te vragen of ik volgende wedstrijd van PSV een Catalunya is Spain-spandoek mee zal nemen, of dat jullie bang zijn dat dit onverstandig is.
achterhoek (gelderland)quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:12 schreef Smoofie het volgende:
Maar uit welke regionen komt Mevrouw Lot>
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lange_Lans
sweet_oceans
Saind
Sked
napoleonfour
Smoofie
Scrummie
onlogisch
onlogisch
JanCees
haar Fobo.
Mi gaddo
Sausage fest...quote:Laatste voyeur(s)
Charlotte3
Befbekje
Drizzt_DoUrden
Cyanide-
opperkleurder
Ajacied422
Joezi
Joezi
Befbekje
Typisch
Mwah, zo af en toe wel.quote:
Da's wel waar.quote:
Wat maakt dat uit voor jou? Je moeder brengt jou toch?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan is het alsnog ver, ben je het waard?
nee denk het niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan is het alsnog ver, ben je het waard?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit voor jou? Je moeder brengt jou toch?
Ik moet nog steeds wel tijd besteden aan het zitten in een autoquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit voor jou? Je moeder brengt jou toch?
Die ken ik niet. En ik ben er inmiddels achter dat er op het internet sowieso geen vrouwen zitten, tenzij teringlelijk, viesdik of een combi van die 2.quote:
Kan je mooi de tafels oefenen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds wel tijd besteden aan het zitten in een auto.
ah ok.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die ken ik niet. En ik ben er inmiddels achter dat er op het internet sowieso geen vrouwen zitten, tenzij teringlelijk, viesdik of een combi van die 2.
sowquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die ken ik niet. En ik ben er inmiddels achter dat er op het internet sowieso geen vrouwen zitten, tenzij teringlelijk, viesdik of een combi van die 2.
awhquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De enige uitzondering die ik ken is charmed.
Woont die nu al in spanjequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De enige uitzondering die ik ken is charmed.
Hij is sowieso scheel als een mofo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Onlo heeft 2 verschillende sterktes.
Ene oog -40 andere oog -45.
quote:Laatste voyeur(s):
Amarantha
Charlotte3
MetalCore
Cyanide-
LovelyLady
Amarantha
Amarantha
murp
Amarantha
Lot88
Voor twaalvequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom typ je altijd 12e ipv 12u?
En Smoofie dusquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lange_Lans
sweet_oceans
Saind
Sked
napoleonfour
Smoofie
Scrummie
onlogisch
onlogisch
JanCees
haar Fobo.
Mi gaddo
Helpt wel als je voor Feyenoord bent.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is sowieso scheel als een mofo.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Helpt wel als je voor Feyenoord bent.
ik had al uitgelegd dat ik niet over je heen kan plassen om mijn territorium af te bakenen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:26 schreef onlogisch het volgende:
Laatste voyeur(s) sweet_oceans
Lot88
Lot88
Lot88
Lot88
[ afbeelding ]
Een stille genieter.quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:29 schreef Lot88 het volgende:
uhm scrum![]()
Aantal reacties 46
Laatste voyeur(s) Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Mijn DM staat ook open voor lelijkerds en dikkertjes.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
komt omdat jij toch niet geloofd in vrouwen op het internet muz van charmed.
wat lief van je!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn DM staat ook open voor lelijkerds en dikkertjes.
uhm scrum![]()
Aantal reacties 46
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
uhm scrum![]()
Aantal reacties 46
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Just checking: heeft Onlo jouw huissleutel nog?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:38 schreef Caland het volgende:
Vannacht trouwens de eerste echte afkickverschijnselen gemerkt, de tering
Leek wel alsof ik over mn bed had gezeken snachts
Het moment dat je beseft dat je een junk bent.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:38 schreef Caland het volgende:
Vannacht trouwens de eerste echte afkickverschijnselen gemerkt, de tering
Leek wel alsof ik over mn bed had gezeken snachts
Iddquote:
Dat nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Just checking: heeft Onlo jouw huissleutel nog?
En vandaag constant honger eigenlijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het moment dat je beseft dat je een junk bent.
Die is toch van het Oehoe-lied?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
En vandaag constant honger eigenlijk
Of een hongergevoel is een betere beschrijving
Nu heb ik die stoptober app gedownload, kreeg ik een motivatiefilmpje van Nielson. Gelijk weer eraf gekankerd dus.
Je bent gestopt met roken?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
En vandaag constant honger eigenlijk
Of een hongergevoel is een betere beschrijving
Nu heb ik die stoptober app gedownload, kreeg ik een motivatiefilmpje van Nielson. Gelijk weer eraf gekankerd dus.
met een vrouw. Niet nodig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid een condoom meenemen
Ik drink sowieso maar 1 of 2 dagen in de week max. Alsof je daarvan moet afkicken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet ik veel, gestopt met drinken of zo
Hee, wie hebben we daarquote:
Maar valt tegen of mee?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik drink sowieso maar 1 of 2 dagen in de week max. Alsof je daarvan moet afkicken.
Jepquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij nog altijd gestopt Saind?
Elk rukje een refresh.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:29 schreef Lot88 het volgende:
uhm scrum![]()
Aantal reacties 46
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie
Scrummie