quote:
Nee, op den radio 49 om onze dj te beschermen!!quote:
En de tekst "You've got the music in you" sluit naadloos aan op het volgende nummer....
quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
Waren ze gister maar hier.... Er staan hier scooters met spiegels in het openbaar maar mijn spiegels in een afgesloten ruimte zijn gejat....![]()
Geen camera in die ruimte dan? Als wel, dan zou ik de beheerder er even van op de hoogte stellen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, op den radio 49 om onze dj te beschermen!!
Waren ze gister maar hier.... Er staan hier scooters met spiegels in het openbaar maar mijn spiegels in een afgesloten ruimte zijn gejat....![]()
Gebeurt dit nu ook al met scooters?quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk voor het merk anders hadden ze de andere wel gejat........![]()
![]()
Grappig hoe jij alles verbindtquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ego Music -> We Only Get What We Give (You've Got The Music In You) -> ....
Mijn andere suggestie sluit er eigenlijk naadloos op aanquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor het meeluisteren; fijne avond nogquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Elf, dank, maar ik ga mijn oordoppen even uit doen...
quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Nee, als ik dat wil moet ik eerst bij al mijn buren langs of ze dat ok vinden....quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen camera in die ruimte dan? Als wel, dan zou ik de beheerder er even van op de hoogte stellen.
Mafze Madquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht eigenlijk aan Give me the Music als volgende nummer in deze reeksquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
Oww, ik dacht dat het een afgesloten ruimte was, inpandig. Dus verantwoordelijkheid voor de beheerderquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, als ik dat wil moet ik eerst bij al mijn buren langs of ze dat ok vinden....
Daar heb je wel een puntquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn andere suggestie sluit er eigenlijk naadloos op aan
--> The music got me
Blijkbaar ja...quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Gebeurt dit nu ook al met scooters?
Give Me The Music?quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan Give me the Music als volgende nummer in deze reeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |