F8ck that little mouse was een repenterende zin in dat nummerquote:
Ja ok ehmmm....quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
F8ck that little mouse was een repenterende zin in dat nummer
Wellicht af en toe. In eerdere jaren had ik tussen Kerst en Oud & Nieuw altijd vrij, maar zoals de vlag er nu bijhangt, moet ik die week volop werken omdat het dan bijzonder druk is. Ik zal dus niet veel tijd hebben om rond te hangen op FOK!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:41 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk dit jaar wel bij de top2000?
Okquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wellicht af en toe. In eerdere jaren had ik tussen Kerst en Oud & Nieuw altijd vrij, maar zoals de vlag er nu bijhangt, moet ik die week volop werken omdat het dan bijzonder druk is. Ik zal dus niet veel tijd hebben om rond te hangen op FOK!
doen niet vragen!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, moet je nog verlengd worden? Ik ga zo slapen namelijk.
Heb ik wel eens gedaan, ja. Maar ben een beetje uitgekeken geraakt op de lijst. Er wordt me te veel gemanipuleerd, vooral ten nadele van muziek uit de 50s en 60s.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
OkVolgens mij was jij het die een paar jaar regelmatig leuke feitjes over nummers postte. Was altijd leuk om te lezen
.
Nou ja het draait natuurlijk niet alleen om te muziekquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan, ja. Maar ben een beetje uitgekeken geraakt op de lijst. Er wordt me te veel gemanipuleerd, vooral ten nadele van muziek uit de 50s en 60s.
Ja doe maar graagquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, moet je nog verlengd worden? Ik ga zo slapen namelijk.
ach ja, doe maar een uurtjequote:
Heb tot 02:30 uur gezet.quote:
Je moet niks. Trustenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb tot 02:30 uur gezet.Zie maar of je dat vol maakt.
Ik moet nu gaan slapenTot later, welterusten allemaal
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb tot 02:30 uur gezet.Zie maar of je dat vol maakt.
Ik moet nu gaan slapenTot later, welterusten allemaal
Maar het mág wel.quote:
Had je ook kunnen verzoeken hoorquote:
Kan alsnogquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 01:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Had je ook kunnen verzoeken hoor![]()
Had ik hem gedraaid
Ik weet niet van wie die isquote:
quote:
Beetje lang geleden dat ik deze heb gehoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 01:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Beetje lang geleden dat ik deze heb gehoord.
Roy Of buffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En na de vijfde keer moet je lang wachtenquote:Op maandag 18 september 2017 16:21 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Gup lijkt me wel een lastige dame. Je moet het echt inplannen om ook eens aan de beurt te komen.
Oh okee, ik heb de anderequote:
quote:
Ik had er zaterdag 12, ik had er net 10. Dat is me heel lang niet gebeurd hoor. Ik klaag ook helemaal niet maar dat bed van mij schreeuwt dat ik moet langskomenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 01:51 schreef Rafeiro het volgende:
Arme ouwe knokkel
Weinig publiek ook
Maar het is maandag
Nou ja, je loopt nog net geen 2 uur achter, alles is goedquote:
Hedde gij daar nog geen tape over de smoel van geplakt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 01:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had er zaterdag 12, ik had er net 10. Dat is me heel lang niet gebeurd hoor. Ik klaag ook helemaal niet maar dat bed van mij schreeuwt dat ik moet langskomen
whehehequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 01:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hedde gij daar nog geen tape over de smoel van geplakt.
(Ik zeg niet wie er eigenlijk ligt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |