SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlAin't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ben je een Nigeriaanse prins?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:06 schreef Fogel het volgende:
Kan iemand die bereid is om wat geld via paypal te ontvangen om dat vervolgens op een Nederlandse rekening te storten mij een DM sturen? Dank u
Ja, zoiets. Heeft helaas wel met een sterfgeval te maken, maar niks met een erfenis.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ben je een Nigeriaanse prins?
Als het met Oscar niet werkt, dan wil ik het wel doen.
Je kunt het! Eten kan je ook om 22.00quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
Het wordt een race tegen de klok...
en waar moet je dan je boodschappen doen in je dorp ?quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
En Jumbo is ook een schijt supermarkt....
Ik koop er nooit meer iets. Dag, Dombo
bij een anderquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
en waar moet je dan je boodschappen doen in je dorp ?
te weinig zegeltjes gegevenquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
Gekkenwerk dit, maar ik zit klaar nu....
Er zal genoeg voorbij komen dat je herkent. Geen nieuwe muziek deze keer; dit is een themashow die ik sowieso al wilde doen, maar waarvoor nu het juiste moment isquote:
Gewoon even keihard "Thousand" van Moby aanzettenquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:27 schreef ToT het volgende:
Kolere, buurman is ff tegels aan het afbikken met een boorhamer. (Soms hoor ik er 2).
Het is hier sowieso al fakking gehorig, dus DIT geluid is nu HELEMAAL bizar!
mijn tegeltjes van mijn gootsteen moeten er ook uit, ik zal dan de buren wel waarschuwenquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:27 schreef ToT het volgende:
Kolere, buurman is ff tegels aan het afbikken met een boorhamer. (Soms hoor ik er 2).
Het is hier sowieso al fakking gehorig, dus DIT geluid is nu HELEMAAL bizar!
Ach het moet gebeuren. Ik heb hier lekkage dankzij dat brakke tegelwerk van hem in zijn badkamer. Verzekeringswerk.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon even keihard "Thousand" van Moby aanzettenDan snapt -ie de hint wel
(Of als dat niet lukt: lekker inschakelen op Radio 49 nu)
Whehehe wil je nog een beetje positief met hen om blijven gaan, lijkt dat me wel het beste, ja!quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
mijn tegeltjes van mijn gootsteen moeten er ook uit, ik zal dan de buren wel waarschuwen
quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Over tegeltjes gesproken: Let The Music Plee...
Dat vermoeden had ik al na de eerste 2 songs...quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Inderdaad. Precies wat er vanavond gebeurt; zeer letterlijk....
Je moet zo wel even afzien, want hierna komt de nieuwste en modernste track van de show; inclusief stemvervormingenquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al na de eerste 2 songs...
Jammer... Hoe dat zo ineens?quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont trekt zich voorlopig terug van Fok en R49
quote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:
Jammer!quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je zult je redenen hebbenquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik zocht dit nummer en kwam deze 12-inch mix tegenquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Helaas niet de Popmart versie zoals U2 die gebruikte tijdens hun tour, maar dit is goed te doen...
Zoek de Steve Osbourne remix eens op, misschien ken je 'm zelfs...quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zocht dit nummer en kwam deze 12-inch mix tegen
Stond zelfs in de map klaar voor deze show, maar had weinig tijd.....quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoek de Steve Osbourne remix eens op, misschien ken je 'm zelfs...
Oei... even niet aan gedachtquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Komt Music Non Stop van Kraftwerk nog voorbij?
Kan in theorie wel hoor (zie vorige show), maar gebeurt inderdaad niet vaak.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:47 schreef CindieY het volgende:
De Pet Shop Boys konden natuurlijk niet ontbreken
Daar werd eventjes geleden gezongenquote:
ik heb goed opgeletquote:
Vind ik ookquote:
Ach ja, je komt dingen tegen en gaat ze koppelenquote:
Ik moet nog steeds meer nummers van Benjamin Diamond draaien, bedenk ik mequote:Op maandag 2 oktober 2017 21:10 schreef CindieY het volgende:
Blijft toch één van mijn meest favoriete platen ooit
quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik verwacht wat later klaar te zijn dan gepland, dus ik heb verlengd tot 22:30 uur.
Live ook erg fijn...quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
Goede suggestie van MadMaster![]()
Was toch wel tamelijk schandalig geweest als dit niet in de show had gezeten. Pioniers..
Ik heb ze nog nooit live gezien. Nu je het zegt ben ik er eigenlijk best benieuwd naar. Staan ze dan met z'n vieren statisch achter hun keyboards? (Chris Lowe van de Pet Shop Boys is daar ook erg goed in, namelijk...)quote:
Dat is een correcte bingoquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Sorry ik ben heel erg noob maar dat vorige klonk Prince...
quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:29 schreef knokkels het volgende:
Ohhhhhh YES!
Play it white boy .. That funky music!
Ik kan bevestigen dat dat klopt. Elf ook vast welquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Sorry ik ben heel erg noob maar dat vorige klonk Prince... Klopt dat?
Je bent toch wel een funky white boy eigenlijk hequote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Sorry ik ben heel erg noob maar dat vorige klonk Prince... Klopt dat?
too much infoquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je bent toch wel een funky white boy eigenlijk he![]()
Ik heb nu gewoon een funky smell
Ik weet goede muziek gewoon te waarderenquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je bent toch wel een funky white boy eigenlijk he![]()
Ik heb nu gewoon een funky smell
Bingoquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is een correcte bingoJe hoorde de titeltrack van zijn album Musicology
Goedenavond, trouwens
quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
BingoWat heb ik gewonnen??? De tweede ronde richting de koelkast??
Oeh ik weet de vraag al, wie zong het orgineel van deze?? Vanilla Ice!!
Hoi, ik ben knokkels en ik deel graag ongevraagd dat soort info.quote:
Had ie al.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat dat klopt. Elf ook vast wel
Ongetwijfeldquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
BingoWat heb ik gewonnen??? De tweede ronde richting de koelkast??
Oeh ik weet de vraag al, wie zong het orgineel van deze?? Vanilla Ice!!
quote:
Listen to the music!quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:37 schreef livelink het volgende:
Kan nu pas intunen![]()
Hoe zit het nou met het thema?
Vijf letters, het begint met een Mquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:37 schreef livelink het volgende:
Kan nu pas intunen![]()
Hoe zit het nou met het thema?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |