Melting is nieuwsgierig , gelijk heb jequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 19:13 schreef Melting het volgende:
Ik ben vanavond niet thuis, dus kan niet draaien/luisteren.
Vanavond gemeenteraad vergadering over het nieuwe centrumplan. Wil graag op de hoogte blijven daarover.
Zoiets.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
Melting is nieuwsgierig , gelijk heb je
was je nu die "vriendin" kwijt of je sleutels of je fluitjequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:37 schreef knokkels het volgende:
Loop ik met een vriendin naar buiten om naar de kapper te gaan, inkopen ditdatalles.. Voel ik in mijn broekzak iets wat op mijn sleutels lijkt. Blijkt het mijn verkeersregelaarsfluitje te zijn![]()
Moest ik klimmen![]()
En zoeken natuurlijk
Yay, gevonden\
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
was je nu die "vriendin" kwijt of je sleutels of je fluitje
Ik kan niet echt voor anderen spreken, maar bij R49 is het de laatste dagen druk en intens, zou ik zeggen.quote:
mensen zijn toe aan vakantiequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan niet echt voor anderen spreken, maar bij R49 is het de laatste dagen druk en intens, zou ik zeggen.
Ik wel, ja. Heb trouwens nav jouw topic getekend voor het referendum mbt de sleepwet. Ik wilde het de hele tijd nog doen en jouw topic was de reminder.quote:
Fijn dat mijn topic werkt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wel, ja. Heb trouwens nav jouw topic getekend voor het referendum mbt de sleepwet. Ik wilde het de hele tijd nog doen en jouw topic was de reminder.
hier ook en ik ben maar een studentjequote:
Herfst- en kerstvakantie? Of 'collegevrije weken' zoals ze dat op Windesheim noemdenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
hier ook en ik ben maar een studentje
Herfst is voor mij leren en bedrijf.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Herfst- en kerstvakantie? Of 'collegevrije weken' zoals ze dat op Windesheim noemden
Radio49 meet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
Ik ben de herfstvakantie wel vrij, maar ben er nu achter gekomen dat vrij nemen alleen niet genoeg is. Ik zou echt eens weg moeten. Anders zit ik een hele week thuis en ben me dan alleen maar aan het bedenken wat er allemaal in huis nog moet gebeuren en wat er op mijn werk allemaal mis kan gaan.
Dus als het me niet lukt om de herfstvakantie ook echt weg te gaan, ga ik denk ik alsnog werken.
Nee, ik ben niet zo van het meeten. Vroeger wel eens wat meets gedaan, maar ik klap dan helemaal dicht, dus dat doe ik niet meer.quote:
doen we het in belgiequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan is ze nog maar een dagje van huis
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo van het meeten. Vroeger wel eens wat meets gedaan, maar ik klap dan helemaal dicht, dus dat doe ik niet meer.
Ik ben tot nog toe alleen op OUD-meets geweest. Daar waren weinig mannen om te knuffelenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:30 schreef tailfox het volgende:
[..]Alle FOK! willen altijd mij knuffelen mis helpt dat
OUD is natuurlijk heel wat anders dan MUZquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben tot nog toe alleen op OUD-meets geweest. Daar waren weinig mannen om te knuffelen![]()
Mijn eigen man is wel een paar keer mee geweest. Als één van de weinige mannen tussen alle vrouwen. Hij vond het wel leuk![]()
De enige keer dat hij ooit op Fok heeft gekeken, is toen hij op mijn verzoek een berichtje had geplaatst dat onze zoon was geboren. Ik lag toen in het ziekenhuis, dus heeft hij dat braaf gedaan.
Zie mijn edit op mijn vorige postquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
OUD is natuurlijk heel wat anders dan MUZ![]()
Ik ben wel in voor een R49-meetMoet er wel interesse voor zijn natuurlijk. Wie wil, die wil, wie niet wil, geen probleem imo.
Ik ga nu eerst eens kijken of ik wat uurtjes slaap kan inhalen. Trusten
waar is ok belanerijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
OUD is natuurlijk heel wat anders dan MUZ![]()
Ik ben wel in voor een R49-meetMoet er wel interesse voor zijn natuurlijk. Wie wil, die wil, wie niet wil, geen probleem imo.
Ik ga nu eerst eens kijken of ik wat uurtjes slaap kan inhalen. Trusten
Tail is ook erg knuffelbaarquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:30 schreef tailfox het volgende:
[..]Alle FOK! willen altijd mij knuffelen mis helpt dat
hoeft Henk niet te wetenquote:
jij mag datquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:08 schreef tailfox het volgende:
mag ik dit echt een gewildig nummer vinden
dan is het risico te grootquote:
Goedemorgen Mad. Kan gebeuren hè.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 07:43 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen allen!
Beetje druk, dus ik ben weinig online...
Goedemorgen Diaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |