Veel doet het hem denk ik niet aangezien hij nu naar Dubai op vakantie is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zag dat Van Gerwen van Hendo verloor
Er is gelukkig nog FA cup vanavondquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Interlandaids. Vrijdag is er wel Jupiler League maar ja.
Gelukkig kan ik tot zaterdag bij RTL7 terecht voor het darten.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is gelukkig nog FA cup vanavond
Ik hoop dat BT sport het uitzendt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
United of Manchester v Stockport County is wel een toppertje hoor
luciferquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand aanrader voor serie op Netflix
Mickey Mouse.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn nieuwe pockie is er over 10 minuten
Mazequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is een beetje voor vrouwen. Lucifer is echt een pussy.
net Billions afgekeken al is dat geen Netflix denk ik, vond het wel leukquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
op zich is dat niet zo'n probleem, het is meer dat veel mannen er niet zo goed mee om kunnen gaanquote:
Erg storend inderdaad.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is pas echt triest hoe sommige gasten onlogisch hier dan ineens poeslief doen
Het is in 1 klap duidelijk wie de zielige rukkers zijn hierquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is pas echt triest hoe sommige gasten onlogisch hier dan ineens poeslief doen
2x de helftquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:26 schreef Typisch het volgende:
vanmiddag effe langs de KvK
Duurt dat lang, zo'n bedrijfje registreren?
De verandering van toon heeft niets met vrouwelijk schoon te maken makker.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:25 schreef Saind het volgende:
[..]
40/45 minuten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:26 schreef Typisch het volgende:
10 minuten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:26 schreef Typisch het volgende:
Ik moet over paar weken naar t ziekenhuisquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk terug nu de winter gaat beginnen?
Ai.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet over paar weken naar t ziekenhuis
Waar?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In januari ga ik weer terug en dan blijf ik 2 jaar
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verandering van toon heeft niets met vrouwelijk schoon te maken makker.
Ik kom een keer op bezoek hèquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
op zich is dat niet zo'n probleem, het is meer dat veel mannen er niet zo goed mee om kunnen gaan
En dan geen drugs en alcohol.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
uurtje als het niet druk is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:26 schreef Typisch het volgende:
Als de huren altijd zo laag zijn als wat je doorstuurde heb je dat voor minder dan ik mijn kamerquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Genot
Ik neem sowieso 2 bedroom house
Ik ben opgevoed met alleen rijst.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 jaar lang rijst vreten, lekker hoor
Dat weet niemand. Maar ondertussen reist meneer wel naar Sevilla, Hongkong, Vietnam en straks weer naar weet ik veel wat.quote:
Luiwammes.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb zo'n 10 uur liggen slapen
500 met zwembadquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Als de huren altijd zo laag zijn als wat je doorstuurde heb je dat voor minder dan ik mijn kamer
autist.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:40 schreef Typisch het volgende:
Ik heb echt geen zin om vandaag mijn huis uit te komen.
heerlijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb zo'n 10 uur liggen slapen
Als je nou eerst een hartaanval krijgt help ik je dan verderquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De mijne betaalt nou nooit reizen naar verre oorden.
hallo toyboyquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is er niet mooier op geworden tho.
Ik heb sowieso weinig mensen met een hartaandoening gezien die betaald konden herstellen in het buitenlandquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je nou eerst een hartaanval krijgt help ik je dan verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |