Als de huren altijd zo laag zijn als wat je doorstuurde heb je dat voor minder dan ik mijn kamerquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Genot
Ik neem sowieso 2 bedroom house
Ik ben opgevoed met alleen rijst.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 jaar lang rijst vreten, lekker hoor
Dat weet niemand. Maar ondertussen reist meneer wel naar Sevilla, Hongkong, Vietnam en straks weer naar weet ik veel wat.quote:
Luiwammes.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb zo'n 10 uur liggen slapen
500 met zwembadquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Als de huren altijd zo laag zijn als wat je doorstuurde heb je dat voor minder dan ik mijn kamer
autist.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:40 schreef Typisch het volgende:
Ik heb echt geen zin om vandaag mijn huis uit te komen.
heerlijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb zo'n 10 uur liggen slapen
Als je nou eerst een hartaanval krijgt help ik je dan verderquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De mijne betaalt nou nooit reizen naar verre oorden.
hallo toyboyquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is er niet mooier op geworden tho.
Ik heb sowieso weinig mensen met een hartaandoening gezien die betaald konden herstellen in het buitenlandquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je nou eerst een hartaanval krijgt help ik je dan verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |