Misschien lusten ze wel koffie. Zorg ik dat de microfoon toevallig openstaatquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 01:57 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ja dit kan nog net.
Best fout, maar dit kan met de nieuwe sleepwet zorgen dat dit topic, je hele woonwijk etc. wordt nageplozen door de AIVD etc. www.sleepwet.nl even tekenen voor een (kansloos) referendum tegen deze wet.
quote:Handtekening
Gebruik uw muis of touchscreen om in het vlak hieronder uw handtekening te zetten.
Plaats een handtekening die zo veel mogelijk lijkt op die op uw identiteitsbewijs.
Nee dat is puur en alleen om de stem "geldig te kunnen verklaren". Meer dan eens stemmen is bijvoorbeeld strafbaar.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 02:02 schreef knokkels het volgende:
Wat een ironie. Ze willen wel hééééééééééééééééééééééééél veel informatie van je weten om te tekenen TEGEN die wet.
[..]
Nu weten ze dus meteen dat mijn IP-adres behoort bij mijn adresquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 02:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee dat is puur en alleen om de stem "geldig te kunnen verklaren". Meer dan eens stemmen is bijvoorbeeld strafbaar.
Mmm ik heb mijn werkmotivatie niet meer nodig, die mag jij hebbenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je ook nog werkmotivatie in de aanbieding?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:48 schreef just me het volgende:
[..]
Mmm ik heb mijn werkmotivatie niet meer nodig, die mag jij hebben
quote:
Broeder!!!!!quote:
Ik zou dat geschreven kunnen hebbenquote:
Hier regent hetquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:
De was hangt weer buiten te drogen, prima weertje ervoor
Leuk dat de zon hier nu ook isquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb de wolken naar jou toe geblazen
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is prima weer voor de was, dus nummer twee hangt ook
Ik zou dat niet durven, niet naar just me. Want just me is awesomequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
knokkels heeft zijn wolken naar jou toe geblazen
ah, jij hoopt ook op sponsoringquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou dat niet durven, niet naar just me. Want just me is awesome
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, jij hoopt ook op sponsoring
Ik ben momenteel al een wandelend reclamebord met mijn Den Helder Suns hoodiequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, jij hoopt ook op sponsoring
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeg, lieve mensen, hou die regen eens bij jullie
Welke regen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeg, lieve mensen, hou die regen eens bij jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |