SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlAin't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ben je een Nigeriaanse prins?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:06 schreef Fogel het volgende:
Kan iemand die bereid is om wat geld via paypal te ontvangen om dat vervolgens op een Nederlandse rekening te storten mij een DM sturen? Dank u
Ja, zoiets. Heeft helaas wel met een sterfgeval te maken, maar niks met een erfenis.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ben je een Nigeriaanse prins?
Als het met Oscar niet werkt, dan wil ik het wel doen.
Je kunt het! Eten kan je ook om 22.00quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
Het wordt een race tegen de klok...
en waar moet je dan je boodschappen doen in je dorp ?quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
En Jumbo is ook een schijt supermarkt....
Ik koop er nooit meer iets. Dag, Dombo
bij een anderquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
en waar moet je dan je boodschappen doen in je dorp ?
te weinig zegeltjes gegevenquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
Gekkenwerk dit, maar ik zit klaar nu....
Er zal genoeg voorbij komen dat je herkent. Geen nieuwe muziek deze keer; dit is een themashow die ik sowieso al wilde doen, maar waarvoor nu het juiste moment isquote:
Gewoon even keihard "Thousand" van Moby aanzettenquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:27 schreef ToT het volgende:
Kolere, buurman is ff tegels aan het afbikken met een boorhamer. (Soms hoor ik er 2).
Het is hier sowieso al fakking gehorig, dus DIT geluid is nu HELEMAAL bizar!
mijn tegeltjes van mijn gootsteen moeten er ook uit, ik zal dan de buren wel waarschuwenquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:27 schreef ToT het volgende:
Kolere, buurman is ff tegels aan het afbikken met een boorhamer. (Soms hoor ik er 2).
Het is hier sowieso al fakking gehorig, dus DIT geluid is nu HELEMAAL bizar!
Ach het moet gebeuren. Ik heb hier lekkage dankzij dat brakke tegelwerk van hem in zijn badkamer. Verzekeringswerk.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon even keihard "Thousand" van Moby aanzettenDan snapt -ie de hint wel
(Of als dat niet lukt: lekker inschakelen op Radio 49 nu)
Whehehe wil je nog een beetje positief met hen om blijven gaan, lijkt dat me wel het beste, ja!quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
mijn tegeltjes van mijn gootsteen moeten er ook uit, ik zal dan de buren wel waarschuwen
quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Over tegeltjes gesproken: Let The Music Plee...
Dat vermoeden had ik al na de eerste 2 songs...quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Inderdaad. Precies wat er vanavond gebeurt; zeer letterlijk....
Je moet zo wel even afzien, want hierna komt de nieuwste en modernste track van de show; inclusief stemvervormingenquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al na de eerste 2 songs...
Jammer... Hoe dat zo ineens?quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont trekt zich voorlopig terug van Fok en R49
quote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:
Jammer!quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je zult je redenen hebbenquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik zocht dit nummer en kwam deze 12-inch mix tegenquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Helaas niet de Popmart versie zoals U2 die gebruikte tijdens hun tour, maar dit is goed te doen...
Zoek de Steve Osbourne remix eens op, misschien ken je 'm zelfs...quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zocht dit nummer en kwam deze 12-inch mix tegen
Stond zelfs in de map klaar voor deze show, maar had weinig tijd.....quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoek de Steve Osbourne remix eens op, misschien ken je 'm zelfs...
Oei... even niet aan gedachtquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Komt Music Non Stop van Kraftwerk nog voorbij?
Kan in theorie wel hoor (zie vorige show), maar gebeurt inderdaad niet vaak.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:47 schreef CindieY het volgende:
De Pet Shop Boys konden natuurlijk niet ontbreken
Daar werd eventjes geleden gezongenquote:
ik heb goed opgeletquote:
Vind ik ookquote:
Ach ja, je komt dingen tegen en gaat ze koppelenquote:
Ik moet nog steeds meer nummers van Benjamin Diamond draaien, bedenk ik mequote:Op maandag 2 oktober 2017 21:10 schreef CindieY het volgende:
Blijft toch één van mijn meest favoriete platen ooit
quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik verwacht wat later klaar te zijn dan gepland, dus ik heb verlengd tot 22:30 uur.
Live ook erg fijn...quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
Goede suggestie van MadMaster![]()
Was toch wel tamelijk schandalig geweest als dit niet in de show had gezeten. Pioniers..
Ik heb ze nog nooit live gezien. Nu je het zegt ben ik er eigenlijk best benieuwd naar. Staan ze dan met z'n vieren statisch achter hun keyboards? (Chris Lowe van de Pet Shop Boys is daar ook erg goed in, namelijk...)quote:
Dat is een correcte bingoquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Sorry ik ben heel erg noob maar dat vorige klonk Prince...
quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:29 schreef knokkels het volgende:
Ohhhhhh YES!
Play it white boy .. That funky music!
Ik kan bevestigen dat dat klopt. Elf ook vast welquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Sorry ik ben heel erg noob maar dat vorige klonk Prince... Klopt dat?
Je bent toch wel een funky white boy eigenlijk hequote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Sorry ik ben heel erg noob maar dat vorige klonk Prince... Klopt dat?
too much infoquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je bent toch wel een funky white boy eigenlijk he![]()
Ik heb nu gewoon een funky smell
Ik weet goede muziek gewoon te waarderenquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je bent toch wel een funky white boy eigenlijk he![]()
Ik heb nu gewoon een funky smell
Bingoquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is een correcte bingoJe hoorde de titeltrack van zijn album Musicology
Goedenavond, trouwens
quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
BingoWat heb ik gewonnen??? De tweede ronde richting de koelkast??
Oeh ik weet de vraag al, wie zong het orgineel van deze?? Vanilla Ice!!
Hoi, ik ben knokkels en ik deel graag ongevraagd dat soort info.quote:
Had ie al.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat dat klopt. Elf ook vast wel
Ongetwijfeldquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
BingoWat heb ik gewonnen??? De tweede ronde richting de koelkast??
Oeh ik weet de vraag al, wie zong het orgineel van deze?? Vanilla Ice!!
quote:
Listen to the music!quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:37 schreef livelink het volgende:
Kan nu pas intunen![]()
Hoe zit het nou met het thema?
Vijf letters, het begint met een Mquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:37 schreef livelink het volgende:
Kan nu pas intunen![]()
en we hebben een verlenging dus je kunt nog even lekker meeluisteren!quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:39 schreef just me het volgende:
[..]
en we hebben een verlenging dus je kunt nog even lekker meeluisteren!
Je mag en kan hier altijd in en uit tunen wanneer jij wilt LL. Voel je nooit verplicht tot iets.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:37 schreef livelink het volgende:
Kan nu pas intunen![]()
Goed thema wel, gedurfdquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vijf letters, het begint met een M
Ditquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je mag en kan hier altijd in en uit tunen wanneer jij wilt LL. Voel je nooit verplicht tot iets.
Damn dan ben ik blij en trots dat ik mee mag luisteren!quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik had wel graag eerder kunnen luisteren.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je mag en kan hier altijd in en uit tunen wanneer jij wilt LL. Voel je nooit verplicht tot iets.
Maar jij bent Elf.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat red ik qua muzikaal aanbod niet, vrees ik...quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar jij bent Elf.
En je eindigt om 22:11
Waarom eindig jij om TIEN uur 11?
Jij moet toch gewoon om ELF uur ELF eindigen? Minimaal dan
Redelijk statisch, ja, als robots...quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit live gezien. Nu je het zegt ben ik er eigenlijk best benieuwd naar. Staan ze dan met z'n vieren statisch achter hun keyboards? (Chris Lowe van de Pet Shop Boys is daar ook erg goed in, namelijk...)
Wat niet kan, kan niet en daar hoef je je hier nooit voor te verontschuldigen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik had wel graag eerder kunnen luisteren.
Jaquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:45 schreef livelink het volgende:
Is M. met Popmuzik toevallig al geweest?
Dan moet ik hem straks zelf even gaan luisteren.quote:
bij jou voor de deur ?quote:
quote:
Nee, op den radio 49 om onze dj te beschermen!!quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
Waren ze gister maar hier.... Er staan hier scooters met spiegels in het openbaar maar mijn spiegels in een afgesloten ruimte zijn gejat....![]()
Geen camera in die ruimte dan? Als wel, dan zou ik de beheerder er even van op de hoogte stellen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, op den radio 49 om onze dj te beschermen!!
Waren ze gister maar hier.... Er staan hier scooters met spiegels in het openbaar maar mijn spiegels in een afgesloten ruimte zijn gejat....![]()
Gebeurt dit nu ook al met scooters?quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk voor het merk anders hadden ze de andere wel gejat........![]()
![]()
Grappig hoe jij alles verbindtquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ego Music -> We Only Get What We Give (You've Got The Music In You) -> ....
Mijn andere suggestie sluit er eigenlijk naadloos op aanquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor het meeluisteren; fijne avond nogquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Elf, dank, maar ik ga mijn oordoppen even uit doen...
quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Nee, als ik dat wil moet ik eerst bij al mijn buren langs of ze dat ok vinden....quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen camera in die ruimte dan? Als wel, dan zou ik de beheerder er even van op de hoogte stellen.
Mafze Madquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht eigenlijk aan Give me the Music als volgende nummer in deze reeksquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
Oww, ik dacht dat het een afgesloten ruimte was, inpandig. Dus verantwoordelijkheid voor de beheerderquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, als ik dat wil moet ik eerst bij al mijn buren langs of ze dat ok vinden....
Daar heb je wel een puntquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn andere suggestie sluit er eigenlijk naadloos op aan
--> The music got me
Blijkbaar ja...quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Gebeurt dit nu ook al met scooters?
Give Me The Music?quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan Give me the Music als volgende nummer in deze reeks
Ahquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zover is het nog niet, maar ik moet nog even iets administratiefs doen...
Eva Avila (zo'n Idol ergens). Is niet kwalitatief hoogstaand. Alleen qua titel had hij er leuk bijgepast.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Give Me The Music?Ehh... ? van?
Dat is het wel maar iedereen die hier ooit gewoond heeft kan een sleutel hebben. Het is inm niet meer zeker of veilig blijkbaar. Ik had mn scooter op het stuurslot staan maar staat nu met 3 sloten.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oww, ik dacht dat het een afgesloten ruimte was, inpandig. Dus verantwoordelijkheid voor de beheerder
Lekkere suggestie ditquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:59 schreef CindieY het volgende:
Voor de rest zijn mijn suggesties op. Mijn hoofd is een beetje leeg verder nu
Ik vind Claptone sowieso lekker. Wellicht wat gemakkelijk soms, maar dat mag de pret niet drukken.quote:
Best heel zuur dan.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is het wel maar iedereen die hier ooit gewoond heeft kan een sleutel hebben. Het is inm niet meer zeker of veilig blijkbaar. Ik had mn scooter op het stuurslot staan maar staat nu met 3 sloten.
quote:
Oeh, damn!quote:
Full cardiac arrestHartstilstand, met spoed naar ziekenhuisquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Full cardiac arrest, met spoed naar ziekenhuis
zou goed kunnenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
Kan aan mij liggen maar waarom "inbreken" in een afgesloten "fietsen" hok als er scooters met spiegels 2 meter verderop open en blood staan.... Maar als er spiegels voor het grijpen zijn, waarom dan doelbewust mijn merk spiegels?
Dus het moet merk gericht zijn geweest of zie ik dat verkeerd?
De logica van inbrekers is doorgaans nogal ver te zoekenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
Kan aan mij liggen maar waarom "inbreken" in een afgesloten "fietsen" hok als er scooters met spiegels 2 meter verderop open en blood staan.... Maar als er spiegels voor het grijpen zijn, waarom dan doelbewust mijn merk spiegels?
Of iemand die ook een sleutel heeft.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
quote:
nopequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij zou al overleden zijn hoor...helaas. Maar goed, anders was t nog niks meer geweest waarschijnlijk..
Dat is het verschil tussen berichten van 27 minuten (full cardiac arrest) en 9 minuten (Tom Petty Dead) lezenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij zou al overleden zijn hoor...helaas. Maar goed, anders was t nog niks meer geweest waarschijnlijk..
quote:
mijn schoonzus kreeg een hartstilstand, is door mijn broer (die weet wat hij moet doen) gereanimeerd... helaas hersens waren dermate beschadid..quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen berichten van 27 minuten (full cardiac arrest) en 9 minuten (Tom Petty Dead) lezen
Ik snap dat dat kan maar waarom dan de mijne en niet degene die in het open en voor het grijpen staan?quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Of iemand die ook een sleutel heeft.
Niemand zal opkijken van een persoon die netjes met sleutels een afgesloten ruimte binnenloopt, spiegels van een scooter verwijdert en vervolgens weer gaat. Ik bedoel, die persoon zou met z'n eigen scooter bezig kunnen zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap dat dat kan maar waarom dan de mijne en niet degene die in het open en voor het grijpen staan?
Als je een sleutel hebt en je gaat op een rustig tijdstip naar binnen valt het minder op dan buiten, denk ik dan. Maar het kan inderdaad ook om het merk gaan.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap dat dat kan maar waarom dan de mijne en niet degene die in het open en voor het grijpen staan?
Eens, Maar ik ben bekend of beruchtquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niemand zal opkijken van een persoon die netjes met sleutels een afgesloten ruimte binnenloopt, spiegels van een scooter verwijdert en vervolgens weer gaat. Ik bedoel, die persoon zou met z'n eigen scooter bezig kunnen zijn.
De enige reanimaties die ik heb uitgevoerd waren op ResusciAnnequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
mijn schoonzus kreeg een hartstilstand, is door mijn broer (die weet wat hij moet doen) gereanimeerd... helaas hersens waren dermate beschadid..
Ingehaald door de actualiteit.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
We stappen even nummers af van het centrale thema van deze show...
in dat geval, heb je wel aangifte gedaan ?quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eens, Maar ik ben bekend hier en iedereen weet dat het mijn scooter is...
op school hadden we ook dat soort oefeningen, het ergste vond ik oefenen op een nep-babyquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
De enige reanimaties die ik heb uitgevoerd waren op ResusciAnne
Ik had het zo nog niet eerder bekeken maar jij en CindieY geven idd een goede optie...quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je een sleutel hebt en je gaat op een rustig tijdstip naar binnen valt het minder op dan buiten, denk ik dan. Maar het kan inderdaad ook om het merk gaan.
Ik ga even kijken hoe ver ik kom. Het verloopt allemaal wat hectisch hier...quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:17 schreef knokkels het volgende:
Hey Elf. Je hebt 11 luisteraars
Maar nog niet tot 23:11
Ik heb een half uur aan de telefoon gehangen! Wachtend om mijn aangifte te doen zoal op internet word aangegeven, om vervolgens te horen dat ik dat persoonlijk moet doen en vervolgens een afspraak moest maken...quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
in dat geval, heb je wel aangifte gedaan ?
wat stom dat digitaal aangeven niet mogelijk is !quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een half uur aan de telefoon gehangen! Wachtend om mijn aangifte te doen zoal op internet word aangegeven, om vervolgens te horen dat ik dat persoonlijk moet doen en vervolgens een afspraak moest maken...![]()
Maar goed ik ga donderdag
Goeie informatieontsluiting bij de politie, welquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een half uur aan de telefoon gehangen! Wachtend om mijn aangifte te doen zoal op internet word aangegeven, om vervolgens te horen dat ik dat persoonlijk moet doen en vervolgens een afspraak moest maken...![]()
Maar goed ik ga donderdag
Maar nooit gekocht?quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
Weer een muzikale grootheid minder. Ik kwam zijn cd's bijzonder vaak tegen in de bakken in de muziekwinkel. Wie een beetje nadenkt, snapt wel waarom.
ICT en politiequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
wat stom dat digitaal aangeven niet mogelijk is !
Dat kon wellicht wel maar ik wil het persoonlijk doen, dus of over de telefoon of persoonlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
wat stom dat digitaal aangeven niet mogelijk is !
* knokkels zwaait zijn aansteker in de lucht en knuffelt iedereenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoekje van Outpost76. Iedereen begrijpt wel waarom.
Is hier zo gebeurdquote:
Thx!!quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoekje van Outpost76. Iedereen begrijpt wel waarom.
zolang het jouw aansteker is dan is het goedquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels zwaait zijn aansteker in de lucht en knuffelt iedereen
Hele goede! Op de website staat dat namelijk niet.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goeie informatieontsluiting bij de politie, wel
Ik ben niet zo knuffelig, maar maak nu een uitzonderingquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja sorry, niemand begrijpt t misschien maar ik zit weer te janken.......quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
* Elfletterig stuurt een virtuele schouderquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja sorry, niemand begrijpt t misschien maar ik zit weer te janken.......
Knuffel!quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Possie. Herinner je je deze nog?quote:
Ik welquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Possie. Herinner je je deze nog?
[ afbeelding ]
* knokkels geeft een dikke knuffel aan Possie. Zeker wel man.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:
Thx!quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig stuurt een virtuele schouder
Thx!quote:
Nou die niet maar het orgineel wel ja.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn 1e R49 meetquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:28 schreef knokkels het volgende:
[..]die andere foto heb ik ook nog. Kom ze net allebei tegen
Thxquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels geeft een dikke knuffel aan Possie. Zeker wel man.
#bromanceforthehellofit!
Voor mij ook niet verkeerd om eens op tijd naar bed te gaanquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
Met de muziek die nu nog klaarstaat, ben ik tegen elven klaar. En dan vind ik het eigenlijk ook wel weer mooi geweest
Dan wordt het zeker tijd dat ik er ook weer eens iets aan ga doen, waarborging van continuïteit enzulks hequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
Met de muziek die nu nog klaarstaat, ben ik tegen elven klaar. En dan vind ik het eigenlijk ook wel weer mooi geweest
Oh ja, dat is op zich ook wel een dingetje ja...quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
Voor mij ook niet verkeerd om eens op tijd naar bed te gaan
Klein halfuurtje hoor; eerder richting 24-25 minutenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:32 schreef CindieY het volgende:
Ik ga even kijken of ik het nog een half uurtje red.
Ik sprak voor mezelf hoorquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja, dat is op zich ook wel een dingetje ja...
Dat je niet omvaltquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:31 schreef knokkels het volgende:
in 48 uur iets van 6 uur geslapen. Misschien is het wel handig om ook te gaan slapen.
Mooi tijdstip. Ik ben sinds ±18.30 gisteren wakker. Een keertje slapen is niet verkeerd.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
Dat zal vast net genoeg zijn om straks direct in slaap te vallen als ik in bed ligquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klein halfuurtje hoor; eerder richting 24-25 minuten
jullie zijn zo... Blokkerigquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou ik dan maar doen straksquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:31 schreef knokkels het volgende:
in 48 uur iets van 6 uur geslapen. Misschien is het wel handig om ook te gaan slapen.
Verdomd goede Knokkels-imitatie, dit...quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooi tijdstip. Ik ben sinds ±18.30 gisteren wakker. Een keertje slapen is niet verkeerd.
Stel kantoorslaven zijn we ookquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou ik dan maar doen straksHet is hier meestal niet zo druk meer na 23:00 uur 's avonds....
maar wel liefquote:
Lijkt me zeker niet verkeerdquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooi tijdstip. Ik ben sinds ±18.30 gisteren wakker. Een keertje slapen is niet verkeerd.
Ik loop dan ook op koffie hequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat je niet omvalt![]()
Ik slaap niet overdreven veel, maar dit is wel heel weinig.
feromonenquote:
lol nee, ik probeer mijn ritme om te draaien. Ik was te laat wakker en stond te laat op. Zondag serieus om 18.30 wakker geworden en door mijn "nacht" over te slaan en vandaag een beetje normaal naar mijn bed te gaan hoop ik dat weer terug te draaien.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verdomd goede Knokkels-imitatie, dit...![]()
Ook gek op koffie zeker?
Ik zie dit als een aanbod om een biertje te nemen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik loop dan ook op koffie he![]()
En bier, schijnbaar. Maar pas nadat ik klaar was.![]()
Het schijnt onbeleefd te zijn om aangeboden drankjes te weigeren. En ik ben niet onbeleefdhihi
Daar moet ik toch weer eens verandering in brengen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou ik dan maar doen straksHet is hier meestal niet zo druk meer na 23:00 uur 's avonds....
Hoe word je in hemelsnaam zo laat wakker? Ik ben ook niet de makkelijkste met slapen, maar om zulke tijdstippen worden komt alleen voor als er dusdanig alcohol in het spel was de nacht ervoor dat ik me de halve nacht niet meer kan herinnerenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
lol nee, ik probeer mijn ritme om te draaien. Ik was te laat wakker en stond te laat op. Zondag serieus om 18.30 wakker geworden en door mijn "nacht" over te slaan en vandaag een beetje normaal naar mijn bed te gaan hoop ik dat weer terug te draaien.
Piet draait ook nooit meer 's nachtsquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar moet ik toch weer eens verandering in brengen.
Maar dat kan altijd nog wel eens
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:41 schreef CindieY het volgende:
Radiohead blijft toch ook tof als je er stemming er naar is.
Heerlijk, zo op z'n tijdquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:41 schreef CindieY het volgende:
Proostquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie dit als een aanbod om een biertje te nemen.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:41 schreef CindieY het volgende:
Ik ben lang niet geweest hier maar daar was de radio in mijn herinnering wel "beroemd" om. In voor en tegen spoed altijd er zijn voor elkaar.....quote:
Proost! Hij smaakt goed.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Proost
Ik drink niet mee, want ik heb geen bier in huisMaar anders had ik meegeplopt
en dat is nog steeds zoquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben lang niet geweest hier maar daar was de radio in mijn herinnering wel "beroemd" om. In voor en tegen spoed altijd er zijn voor elkaar.....![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:42 schreef livelink het volgende:
Door Peaceman ben ik pas een beetje naar Radiohead gaan luisteren. Ik vind het nog heel wisselend, maar dit klinkt mooi.
Dat en een RPG... met mensen uit Amerika..quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe word je in hemelsnaam zo laat wakker? Ik ben ook niet de makkelijkste met slapen, maar om zulke tijdstippen worden komt alleen voor als er dusdanig alcohol in het spel was de nacht ervoor dat ik me de halve nacht niet meer kan herinneren
Ik las mousequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Je hoort wel waar Muse de mosterd heeft gehaald....
Ik plop met je mee!quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie dit als een aanbod om een biertje te nemen.
En toch, en toch, en toch.... Blijven de oudere albums van Muse ook nog steeds hoog staan bij mijquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Je hoort wel waar Muse de mosterd heeft gehaald....
bril is beslagenquote:
Ergens boven op een kast, achteraf, je hebt een krukje nodig om ze uit het stof te halen?quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
En toch, en toch, en toch.... Blijven de oudere albums van Muse ook nog steeds hoog staan bij mij
Ik gok dat Music van John Miles ook nog komt?quote:
Dus ik ben niet de enige???quote:
Het leek me zo leuk om 'Thank you for the music' te jubelen en dan af te sluitenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij wel een beetje kende, zo onderhand....
Ohja, je hebt gelijk. Die heb ik nog wel even voorbij zien komen in m'n zoektochtje, maar toen dacht ik, die draait Elf toch wel.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gok dat Music van John Miles ook nog komt?
Maar er is nog één nummer niet geweest....quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het leek me zo leuk om 'Thank you for the music' te jubelen en dan af te sluiten
Had ze andersom gedaanquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar er is nog één nummer niet geweest....
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gok dat Music van John Miles ook nog komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:49 schreef CindieY het volgende:
Music was my first love and it will be my last
Nuff saidquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:49 schreef CindieY het volgende:
Music was my first love and it will be my last
En dan toch ook niet stil kunnen blijven zitten.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:49 schreef knokkels het volgende:
![]()
![]()
en dan dat instrumentale stuk keihard over de speakers
Symph gaat het weer druk krijgen met zijn showquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:50 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm bleh, Tom Petty ook dood.
Mary Jane's Last dance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |