SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Zojuist gedraaid, dat nummer. Helaas op 2 manieren nogal toepasselijk...quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:50 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm bleh, Tom Petty ook dood.
Mary Jane's Last dance
Blij dat ik doorhad dat ik slootquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zojuist gedraaid, dat nummer. Helaas op 2 manieren nogal toepasselijk...
quote:
Dit staat echt niet voor niets in mijn Top 10 allertijden...quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:53 schreef CindieY het volgende:
In this world of trouble, our music pulls us through
het is nog waar ookquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:53 schreef CindieY het volgende:
In this world of trouble, our music pulls us through
Lang, lang, lang geleden, vroeger weet je wel, toen had ik het stukje 'music was my first love' zelfs nog in mijn msn-naam staanquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit staat echt niet voor niets in mijn Top 10 allertijden...
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
11, thx voor dit!
Op jouw manier maar genoeg dat ik Muisje hoorde, je hebt me zelfs tot tranen toe geroerd, meerdere keren... Ik heb de vrijdag odes gemist maar dit was in mijn mening zeker 1 die daar bij hoort. Ik weet dat je show nog niet klaar is maar zelfs voor dat ie af is is dit mijn mening!! THX!!
Was jij een breezer ....je ?quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lang, lang, lang geleden, vroeger weet je wel, toen had ik het stukje 'music was my first love' zelfs nog in mijn msn-naam staan
Ik ben blij dat mijn show aan je verwerking een beetje heeft bijgedragen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
11, thx voor dit!
Op jouw manier maar genoeg dat ik Muisje hoorde, je hebt me zelfs tot tranen toe geroerd, meerdere keren... Ik heb de vrijdag odes gemist maar dit was in mijn mening zeker 1 die daar bij hoort. Ik weet dat je show nog niet klaar is maar zelfs voor dat ie af is is dit mijn mening!! THX!!
Hola sjoef, como estas usted paella con chorizo y riojaquote:
Graag gedaanquote:
Binnenkort weer eens makenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hola sjoef, como estas usted paella con chorizo y rioja
Slaap lekker CindieYquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:56 schreef CindieY het volgende:
En ik doe het lekker toch![]()
So I say thank you for the music
Welterusten allemaal
heb je goed gedaan Elfquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het zelf ook lastig om de draad weer op te pakken alsof er niks is gebeurd; deze themashow was voor mij de beste manier. Dit voelde goed zo, zeg maar.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:56 schreef CindieY het volgende:
Welterusten allemaal
quote:
Welterustenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:56 schreef CindieY het volgende:
Welterusten allemaal
quote:
Nopequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je mijn username wel eens goed bekeken?
het een sluit het ander toch niet uitquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nope
Dacht dat je een lieftallig vrouwtje was dat heel kuis een thuis in Zwolle had gevonden
Gemeen ben ik hè?quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:57 schreef CindieY het volgende:
Oh, dit moet ik toch nog even uitluisteren
Dank je iig voor de laatste 2 nummers 11 , maar ik geloof dat dat rest vast ook het luisteren waard waren geweest ..quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn show aan je verwerking een beetje heeft bijgedragen.
Ik vind het zelf ook lastig om de draad weer op te pakken alsof er niks is gebeurd; deze themashow was voor mij de beste manier. Dit voelde goed zo, zeg maar.
Oordeel zelf; zie playlist hierboven.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je iig voor de laatste 2 nummers 11 , maar ik geloof dat dat rest vast ook het luisteren waard waren geweest ..
nou ik had foobar al afgesloten !quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
Zig & Zag![]()
Zaten die gasten van Reel to Real hier niet achter?
Rolling Stone & HuffPost ook.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
Wel een beetje raar allemaal: straks stond er op AD.nl: Tom Petty overleden.
Nu staat er: 'Tom Petty overleden', alsof het nog niet helemaal zeker is. CBS News bevestigt het en dat lijkt me toch echt wel een degelijke, betrouwbare bron.
Op de één of andere manier moet het altijd uren duren voordat de NOS het ook meldt. Was bij Lou Reed ook al zo.quote:
En ik kende het weer via Possiequote:Op maandag 2 oktober 2017 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Hehehehe dit is echt zo'n nummer dat ik alleen dankzij Radio 49 ken
quote:
Neuh, qua baas zijn.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
Knokkels![]()
AUX1, on air AAN, loop, volume 0
quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Neuh, qua baas zijn.![]()
The Gothfather
EGGGGGGSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
quote:
whehehehequote:Op maandag 2 oktober 2017 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je stream ligt wel héél ver achter, trouwens
bacon! heel veel baconquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Koffie, paracetamol, vet ontbijtje; opgelost!
en dan gewoon normale plakken. Niet die zuunige dingen waar je doorheen kunt kijken.quote:
Dat heeft het zeker, huilen is gezond, Ik schaam me daar ook niet voor en je hebt dat met je show zeker meerdere keren bereikt.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn show aan je verwerking een beetje heeft bijgedragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heeft het zeker, huilen is gezond, Ik schaam me daar ook niet voor en je hebt dat met je show zeker meerdere keren bereikt.
Daarom is het ook goed dat je deze show hebt gemaakt, voor jouw verwerking. En het paste in jouw Muisje herinneringen dus dan is het goed!!Jij bent dan ook een topper kerel .. Muis ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
[..]
Dat heeft het zeker, huilen is gezond, Ik schaam me daar ook niet voor en je hebt dat met je show zeker meerdere keren bereikt.
Daarom is het ook goed dat je deze show hebt gemaakt, voor jouw verwerking. En het paste in jouw Muisje herinneringen dus dan is het goed!!Je moet je daar zeker niet voor schamen; die emoties zijn heel begrijpelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ook zo bescheiden blijven hequote:Op maandag 2 oktober 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
En Knokkels switcht weer eens moeiteloos naar een compleet ander genre
[..]
Daarom is het ook goed dat je deze show hebt gemaakt, voor jouw verwerking. En het paste in jouw Muisje herinneringen dus dan is het goed!!Bij de BBQ bij jou thuis was dat wel duidelijk. Voorlopig zullen we haar allemaal wel missen, en haar hamburgers, sauzen en shows.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Eggs kan wel doen alsofquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:32 schreef livelink het volgende:
Ik ga toch afsluiten nu. Dank je wel Knokkels (en Outpost) voor de Catfight.
Ik laat jullie vrouwloos achter volgens mij.
Ik was jarig of vierde het meestal. Ben er 1x geweest.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:33 schreef Koen66 het volgende:
ik vind het nog steeds echt zo vreselijk jammer Muis nooit gemeet te hebben. Telkens als Possie me uitnodigde voor de BBQ was ik op vakantie
sausagefestquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:32 schreef livelink het volgende:
trustequote:Op maandag 2 oktober 2017 23:32 schreef livelink het volgende:
Trustenquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:32 schreef livelink het volgende:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:32 schreef livelink het volgende:
en dit gemauw?quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:38 schreef Rafeiro het volgende:
Dit gemauw doet me danken aan Sint, haha.
quote:
[..]
Daarom is het ook goed dat je deze show hebt gemaakt, voor jouw verwerking. En het paste in jouw Muisje herinneringen dus dan is het goed!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Die pushberichten krijg ik nietquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn trouwens berichten dat Tom Petty nog niet overleden zou zijn.
Diverse kanalen melden dat de eerste berichtgeving onjuist was. Volgens nieuwe berichten vecht hij in het ziekenhuis voor zijn leven en wordt zijn kans op overleven klein geacht.quote:
quote:The singer-songwriter was reportedly rushed to the UCLA Santa Monica hospital on Monday after being found unconscious in his Malibu home.
According to an initial LAPD source via CBS News and Variety, he was taken off life support soon after.
Yet later tweets from CBS and the LAPD claim that the department has “no information about the passing of singer Tom Petty” and any information has been “inadvertently provided”, with both apologisng.
En mij niet? koptelefoon op je hoofd getaped en handen in handboeien?quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh nee, wacht, Vout luister ik vrijwillig
Hersendood maar .... hoeveel leef je dan nogquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn trouwens berichten dat Tom Petty nog niet overleden zou zijn.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:02 schreef knokkels het volgende:
Lokale mistbui hier, met extreem veel regen. Ik zag niets meer door mijn bril heen.
*zucht diep*
Ik heb vandaag twee setjes gekregenquote:
Ha zorroquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:07 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag twee setjes gekregenStuur me even een PM en je kan ze krijgen.
Is dat een Dodo in je UI?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:07 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag twee setjes gekregenStuur me even een PM en je kan ze krijgen.
da's een latertjequote:
Slaap lekker Muisquote:
I take that as a complimentquote:
En je vriendjes noemden je muts?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
I take that as a compliment
en mijn moeder noemde mij altijd muis
ja hoiquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
Ik weet niet wie er nu draaid maar dit was ook een nummer die Muisje goed kon waarderen!!
Alleen van Lucky denk ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
Ik weet niet wie er nu draaid maar dit was ook een nummer die Muisje goed kon waarderen!!
Ik wist niet dat dat zo duidelijk was....quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bij de BBQ bij jou thuis was dat wel duidelijk. Voorlopig zullen we haar allemaal wel missen, en haar hamburgers, sauzen en shows.
Jaquote:
F8ck that little mouse was een repenterende zin in dat nummerquote:
Ja ok ehmmm....quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
F8ck that little mouse was een repenterende zin in dat nummer
Wellicht af en toe. In eerdere jaren had ik tussen Kerst en Oud & Nieuw altijd vrij, maar zoals de vlag er nu bijhangt, moet ik die week volop werken omdat het dan bijzonder druk is. Ik zal dus niet veel tijd hebben om rond te hangen op FOK!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:41 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk dit jaar wel bij de top2000?
Okquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wellicht af en toe. In eerdere jaren had ik tussen Kerst en Oud & Nieuw altijd vrij, maar zoals de vlag er nu bijhangt, moet ik die week volop werken omdat het dan bijzonder druk is. Ik zal dus niet veel tijd hebben om rond te hangen op FOK!
doen niet vragen!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, moet je nog verlengd worden? Ik ga zo slapen namelijk.
Heb ik wel eens gedaan, ja. Maar ben een beetje uitgekeken geraakt op de lijst. Er wordt me te veel gemanipuleerd, vooral ten nadele van muziek uit de 50s en 60s.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
OkVolgens mij was jij het die een paar jaar regelmatig leuke feitjes over nummers postte. Was altijd leuk om te lezen
.
Nou ja het draait natuurlijk niet alleen om te muziekquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan, ja. Maar ben een beetje uitgekeken geraakt op de lijst. Er wordt me te veel gemanipuleerd, vooral ten nadele van muziek uit de 50s en 60s.
Ja doe maar graagquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, moet je nog verlengd worden? Ik ga zo slapen namelijk.
ach ja, doe maar een uurtjequote:
Heb tot 02:30 uur gezet.quote:
Je moet niks. Trustenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb tot 02:30 uur gezet.Zie maar of je dat vol maakt.
Ik moet nu gaan slapenTot later, welterusten allemaal
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb tot 02:30 uur gezet.Zie maar of je dat vol maakt.
Ik moet nu gaan slapenTot later, welterusten allemaal
Maar het mág wel.quote:
Had je ook kunnen verzoeken hoorquote:
Kan alsnogquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 01:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Had je ook kunnen verzoeken hoor![]()
Had ik hem gedraaid
Ik weet niet van wie die isquote:
quote:
Beetje lang geleden dat ik deze heb gehoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 01:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Beetje lang geleden dat ik deze heb gehoord.
Roy Of buffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En na de vijfde keer moet je lang wachtenquote:Op maandag 18 september 2017 16:21 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Gup lijkt me wel een lastige dame. Je moet het echt inplannen om ook eens aan de beurt te komen.
Oh okee, ik heb de anderequote:
quote:
Ik had er zaterdag 12, ik had er net 10. Dat is me heel lang niet gebeurd hoor. Ik klaag ook helemaal niet maar dat bed van mij schreeuwt dat ik moet langskomenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 01:51 schreef Rafeiro het volgende:
Arme ouwe knokkel
Weinig publiek ook
Maar het is maandag
Nou ja, je loopt nog net geen 2 uur achter, alles is goedquote:
Hedde gij daar nog geen tape over de smoel van geplakt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 01:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had er zaterdag 12, ik had er net 10. Dat is me heel lang niet gebeurd hoor. Ik klaag ook helemaal niet maar dat bed van mij schreeuwt dat ik moet langskomen
whehehequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 01:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hedde gij daar nog geen tape over de smoel van geplakt.
(Ik zeg niet wie er eigenlijk ligt)
Misschien lusten ze wel koffie. Zorg ik dat de microfoon toevallig openstaatquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 01:57 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ja dit kan nog net.
Best fout, maar dit kan met de nieuwe sleepwet zorgen dat dit topic, je hele woonwijk etc. wordt nageplozen door de AIVD etc. www.sleepwet.nl even tekenen voor een (kansloos) referendum tegen deze wet.
quote:Handtekening
Gebruik uw muis of touchscreen om in het vlak hieronder uw handtekening te zetten.
Plaats een handtekening die zo veel mogelijk lijkt op die op uw identiteitsbewijs.
Nee dat is puur en alleen om de stem "geldig te kunnen verklaren". Meer dan eens stemmen is bijvoorbeeld strafbaar.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 02:02 schreef knokkels het volgende:
Wat een ironie. Ze willen wel hééééééééééééééééééééééééél veel informatie van je weten om te tekenen TEGEN die wet.
[..]
Nu weten ze dus meteen dat mijn IP-adres behoort bij mijn adresquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 02:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee dat is puur en alleen om de stem "geldig te kunnen verklaren". Meer dan eens stemmen is bijvoorbeeld strafbaar.
Mmm ik heb mijn werkmotivatie niet meer nodig, die mag jij hebbenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je ook nog werkmotivatie in de aanbieding?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:48 schreef just me het volgende:
[..]
Mmm ik heb mijn werkmotivatie niet meer nodig, die mag jij hebben
quote:
Broeder!!!!!quote:
Ik zou dat geschreven kunnen hebbenquote:
Hier regent hetquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:
De was hangt weer buiten te drogen, prima weertje ervoor
Leuk dat de zon hier nu ook isquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb de wolken naar jou toe geblazen
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is prima weer voor de was, dus nummer twee hangt ook
Ik zou dat niet durven, niet naar just me. Want just me is awesomequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
knokkels heeft zijn wolken naar jou toe geblazen
ah, jij hoopt ook op sponsoringquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou dat niet durven, niet naar just me. Want just me is awesome
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, jij hoopt ook op sponsoring
Ik ben momenteel al een wandelend reclamebord met mijn Den Helder Suns hoodiequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, jij hoopt ook op sponsoring
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeg, lieve mensen, hou die regen eens bij jullie
Welke regen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeg, lieve mensen, hou die regen eens bij jullie
Melting is nieuwsgierig , gelijk heb jequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 19:13 schreef Melting het volgende:
Ik ben vanavond niet thuis, dus kan niet draaien/luisteren.
Vanavond gemeenteraad vergadering over het nieuwe centrumplan. Wil graag op de hoogte blijven daarover.
Zoiets.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
Melting is nieuwsgierig , gelijk heb je
was je nu die "vriendin" kwijt of je sleutels of je fluitjequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:37 schreef knokkels het volgende:
Loop ik met een vriendin naar buiten om naar de kapper te gaan, inkopen ditdatalles.. Voel ik in mijn broekzak iets wat op mijn sleutels lijkt. Blijkt het mijn verkeersregelaarsfluitje te zijn![]()
Moest ik klimmen![]()
En zoeken natuurlijk
Yay, gevonden\
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
was je nu die "vriendin" kwijt of je sleutels of je fluitje
Ik kan niet echt voor anderen spreken, maar bij R49 is het de laatste dagen druk en intens, zou ik zeggen.quote:
mensen zijn toe aan vakantiequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan niet echt voor anderen spreken, maar bij R49 is het de laatste dagen druk en intens, zou ik zeggen.
Ik wel, ja. Heb trouwens nav jouw topic getekend voor het referendum mbt de sleepwet. Ik wilde het de hele tijd nog doen en jouw topic was de reminder.quote:
Fijn dat mijn topic werkt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wel, ja. Heb trouwens nav jouw topic getekend voor het referendum mbt de sleepwet. Ik wilde het de hele tijd nog doen en jouw topic was de reminder.
hier ook en ik ben maar een studentjequote:
Herfst- en kerstvakantie? Of 'collegevrije weken' zoals ze dat op Windesheim noemdenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
hier ook en ik ben maar een studentje
Herfst is voor mij leren en bedrijf.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Herfst- en kerstvakantie? Of 'collegevrije weken' zoals ze dat op Windesheim noemden
Radio49 meet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
Ik ben de herfstvakantie wel vrij, maar ben er nu achter gekomen dat vrij nemen alleen niet genoeg is. Ik zou echt eens weg moeten. Anders zit ik een hele week thuis en ben me dan alleen maar aan het bedenken wat er allemaal in huis nog moet gebeuren en wat er op mijn werk allemaal mis kan gaan.
Dus als het me niet lukt om de herfstvakantie ook echt weg te gaan, ga ik denk ik alsnog werken.
Nee, ik ben niet zo van het meeten. Vroeger wel eens wat meets gedaan, maar ik klap dan helemaal dicht, dus dat doe ik niet meer.quote:
doen we het in belgiequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan is ze nog maar een dagje van huis
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo van het meeten. Vroeger wel eens wat meets gedaan, maar ik klap dan helemaal dicht, dus dat doe ik niet meer.
Ik ben tot nog toe alleen op OUD-meets geweest. Daar waren weinig mannen om te knuffelenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:30 schreef tailfox het volgende:
[..]Alle FOK! willen altijd mij knuffelen mis helpt dat
OUD is natuurlijk heel wat anders dan MUZquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben tot nog toe alleen op OUD-meets geweest. Daar waren weinig mannen om te knuffelen![]()
Mijn eigen man is wel een paar keer mee geweest. Als één van de weinige mannen tussen alle vrouwen. Hij vond het wel leuk![]()
De enige keer dat hij ooit op Fok heeft gekeken, is toen hij op mijn verzoek een berichtje had geplaatst dat onze zoon was geboren. Ik lag toen in het ziekenhuis, dus heeft hij dat braaf gedaan.
Zie mijn edit op mijn vorige postquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
OUD is natuurlijk heel wat anders dan MUZ![]()
Ik ben wel in voor een R49-meetMoet er wel interesse voor zijn natuurlijk. Wie wil, die wil, wie niet wil, geen probleem imo.
Ik ga nu eerst eens kijken of ik wat uurtjes slaap kan inhalen. Trusten
waar is ok belanerijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
OUD is natuurlijk heel wat anders dan MUZ![]()
Ik ben wel in voor een R49-meetMoet er wel interesse voor zijn natuurlijk. Wie wil, die wil, wie niet wil, geen probleem imo.
Ik ga nu eerst eens kijken of ik wat uurtjes slaap kan inhalen. Trusten
Tail is ook erg knuffelbaarquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:30 schreef tailfox het volgende:
[..]Alle FOK! willen altijd mij knuffelen mis helpt dat
hoeft Henk niet te wetenquote:
jij mag datquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:08 schreef tailfox het volgende:
mag ik dit echt een gewildig nummer vinden
dan is het risico te grootquote:
Goedemorgen Mad. Kan gebeuren hè.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 07:43 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen allen!
Beetje druk, dus ik ben weinig online...
Goedemorgen Diaan.quote:
ik ga naar de film straksquote:
Leuk!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:21 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga naar de film straks
Victoria und Abdul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |