Dat is het verschil tussen berichten van 27 minuten (full cardiac arrest) en 9 minuten (Tom Petty Dead) lezenquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij zou al overleden zijn hoor...helaas. Maar goed, anders was t nog niks meer geweest waarschijnlijk..
quote:
mijn schoonzus kreeg een hartstilstand, is door mijn broer (die weet wat hij moet doen) gereanimeerd... helaas hersens waren dermate beschadid..quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen berichten van 27 minuten (full cardiac arrest) en 9 minuten (Tom Petty Dead) lezen
Ik snap dat dat kan maar waarom dan de mijne en niet degene die in het open en voor het grijpen staan?quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Of iemand die ook een sleutel heeft.
Niemand zal opkijken van een persoon die netjes met sleutels een afgesloten ruimte binnenloopt, spiegels van een scooter verwijdert en vervolgens weer gaat. Ik bedoel, die persoon zou met z'n eigen scooter bezig kunnen zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap dat dat kan maar waarom dan de mijne en niet degene die in het open en voor het grijpen staan?
Als je een sleutel hebt en je gaat op een rustig tijdstip naar binnen valt het minder op dan buiten, denk ik dan. Maar het kan inderdaad ook om het merk gaan.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap dat dat kan maar waarom dan de mijne en niet degene die in het open en voor het grijpen staan?
Eens, Maar ik ben bekend of beruchtquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niemand zal opkijken van een persoon die netjes met sleutels een afgesloten ruimte binnenloopt, spiegels van een scooter verwijdert en vervolgens weer gaat. Ik bedoel, die persoon zou met z'n eigen scooter bezig kunnen zijn.
De enige reanimaties die ik heb uitgevoerd waren op ResusciAnnequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
mijn schoonzus kreeg een hartstilstand, is door mijn broer (die weet wat hij moet doen) gereanimeerd... helaas hersens waren dermate beschadid..
Ingehaald door de actualiteit.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
We stappen even nummers af van het centrale thema van deze show...
in dat geval, heb je wel aangifte gedaan ?quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eens, Maar ik ben bekend hier en iedereen weet dat het mijn scooter is...
op school hadden we ook dat soort oefeningen, het ergste vond ik oefenen op een nep-babyquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
De enige reanimaties die ik heb uitgevoerd waren op ResusciAnne
Ik had het zo nog niet eerder bekeken maar jij en CindieY geven idd een goede optie...quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je een sleutel hebt en je gaat op een rustig tijdstip naar binnen valt het minder op dan buiten, denk ik dan. Maar het kan inderdaad ook om het merk gaan.
Ik ga even kijken hoe ver ik kom. Het verloopt allemaal wat hectisch hier...quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:17 schreef knokkels het volgende:
Hey Elf. Je hebt 11 luisteraars
Maar nog niet tot 23:11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |