feromonenquote:
lol nee, ik probeer mijn ritme om te draaien. Ik was te laat wakker en stond te laat op. Zondag serieus om 18.30 wakker geworden en door mijn "nacht" over te slaan en vandaag een beetje normaal naar mijn bed te gaan hoop ik dat weer terug te draaien.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verdomd goede Knokkels-imitatie, dit...![]()
Ook gek op koffie zeker?
Hierna iets voor - ook al is -ie er niet - Peaceman
Ik zie dit als een aanbod om een biertje te nemen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik loop dan ook op koffie he![]()
En bier, schijnbaar. Maar pas nadat ik klaar was.![]()
Het schijnt onbeleefd te zijn om aangeboden drankjes te weigeren. En ik ben niet onbeleefdhihi
Daar moet ik toch weer eens verandering in brengen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou ik dan maar doen straksHet is hier meestal niet zo druk meer na 23:00 uur 's avonds....
Hoe word je in hemelsnaam zo laat wakker? Ik ben ook niet de makkelijkste met slapen, maar om zulke tijdstippen worden komt alleen voor als er dusdanig alcohol in het spel was de nacht ervoor dat ik me de halve nacht niet meer kan herinnerenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
lol nee, ik probeer mijn ritme om te draaien. Ik was te laat wakker en stond te laat op. Zondag serieus om 18.30 wakker geworden en door mijn "nacht" over te slaan en vandaag een beetje normaal naar mijn bed te gaan hoop ik dat weer terug te draaien.
Piet draait ook nooit meer 's nachtsquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar moet ik toch weer eens verandering in brengen.
Maar dat kan altijd nog wel eens
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:41 schreef CindieY het volgende:
Radiohead blijft toch ook tof als je er stemming er naar is.
Heerlijk, zo op z'n tijdquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:41 schreef CindieY het volgende:
Proostquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie dit als een aanbod om een biertje te nemen.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:41 schreef CindieY het volgende:
Ik ben lang niet geweest hier maar daar was de radio in mijn herinnering wel "beroemd" om. In voor en tegen spoed altijd er zijn voor elkaar.....quote:
Proost! Hij smaakt goed.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Proost
Ik drink niet mee, want ik heb geen bier in huisMaar anders had ik meegeplopt
en dat is nog steeds zoquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben lang niet geweest hier maar daar was de radio in mijn herinnering wel "beroemd" om. In voor en tegen spoed altijd er zijn voor elkaar.....![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:42 schreef livelink het volgende:
Door Peaceman ben ik pas een beetje naar Radiohead gaan luisteren. Ik vind het nog heel wisselend, maar dit klinkt mooi.
Dat en een RPG... met mensen uit Amerika..quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe word je in hemelsnaam zo laat wakker? Ik ben ook niet de makkelijkste met slapen, maar om zulke tijdstippen worden komt alleen voor als er dusdanig alcohol in het spel was de nacht ervoor dat ik me de halve nacht niet meer kan herinneren
Ik las mousequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Je hoort wel waar Muse de mosterd heeft gehaald....
Ik plop met je mee!quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie dit als een aanbod om een biertje te nemen.
En toch, en toch, en toch.... Blijven de oudere albums van Muse ook nog steeds hoog staan bij mijquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Je hoort wel waar Muse de mosterd heeft gehaald....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |