Ahquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zover is het nog niet, maar ik moet nog even iets administratiefs doen...
Eva Avila (zo'n Idol ergens). Is niet kwalitatief hoogstaand. Alleen qua titel had hij er leuk bijgepast.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Give Me The Music?Ehh... ? van?
Dat is het wel maar iedereen die hier ooit gewoond heeft kan een sleutel hebben. Het is inm niet meer zeker of veilig blijkbaar. Ik had mn scooter op het stuurslot staan maar staat nu met 3 sloten.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oww, ik dacht dat het een afgesloten ruimte was, inpandig. Dus verantwoordelijkheid voor de beheerder
Lekkere suggestie ditquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:59 schreef CindieY het volgende:
Voor de rest zijn mijn suggesties op. Mijn hoofd is een beetje leeg verder nu
Ik vind Claptone sowieso lekker. Wellicht wat gemakkelijk soms, maar dat mag de pret niet drukken.quote:
Best heel zuur dan.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is het wel maar iedereen die hier ooit gewoond heeft kan een sleutel hebben. Het is inm niet meer zeker of veilig blijkbaar. Ik had mn scooter op het stuurslot staan maar staat nu met 3 sloten.
quote:
Oeh, damn!quote:
Full cardiac arrestHartstilstand, met spoed naar ziekenhuisquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Full cardiac arrest, met spoed naar ziekenhuis
zou goed kunnenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
Kan aan mij liggen maar waarom "inbreken" in een afgesloten "fietsen" hok als er scooters met spiegels 2 meter verderop open en blood staan.... Maar als er spiegels voor het grijpen zijn, waarom dan doelbewust mijn merk spiegels?
Dus het moet merk gericht zijn geweest of zie ik dat verkeerd?
De logica van inbrekers is doorgaans nogal ver te zoekenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
Kan aan mij liggen maar waarom "inbreken" in een afgesloten "fietsen" hok als er scooters met spiegels 2 meter verderop open en blood staan.... Maar als er spiegels voor het grijpen zijn, waarom dan doelbewust mijn merk spiegels?
Of iemand die ook een sleutel heeft.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
quote:
nopequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij zou al overleden zijn hoor...helaas. Maar goed, anders was t nog niks meer geweest waarschijnlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |