Ik heb een half uur aan de telefoon gehangen! Wachtend om mijn aangifte te doen zoal op internet word aangegeven, om vervolgens te horen dat ik dat persoonlijk moet doen en vervolgens een afspraak moest maken...quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
in dat geval, heb je wel aangifte gedaan ?
wat stom dat digitaal aangeven niet mogelijk is !quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een half uur aan de telefoon gehangen! Wachtend om mijn aangifte te doen zoal op internet word aangegeven, om vervolgens te horen dat ik dat persoonlijk moet doen en vervolgens een afspraak moest maken...![]()
Maar goed ik ga donderdag
Goeie informatieontsluiting bij de politie, welquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een half uur aan de telefoon gehangen! Wachtend om mijn aangifte te doen zoal op internet word aangegeven, om vervolgens te horen dat ik dat persoonlijk moet doen en vervolgens een afspraak moest maken...![]()
Maar goed ik ga donderdag
Maar nooit gekocht?quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
Weer een muzikale grootheid minder. Ik kwam zijn cd's bijzonder vaak tegen in de bakken in de muziekwinkel. Wie een beetje nadenkt, snapt wel waarom.
ICT en politiequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
wat stom dat digitaal aangeven niet mogelijk is !
Dat kon wellicht wel maar ik wil het persoonlijk doen, dus of over de telefoon of persoonlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
wat stom dat digitaal aangeven niet mogelijk is !
* knokkels zwaait zijn aansteker in de lucht en knuffelt iedereenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoekje van Outpost76. Iedereen begrijpt wel waarom.
Is hier zo gebeurdquote:
Thx!!quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoekje van Outpost76. Iedereen begrijpt wel waarom.
zolang het jouw aansteker is dan is het goedquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels zwaait zijn aansteker in de lucht en knuffelt iedereen
Hele goede! Op de website staat dat namelijk niet.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goeie informatieontsluiting bij de politie, wel
Ik ben niet zo knuffelig, maar maak nu een uitzonderingquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja sorry, niemand begrijpt t misschien maar ik zit weer te janken.......quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
* Elfletterig stuurt een virtuele schouderquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja sorry, niemand begrijpt t misschien maar ik zit weer te janken.......
Knuffel!quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Possie. Herinner je je deze nog?quote:
Ik welquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Possie. Herinner je je deze nog?
[ afbeelding ]
* knokkels geeft een dikke knuffel aan Possie. Zeker wel man.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:
Thx!quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig stuurt een virtuele schouder
Thx!quote:
Nou die niet maar het orgineel wel ja.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn 1e R49 meetquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:28 schreef knokkels het volgende:
[..]die andere foto heb ik ook nog. Kom ze net allebei tegen
Thxquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels geeft een dikke knuffel aan Possie. Zeker wel man.
#bromanceforthehellofit!
Voor mij ook niet verkeerd om eens op tijd naar bed te gaanquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
Met de muziek die nu nog klaarstaat, ben ik tegen elven klaar. En dan vind ik het eigenlijk ook wel weer mooi geweest
Dan wordt het zeker tijd dat ik er ook weer eens iets aan ga doen, waarborging van continuïteit enzulks hequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
Met de muziek die nu nog klaarstaat, ben ik tegen elven klaar. En dan vind ik het eigenlijk ook wel weer mooi geweest
Oh ja, dat is op zich ook wel een dingetje ja...quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
Voor mij ook niet verkeerd om eens op tijd naar bed te gaan
Klein halfuurtje hoor; eerder richting 24-25 minutenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:32 schreef CindieY het volgende:
Ik ga even kijken of ik het nog een half uurtje red.
Ik sprak voor mezelf hoorquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja, dat is op zich ook wel een dingetje ja...
Dat je niet omvaltquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:31 schreef knokkels het volgende:
in 48 uur iets van 6 uur geslapen. Misschien is het wel handig om ook te gaan slapen.
Mooi tijdstip. Ik ben sinds ±18.30 gisteren wakker. Een keertje slapen is niet verkeerd.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
Dat zal vast net genoeg zijn om straks direct in slaap te vallen als ik in bed ligquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klein halfuurtje hoor; eerder richting 24-25 minuten
jullie zijn zo... Blokkerigquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou ik dan maar doen straksquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:31 schreef knokkels het volgende:
in 48 uur iets van 6 uur geslapen. Misschien is het wel handig om ook te gaan slapen.
Verdomd goede Knokkels-imitatie, dit...quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooi tijdstip. Ik ben sinds ±18.30 gisteren wakker. Een keertje slapen is niet verkeerd.
Stel kantoorslaven zijn we ookquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou ik dan maar doen straksHet is hier meestal niet zo druk meer na 23:00 uur 's avonds....
maar wel liefquote:
Lijkt me zeker niet verkeerdquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooi tijdstip. Ik ben sinds ±18.30 gisteren wakker. Een keertje slapen is niet verkeerd.
Ik loop dan ook op koffie hequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat je niet omvalt![]()
Ik slaap niet overdreven veel, maar dit is wel heel weinig.
feromonenquote:
lol nee, ik probeer mijn ritme om te draaien. Ik was te laat wakker en stond te laat op. Zondag serieus om 18.30 wakker geworden en door mijn "nacht" over te slaan en vandaag een beetje normaal naar mijn bed te gaan hoop ik dat weer terug te draaien.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verdomd goede Knokkels-imitatie, dit...![]()
Ook gek op koffie zeker?
Hierna iets voor - ook al is -ie er niet - Peaceman
Ik zie dit als een aanbod om een biertje te nemen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik loop dan ook op koffie he![]()
En bier, schijnbaar. Maar pas nadat ik klaar was.![]()
Het schijnt onbeleefd te zijn om aangeboden drankjes te weigeren. En ik ben niet onbeleefdhihi
Daar moet ik toch weer eens verandering in brengen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou ik dan maar doen straksHet is hier meestal niet zo druk meer na 23:00 uur 's avonds....
Hoe word je in hemelsnaam zo laat wakker? Ik ben ook niet de makkelijkste met slapen, maar om zulke tijdstippen worden komt alleen voor als er dusdanig alcohol in het spel was de nacht ervoor dat ik me de halve nacht niet meer kan herinnerenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
lol nee, ik probeer mijn ritme om te draaien. Ik was te laat wakker en stond te laat op. Zondag serieus om 18.30 wakker geworden en door mijn "nacht" over te slaan en vandaag een beetje normaal naar mijn bed te gaan hoop ik dat weer terug te draaien.
Piet draait ook nooit meer 's nachtsquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar moet ik toch weer eens verandering in brengen.
Maar dat kan altijd nog wel eens
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:41 schreef CindieY het volgende:
Radiohead blijft toch ook tof als je er stemming er naar is.
Heerlijk, zo op z'n tijdquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:41 schreef CindieY het volgende:
Proostquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie dit als een aanbod om een biertje te nemen.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:41 schreef CindieY het volgende:
Ik ben lang niet geweest hier maar daar was de radio in mijn herinnering wel "beroemd" om. In voor en tegen spoed altijd er zijn voor elkaar.....quote:
Proost! Hij smaakt goed.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Proost
Ik drink niet mee, want ik heb geen bier in huisMaar anders had ik meegeplopt
en dat is nog steeds zoquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben lang niet geweest hier maar daar was de radio in mijn herinnering wel "beroemd" om. In voor en tegen spoed altijd er zijn voor elkaar.....![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:42 schreef livelink het volgende:
Door Peaceman ben ik pas een beetje naar Radiohead gaan luisteren. Ik vind het nog heel wisselend, maar dit klinkt mooi.
Dat en een RPG... met mensen uit Amerika..quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe word je in hemelsnaam zo laat wakker? Ik ben ook niet de makkelijkste met slapen, maar om zulke tijdstippen worden komt alleen voor als er dusdanig alcohol in het spel was de nacht ervoor dat ik me de halve nacht niet meer kan herinneren
Ik las mousequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Je hoort wel waar Muse de mosterd heeft gehaald....
Ik plop met je mee!quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie dit als een aanbod om een biertje te nemen.
En toch, en toch, en toch.... Blijven de oudere albums van Muse ook nog steeds hoog staan bij mijquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Je hoort wel waar Muse de mosterd heeft gehaald....
bril is beslagenquote:
Ergens boven op een kast, achteraf, je hebt een krukje nodig om ze uit het stof te halen?quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
En toch, en toch, en toch.... Blijven de oudere albums van Muse ook nog steeds hoog staan bij mij
Ik gok dat Music van John Miles ook nog komt?quote:
Dus ik ben niet de enige???quote:
Het leek me zo leuk om 'Thank you for the music' te jubelen en dan af te sluitenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij wel een beetje kende, zo onderhand....
Ohja, je hebt gelijk. Die heb ik nog wel even voorbij zien komen in m'n zoektochtje, maar toen dacht ik, die draait Elf toch wel.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gok dat Music van John Miles ook nog komt?
Maar er is nog één nummer niet geweest....quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het leek me zo leuk om 'Thank you for the music' te jubelen en dan af te sluiten
Had ze andersom gedaanquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar er is nog één nummer niet geweest....
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gok dat Music van John Miles ook nog komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:49 schreef CindieY het volgende:
Music was my first love and it will be my last
Nuff saidquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:49 schreef CindieY het volgende:
Music was my first love and it will be my last
En dan toch ook niet stil kunnen blijven zitten.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:49 schreef knokkels het volgende:
![]()
![]()
en dan dat instrumentale stuk keihard over de speakers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |