Nopequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best wel spijt nu ja.
Maar nieuwe bier was er nog niet toch?
Ben geen fanquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gisteren chouffe bok die is eigenlijk best ok
zeker, moet kunnen, je kan ook beter in 1 dag 3 kapsalons nemen dan 3 dagen achter elkaar 1quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
*edit* Ik moet mijn belofte aan vincenzo houden.
1 cheatdag kan geen kwaad makker. Jij weet dat als geen ander
Taradoquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, moet kunnen, je kan ook beter in 1 dag 3 kapsalons nemen dan 3 dagen achter elkaar 1
Met pijn en moeite heb ik 'm kunnen verwerken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zal ongetwijfeld hebben liggen kreunen van de pijn van deze opmerking.
Jeecee en ik spelen de klassieker op fifaquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met pijn en moeite heb ik 'm kunnen verwerken.
Is er nog wat leuks qua voetbal deze week of ligt letterlijk alles te wachten op die dodelijk vermoeiende interlands?
Interlandaids. Vrijdag is er wel Jupiler League maar ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met pijn en moeite heb ik 'm kunnen verwerken.
Is er nog wat leuks qua voetbal deze week of ligt letterlijk alles te wachten op die dodelijk vermoeiende interlands?
Ik zag dat Van Gerwen van Hendo verloorquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Interlandaids. Vrijdag is er wel Jupiler League maar ja.
Gelukkig kan ik tot zaterdag bij RTL7 terecht voor het darten.
Wat is er met je held aan de handquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel doet het hem denk ik niet aangezien hij nu naar Dubai op vakantie is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zag dat Van Gerwen van Hendo verloor
Er is gelukkig nog FA cup vanavondquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is gelukkig nog FA cup vanavond
Ik hoop dat BT sport het uitzendt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
United of Manchester v Stockport County is wel een toppertje hoor
luciferquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand aanrader voor serie op Netflix
Mickey Mouse.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn nieuwe pockie is er over 10 minuten
Mazequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is een beetje voor vrouwen. Lucifer is echt een pussy.
net Billions afgekeken al is dat geen Netflix denk ik, vond het wel leukquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
op zich is dat niet zo'n probleem, het is meer dat veel mannen er niet zo goed mee om kunnen gaanquote:
Erg storend inderdaad.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is pas echt triest hoe sommige gasten onlogisch hier dan ineens poeslief doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |