SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Zojuist gedraaid, dat nummer. Helaas op 2 manieren nogal toepasselijk...quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:50 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm bleh, Tom Petty ook dood.
Mary Jane's Last dance
Blij dat ik doorhad dat ik slootquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zojuist gedraaid, dat nummer. Helaas op 2 manieren nogal toepasselijk...
quote:
Dit staat echt niet voor niets in mijn Top 10 allertijden...quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:53 schreef CindieY het volgende:
In this world of trouble, our music pulls us through
het is nog waar ookquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:53 schreef CindieY het volgende:
In this world of trouble, our music pulls us through
Lang, lang, lang geleden, vroeger weet je wel, toen had ik het stukje 'music was my first love' zelfs nog in mijn msn-naam staanquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit staat echt niet voor niets in mijn Top 10 allertijden...
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
11, thx voor dit!
Op jouw manier maar genoeg dat ik Muisje hoorde, je hebt me zelfs tot tranen toe geroerd, meerdere keren... Ik heb de vrijdag odes gemist maar dit was in mijn mening zeker 1 die daar bij hoort. Ik weet dat je show nog niet klaar is maar zelfs voor dat ie af is is dit mijn mening!! THX!!
Was jij een breezer ....je ?quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lang, lang, lang geleden, vroeger weet je wel, toen had ik het stukje 'music was my first love' zelfs nog in mijn msn-naam staan
Ik ben blij dat mijn show aan je verwerking een beetje heeft bijgedragen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
11, thx voor dit!
Op jouw manier maar genoeg dat ik Muisje hoorde, je hebt me zelfs tot tranen toe geroerd, meerdere keren... Ik heb de vrijdag odes gemist maar dit was in mijn mening zeker 1 die daar bij hoort. Ik weet dat je show nog niet klaar is maar zelfs voor dat ie af is is dit mijn mening!! THX!!
Hola sjoef, como estas usted paella con chorizo y riojaquote:
Graag gedaanquote:
Binnenkort weer eens makenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hola sjoef, como estas usted paella con chorizo y rioja
Slaap lekker CindieYquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:56 schreef CindieY het volgende:
En ik doe het lekker toch![]()
So I say thank you for the music
Welterusten allemaal
heb je goed gedaan Elfquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het zelf ook lastig om de draad weer op te pakken alsof er niks is gebeurd; deze themashow was voor mij de beste manier. Dit voelde goed zo, zeg maar.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:56 schreef CindieY het volgende:
Welterusten allemaal
quote:
Welterustenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:56 schreef CindieY het volgende:
Welterusten allemaal
quote:
Nopequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je mijn username wel eens goed bekeken?
het een sluit het ander toch niet uitquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nope
Dacht dat je een lieftallig vrouwtje was dat heel kuis een thuis in Zwolle had gevonden
Gemeen ben ik hè?quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:57 schreef CindieY het volgende:
Oh, dit moet ik toch nog even uitluisteren
Dank je iig voor de laatste 2 nummers 11 , maar ik geloof dat dat rest vast ook het luisteren waard waren geweest ..quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn show aan je verwerking een beetje heeft bijgedragen.
Ik vind het zelf ook lastig om de draad weer op te pakken alsof er niks is gebeurd; deze themashow was voor mij de beste manier. Dit voelde goed zo, zeg maar.
Oordeel zelf; zie playlist hierboven.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je iig voor de laatste 2 nummers 11 , maar ik geloof dat dat rest vast ook het luisteren waard waren geweest ..
nou ik had foobar al afgesloten !quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
Zig & Zag![]()
Zaten die gasten van Reel to Real hier niet achter?
Rolling Stone & HuffPost ook.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
Wel een beetje raar allemaal: straks stond er op AD.nl: Tom Petty overleden.
Nu staat er: 'Tom Petty overleden', alsof het nog niet helemaal zeker is. CBS News bevestigt het en dat lijkt me toch echt wel een degelijke, betrouwbare bron.
Op de één of andere manier moet het altijd uren duren voordat de NOS het ook meldt. Was bij Lou Reed ook al zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |