Jullie hebben het merendeel van de nummers uitgezocht hoorquote:
Van de week sprak je al over 'je wederhelft'quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Gelukkig heb ik het al redelijk voor elkaar voordat het eventueel echt iets vasts wordt met mijn date!
Ah werkt niet!
Dat was grappend bedoeld!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van de week sprak je al over 'je wederhelft'
Ik vind het ook wat zachter en volgens mij ook wat doffer klinken dan bij jou.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
Knokkels![]()
AUX1, on air AAN, loop, volume 0
Hehehe guilty pleasures enzo!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Nr. 9 in de Top 100 van 1998
En niemand heeft hem durven aanvragen
My badquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe guilty pleasures enzo!DEZE!!!!!!!
![]()
![]()
Alleen mixen deze 2 nummers zo slecht he!
Ik kan dat niet horen echt horen nu, ik hoorde de muziek daarnet natuurlijk rechtstreeks zonder streamconversie en zo.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat zachter en volgens mij ook wat doffer klinken dan bij jou.
Ja, AUX1 op volume 0 zetten is vaak handig voor je op play druktquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe guilty pleasures enzo!DEZE!!!!!!!
![]()
![]()
Alleen mixen deze 2 nummers zo slecht he!
Ik moet Volumia's volume hier iets omhoog gooien nu.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan dat niet horen echt horen nu, ik hoorde de muziek daarnet natuurlijk rechtstreeks zonder streamconversie en zo.
Volume van de muziek klinkt wel hetzelfde als bij jou.
Ik hoefde dat niet ten opzichte van jouw show, dus dat zou betekenen dat mijn muziek te zacht klinkt?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet Volumia's volume hier iets omhoog gooien nu.
Ja en hij stond ook op On Air én AUXquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, AUX1 op volume 0 zetten is vaak handig voor je op play drukt
Die feedback kwam vanuit mijn Winamp .. die stond aan als test. Alleen lullig als je dan gaat praten dat ie dat dan ook weer oppiktquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoefde dat niet ten opzichte van jouw show, dus dat zou betekenen dat mijn muziek te zacht klinkt?
En ik hoorde Knokkels en de feedback veel zachter.
Ja het volume daarvan is nu prima!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
Was mijn bagger headset mic volume nu wel goed eigenlijk?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het volume daarvan is nu prima!Uiteraard wel iel van geluidskwaliteit, maar je bent heel goed te verstaan.
Graag gedraaid hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
muis nog bedankt voor de plaatjes
vast wel. m'n SAM hier is niet goed gekraaktquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Graag gedraaid hoor
Ik hoop dat jij ook weer eens zin krijgt om te draaien
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het volume daarvan is nu prima!Uiteraard wel iel van geluidskwaliteit, maar je bent heel goed te verstaan.
Ik zit altijd met het volume te schuiven en mijn oren zijn op dit moment ook wat gevoelig dus staat het volume vrij laag. Ik denk dat bij laag volume kleine verschillen gewoon veel meer opvallen of zo.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoefde dat niet ten opzichte van jouw show, dus dat zou betekenen dat mijn muziek te zacht klinkt?
En ik hoorde Knokkels en de feedback veel zachter.
Oei, over op Win8?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vast wel. m'n SAM hier is niet goed gekraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |