en dit gemauw?quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:38 schreef Rafeiro het volgende:
Dit gemauw doet me danken aan Sint, haha.
quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heeft het zeker, huilen is gezond, Ik schaam me daar ook niet voor en je hebt dat met je show zeker meerdere keren bereikt.
Daarom is het ook goed dat je deze show hebt gemaakt, voor jouw verwerking. En het paste in jouw Muisje herinneringen dus dan is het goed!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Die pushberichten krijg ik nietquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn trouwens berichten dat Tom Petty nog niet overleden zou zijn.
Diverse kanalen melden dat de eerste berichtgeving onjuist was. Volgens nieuwe berichten vecht hij in het ziekenhuis voor zijn leven en wordt zijn kans op overleven klein geacht.quote:
quote:The singer-songwriter was reportedly rushed to the UCLA Santa Monica hospital on Monday after being found unconscious in his Malibu home.
According to an initial LAPD source via CBS News and Variety, he was taken off life support soon after.
Yet later tweets from CBS and the LAPD claim that the department has “no information about the passing of singer Tom Petty” and any information has been “inadvertently provided”, with both apologisng.
En mij niet? koptelefoon op je hoofd getaped en handen in handboeien?quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh nee, wacht, Vout luister ik vrijwillig
Hersendood maar .... hoeveel leef je dan nogquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn trouwens berichten dat Tom Petty nog niet overleden zou zijn.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:02 schreef knokkels het volgende:
Lokale mistbui hier, met extreem veel regen. Ik zag niets meer door mijn bril heen.
*zucht diep*
Ik heb vandaag twee setjes gekregenquote:
Ha zorroquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:07 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag twee setjes gekregenStuur me even een PM en je kan ze krijgen.
Is dat een Dodo in je UI?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:07 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag twee setjes gekregenStuur me even een PM en je kan ze krijgen.
da's een latertjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |