al die RC's zijn wel veel duurder dan de real dealquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso weinig mensen met een hartaandoening gezien die betaald konden herstellen in het buitenland.
Er is een verschil tussen gepeupel en knutquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso weinig mensen met een hartaandoening gezien die betaald konden herstellen in het buitenland.
ik last gekutquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen gepeupel en knut
True, al is 4FA nu illegaal. Dus ipv fluoramphetamine is het nu methamphetaminequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:44 schreef Saind het volgende:
[..]
al die RC's zijn wel veel duurder dan de real deal
ik pas mij aan aan de voorkeur van de vent op dat moment.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hallo. Aangezien dit VBL is; Feyenoord, Ajax of PSV?
Waarom typ je altijd 12e ipv 12u?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Luiwammes.
Maar wel voor 12e wakker maat
Ajax dus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik pas mij aan aan de voorkeur van de vent op dat moment.
Typisch vrouwelijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik pas mij aan aan de voorkeur van de vent op dat moment.
Handig.quote:
Lijer, moet je het weer komen verpesten...quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar je ondertitel is "Maneater", ik geloof er geen bal van, Lotje.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar je ondertitel is "Maneater", ik geloof er geen bal van, Lotje.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, een vrouw in de SC die niet Jojoortje of Karina heeft.
Lange_Lansquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee, hay ik ben Lot
* Lot88 geeft handje
heeftquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onlo moest 2x kijkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lange_Lans
sweet_oceans
Saind
Sked
napoleonfour
Smoofie
Scrummie
onlogisch
onlogisch
JanCees
haar Fobo.
Mi gaddo
Dat lijstje mist mij.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lange_Lans
sweet_oceans
Saind
Sked
napoleonfour
Smoofie
Scrummie
onlogisch
onlogisch
JanCees
haar Fobo.
Mi gaddo
Allemaal even fappen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lange_Lans
sweet_oceans
Saind
Sked
napoleonfour
Smoofie
Scrummie
onlogisch
onlogisch
JanCees
haar Fobo.
Mi gaddo
Zie eens hoe erg ik in shock ben.quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zie eens hoe erg ik in shock ben.
Winterswijk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:12 schreef Smoofie het volgende:
Maar uit welke regionen komt Mevrouw Lot>
Niemand geeft een neuk om PSV.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kwam hier eigenlijk vooral om te vragen of ik volgende wedstrijd van PSV een Catalunya is Spain-spandoek mee zal nemen, of dat jullie bang zijn dat dit onverstandig is.
Ze slaan je in elkaarquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kwam hier eigenlijk vooral om te vragen of ik volgende wedstrijd van PSV een Catalunya is Spain-spandoek mee zal nemen, of dat jullie bang zijn dat dit onverstandig is.
achterhoek (gelderland)quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:12 schreef Smoofie het volgende:
Maar uit welke regionen komt Mevrouw Lot>
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lange_Lans
sweet_oceans
Saind
Sked
napoleonfour
Smoofie
Scrummie
onlogisch
onlogisch
JanCees
haar Fobo.
Mi gaddo
Sausage fest...quote:Laatste voyeur(s)
Charlotte3
Befbekje
Drizzt_DoUrden
Cyanide-
opperkleurder
Ajacied422
Joezi
Joezi
Befbekje
Typisch
Mwah, zo af en toe wel.quote:
Da's wel waar.quote:
Wat maakt dat uit voor jou? Je moeder brengt jou toch?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan is het alsnog ver, ben je het waard?
nee denk het niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan is het alsnog ver, ben je het waard?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit voor jou? Je moeder brengt jou toch?
Ik moet nog steeds wel tijd besteden aan het zitten in een autoquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit voor jou? Je moeder brengt jou toch?
Die ken ik niet. En ik ben er inmiddels achter dat er op het internet sowieso geen vrouwen zitten, tenzij teringlelijk, viesdik of een combi van die 2.quote:
Kan je mooi de tafels oefenen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds wel tijd besteden aan het zitten in een auto.
ah ok.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die ken ik niet. En ik ben er inmiddels achter dat er op het internet sowieso geen vrouwen zitten, tenzij teringlelijk, viesdik of een combi van die 2.
sowquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die ken ik niet. En ik ben er inmiddels achter dat er op het internet sowieso geen vrouwen zitten, tenzij teringlelijk, viesdik of een combi van die 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |