bril is beslagenquote:
Ergens boven op een kast, achteraf, je hebt een krukje nodig om ze uit het stof te halen?quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
En toch, en toch, en toch.... Blijven de oudere albums van Muse ook nog steeds hoog staan bij mij
Ik gok dat Music van John Miles ook nog komt?quote:
Dus ik ben niet de enige???quote:
Het leek me zo leuk om 'Thank you for the music' te jubelen en dan af te sluitenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij wel een beetje kende, zo onderhand....
Ohja, je hebt gelijk. Die heb ik nog wel even voorbij zien komen in m'n zoektochtje, maar toen dacht ik, die draait Elf toch wel.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gok dat Music van John Miles ook nog komt?
Maar er is nog één nummer niet geweest....quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het leek me zo leuk om 'Thank you for the music' te jubelen en dan af te sluiten
Had ze andersom gedaanquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar er is nog één nummer niet geweest....
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gok dat Music van John Miles ook nog komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:49 schreef CindieY het volgende:
Music was my first love and it will be my last
Nuff saidquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:49 schreef CindieY het volgende:
Music was my first love and it will be my last
En dan toch ook niet stil kunnen blijven zitten.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:49 schreef knokkels het volgende:
![]()
![]()
en dan dat instrumentale stuk keihard over de speakers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |