Oke, nu moeten we wel daten vind ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee, alle vrouwen zijn kuthoeren en toen zij stemrecht kregen verging de wereld.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vlak mij niet uit. Over 2 jaar ontvang je een kaartje voor de housewarming van mij en Lot
Alleen als je vlees serveert.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vlak mij niet uit. Over 2 jaar ontvang je een kaartje voor de housewarming van mij en Lot
oe gezelligquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
O kom je bij mij wonen dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Single dad die op zondag 3 kapsalons naar binnen werktquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hou wel van Tiny Houses. Niet zoveel schoonmaak werk. Dan hoef je de schoonmaakster ook niet zoveel te betalen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, jij bij onlo in z'n Tiny House
Daar woon ik al..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan niet in een appartement wonen
Niet alles is tiny bij mij.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik hou wel van Tiny Houses. Niet zoveel schoonmaak werk. Dan hoef je de schoonmaakster ook niet zoveel te betalen.
Ik was echt een goor varken zondag héquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Single dad die op zondag 3 kapsalons naar binnen werkt
Succes man
je hebt een grote neus?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet alles is tiny bij mij.
*wink wink*
en nu weer aan 25 gram kipfiletquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was echt een goor varken zondag hé
*edit* Ik moet mijn belofte aan vincenzo houden.quote:
Was het niet 28.4gram?quote:
Waarom ben je eigenlijk niet meer Brussel in gegaan van de weekquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Riders on the storm. Juupje
Wat een leven he.
Was echt kapot.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk niet meer Brussel in gegaan van de week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |