Ik heb een half uur aan de telefoon gehangen! Wachtend om mijn aangifte te doen zoal op internet word aangegeven, om vervolgens te horen dat ik dat persoonlijk moet doen en vervolgens een afspraak moest maken...quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
in dat geval, heb je wel aangifte gedaan ?
wat stom dat digitaal aangeven niet mogelijk is !quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een half uur aan de telefoon gehangen! Wachtend om mijn aangifte te doen zoal op internet word aangegeven, om vervolgens te horen dat ik dat persoonlijk moet doen en vervolgens een afspraak moest maken...![]()
Maar goed ik ga donderdag
Goeie informatieontsluiting bij de politie, welquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een half uur aan de telefoon gehangen! Wachtend om mijn aangifte te doen zoal op internet word aangegeven, om vervolgens te horen dat ik dat persoonlijk moet doen en vervolgens een afspraak moest maken...![]()
Maar goed ik ga donderdag
Maar nooit gekocht?quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
Weer een muzikale grootheid minder. Ik kwam zijn cd's bijzonder vaak tegen in de bakken in de muziekwinkel. Wie een beetje nadenkt, snapt wel waarom.
ICT en politiequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
wat stom dat digitaal aangeven niet mogelijk is !
Dat kon wellicht wel maar ik wil het persoonlijk doen, dus of over de telefoon of persoonlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
wat stom dat digitaal aangeven niet mogelijk is !
* knokkels zwaait zijn aansteker in de lucht en knuffelt iedereenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoekje van Outpost76. Iedereen begrijpt wel waarom.
Is hier zo gebeurdquote:
Thx!!quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoekje van Outpost76. Iedereen begrijpt wel waarom.
zolang het jouw aansteker is dan is het goedquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels zwaait zijn aansteker in de lucht en knuffelt iedereen
Hele goede! Op de website staat dat namelijk niet.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goeie informatieontsluiting bij de politie, wel
Ik ben niet zo knuffelig, maar maak nu een uitzonderingquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja sorry, niemand begrijpt t misschien maar ik zit weer te janken.......quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
* Elfletterig stuurt een virtuele schouderquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja sorry, niemand begrijpt t misschien maar ik zit weer te janken.......
Knuffel!quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Possie. Herinner je je deze nog?quote:
Ik welquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Possie. Herinner je je deze nog?
[ afbeelding ]
* knokkels geeft een dikke knuffel aan Possie. Zeker wel man.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |