En dan geen drugs en alcohol.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In januari ga ik weer terug en dan blijf ik 2 jaar
uurtje als het niet druk is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:26 schreef Typisch het volgende:
vanmiddag effe langs de KvK
Duurt dat lang, zo'n bedrijfje registreren?
Als de huren altijd zo laag zijn als wat je doorstuurde heb je dat voor minder dan ik mijn kamerquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Genot
Ik neem sowieso 2 bedroom house
Ik ben opgevoed met alleen rijst.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 jaar lang rijst vreten, lekker hoor
Dat weet niemand. Maar ondertussen reist meneer wel naar Sevilla, Hongkong, Vietnam en straks weer naar weet ik veel wat.quote:
Luiwammes.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb zo'n 10 uur liggen slapen
500 met zwembadquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Als de huren altijd zo laag zijn als wat je doorstuurde heb je dat voor minder dan ik mijn kamer
autist.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:40 schreef Typisch het volgende:
Ik heb echt geen zin om vandaag mijn huis uit te komen.
heerlijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb zo'n 10 uur liggen slapen
Als je nou eerst een hartaanval krijgt help ik je dan verderquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De mijne betaalt nou nooit reizen naar verre oorden.
hallo toyboyquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is er niet mooier op geworden tho.
Ik heb sowieso weinig mensen met een hartaandoening gezien die betaald konden herstellen in het buitenlandquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je nou eerst een hartaanval krijgt help ik je dan verder
al die RC's zijn wel veel duurder dan de real dealquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso weinig mensen met een hartaandoening gezien die betaald konden herstellen in het buitenland.
Er is een verschil tussen gepeupel en knutquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso weinig mensen met een hartaandoening gezien die betaald konden herstellen in het buitenland.
ik last gekutquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen gepeupel en knut
True, al is 4FA nu illegaal. Dus ipv fluoramphetamine is het nu methamphetaminequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:44 schreef Saind het volgende:
[..]
al die RC's zijn wel veel duurder dan de real deal
ik pas mij aan aan de voorkeur van de vent op dat moment.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hallo. Aangezien dit VBL is; Feyenoord, Ajax of PSV?
Waarom typ je altijd 12e ipv 12u?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Luiwammes.
Maar wel voor 12e wakker maat
Ajax dus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik pas mij aan aan de voorkeur van de vent op dat moment.
Typisch vrouwelijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik pas mij aan aan de voorkeur van de vent op dat moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |