abonnement Unibet Coolblue
pi_173907451
Moslims in Nederland voelen zich het meest gediscrimineerd van heel Europa

quote:
Nederlandse moslims voelen zich vaker gediscrimineerd dan hun geloofsgenoten in andere EU-lidstaten. Dat blijkt uit een onderzoek dat het Europese Agentschap voor Grondrechten vandaag heeft gepubliceerd.

Als het gaat om discriminatie op grond van religie voelen moslims in Nederland zich zelfs het vaakst gediscrimineerd. Maar liefst 30% ervoer in de afgelopen vijf jaar discriminatie op religieuze gronden.

Alleen als het gaat om discriminatie op grond van herkomst wordt Nederland door een ander EU-land overtroffen. In Griekenland ervaar maar liefst 52% van alle moslims dit. In Nederland ‘slechts’ 42%.

Desondanks is het percentage Nederlanders dat zegt liever geen moslims als buren te hebben in Nederland juist wat lager dan het Europees gemiddelde: 17% van de Nederlanders zegt dit tegenover 20% in de gehele EU.
Jah.

Islam topic nummero zoveel, ik weet.

Maar blijkbaar doen we met alle moskees, alle buigingen en getoonde tolerantie hier iets verkeerds bij deze intolerante mensenrechten schendende religie, en voelen veel moslims zich dus gediscrimineerd. En dat terwijl ze in verschillende moslim landen zelf zo'n prachtig voorbeeld geven, door alle openbare uitingen religies niet-islam te verbieden.

Fokkende moslims hier, ervaren jullie wel eens discriminatie, en hoe bijvoorbeeld?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173907472
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:31 schreef SpaceOddity het volgende:
Moslims in Nederland voelen zich het meest gediscrimineerd van heel Europa

[..]

Fokkende moslims hier, ervaren jullie wel eens discriminatie, en hoe bijvoorbeeld?
...
quote:
deze intolerante mensenrechten schendende religie,
Ja doei.
pi_173907491
Ze discrimineren zelf ook vreselijk en denken dat goed te praten door met hun fantasieboekje te gaan zwaaien.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_173907492
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

...

[..]

Oh sorry. De islam is tolerant en schend geen mensenrechten. Nee.

:') Maal 7.274.102
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173907503
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:31 schreef SpaceOddity het volgende:
Fokkende moslims hier, ervaren jullie wel eens discriminatie, en hoe bijvoorbeeld?
quote:
15s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:34 schreef SpaceOddity het volgende:
:') Maal 7.274.102
Ja doei.
pi_173907504
_O_ Eindelijk weer een topic waarin we kunnen uitleggen dat die zandnegers helemaal niet gediscrimineerd worden want zo zijn wij Nederlanders niet, en als ze dat toch vinden moeten ze hun bek houden en dankbaar zijn dat wij ze toestaan in ons land. Zo niet, dan flikkeren ze maar op naar hun eigen land in oegelieboegeliestan of waar in de zandbak ze ook vandaan komen.

Nee, discriminatie in Nederland, daar geloof ik niet in.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173907506
quote:
15s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:34 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Oh sorry. De islam is tolerant en schend geen mensenrechten. Nee. Dit mag natuurlijk niet benoemd worden, zeggen hoe het in elkaar steekt.

:') Maal 7.274.102
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173907522
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

De islam is tolerant en schend geen mensenrechten?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173907551
quote:
15s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:36 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

De islam is tolerant en schend geen mensenrechten?
Mensen zijn eventueel intolerant en schenden eventueel mensenrechten. Die houd je helaas altijd. Ken genoeg mensen van allerlei religies die zeer tolerant zijn en geen mensenrechten schenden in tegenstelling tot anderen die alles en iedereen over één kam scheren.
Ja doei.
pi_173907576
TS die niet weet dat Griekenland een EU-lidstaat is :D

Dommigheid kent geen tijden
pi_173907618
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:40 schreef Protoplanet het volgende:
TS die niet weet dat Griekenland een EU-lidstaat is :D

Dommigheid kent geen tijden
Snelle quote zodat je het niet meer kan wegeditten als je je eigen fout ziet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 21 september 2017 @ 11:44:51 #12
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173907653
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:35 schreef Ludachrist het volgende:
_O_ Eindelijk weer een topic waarin we kunnen uitleggen dat die zandnegers helemaal niet gediscrimineerd worden want zo zijn wij Nederlanders niet, en als ze dat toch vinden moeten ze hun bek houden en dankbaar zijn dat wij ze toestaan in ons land. Zo niet, dan flikkeren ze maar op naar hun eigen land in oegelieboegeliestan of waar in de zandbak ze ook vandaan komen.

Nee, discriminatie in Nederland, daar geloof ik niet in.
Dan kan je vast de groeiende pvv verklaren? De mensen die daarop stemmen wijzen op indirecte discriminatie.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173907657
Janken :'(
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_173907665
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mensen zijn eventueel intolerant en schenden eventueel mensenrechten. Die houd je helaas altijd. Ken genoeg mensen van allerlei religies die zeer tolerant zijn en geen mensenrechten schenden in tegenstelling tot anderen die alles en iedereen over één kam scheren.
Handige wegkijk tactiek, dat moet ik je nageven. _O_
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173907670
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:35 schreef Ludachrist het volgende:
_O_ Eindelijk weer een topic waarin we kunnen uitleggen dat die zandnegers helemaal niet gediscrimineerd worden want zo zijn wij Nederlanders niet, en als ze dat toch vinden moeten ze hun bek houden en dankbaar zijn dat wij ze toestaan in ons land. Zo niet, dan flikkeren ze maar op naar hun eigen land in oegelieboegeliestan of waar in de zandbak ze ook vandaan komen.

Nee, discriminatie in Nederland, daar geloof ik niet in.
Ik geloof inderdaad niet in slachtofferrollen als je dat bedoeld.
pi_173907675
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:44 schreef _--_ het volgende:

[..]

Dan kan je vast de groeiende pvv verklaren? De mensen die daarop stemmen wijzen op indirecte discriminatie.
Dat is een reactie op de 'indirecte discriminatie' van zij die zich hebben overgegeven aan Allah.
pi_173907676
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:44 schreef _--_ het volgende:

[..]

Dan kan je vast de groeiende pvv verklaren? De mensen die daarop stemmen wijzen op indirecte discriminatie.
Sarcasme is zeker niet echt jouw ding?
Ja doei.
pi_173907689
quote:
15s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:45 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Handige wegkijk tactiek, dat moet ik je nageven. _O_
Bingo!
Ja doei.
pi_173907693
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik geloof inderdaad niet in slachtofferrollen als je dat bedoeld.
Dat bedoel ik niet, maar leuk dat je meedoet Elzies.

Zeg, vind jij de islam eigenlijk een religie of een totalitaire ideologie? En in het licht van die vraag, wat vind je van het cordon sanitair dat om Wilders is gelegd?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 21 september 2017 @ 11:49:10 #20
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_173907740
Te hoge uitkeringen = te veel vrije tijd = te veel de oorzaak van je eigen falen buiten jezelf zoeken.

Calimero enzo.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_173907746
quote:
5s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet, maar leuk dat je meedoet Elzies.

Zeg, vind jij de islam eigenlijk een religie of een totalitaire ideologie? En in het licht van die vraag, wat vind je van het cordon sanitair dat om Wilders is gelegd?
Ow we gaan weer morren om de juiste benamingen, in plaats van inhoudelijk te reageren over bijvoorbeeld hoe het komt dat moslims zich gediscrimineerd voelen.

Vorm over inhoud.

Je verwacht het niet.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173907772
quote:
15s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:49 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ow we gaan weer morren om de juiste benamingen, in plaats van inhoudelijk te reageren over bijvoorbeeld hoe het komt dat moslims zich gediscrimineerd voelen.

Vorm over inhoud.

Je verwacht het niet.
'over hoe het bijvoorbeeld komt'.

Vorm over inhoud _O_ . #wegkijktactieken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 21 september 2017 @ 11:53:37 #23
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173907834
De hypocrisie van deze mensen is echt buitenaards groot. Echt hoe leef je met jezelf zeg :') :r
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173907847
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

'over hoe het bijvoorbeeld komt'. 'over bijvoorbeeld hoe het komt'

Vorm over inhoud _O_ . #wegkijktactieken.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173907896
Ik zou eerst weleens concrete voorbeelden van deze discriminatie willen zien dan.

Mensen verdienen respect en we moeten het discrimineren van mensen uitbannen.

Religies bestaan alleen maar uit een verzameling ideeën, en redelijk vaak slechte ideeën ook nog. Daar mag je best kritiek op hebben. Mensen mogen ze geloven, zolang ze dan maar weer niet invloed hebben op andere mensen, bijvoorbeeld in de vorm van discriminatie.

Volgens mij begint het al in de moskee, als vrouwen en mannen in separate ruimtes moeten bidden.

Maar dat zal vast geen voorbeeld zijn van die vermeende discriminatie of wel?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 21 september 2017 @ 11:57:05 #27
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173907911
Even een blik werpen in de topiclijst van NWS, dan heb je je antwoord.

Of je eigen OP lezen, dat kan ook.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_173907934
Vaag onderzoek, ik zou graag willen zien op welke vlakken ze zich gediscrimineerd voelen. Op de werkvloer? Op school? Beetje meer achtergrond info was wel fijn geweest, want hier kan men niet zo veel mee en krijg je inderdaad van die reacties als "ze hebben weer eens wat te zeiken".
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 21 september 2017 @ 11:58:57 #29
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173907943
Uit de categorie "de uitkomst van dit onderzoek bevalt me niet, dus het onderzoek is slecht".
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_173907953
quote:
5s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet, maar leuk dat je meedoet Elzies.

Zeg, vind jij de islam eigenlijk een religie of een totalitaire ideologie? En in het licht van die vraag, wat vind je van het cordon sanitair dat om Wilders is gelegd?
Hartstikke ondemocratisch, zoals je weet.
Zag bij WNL dat er een goede documentaire is gemaakt over Geert Wilders. Komt dat zien! ^O^

De islam is uiteraard een totalitaire ideologie waaraan een religieus jasje hangt. Daar hoeven we echt geen discussie meer over te voeren. Als iemand een religie zou starten met als doel anderen met geweld te onderdrukken dan kwam die daar ook niet mee weg. Het afhakken van hoofden, het lijfelijk onderdrukken van vrouwen en alles wat niet in jouw denkstraatje past de dood toe wensen heeft niets maar dan ook niets meer met enige religievoering te maken.
pi_173907958
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:57 schreef Janneke141 het volgende:
Even een blik werpen in de topiclijst van NWS, dan heb je je antwoord.

Of je eigen OP lezen, dat kan ook.
Er wordt veel gekankerd op de islam, maar dat is toch niet gelijk discriminatie op basis van religie?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173907963
quote:
Dankjewel. Ik wilde het even bij de OP voegen, maar dat lukt me niet... -O-
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  donderdag 21 september 2017 @ 12:00:35 #33
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173907967
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Er wordt veel gekankerd op de islam, maar dat is toch niet gelijk discriminatie op basis van religie?
Wel als je de hele groep afrekent op het gedrag van een klein clubje daarvan. En dat gebeurt vrij categorisch.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_173907971
Er is natuurlijk een nogal groot verschil tussen gediscrimineerd voelen en gediscrimineerd worden. Aangezien discriminatie een strafbaar feit is zou je verwachten dat er aangifte is gedaan en dat het aantal aangiftes de cijfers ondersteunt, of ben ik nu te optimistisch?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173907982
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:57 schreef Janneke141 het volgende:
Even een blik werpen in de topiclijst van NWS, dan heb je je antwoord.

Of je eigen OP lezen, dat kan ook.
Nieuws kan natuurlijk nooit discriminerend zijn. Wat je bedoelt is dat sommig nieuws bij sommige groepen onwelgevallig is en men er liever niet mee geconfronteerd wordt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 21 september 2017 @ 12:03:21 #36
3542 Gia
User under construction
pi_173908000
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:56 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik zou eerst weleens concrete voorbeelden van deze discriminatie willen zien dan.

Mensen verdienen respect en we moeten het discrimineren van mensen uitbannen.
Zolang dat twee kanten op gaat.
quote:
Religies bestaan alleen maar uit een verzameling ideeën, en redelijk vaak slechte ideeën ook nog. Daar mag je best kritiek op hebben. Mensen mogen ze geloven, zolang ze dan maar weer niet invloed hebben op andere mensen, bijvoorbeeld in de vorm van discriminatie.
Helemaal mee eens. Daarom ben ik er voorstander van om religie uit de samenleving te weren.
Geloven doe je maar thuis of in je gebedshuis.
quote:
Volgens mij begint het al in de moskee, als vrouwen en mannen in separate ruimtes moeten bidden.
Als die vrouwen dat accepteren, heb ik er geen moeite mee.
Vind het dom hoeveel die vrouwen accepteren, maar die emancipatie zal ook nog weleens komen.
quote:
Maar dat zal vast geen voorbeeld zijn van die vermeende discriminatie of wel?
In principe ook. Maar daar hoeven wij ons niet druk om te maken.
pi_173908012
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nieuws kan natuurlijk nooit discriminerend zijn.
Dat hangt er van af. Als je misdaden door minderheden structureel groot in het nieuws brengt en dezelfde misdaden door autochtonen niet in het nieuws brengt is het nieuws gewoon discriminerend.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173908016
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:00 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wel als je de hele groep afrekent op het gedrag van een klein clubje daarvan. En dat gebeurt vrij categorisch.
Als in mijn buurman Mo is mede verantwoordelijk voor de aanslag in Londen omdat die moslim is? Of als in de islam is een van de oorzaken voor de aanslag in Londen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 21 september 2017 @ 12:04:32 #39
3542 Gia
User under construction
pi_173908019
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Er is natuurlijk een nogal groot verschil tussen gediscrimineerd voelen en gediscrimineerd worden. Aangezien discriminatie een strafbaar feit is zou je verwachten dat er aangifte is gedaan en dat het aantal aangiftes de cijfers ondersteunt, of ben ik nu te optimistisch?
Het gaat in de OP toch ook over het gediscrimineerd 'voelen'. Wil niet zeggen dat ze dat ook 'worden' of 'zijn'.
pi_173908045
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat hangt er van af. Als je misdaden door minderheden structureel groot in het nieuws brengt en dezelfde misdaden door autochtonen niet in het nieuws brengt is het nieuws gewoon discriminerend.
Gelukkig gebeurt dat niet en dan nog zou het geen discriminatie zijn maar onevenwichtige nieuwsgaring.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173908059
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:58 schreef Hathor het volgende:
Vaag onderzoek, ik zou graag willen zien op welke vlakken ze zich gediscrimineerd voelen. Op de werkvloer? Op school? Beetje meer achtergrond info was wel fijn geweest, want hier kan men niet zo veel mee en krijg je inderdaad van die reacties als "ze hebben weer eens wat te zeiken".
Voornamelijk bij het sollicteren, volgens het onderzoek. Daarna krijg je op de werkvloer, bij gebruik van diensten en bij het zoeken naar woningen.

Scholen doen het redelijk goed, gezondheidszorg ook.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173908073
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Gelukkig gebeurt dat niet en dan nog zou het geen discriminatie zijn maar onevenwichtige nieuwsgaring.
Ik zeg ook niet dat het gebeurt, en als je beslist of iets nieuwswaardig is op basis van huidskleur of afkomst is dat wel degelijk discriminatie, niet 'onevenwichtige nieuwsgaring'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173908101
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Het gaat in de OP toch ook over het gediscrimineerd 'voelen'. Wil niet zeggen dat ze dat ook 'worden' of 'zijn'.
Dat klopt. Maar wat wil je met die info? Relevanter is het om te weten of men gediscrimineerd wordt of dat men hypergevoelige tenen heeft.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173908117
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het gebeurt, en als je beslist of iets nieuwswaardig is op basis van huidskleur of afkomst is dat wel degelijk discriminatie, niet 'onevenwichtige nieuwsgaring'.
Nou in dat geval wel maar dat lijkt me zo'n onrealistisch scenario dat we dat niet hoeven te bediscussiëren.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173908127
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:00 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wel als je de hele groep afrekent op het gedrag van een klein clubje daarvan. En dat gebeurt vrij categorisch.
Die grote groep kijkt in de regel zwijgend toe. Goed enkele initiatieven uitgezonderd. Maar je kent de uitdrukking, wie zwijgt stemt toe. Waar blijven al die massa demonstraties?

Verder komen al die geradicaliseerde hier geboren en getogen moslimjongeren uit traditionele moslimgezinnen. Ze groeien immers niet aan bomen. Wat ging er mis met de opvoeding? En waarom blijven deze problemen generaties lang door etteren?

Hoe kan het dat in een vrij land sommigen traditionele moslimvrouwen nooit buiten mogen komen? Dit staat toch regelrecht tegenover de principes van dit land?

Maar tegelijkertijd wel hysterisch gaan doen over gender neutraal of een extra plaskrul op straat? Mensen zijn intussen knettergek geworden van zoveel tegenstrijdige hypocrisie.
  donderdag 21 september 2017 @ 12:12:17 #46
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_173908129
Fijn om te horen, dan gaan mss vanzelf wel ergens anders wonen. :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_173908133
Hoe worden moslims eigenlijk gediscrimineerd vanwege hun geloof? Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen, ik kan immers aan hun neus niet zien of ze religieus zijn en wat voor religie ze hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_173908134
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Als in mijn buurman Mo is mede verantwoordelijk voor de aanslag in Londen omdat die moslim is? Of als in de islam is een van de oorzaken voor de aanslag in Londen?
Eerder in dat je buurman Mo geen baan krijgt omdat de recruiter slechte ervaringen had met een andere Marokkaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173908148
Het staat de moslims natuurlijk vrij om massaal Europa te verlaten en terug te gaan naar de landen waar ze vrouwen onderdrukken, homo's van flatgebouwen afgooien, genocide mogen plegen, gescheiden moeten zwemmen en bejaarden mogen overvallen.

Hoe meer ellende moslims veroorzaken hoe meer afkeer er zal komen, dat noemen we geen onderbuik maar de maat is vol.
  donderdag 21 september 2017 @ 12:14:02 #50
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173908149
Niet dit gejank weer.
pi_173908175
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Eerder in dat je buurman Mo geen baan krijgt omdat de recruiter slechte ervaringen had met een andere Marokkaan.
Dan zou het niet raar zijn dat die zich gediscrimineerd voelt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173908186
Er staan wel meer zorgwekkende dingen in dat onderzoek trouwens..

Dit gedeelte bijvoorbeeld.

Of het feit dat de onderzochte Nederlandse moslims de politie het minst vertrouwen.
pi_173908237
Dat veel mensen in Nederland discrimineren is toch allang middels meerdere onderzoeken en verschijnselen vastgesteld? Ja moslims kunnen ook discrimineren, je gediscrimineerd voelen betekent niet dat je het zelf ook niet doet. Als dat de criterium is mag je zelf ook niet zeuren over verkrachtingen, diefstal en criminaliteit, gezien autochtonen dat ook doen.
pi_173908252
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:21 schreef Triggershot het volgende:
Dat veel mensen in Nederland discrimineren is toch allang middels meerdere onderzoeken en verschijnselen vastgesteld? Ja moslims kunnen ook discrimineren, je gediscrimineerd voelen betekent niet dat je het zelf ook niet doet. Als dat de criterium is mag je zelf ook niet zeuren over verkrachtingen, diefstal en criminaliteit, gezien autochtonen dat ook doen.
Plaats er eens een paar dan, wil je; en dan ook afgezet tegen andere Europese landen graag.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 21 september 2017 @ 12:25:35 #55
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_173908288
Vaag verhaal. Je kunt natuurlijk ook stellen dat in Nederland significant meer zeurkousen terecht zijn gekomen dan in andere EU landen, omdat die vaak uit bepaalde dorpen in de Rif komen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_173908329
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Plaats er eens een paar dan, wil je; en dan ook afgezet tegen andere Europese landen graag.
'Meeste Nederlanders hebben en willen geen contact met moslims'
Eén op drie jongens negatief over moslims: 'Onbekend maakt onbemind'
Veel zorgen bij Nederlanders over kloof moslims en niet-moslims
Nederlanders verdeeld in mening over moslims
65% van de Nederlanders gelooft niet in integratie van moslims

geen idee wat er beschikbaar is op Europees niveau, ook niet echt zin om te zoeken.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 12:29:05 ]
pi_173908348
Het zijn net PVV'ers.
pi_173908374
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173908389
Ook wel interessant

Nederlanders dubbel over discriminatie

quote:
In Nederland is het discriminatiebewustzijn relatief groot

In vergelijking met andere Europese landen, geven burgers hier relatief vaak aan dat discriminatie in Nederland voorkomt (gemiddelde 3,5 op een schaal van 1 tot 5). Als het gaat om eigen ervaringen met discriminatie hoort Nederland tot de middenmoot in Europa: 22% stelt er wel eens mee te maken te hebben. Van de Nederlanders keurt 68% discriminatie af. Hogeropgeleiden (76%) en aanhangers van GroenLinks/PvdA (83%) vinden discriminatie vaker dan gemiddeld verwerpelijk. Burgers zeggen discriminatie erger te vinden als het henzelf of hun naasten treft, dan wanneer het gaat om mensen die verder van hen afstaan. 54% van de Nederlanders heeft het gevoel dat er nu vaker wordt gediscrimineerd dan twintig jaar geleden. Volgens burgers kan dit te maken hebben met een grotere zichtbaarheid van minderheidsgroepen (mensen uiten bijvoorbeeld makkelijker een seksuele orientatie), wat meer kwetsbaar maakt voor discriminatie. Ook wordt genoemd dat de tolerantie ten aanzien van discriminatie is veranderd: wat vroeger werd gezien als pesten waar je maar tegen moest kunnen wordt dat tegenwoordig beschouwd als discriminatie en onacceptabel.

Veel scepsis over discriminatie-ervaringen

Er is echter ook veel scepsis over ervaren discriminatie. 72% vindt dat er tegenwoordig te snel geroepen wordt dat iets discriminatie is. Dat kan komen doordat mensen geen scherp omlijnd idee hebben van discriminatie. Daardoor wordt discriminatie soms wel erg breed ingevuld, bijvoorbeeld door alles wat kwetsend is als discriminatie te bestempelen. Dat schept ruimte om discriminatie-ervaringen te bagatelliseren en van anderen een dikkere huid of meer weerbaarheid te verlangen. Discriminatie wordt zo een fact of life, waar mensen maar mee moeten leren omgaan. Dat er ongelijke machts- en kansverhoudingen tussen groepen in de samenleving bestaan blijft daardoor buiten beeld.

LHB’ers, moslims en etnische minderheden volgens burgers meest gediscrimineerd

Vooral lhb’ers (lesbische, homoseksuele en biseksuele personen), etnische minderheden, moslims en mensen met een beperking worden volgens burgers gediscrimineerd. Tegelijkertijd vindt men dat vooral etnische minderheden en moslims vaak (over)gevoelig zijn voor discriminatie en met enige regelmaat onterecht zeggen dat zij gediscrimineerd worden.
Trends in de publieke opinie

Stemming over Nederland en politiek positiever

De stemming is in april 2017 op veel fronten positiever. Zo vinden meer mensen dat het met Nederland de goede kant opgaat, namelijk 38% in het tweede kwartaal tegenover 25% in het vorige kwartaal. 54% geeft de Tweede Kamer en de regering een 6 of hoger als rapportcijfer. In het vorige kwartaal werd de Tweede Kamer nog door 48% met een voldoende gewaardeerd en de regering door 47%. De tevredenheid met de Haagse politiek stijgt van 48% naar 55%. Ook over de Europese politiek wordt men positiever: de tevredenheid stijgt van 40% naar 45%. 47% vindt het Nederlandse EU-lidmaatschap een goede zaak (dat was vorig kwartaal 42%).

Samenleven en immigratie/integratie blijven belangrijkste zorgen

Nederlanders ervaren de manier van samenleven en immigratie/integratie als de grootste maatschappelijke problemen. Zorgen over immigratie en integratie worden in vergelijking met 2015 minder vaak genoemd, maar nog altijd veel vaker dan in de periode 2008-2014. Net als in voorgaande kwartalen gaan veel van deze zorgen over vluchtelingen, asielzoekers en (im)migratie. Verder worden veel genoemd: integratie, islam, islamisering en racisme. Zorgen over het ‘samenleven’ gaan over individualisme/egoïsme/ik-cultuur, onverdraagzaamheid/ intolerantie, respectloosheid, normen en waarden, en discriminatie.

Minder ‘rechts’ en onverminderd ‘progressief’

Tussen 1970 en 2015 zijn Nederlanders zichzelf politiek wat minder rechts en meer in het midden gaan plaatsen. Daarnaast vinden zij zichzelf vooral progressief of vooruitstrevend, en minder conservatief of behoudend. In 2017 plaatst de achterban van GroenLinks zich het meest ‘links’ en ‘progressief’, de aanhang van de VVD het meest ‘rechts’ en de aanhang van de ChristenUnie en het CDA het meest ‘conservatief’. Steun voor de multiculturele samenleving en de EU is bij uitstek iets van ‘links’ en ‘progressief’. Wie zich met die begrippen identificeert, heeft ook meer vertrouwen in mensen en instituties; mensen die zichzelf in het midden plaatsen hebben minder vertrouwen.

Dalend vertrouwen van jongeren in kranten en televisie

Het vertrouwen in kranten en televisie is sinds 2008 bij 18-34-jarigen harder gedaald dan hun vertrouwen in andere instituties en harder dan bij 35-plussers. De veranderingen en verschillen van vertrouwen in de media houden verband met veranderingen en verschillen in het gebruik van media om zich over de landelijke politiek te informeren. Bij jongeren is er een sterkere verschuiving geweest van kranten en tv naar internet. Dat kan de daling van hun vertrouwen in de media echter slechts ten dele verklaren.

pi_173908395
Je gediscrimineerd voelen is niet hetzelfde als gediscrimineerd worden. In deze klaag en -slachtoffer-cultuur (van en voor de minderheden) zou het mij niet verbazen als men continue discriminatie-spoken ziet waar ze niet zijn. Daarnaast is de het trekken van de discriminatie/'ik ben zielig'-kaart een vaak aangegrepen middel tot het verwerven van geld/voordeeltjes/invloed. Waar die tactiek succesvol is zullen logischerwijze veel/meer 'ik voel me gediscrimineerd'-moslims/mensen rondlopen.
  donderdag 21 september 2017 @ 12:33:21 #61
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173908404
quote:
15s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:34 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Oh sorry. De islam is tolerant en schend geen mensenrechten. Nee.

:') Maal 7.274.102
De islam is geen entiteit die tot handelen in staat is, tenzij je in god de almachtige vader gelooft, dus kan per definitie geen mensenrechten schenden.

Dat ik dit nog uit moeten leggen
Laffe huichelaar
pi_173908424
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:31 schreef FlippingCoin het volgende:
'Meeste Nederlanders hebben en willen geen contact met moslims'
https://www.nu.nl/binnenl(...)act-met-moslims.html

Lees voor de grap de vragen die in de onderzoeken zijn opgesteld.
  donderdag 21 september 2017 @ 12:34:39 #63
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173908427
En het is ook nogal dom om Nederlandse moslims gelijk te schakelen met mensen uit bananenrepublieken
Laffe huichelaar
pi_173908438
Moslims in Nederland voelen zich ook het minst verbonden met hun thuisland Nederland. Misschien dat we daar de oorzaak moeten zoeken?

Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173908442
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De islam is geen entiteit die tot handelen in staat is, tenzij je in god de almachtige vader gelooft, dus kan per definitie geen mensenrechten schenden.

Dat ik dit nog uit moeten leggen
Je snapt er ook niks van jij, het gaat Wilders om de Islam, niet om de moslims. Islam is het kwaad.
pi_173908446
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:32 schreef LelijKnap het volgende:
Je gediscrimineerd voelen is niet hetzelfde als gediscrimineerd worden. In deze klaag en -slachtoffer-cultuur (van en voor de minderheden) zou het mij niet verbazen als men continue discriminatie-spoken ziet waar ze niet zijn. Daarnaast is de het trekken van de discriminatie/'ik ben zielig'-kaart een vaak aangegrepen middel tot het verwerven van geld/voordeeltjes/invloed. Waar die tactiek succesvol is zullen logischerwijze veel/meer 'ik voel me gediscrimineerd'-moslims/mensen rondlopen.
Maar waarom zou dit dan in Nederland erger zijn dan in de andere onderzochte landen?
  donderdag 21 september 2017 @ 12:36:24 #67
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173908449
Echt, wat een intens dom topic weer. Dit soort meuk geeft legitieme kriiek op de moslimgemeenschap en de integratie van allochtonen in het algemeen een slechte naam
Laffe huichelaar
pi_173908456
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Moslims in Nederland voelen zich ook het minst verbonden met hun thuisland Nederland. Misschien dat we daar de oorzaak moeten zoeken?

[ afbeelding ]
Misschien moet je verder naar de oorzaak kijken waarom ze zich niet verbonden voelen met Nederland.
pi_173908474
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien moet je verder naar de oorzaak kijken waarom ze zich niet verbonden voelen met Nederland.
Lijkt mij een goed idee.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 21 september 2017 @ 12:37:55 #70
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173908475
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien moet je verder naar de oorzaak kijken waarom ze zich niet verbonden voelen met Nederland.
Ho ho, we zoeken naar vage causale verbanden tot we ons eigen straatje schoongeveegd hebben en niet verder he
Laffe huichelaar
pi_173908479
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De islam is geen entiteit die tot handelen in staat is, tenzij je in god de almachtige vader gelooft, dus kan per definitie geen mensenrechten schenden.

Dat ik dit nog uit moeten leggen
Alsof jij niet begrijpt dat hij een goed punt ongelukkig formuleerde. En dan lekker 'slim' lopen doen.
pi_173908483
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien moet je verder naar de oorzaak kijken waarom ze zich niet verbonden voelen met Nederland.
Waarschijnlijk omdat ze niet meedraaien met de maatschappij en via de schotel voormiddeleeuwse denkbeelden de woonkamer binnen krijgen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173908504
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:36 schreef timmmmm het volgende:
Echt, wat een intens dom topic weer. Dit soort meuk geeft legitieme kriiek op de moslimgemeenschap en de integratie van allochtonen in het algemeen een slechte naam
Van jouw bijdragen moet dit topic het niet hebben in ieder geval.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173908508
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ho ho, we zoeken naar vage causale verbanden tot we ons eigen straatje schoongeveegd hebben en niet verder he
Oke.
  donderdag 21 september 2017 @ 12:41:11 #75
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173908517
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:38 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Alsof jij niet begrijpt dat hij een goed punt ongelukkig formuleerde. En dan lekker 'slim' lopen doen.
Het is nogal dom een geloof de schuld te geven van de daden van mensen. Net als het nogal dom is de moslimgemeenschap in Nederland zijdelings aan te spreken op de mensenrechtenschendingen in de apenlanden van het midden oosten.

We hebben het hier over Nederlanders. Ik zie graag hoe die mensenrechten schenden, dan moeten ze vast eens voor de rechter gesleurd zijn oid.
Laffe huichelaar
pi_173908533
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ze niet meedraaien met de maatschappij en via de schotel voormiddeleeuwse denkbeelden de woonkamer binnen krijgen.
Moslimparticipatie in de media, entertainment, politiek, publieke debat, maatschappelijke evenementen ( denk hierbij aan etentjes organiseren, opendagen voor moskeeën / clubhuizen, vuilnis opruimen ) en ondernemerschap is nog nooit zo hoog geweest in Nederland als nu
pi_173908535
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien moet je verder naar de oorzaak kijken waarom ze zich niet verbonden voelen met Nederland.
Amalia draagt geen hoofddoek.
Het wetboek heet niet 'sharia'.
Nederlanders zijn Nederlanders.
pi_173908545
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is nogal dom een geloof de schuld te geven van de daden van mensen. Net als het nogal dom is de moslimgemeenschap in Nederland zijdelings aan te spreken op de mensenrechtenschendingen in de apenlanden van het midden oosten.

We hebben het hier over Nederlanders. Ik zie graag hoe die mensenrechten schenden, dan moeten ze vast eens voor de rechter gesleurd zijn oid.
Allemaal net zo dom om westerse landen aan te spreken om hun wandaden maar niet landen als Saoedi-Arabië die in Jemen massaal doelbewust burgers aan het bombarderen is.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_173908546
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Amalia draagt geen hoofddoek.
Het wetboek heet niet 'sharia'.
Nederlanders zijn Nederlanders.
Oke, ik ben om.
pi_173908555
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:35 schreef Ludachrist het volgende:
_O_ Eindelijk weer een topic waarin we kunnen uitleggen dat die zandnegers helemaal niet gediscrimineerd worden want zo zijn wij Nederlanders niet, en als ze dat toch vinden moeten ze hun bek houden en dankbaar zijn dat wij ze toestaan in ons land. Zo niet, dan flikkeren ze maar op naar hun eigen land in oegelieboegeliestan of waar in de zandbak ze ook vandaan komen.

Nee, discriminatie in Nederland, daar geloof ik niet in.
  donderdag 21 september 2017 @ 12:44:09 #81
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173908559
Moslims zijn heel goed in slachtoffer zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173908560
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:36 schreef Stranger het volgende:

[..]

Maar waarom zou dit dan in Nederland erger zijn dan in de andere onderzochte landen?
Wij hebben dat toegeven aan gejank tot een kunst verheven. Nee, ik weet het niet. Misschien toch een stukje integratie; het overnemen van klagen an sich.
pi_173908565
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:43 schreef HSG het volgende:

[..]

Allemaal net zo dom om westerse landen aan te spreken om hun wandaden maar niet landen als Saoedi-Arabië die in Jemen massaal doelbewust burgers aan het bombarderen is.
Mede-mogelijk gemaakt door het Westen.
pi_173908573
Het klopt dat ze zich vaak gediscrimineerd voelen. Ik heb in Duinrell gewerkt, wanneer er geen plek meer was in de achtbaan en ze een rondje moesten wachten was dat al discriminatie. Ik heb van Nederlanders nooit te horen gekregen dat ik aan het discrimineren ben als er toevallig een paar hoofddoekjes voor- of achterin zaten, maar andersom was dat wel zo: wij willen voorin, want anders is het discriminatie etc. Of wanneer ze voordrongen: waarom spreek je alleen ons aan, je hebt zeker iets tegen moslims ofniet? Nee omdat je voordringt lul.
standaarddrinker
pi_173908586
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien moet je verder naar de oorzaak kijken waarom ze zich niet verbonden voelen met Nederland.
Het is wel apart dat de moslims zich het minst gediscimineerd voelen in landen waar de rest van de bevolking ze het liefst niet naast zich hebben wonen....

En ik snap het verhaal over segregatie ook niet helemaal. Ik zou wel willen weten hoeveel tijd mensen doorbrengen met niet-moslims. En hoeveel huwelijken en relaties er gemengd zijn. Er wordt wel heel gemakkelijk geroepen dat er geen segregatie is doordat men ook vrienden lijkt te hebben van andere afkomst en religie. Ik zou wel eens willen weten in hoeverre dit dan ook afwijkt van andere groepen. En bijvoorbeeld ook wel willen weten hoeveel vrienden 'buiten' de groep men heeft.

Overigens denk ik wel dat moslims inmiddels vaker gediscrimineerd worden dan voorheen. Of dat komt door hun religie, afkomst of een combinatie van gedrag, religie en uiterlijk..... dat weet ik niet.

Zelf denk ik wel te zien dat goed aangepaste moslims amper opvallen. Terwijl de overduidelijke hoofddoeken (vooraf de wat meer bedekkende) + bontkraagjes (niet religieus, maar wel wannabee gangster) en djellaba's wel ontweken worden. Denk dan dat het voor hoofddoeken het minst geldt.

Mijn arabische collega's zijn voor mij gek genoeg veel westerser dan veel mensen in Nederland. Lijkt wel of die hun religie meer loskoppelen van de rest van hun cultuur en gedrag. Ze zijn wel moslim, maar ze klampen zich er niet zo aan vast. Ze tonen het niet, behalve dan dat ze geen varken eten en een wijntje afslaan. Dit itt de straatuigjongeren die alles doen wat god verboden heeft maar met Ramadan wel de wijk terroriseren. Waar komt dit toch vandaan?
Whatever...
pi_173908594
quote:
9s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mede-mogelijk gemaakt door het Westen.
Lijkt mij sterk want die rijke olielanden hebben een aardige vinger in de pap.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 21 september 2017 @ 12:47:28 #87
3542 Gia
User under construction
pi_173908607
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe worden moslims eigenlijk gediscrimineerd vanwege hun geloof? Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen, ik kan immers aan hun neus niet zien of ze religieus zijn en wat voor religie ze hebben.
Vaak aan de kleding wel, of ze vermelden het alvast bij een sollicitatie met de vraag of ze mogen bidden onder werktijd en/of, voor vrouwen, een hoofddoek of hijaab mogen dragen.
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:12 schreef Ludachrist het volgende:
Eerder in dat je buurman Mo geen baan krijgt omdat de recruiter slechte ervaringen had met een andere Marokkaan.
Inderdaad, ik denk dat discriminatie op basis van afkomst groter zal zijn dan op basis van geloof.
Dat zij allemaal hetzelfde geloof aanhangen, heeft dan niets met de discriminatie te maken.
quote:
9s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:35 schreef Triggershot het volgende:

Je snapt er ook niks van jij, het gaat Wilders om de Islam, niet om de moslims. Islam is het kwaad.
Zonder Islam zouden al die aanslagen niet gepleegd zijn en hadden, bijvoorbeeld, de Twin Towers er nog gestaan. Dus, er zit wel wat in dat Islam het kwaad is.
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:36 schreef Triggershot het volgende:
Misschien moet je verder naar de oorzaak kijken waarom ze zich niet verbonden voelen met Nederland.
Op zich ben ik daar wel benieuwd naar. Maar daar komt nooit goed antwoord op.
Jij bent Moslim, weet jij hier een antwoord op? Wat zouden we anders moeten doen om moslims zich beter thuis te laten voelen?
pi_173908612
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:44 schreef DrDentz het volgende:
Het klopt dat ze zich vaak gediscrimineerd voelen. Ik heb in Duinrell gewerkt, wanneer er geen plek meer was in de achtbaan en ze een rondje moesten wachten was dat al discriminatie. Ik heb van Nederlanders nooit te horen gekregen dat ik aan het discrimineren ben als er toevallig een paar hoofddoekjes voor- of achterin zaten, maar andersom was dat wel zo: wij willen voorin, want anders is het discriminatie etc.
Dat zie je wel vaker inderdaad, ik deed gewoon mijn werk als ambtenaar - ja, i know :'( - bij een instantie en mevrouw dacht dat ik haar 'meer hielp omdat ik een moslim ben', terwijl ik gewoon de normale procedure afging. :')

Nu kan ze natuurlijk wel terecht meerdere slechte ervaringen hebben net een autochtoon, maar er is een stukje goed bedoelde, maar ongezonde generalisatie bij.
pi_173908625
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ze niet meedraaien met de maatschappij en via de schotel voormiddeleeuwse denkbeelden de woonkamer binnen krijgen.
Zou 'een' oorzaak kunnen zijn want ik herken het beeld dat geschetst wordt in het onderzoek niet.

Misschien dat ik me alleen begeef in de omgeving (werk- en woonsituatie) van bevoorrechte moslims of zo???
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173908627
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:45 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Het is wel apart dat de moslims zich het minst gediscimineerd voelen in landen waar de rest van de bevolking ze het liefst niet naast zich hebben wonen....

En ik snap het verhaal over segregatie ook niet helemaal. Ik zou wel willen weten hoeveel tijd mensen doorbrengen met niet-moslims. En hoeveel huwelijken en relaties er gemengd zijn. Er wordt wel heel gemakkelijk geroepen dat er geen segregatie is doordat men ook vrienden lijkt te hebben van andere afkomst en religie. Ik zou wel eens willen weten in hoeverre dit dan ook afwijkt van andere groepen. En bijvoorbeeld ook wel willen weten hoeveel vrienden 'buiten' de groep men heeft.

Overigens denk ik wel dat moslims inmiddels vaker gediscrimineerd worden dan voorheen. Of dat komt door hun religie, afkomst of een combinatie van gedrag, religie en uiterlijk..... dat weet ik niet.

Zelf denk ik wel te zien dat goed aangepaste moslims amper opvallen. Terwijl de overduidelijke hoofddoeken (vooraf de wat meer bedekkende) + bontkraagjes (niet religieus, maar wel wannabee gangster) en djellaba's wel ontweken worden. Denk dan dat het voor hoofddoeken het minst geldt.

Mijn arabische collega's zijn voor mij gek genoeg veel westerser dan veel mensen in Nederland. Lijkt wel of die hun religie meer loskoppelen van de rest van hun cultuur en gedrag. Ze zijn wel moslim, maar ze klampen zich er niet zo aan vast. Ze tonen het niet, behalve dan dat ze geen varken eten en een wijntje afslaan. Dit itt de straatuigjongeren die alles doen wat god verboden heeft maar met Ramadan wel de wijk terroriseren. Waar komt dit toch vandaan?
Straattuig en overlast is gewoon kut, daar moet je niet al te moeilijk over doen, maar als je simpelweg een stage-sollicitant beoordeelt simpelweg op z'n naam moeten we daar ook niet al te moeilijk over doen als je het mij vraagt.
pi_173908631
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:46 schreef HSG het volgende:

[..]

Lijkt mij sterk want die rijke olielanden hebben een aardige vinger in de pap.
Sure, maar die miljarden aan wapens maakt het toch wat makkelijker dan wat kamelen.
pi_173908651
quote:
11s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sure, maar die miljarden aan wapens maakt het toch wat makkelijker dan wat kamelen.
Dat is toch hun keus om ze te kopen of niet. Bovendien verkoopt China ook miljarden aan wapens.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_173908658
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is nogal dom een geloof de schuld te geven van de daden van mensen. Net als het nogal dom is de moslimgemeenschap in Nederland zijdelings aan te spreken op de mensenrechtenschendingen in de apenlanden van het midden oosten.

We hebben het hier over Nederlanders. Ik zie graag hoe die mensenrechten schenden, dan moeten ze vast eens voor de rechter gesleurd zijn oid.
Er is een verband tussen het handelen en denken van mensen en hetgeen ze aanhangen, religie (waarin mensenrechtenschending de norm is) of ideologie. Het is op zijn minst hypocriet te noemen dat mensen die een religie van intolerantie/discriminatie aanhangen zich beklagen over de 'discriminerende Nederlander'.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 12:54:58 ]
  donderdag 21 september 2017 @ 12:51:32 #94
3542 Gia
User under construction
pi_173908661
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:45 schreef Spanky78 het volgende:
Dit itt de straatuigjongeren die alles doen wat god verboden heeft maar met Ramadan wel de wijk terroriseren. Waar komt dit toch vandaan?
Honger en dorst.
pi_173908662
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Moslims in Nederland voelen zich ook het minst verbonden met hun thuisland Nederland. Misschien dat we daar de oorzaak moeten zoeken?

[ afbeelding ]
Of misschien dat iemand zich ergens simoelweg minder snel thuisvoelt als diegene gediscrimineerd wordt??
  donderdag 21 september 2017 @ 12:52:01 #96
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_173908670
Zou het te maken hebben met het feit dat Nederland een van de meest atheistische landen is?
Kan me voorstellen dat in andere landen waar mensen vaker een geloof hebben , er meer begrip is voor een ander geloof, maar omdat er hier zoveel ongelovigen wonen verwerpen die alles wat maar ruikt naar religie?
pi_173908675
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Vaak aan de kleding wel, of ze vermelden het alvast bij een sollicitatie met de vraag of ze mogen bidden onder werktijd en/of, voor vrouwen, een hoofddoek of hijaab mogen dragen.
Dan wordt je niet gediscrimineerd om het moslim zijn, maar krijgt iemand die zijn geloofsbeleving wel thuis kan laten logischerwijs de voorkeur.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_173908687
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:47 schreef Gia het volgende:

Zonder Islam zouden al die aanslagen niet gepleegd zijn en hadden, bijvoorbeeld, de Twin Towers er nog gestaan. Dus, er zit wel wat in dat Islam het kwaad is.

Zonder Westerse interventie en bemoeienis waren niet miljoenen levens verwoest en gedood, wat is je punt?

quote:
Op zich ben ik daar wel benieuwd naar. Maar daar komt nooit goed antwoord op.
Jij bent Moslim, weet jij hier een antwoord op? Wat zouden we anders moeten doen om moslims zich beter thuis te laten voelen?
Wie zegt dat ik moslim ben? Misschien ben ik wel gewoon oversympathisant van buikdansen, de Arabische taal en (Midden) Oosterse mystiek en poëzie.
In mijn specifieke geval is het dubbel, met de oer-Nederlandse krenterigheid heb ik totaal niets, met de onderhandelmentaliteit van moslims heb ik ook niets.
pi_173908689
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is nogal dom een geloof de schuld te geven van de daden van mensen. Net als het nogal dom is de moslimgemeenschap in Nederland zijdelings aan te spreken op de mensenrechtenschendingen in de apenlanden van het midden oosten.

We hebben het hier over Nederlanders. Ik zie graag hoe die mensenrechten schenden, dan moeten ze vast eens voor de rechter gesleurd zijn oid.
Waarom staan we in een vrij land (voor zover het nog vrij is) toe dat bepaalde moslimvrouwen op basis van hun geloof nooit buiten mogen komen? We kennen de ellende van importbruiden die buiten het aanrechtlicht nog nooit het daglicht hebben gezien.

Waarom staan we in een vrij land toe dat salafisten openlijk hele wijken overnemen, gematigde moslims opdragen zich vooral niet-Westers te gedragen? Onze grondwetten (behalve uiteraard de vrijheid van godsdienst) het liefst bij het grove vuil neerzetten in ruil voor de Shariawetgeving?

Waar blijft het verzet? Waarom die enorme stilzwijgendheid vanuit de moslimgemeenschap zelf?

Maar vooral dit soort kritiek blijven doodzwijgen, want drukken op de zere plek noemen we vandaag de dag gemakshalve maar discriminatie.
pi_173908702
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:50 schreef HSG het volgende:

[..]

Dat is toch hun keus om ze te kopen of niet. Bovendien verkoopt China ook miljarden aan wapens.
En in dit geval dus mede-mogelijk gemaakt door het westen, dat ze het uit China of Rusland hadden kopen doet daar niet aan af. Ingrid had ook verkracht kunnen worden door Hans ipv Hassan, wat is je punt?
pi_173908709
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Straattuig en overlast is gewoon kut, daar moet je niet al te moeilijk over doen, maar als je simpelweg een stage-sollicitant beoordeelt simpelweg op z'n naam moeten we daar ook niet al te moeilijk over doen als je het mij vraagt.
Eens, uiteindelijk heeft de eigen groep het meeste last van dit gedrag.

Mijn ervaring is wel dat toen ik nog bijbaantjes had, marokkanen bijvoorbeeld wel de kans kregen, maar na 4 stelende, te laat komende en slecht werkende marokkanen kwamen ze er niet meer in. ook de eventueel goede jongen of meisje.

En ook bij stages. Wij nodigden gewoon uit voor een gesprek, maar zelden zagen wij zulke ongemotiveerde, slecht nederlands sprekende types als bij de jongens (meisjes waren meestal veel normaler) als bij de marokkanen en deels de turken. Met een houding van: 'waarom geen 2000 euro stagevergoeding' kwam je er bij ons helaas niet in. Had overigens niets met afkomst te maken, alhoewel wij wel duidelijk zagen dat daar in kwaliteit echt een enorm verschil zat.

De buitenlandse stagiaires echter, uit India, Turkije, Brazilie, China, Japan, waren allemaal heel anders en hoewel de taal soms een probleem was name we die wel aan. Gewoon omdat die veel beter toegerust leken op een goede stage.
Whatever...
pi_173908720
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En in dit geval dus mede-mogelijk gemaakt door het westen, dat ze het uit China of Rusland hadden kopen doet daar niet aan af. Ingrid had ook verkracht kunnen worden door Hans ipv Hassan, wat is je punt?
Dat jij overkomt als een typje dat alles bij het westen neerlegt maar niks over de wandaden van een niet-westers land.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_173908735
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:54 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Eens, uiteindelijk heeft de eigen groep het meeste last van dit gedrag.

Mijn ervaring is wel dat toen ik nog bijbaantjes had, marokkanen bijvoorbeeld wel de kans kregen, maar na 4 stelende, te laat komende en slecht werkende marokkanen kwamen ze er niet meer in. ook de eventueel goede jongen of meisje.

En ook bij stages. Wij nodigden gewoon uit voor een gesprek, maar zelden zagen wij zulke ongemotiveerde, slecht nederlands sprekende types als bij de jongens (meisjes waren meestal veel normaler) als bij de marokkanen en deels de turken. Met een houding van: 'waarom geen 2000 euro stagevergoeding' kwam je er bij ons helaas niet in. Had overigens niets met afkomst te maken, alhoewel wij wel duidelijk zagen dat daar in kwaliteit echt een enorm verschil zat.

De buitenlandse stagiaires echter, uit India, Turkije, Brazilie, China, Japan, waren allemaal heel anders en hoewel de taal soms een probleem was name we die wel aan. Gewoon omdat die veel beter toegerust leken op een goede stage.
Over het algemeen zie ik ook dat men over het algemeen minder negatief is over de Turk, - vooralsnog :D - maar vraag me dan af hoe the fuck heb jij aan de hand van z'n naam achterhaald dat het een Turk is en niet vanuit een ander moslimland :') - dan heb ik het even over de persoon waarvan je verwacht dat ze het niet zouden kunnen -
pi_173908758
Altijd dat gejank over discriminatie, maar nooit eens de hand in eigen boezem steken....
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_173908763
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:56 schreef HSG het volgende:

[..]

Dat jij overkomt als een typje dat alles bij het westen neerlegt maar niks over de wandaden van een niet-westers land.
Dat jij scheel bent en selectief leest moet je niet bij mij zoeken, ik heb tig malen Saoedi Arabië een kanker genoemd voor de wereld en specifiek voor het Midden Oosten, ik heb het westen nooit een kanker of ook maar iets wat daar bij in de buurt komt genoemd. Maar ga vooral uit vanuit je bekrompen visie dat je het uitgevogeld hebt en weet hoe iemand in elkaar steekt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 12:59:11 ]
  donderdag 21 september 2017 @ 13:00:16 #106
3542 Gia
User under construction
pi_173908785
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:51 schreef LelijKnap het volgende:

Er is een verband tussen het handelen en denken van mensen en hetgeen ze aanhangen, religie (waarin mensenrechtenschending de norm is) of ideologie. Het is op zijn minst hypocriet te noemen dat mensen die een religie van intolerantie/discriminatie aanhangen zich beklagen over de 'discriminerende Nederlander'. Op die paar honderd (Syrië)jihadisten na, en al diegene die sharia-rechtbanken bezoeken, hun vrouwen slaan, etc, kun je dat niet stellen. En goed nee, natuurlijk kun je hen de daden van apenlandenregimes niet verwijten, maar ook daar zit een (loyaliteit-)verband, afgaande op de opmerkingen/denkbeelden van moslims in Nederland.
Maar, kinderen van moslims worden wel opgevoed met het idee dat meisjes die schaars gekleed zijn en zonder hoofddoek, op zijn minst gezegd, onkuis zijn. (Hoer wordt ook wel genoemd)
Kinderen van moslims worden opgevoed met het idee dat homofilie een verderfelijke ziekte is, die uitgeroeid moet worden.
Kinderen van moslims worden opgevoed met het idee dat de Islam de ware religie is en dat het streven van een goede moslim moet zijn, om de hele wereld onderdanig aan de islam te maken.
Kinderen van moslims worden opgevoed met het idee dat zij beter zijn dan elke willekeurige westerling.

Triggershot, is dit niet waar, of zeg jij dat dit niet 'eigenlijk wel' binnen elk islamitisch gezin speelt?

Stel: Ik heb moslimburen aan de ene kant, een homofiele buurman aan de andere kant en een samengesteld gezin aan de achterkant en ik zou een burenfeestje willen geven in onze woning, met deze mensen. Ik zorg voor een biertje, een wijntje en fris of thee, hapjes (ook halal) met de bedoeling dat het een gezellig samenzijn is.....voor burendag!

Wat zullen die moslims ervan vinden dat er een homo aanwezig is, en ongehuwde mensen met kinderen uit verschillende huwelijken, terwijl zij en wij keurig getrouwd zijn?
pi_173908790
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat jij scheel bent en selectief leest moet je niet bij mij zoeken, ik heb tig malen Saoedi Arabië een kanker genoemd voor de wereld en specifiek voor het Midden Oosten, ik heb het westen nooit een kanker of ook maar iets wat daar bij in de buurt komt genoemd. Maar ga vooral uit vanuit je bekrompen visie dat je het uitgevogeld hebt en weet hoe iemand in elkaar steekt.
Racist.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 21 september 2017 @ 13:02:01 #108
3542 Gia
User under construction
pi_173908806
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:53 schreef Triggershot het volgende:

Zonder Westerse interventie en bemoeienis waren niet miljoenen levens verwoest en gedood, wat is je punt?
Jawel hoor. Want dat was juist de reden van de interventie.
  donderdag 21 september 2017 @ 13:03:41 #109
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_173908823
Kun je nagaan hoe goed ze het hier hebben
pi_173908832
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Moslimparticipatie in de media, entertainment, politiek, publieke debat, maatschappelijke evenementen ( denk hierbij aan etentjes organiseren, opendagen voor moskeeën / clubhuizen, vuilnis opruimen ) en ondernemerschap is nog nooit zo hoog geweest in Nederland als nu
En nog steeds kampen we met taalachterstand, schooluitval, criminaliteit etc. Kortom, het is nog lang niet genoeg.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173908860
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:00 schreef Gia het volgende:
Maar, kinderen van moslims worden wel opgevoed met het idee dat meisjes die schaars gekleed zijn en zonder hoofddoek, op zijn minst gezegd, onkuis zijn. (Hoer wordt ook wel genoemd)
Komt heel vaak voor ja.
quote:
Kinderen van moslims worden opgevoed met het idee dat homofilie een verderfelijke ziekte is, die uitgeroeid moet worden.
Dat het smerig en een ziekte is ja, dat het uitgeroeid moet worden heb ik zelfs onder de salafisten niet gehoord.

quote:
Kinderen van moslims worden opgevoed met het idee dat de Islam de ware religie is en dat het streven van een goede moslim moet zijn, om de hele wereld onderdanig aan de islam te maken.
Kinderen van moslims worden opgevoed met het idee dat zij beter zijn dan elke willekeurige westerling.
Dat je als moslim per definitie beter bent en Islamitische waarden je een goed mens maken ook, maar dat je de hele wereld onderdanig aan de Islam moet maken? Nee.

quote:
Triggershot, is dit niet waar, of zeg jij dat dit niet 'eigenlijk wel' binnen elk islamitisch gezin speelt?
Ik denk dat 'elk' Islamitisch gezin nogal een statement is, de overgrote gedeelte van de moslims in Nederland weet niet dat uitspraak van Mohammed en Hadith hetzelfde is, weet het verschil niet tussen Hadith en Koran en heeft een moskee participatie van vrijdag naar vrijdag als ze dat al doen. Een actieve streven onder Nederlandse moslimgezinnen om inhoudelijk de Islam mee te geven kom ik bizar weinig tegen.
pi_173908861
quote:
11s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Of misschien dat iemand zich ergens simoelweg minder snel thuisvoelt als diegene gediscrimineerd wordt??
Tja, kip of het ei.

Misschien is vertrek dan de beste optie.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173908863
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Over het algemeen zie ik ook dat men over het algemeen minder negatief is over de Turk, - vooralsnog :D - maar vraag me dan af hoe the fuck heb jij aan de hand van z'n naam achterhaald dat het een Turk is en niet vanuit een ander moslimland :') - dan heb ik het even over de persoon waarvan je verwacht dat ze het niet zouden kunnen -
Ik kan heus wel aan de naam wat afleiden. Daarnaast nodigden wij iedereen met een juiste studie gewoon uit. In een gesprek werd dan wel duidelijk hoe het zat. alles met een combi van dem, ik, ak, ye, mek, il, can (met zo'n cedille eronder, sowieso namen met veel umlauten en cedilles) of dergelijke klanken is al snel turk trouwens.

En de turk was een echte uitwisselingsstudente. Die studeerde hier, maar was geen nederturk ofzo.

maargoed, we nodigden ze dus uit voor een gesprek en dat viel echt fucking vaak tegen. Je wil ze wel de kans geven, maar pakken.... dat deden ze bijna nooit!
Whatever...
pi_173908867
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:00 schreef HSG het volgende:

[..]

Racist.
Poepie :*
pi_173908869
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien moet je verder naar de oorzaak kijken waarom ze zich niet verbonden voelen met Nederland.
Waarom proberen de schuld bij 1 partij neer te leggen?

Was net op radio 1 wel een aardige discussie hierover en daaruit kwam naar voren dat Afghanen en Iraniers zelfs succesvoller zijn dan autochtone Nederlanders terwijl het bij Turken en Marokkanen maar niet wil lukken. Dan is mijn gedachte gelijk zou het niet komen doordat Turken en Marokkanen in veel grotere groepen hierheen zijn gehaald en eenmaal hier nogal geconcentreerd bij elkaar wonen?

Zelfs in een kleine plaats als Hoogezand zie dat, de ongeveer 2500 van Turkse afkomst wonen praktisch allemaal in 1 wijk en dat is niet vanwege de sociale huur.
pi_173908875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:02 schreef Gia het volgende:

[..]

Jawel hoor. Want dat was juist de reden van de interventie.
Nee hoor, de Westerse interventie in de moslimwereld is niet begonnen met 9/11, verre van zelfs.
  donderdag 21 september 2017 @ 13:07:52 #117
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_173908887
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee hoor, de Westerse interventie in de moslimwereld is niet begonnen met 9/11, verre van zelfs.
Maar dat geldt toch niet voor Marokko en Turkije of wel?
  donderdag 21 september 2017 @ 13:08:13 #118
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173908894
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

de moslimwereld
:').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173908896
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En nog steeds kampen we met taalachterstand, schooluitval, criminaliteit etc. Kortom, het is nog lang niet genoeg.
Als taalachterstand en schooluitval de enige twee problemen zijn met de moslimpopulatie in Nederland vanaf morgen is het al meteen een prachtig en beter land geworden.
Wat criminaliteit betreft maakt het dat je een moslim bent je niet rijp voor strafvermindering, dus wat is je punt?
pi_173908917
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:06 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik kan heus wel aan de naam wat afleiden. Daarnaast nodigden wij iedereen met een juiste studie gewoon uit. In een gesprek werd dan wel duidelijk hoe het zat. alles met een combi van dem, ik, ak, ye, mek, il, can (met zo'n cedille eronder, sowieso namen met veel umlauten en cedilles) of dergelijke klanken is al snel turk trouwens.

En de turk was een echte uitwisselingsstudente. Die studeerde hier, maar was geen nederturk ofzo.

maargoed, we nodigden ze dus uit voor een gesprek en dat viel echt fucking vaak tegen. Je wil ze wel de kans geven, maar pakken.... dat deden ze bijna nooit!
Ben ik dan heel bekrompen als ik overtuigd ben dat de overgrote deel van de Nederlanders de onderscheid op basis van naam niet zou kunnen maken?
pi_173908941
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En in dit geval dus mede-mogelijk gemaakt door het westen, dat ze het uit China of Rusland hadden kopen doet daar niet aan af. Ingrid had ook verkracht kunnen worden door Hans ipv Hassan, wat is je punt?
Men is daar toch echt volwassen en verantwoordelijk voor eigen handelen.

Als men daar minderjarig was of zwakzinnig had je een punt gehad.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173908955
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarom proberen de schuld bij 1 partij neer te leggen?

Was net op radio 1 wel een aardige discussie hierover en daaruit kwam naar voren dat Afghanen en Iraniers zelfs succesvoller zijn dan autochtone Nederlanders terwijl het bij Turken en Marokkanen maar niet wil lukken. Dan is mijn gedachte gelijk zou het niet komen doordat Turken en Marokkanen in veel grotere groepen hierheen zijn gehaald en eenmaal hier nogal geconcentreerd bij elkaar wonen?

Zelfs in een kleine plaats als Hoogezand zie dat, de ongeveer 2500 van Turkse afkomst wonen praktisch allemaal in 1 wijk en dat is niet vanwege de sociale huur.
Ozdil roept het eigenlijk al jaren, de Turkse (Turkije) mentaliteit en identiteit wordt al decennia door de staat gesubsidieerd door groepen als Milli Gorus, Diyanet te financieren, faciliteren en zelfs als officieel gespreksorgaan te zien. Hetzelfde met Marokkaanse organen, in het geval van Iraniers en Afghanen heb je dat stukken minder tot niet.
pi_173908961
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:07 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Maar dat geldt toch niet voor Marokko en Turkije of wel?
Wat geldt niet voor Marokko of Turkije?
pi_173908968
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:08 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

:').
Je oneliners worden wel steeds korter.
pi_173908976
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Men is daar toch echt volwassen en verantwoordelijk voor eigen handelen.

Als men daar minderjarig was of zwakzinnig had je een punt gehad.
Je bent van mening dat de Saoedische ideologie niet barbaars en zwakzinnig is?
  donderdag 21 september 2017 @ 13:12:36 #126
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_173908978
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat geldt niet voor Marokko of Turkije?
Westerse inmenging, bommen gooien etc?
  donderdag 21 september 2017 @ 13:12:40 #127
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_173908979
Ik ben inmiddels overleden
pi_173908980
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als taalachterstand en schooluitval de enige twee problemen zijn met de moslimpopulatie in Nederland vanaf morgen is het al meteen een prachtig en beter land geworden.
Wat criminaliteit betreft maakt het dat je een moslim bent je niet rijp voor strafvermindering, dus wat is je punt?
Dat het dus wel meevalt met die participatie. Als er voldoende participatie was zou Mo die hier geboren was geen taalachterstand hebben maar accentloos Nederlands spreken en netjes zijn diploma halen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173908981
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ozdil roept het eigenlijk al jaren, de Turkse (Turkije) mentaliteit en identiteit wordt al decennia door de staat gesubsidieerd door groepen als Milli Gorus, Diyanet te financieren, faciliteren en zelfs als officieel gespreksorgaan te zien. Hetzelfde met Marokkaanse organen, in het geval van Iraniers en Afghanen heb je dat stukken minder tot niet.
Ja dat helpt de integratie ook niet
  donderdag 21 september 2017 @ 13:13:16 #130
3542 Gia
User under construction
pi_173908985
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:57 schreef Triggershot het volgende:

maar vraag me dan af hoe the fuck heb jij aan de hand van z'n naam achterhaald dat het een Turk is en niet vanuit een ander moslimland :') - dan heb ik het even over de persoon waarvan je verwacht dat ze het niet zouden kunnen -
Turken en Marokkanen wonen al zo lang in Nederland dat we de meeste achternamen wel kunnen thuisbrengen.
Yilmas, Yilderim, Çelik en dergelijke zijn turks.
Staan er klinkers bij elkaar als 'aoui' dan zijn het meestal geen Turken.

Ook de voornamen en tussenvoegels verschillen.
Zo heb je de naam Ahmed, Ahmad en Ahmet. Waarbij die laatste weer meestal Turks is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gia op 21-09-2017 13:21:53 ]
pi_173908991
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Tja, kip of het ei.

Misschien is vertrek dan de beste optie.
:')
pi_173909001
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:12 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Westerse inmenging, bommen gooien etc?
Westerse inmenging in Turkse politiek is eigenlijk alleen maar breed aanwezig geweest, direct bommen gooien niet, maar inmenging zeker wel. Maar goed, dat is over het algemeen niet de reden voor Turken en Marokkanen waarom ze 'gefrustreerd' zijn door Amerikaans handelen, dat komt meer door het 'Ummah' gevoel dat de moslimwereld een collectief orgaan is.
pi_173909006
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat het dus wel meevalt met die participatie. Als er voldoende participatie was zou Mo die hier geboren was geen taalachterstand hebben maar accentloos Nederlands spreken en netjes zijn diploma halen.
Ik zei dan ook niet dat de participatie niet bevorderd kan worden, ik zei dat het meer is dan ooit tevoren he.
pi_173909009
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je bent van mening dat de Saoedische ideologie niet barbaars en zwakzinnig is?
Barbaars zeker. Zwakzinnig is de islamitische ideologie zeker, degenen die het toepassen echter niet.

Of mogen we geen wapens leveren aan islamitische landen omdat ze daar barbaars en zwakzinnig zijn?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173909013
Zijn moslims nu ineens weer wel een homogene groep ?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  donderdag 21 september 2017 @ 13:15:20 #136
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_173909014
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:05 schreef Triggershot het volgende:
Dat het smerig en een ziekte is ja, dat het uitgeroeid moet worden heb ik zelfs onder de salafisten niet gehoord.
Is ook. Homo's van daken flikkeren doen ze zomaar voor de lol
pi_173909020
quote:
11s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ben ik dan heel bekrompen als ik overtuigd ben dat de overgrote deel van de Nederlanders de onderscheid op basis van naam niet zou kunnen maken?
Als je een beetje je talen spreekt lees en hoor/zie je het meteen. Arabisch is lastiger. Maar Turks is echt opvallend. Als daarbij iemand ook nog mehmet, mohammed, omar, fatima oid heet is het helemaal snel duidelijk natuurlijk. Allemaal types uit de koran. Dat is dan in heel veel gevallen een moslim, of iemand met een moslimachtergrond. Natuurlijk niet altijd. Maar meestal eh.

Ik versta bij turken niet snel wat ze zeggen, maar dat het turks is hoor je meteen.
Whatever...
pi_173909024
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja dat helpt de integratie ook niet
Erger is dat de staat wat ik bedoel in mijn post, de Nederlandse staat is die het doet.
  donderdag 21 september 2017 @ 13:16:22 #139
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_173909037
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Westerse inmenging in Turkse politiek is eigenlijk alleen maar breed aanwezig geweest, direct bommen gooien niet, maar inmenging zeker wel. Maar goed, dat is over het algemeen niet de reden voor Turken en Marokkanen waarom ze 'gefrustreerd' zijn door Amerikaans handelen, dat komt meer door het 'Ummah' gevoel dat de moslimwereld een collectief orgaan is.
Oke, maar die mensen zijn dan erg bezig met geloof en dat kennen we hier eigenlijk niet meer zo.

Ik blijf erbij: Nederland is een land met de meeste ongelovigen/atheisten/agnosten etc die niks van geloof moeten hebben. In andere landen leven mensen die nog wel een geloof aanhangen en dus meer begrip hebben voor geloofsuitingen dan hier.
pi_173909038
Blijft natuurlijk wel lastig tellen in islamitische landen hoeveel atheisten zich gediscrimineerd voelen :')
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  donderdag 21 september 2017 @ 13:16:31 #141
3542 Gia
User under construction
pi_173909043
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Komt heel vaak voor ja.

[..]

Dat het smerig en een ziekte is ja, dat het uitgeroeid moet worden heb ik zelfs onder de salafisten niet gehoord.

[..]

Dat je als moslim per definitie beter bent en Islamitische waarden je een goed mens maken ook, maar dat je de hele wereld onderdanig aan de Islam moet maken? Nee.

[..]

Ik denk dat 'elk' Islamitisch gezin nogal een statement is, de overgrote gedeelte van de moslims in Nederland weet niet dat uitspraak van Mohammed en Hadith hetzelfde is, weet het verschil niet tussen Hadith en Koran en heeft een moskee participatie van vrijdag naar vrijdag als ze dat al doen. Een actieve streven onder Nederlandse moslimgezinnen om inhoudelijk de Islam mee te geven kom ik bizar weinig tegen.
Als we dan eens zouden beginnen met kinderen opvoeden met het idee dat het Westen een andere cultuur is, waar verder niets mis mee is. Dat homoseksualiteit een aangeboren voorkeur is, waar ook niets mis mee is. Dat westerse vrouwen bepaalde vrijheden hebben, die een moslima niet heeft, maar dat daar op zich niets mis mee is?

Zolang kinderen nog vergiftigd worden met de verkeerde normen en waarden, zie ik het hier nog wel op een burgeroorlog aankomen. En denk eraan: Wij zijn met meer.
pi_173909046
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik zei dan ook niet dat de participatie niet bevorderd kan worden, ik zei dat het meer is dan ooit tevoren he.
Wellicht. Dat geloof ik direct. Er zijn ook vele moslims van goede wil. Helaas blijkt dat niet genoeg omdat er buitensporig veel rotte appels zijn en islamitische culturen geen zelfreinigend vermogen hebben en zelfkritiek zelfs totaal afwezig.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173909052
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Erger is dat de staat wat ik bedoel in mijn post, de Nederlandse staat is die het doet.
Ja dat weet ik

Maar als grote groepen immigranten bij elkaar gaan en blijven wonen dan helpt dat ook niet echt mee, dat zag je ook al bij de eerste Chinatowns.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 13:20:47 ]
pi_173909082
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Barbaars zeker. Zwakzinnig is de islamitische ideologie zeker, degenen die het toepassen echter niet.

Of mogen we geen wapens leveren aan islamitische landen omdat ze daar barbaars en zwakzinnig zijn?
Toen/wanneer Duitsland wapens verkoopt aan Turkije stellen ze keiharde eisen waar Turkije aan moet voldoen, de tanks mochten bijvoorbeeld niet ingezet worden in de strijd tegen de PKK, vliegtuigen mochten niet ingezet worden als het ging om het Cyprus conflict etc, Duitsland kon dit keihard blijvend afdwingen omdat het onderhoud was gelicenseerd aan Duitsland. waarom niet met Saoedi Arabie, zou toch alleen maar wenselijker zijn dat ze alleen defensief gebruikt mogen worden en niet offensief.

Dat je regimes zoals SA geen wapens mag/moet verkopen is sowieso mijn streven.
pi_173909088
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:15 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Is ook. Homo's van daken flikkeren doen ze zomaar voor de lol
Je weet :7
pi_173909089
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat het dus wel meevalt met die participatie. Als er voldoende participatie was zou Mo die hier geboren was geen taalachterstand hebben maar accentloos Nederlands spreken en netjes zijn diploma halen.
Degenen die accentloos nederlands spreken en gewoon meedoen op een wat hoger niveau op school horen er dan ook bij. De iraniers uit mijn vwo-klas werden echt niet gezien als buitenlander, de pakistaan ook niet. En ook de suri-hindu jongen niet. Was dan ook geen straattuig, gewoon leuke en slimme mensen.
Whatever...
  donderdag 21 september 2017 @ 13:19:53 #147
3542 Gia
User under construction
pi_173909092
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:06 schreef Triggershot het volgende:

Nee hoor, de Westerse interventie in de moslimwereld is niet begonnen met 9/11, verre van zelfs.
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat al die doden in de moslimwereld al gaande was, door, bijvoorbeeld door Osama bin Laden, en daardoor de interventie kwam. Dat ook olie een puntje was, is zo. Maar je kunt toch niet blijven toezien hoe een leider van een volk zijn burgers één voor één afmaakt, o.a. voor vertier.
pi_173909105
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:15 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Als je een beetje je talen spreekt lees en hoor/zie je het meteen. Arabisch is lastiger. Maar Turks is echt opvallend. Als daarbij iemand ook nog mehmet, mohammed, omar, fatima oid heet is het helemaal snel duidelijk natuurlijk. Allemaal types uit de koran. Dat is dan in heel veel gevallen een moslim, of iemand met een moslimachtergrond. Natuurlijk niet altijd. Maar meestal eh.

Ik versta bij turken niet snel wat ze zeggen, maar dat het turks is hoor je meteen.
Geen een van die namen komt muv Mohammed voor in de Koran :7
  donderdag 21 september 2017 @ 13:20:44 #149
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_173909112
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarom proberen de schuld bij 1 partij neer te leggen?

Was net op radio 1 wel een aardige discussie hierover en daaruit kwam naar voren dat Afghanen en Iraniers zelfs succesvoller zijn dan autochtone Nederlanders terwijl het bij Turken en Marokkanen maar niet wil lukken. Dan is mijn gedachte gelijk zou het niet komen doordat Turken en Marokkanen in veel grotere groepen hierheen zijn gehaald en eenmaal hier nogal geconcentreerd bij elkaar wonen?

Zelfs in een kleine plaats als Hoogezand zie dat, de ongeveer 2500 van Turkse afkomst wonen praktisch allemaal in 1 wijk en dat is niet vanwege de sociale huur.
Ik zie hier wel iets in.
Als je een minderheid bent zoek je elkaar op, zo werkt dat.
Kijk maar naar Nederlanders in het buitenland: ineens help je je nieuwe Nederlandse buur op de camping met het opzetten van zijn tentje terwijl je die persoon geen tweede blik zou gunnen in eigen land, maar in den vreemde voel je je ineens verbonden.
pi_173909128
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Toen/wanneer Duitsland wapens verkoopt aan Turkije stellen ze keiharde eisen waar Turkije aan moet voldoen, de tanks mochten bijvoorbeeld niet ingezet worden in de strijd tegen de PKK, vliegtuigen mochten niet ingezet worden als het ging om het Cyprus conflict etc, Duitsland kon dit keihard blijvend afdwingen omdat het onderhoud was gelicenseerd aan Duitsland. waarom niet met Saoedi Arabie, zou toch alleen maar wenselijker zijn dat ze alleen defensief gebruikt mogen worden en niet offensief.

Dat je regimes zoals SA geen wapens mag/moet verkopen is sowieso mijn streven.
Ben ik het mee eens hoor. Maar als wij er dan toch wapens aan verkopen zijn zij verantwoordelijk voorwat ze er mee doen en niet wij.

Het zijn geen kleine kinderen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173909132
ultieme bewijs van discriminatie? Ik moet weer aan het werk terwijl jullie kunnen doorposten :'(
pi_173909137
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Toen/wanneer Duitsland wapens verkoopt aan Turkije stellen ze keiharde eisen waar Turkije aan moet voldoen, de tanks mochten bijvoorbeeld niet ingezet worden in de strijd tegen de PKK, vliegtuigen mochten niet ingezet worden als het ging om het Cyprus conflict etc, Duitsland kon dit keihard blijvend afdwingen omdat het onderhoud was gelicenseerd aan Duitsland. waarom niet met Saoedi Arabie, zou toch alleen maar wenselijker zijn dat ze alleen defensief gebruikt mogen worden en niet offensief.

Dat je regimes zoals SA geen wapens mag/moet verkopen is sowieso mijn streven.
Nee hoor, regimes als SA zijn geen westerse landen dus zij mogen lekker hun gang gaan.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_173909151
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:58 schreef habitue het volgende:
Altijd dat gejank over discriminatie, maar nooit eens de hand in eigen boezem steken....
Over wie gaat dit precies?
pi_173909196
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Geen een van die namen komt muv Mohammed voor in de Koran :7
Was omar niet de eerste kalief? En Mehmet is een verturksing van mahammed. Fatima was de dochter van Mohammed.
Whatever...
  donderdag 21 september 2017 @ 13:27:44 #155
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173909234
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:19 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Degenen die accentloos nederlands spreken en gewoon meedoen op een wat hoger niveau op school horen er dan ook bij. De iraniers uit mijn vwo-klas werden echt niet gezien als buitenlander, de pakistaan ook niet. En ook de suri-hindu jongen niet. Was dan ook geen straattuig, gewoon leuke en slimme mensen.
Precies dit. Ik heb ook wel collega's van andere afkomsten (oa Sri Lanka, Hong Kong) die gewoon op alle vlakken perfect Nederlander zijn en ook accentloos de taal spreken, een goede opleiding hebben en normaal meedoen.

De niet-geintegreerden zijn toch voornamelijk de laagopgeleide, vaak werkloze Marokkanen, Turken etc.
  donderdag 21 september 2017 @ 13:29:00 #156
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173909260
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je oneliners worden wel steeds korter.
Zeg dan ook niet zulke domme dingen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173909279
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Precies dit. Ik heb ook wel collega's van andere afkomsten (oa Sri Lanka, Hong Kong) die gewoon op alle vlakken perfect Nederlander zijn en ook accentloos de taal spreken, een goede opleiding hebben en normaal meedoen.

De niet-geintegreerden zijn toch voornamelijk de laagopgeleide, vaak werkloze Marokkanen, Turken etc.
Het erge is, zij waren het doelwit van de tuigmarokkanen van het vmbo. Zo van; allochtonen die wél goed bezig zijn, dat kan niet...
Whatever...
  donderdag 21 september 2017 @ 13:38:09 #158
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173909430
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:42 schreef LelijKnap het volgende:
Tolerantie voor de islam is zelfmoord. Terechte discriminatie dus.
Discriminatie openlijk goedkeuren, dan ben je wel een triest persoon.

Dit topic bewijst maar eens weer waarom de claim in de OP best wel eens waar zou kunnen zijn _O_ Goed gedaan FOK!.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173909444
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

in de apenlanden van het midden oosten.
Discriminatie.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  donderdag 21 september 2017 @ 13:40:56 #160
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173909484
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:57 schreef Janneke141 het volgende:
Even een blik werpen in de topiclijst van NWS, dan heb je je antwoord.

Of je eigen OP lezen, dat kan ook.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173909525
Leuk zo'n topic dat meteen verklaard waarom moslims dat zo ervaren.
pi_173909588
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:43 schreef Wespensteek het volgende:
Leuk zo'n topic dat meteen verklaard waarom moslims dat zo ervaren.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:57 schreef Janneke141 het volgende:
Even een blik werpen in de topiclijst van NWS, dan heb je je antwoord.

Of je eigen OP lezen, dat kan ook.
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:40 schreef richolio het volgende:

[..]

Ja het is erg vervelend allemaal dat zij zich zo voelen.

Wat zou eigenlijk het percentage christenen in SA zijn wat gediscrimineerd word
En wat is het percentage vrouwen en homo's die door de islam gediscrimineerd worden?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173909634
quote:
15s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:46 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

[..]

Ja het is erg vervelend allemaal dat zij zich zo voelen.
Wat zou eigenlijk het percentage christenen in SA zijn wat gediscrimineerd word
En wat is het percentage vrouwen en homo's die door de islam gediscrimineerd worden?
Het gevoel gediscrimineerd te worden is volgens mij altijd vervelend, echt gediscrimineerd worden is nog erger. Ik keur beide af en vind beide vervelend, jij blijkbaar niet.
pi_173909669
Goh. Moslims die zich "gediscrimineerd" voelen...Verrassend. :O Wat moet het toch heerlijk zijn om je continu in een zelfverzonnen slachtofferrol te wentellen.

Maar goed, als zij zich daadwerkelijk zo gediscrimineerd voelen, waarom vertrekken ze dan niet uit dit vuige racistische en islamofobe land naar betere oorden? Genoeg islamitische landen om uit te kiezen, me dunkt. Oh wacht... daar heb je geen uitkeringen, subsidies en kinderbijslag.

Lastig allemaal hoor. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 14:04:07 ]
pi_173909675
quote:
15s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:46 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]


[..]


[..]

Ja het is erg vervelend allemaal dat zij zich zo voelen.

Wat zou eigenlijk het percentage christenen in SA zijn wat gediscrimineerd word
En wat is het percentage vrouwen en homo's die door de islam gediscrimineerd worden?
Dat het elders kut is maakt toch niet dat het hier ook maar zo moet zijn?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173909702
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:16 schreef Gia het volgende:

[..]

En denk eraan: Wij zijn met meer.
Nah, PVV'ers zijn een minderheid. In een burgeroorlog-scenario zal je vooral tegen je mede-autochtonen gaan vechten evt. aangevuld met moslims (en wanneer moslims uit het buitenland ook hierheen komen dan loopt het niet goed af voor jouw kant).
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  donderdag 21 september 2017 @ 13:56:40 #167
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173909717
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:55 schreef alilami het volgende:

[..]

Nah, PVV'ers zijn een minderheid. In een burgeroorlog-scenario zal je vooral tegen je mede-autochtonen gaan vechten evt. aangevuld met moslims (en wanneer moslims uit het buitenland ook hierheen komen dan loopt het niet goed af voor jouw kant).
Want als er in Nederland opstanden komen dan komen moslims uit Duitsland, Zweden, de UK etc massaal hier vechten wou je zeggen?
pi_173909817
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En nog steeds kampen we met taalachterstand, schooluitval, criminaliteit etc. Kortom, het is nog lang niet genoeg.
Dat dus. Mijlenver achterstand.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173909836
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Eerder in dat je buurman Mo geen baan krijgt omdat de recruiter slechte ervaringen had met een andere Marokkaan.
Moet Mo dan niet boos worden op die andere Marokkanen die het voor hem verpesten?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 21 september 2017 @ 14:05:29 #170
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_173909903
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:34 schreef timmmmm het volgende:
En het is ook nogal dom om Nederlandse moslims gelijk te schakelen met mensen uit bananenrepublieken
Je kunt mensen wel uit bananenrepublieken halen, maarrrr ......
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 21 september 2017 @ 14:06:43 #171
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_173909932
Deels geïntegreerd dus, ze klagen als echte Nederlanders.
pi_173909945
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:02 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Moet Mo dan niet boos worden op die andere Marokkanen die het voor hem verpesten?
Nee, waarom zou hij niet als individu beoordeeld mogen worden omdat hij een Marokkaan is?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 21 september 2017 @ 14:07:27 #173
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173909950
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Er wordt veel gekankerd op de islam, maar dat is toch niet gelijk discriminatie op basis van religie?
Dat is juist het punt. Het gaat allemaal op basis van religie. De kleur of wat dan ook boeit hen geen fuck.

(Behalve als je in murica bent)
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  donderdag 21 september 2017 @ 14:09:39 #174
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173910004
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:52 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Goh. Moslims die zich "gediscrimineerd" voelen...Verrassend. :O Wat moet het toch heerlijk zijn om je continu in een zelfverzonnen slachtofferrol te wentellen.

Maar goed, als zij zich daadwerkelijk zo gediscrimineerd voelen, waarom vertrekken ze dan niet uit dit vuige racistische en islamofobe land naar betere oorden? Genoeg islamitische landen om uit te kiezen, me dunkt. Oh wacht... daar heb je geen uitkeringen, subsidies en kinderbijslag.

Lastig allemaal hoor. ;(
Ja inderdaad onderzoek is gelul. Jij hebt gelijk godin.

:') :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  donderdag 21 september 2017 @ 14:11:16 #175
3542 Gia
User under construction
pi_173910034
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:25 schreef Spanky78 het volgende:

Fatima was de dochter van Mohammed.
En dat is in het Turks weer Fadime
pi_173910085
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:09 schreef _--_ het volgende:

[..]

Ja inderdaad onderzoek is gelul. Jij hebt gelijk godin.

:') :')
Dit onderzoek zegt echter niets over of men gediscrimineerd is of last heeft van te lange tenen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 21 september 2017 @ 14:13:38 #177
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173910091
quote:
15s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:46 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]


[..]


[..]

Ja het is erg vervelend allemaal dat zij zich zo voelen.

Wat zou eigenlijk het percentage christenen in SA zijn wat gediscrimineerd word
En wat is het percentage vrouwen en homo's die door de islam gediscrimineerd worden?
Dat is het dus, ze worden in SA niet gediscrimineerd. Het is juist een hemel voor hen. Al die buitenlanders krijgen daar de topbanen en leven in welvaart omdat de plaatselijke bevolking leeg wordt gezopen door de overheid.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173910179
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:13 schreef _--_ het volgende:

[..]

Dat is het dus, ze worden in SA niet gediscrimineerd. Het is juist een hemel voor hen. Al die buitenlanders krijgen daar de topbanen en leven in welvaart omdat de plaatselijke bevolking leeg wordt gezopen door de overheid.
Christenen mogen in SA geen kerken bouwen. Verboten! Maar als dat alles is.....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173910261
Nederlanders klagen nou eenmaal veel, geslaagde integratie dus.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_173910289
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dit onderzoek zegt echter niets over of men gediscrimineerd is of last heeft van te lange tenen.
Dat schoolfoto verhaal werd ook meteen bestempeld als racisme. ;)

Alle kritiek zien moslims als racisme, als je al vraagt om een papiertje niet op straat te gooien draaien ze het zo dat het discriminatie is.
  donderdag 21 september 2017 @ 14:24:56 #181
3542 Gia
User under construction
pi_173910332
Ik blijf erbij dat de problemen bij de opvoeding beginnen.
Als je als klein prinsje wekelijks te horen krijgt dat je beter bent dan al die westerlingen, die allemaal slecht zijn en moslims vermoorden, dan kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt om als ondergeschikte te werken voor een westerling.

Als je als westerse baas regelmatig te maken hebt met dit soort prinsjes die maar eisen en eisen en een grote mond hebben, dan kan ik me voorstellen dat je geen moslims meer aanneemt.

De moslims in Nederland die wel goed meedraaien, die zijn er ook hoor, praten vrijwel accentloos Nederlands, hebben een opleiding gevolgd, en houden hun geloof zo ver mogelijk van hun werk gescheiden. En hé, dan kan het ineens wel!
pi_173910344
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, waarom zou hij niet als individu beoordeeld mogen worden omdat hij een Marokkaan is?
Zo zou het moeten zijn, helaas is de praktijk weersbarstiger. Dat verander je niet zo 1..2..3. Maar waarom zou je als bedrijf een risico moeten nemen met een werknemer met een bepaalde achtergrond, waarbij je in de praktijk veelal negatieve ervaringen hebt, terwijl je ook andere sollicitanten heb waarbij je verhouding gewijs weet dat je een kleiner risico loopt.
Bij onze PZ zijn ze ook zeer huiverig bij het aannemen van Marrokanen op basis van ervaringen die men heeft. het lijkt toch een wat structureel probleem te zijn.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_173910405
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Zo zou het moeten zijn, helaas is de praktijk weersbarstiger. Dat verander je niet zo 1..2..3. Maar waarom zou je als bedrijf een risico moeten nemen met een werknemer met een bepaalde achtergrond, waarbij je in de praktijk veelal negatieve ervaringen hebt, terwijl je ook andere sollicitanten heb waarbij je verhouding gewijs weet dat je een kleiner risico loopt.
Bij onze PZ zijn ze ook zeer huiverig bij het aannamen van Marrokanen op basis van ervaringen die men heeft. het lijkt toch een wat structureel probleem te zijn.
En dat is allemaal leuk en aardig, maar als jij iemand op voorhand dus afschrijft omdat hij bij een bepaalde etnische groep hoort is dat discriminatie.

Dat sluit niet uit dat je in sommige gevallen wel een goede beslissing maakt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173910641
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:07 schreef _--_ het volgende:

[..]

Dat is juist het punt. Het gaat allemaal op basis van religie. De kleur of wat dan ook boeit hen geen fuck.

(Behalve als je in murica bent)
Ja maar men mag het best een klote religie vinden, dan is het nog geen discriminatie.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 21 september 2017 @ 14:38:20 #185
3542 Gia
User under construction
pi_173910678
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:28 schreef Ludachrist het volgende:

En dat is allemaal leuk en aardig, maar als jij iemand op voorhand dus afschrijft omdat hij bij een bepaalde etnische groep hoort is dat discriminatie.

Dat sluit niet uit dat je in sommige gevallen wel een goede beslissing maakt.
Als iemand veel taalfouten maakt in een sollicitatiebrief en ondertekent met Mo huppelepup, dan is dat iemand die niet bijster goed heeft opgelet op school.
(Zie je hier op fok ook heel veel, vooral d of t op het eind is, schijnbaar, heel moeilijk voor hier geboren moslims)
Krijg je dan eens een keurige brief van zo'n jongen, dan is dat al een verademing, dus die nodig je uit op gesprek. Maar als die dan met zo'n mocro-accent tegenover je zit, vraag je je toch af: Waarom?
Is het die enkele hoogopgeleide moslim, die vrijwel geen accent heeft, dan komen de eisen aangaande het geloof.
En ook dan heeft de doorsnee werkgever al gegeten en gedronken.

Wat dat betreft heeft Wilders wel een beetje gelijk, eigenlijk, geloof moet volledig los staan van je werk. Collega's en werkgevers moeten geen rekening hoeven houden met iemands geloof.
Geloof moet geweerd worden uit de openbaarheid. Geloven is privé, daar moet je niemand mee lastig vallen. En dat geldt net zo goed voor Jehova's.
pi_173910695
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:09 schreef _--_ het volgende:

[..]

Ja inderdaad onderzoek is gelul. Jij hebt gelijk godin.

:') :')
Nederland is het meest tolerante land ter wereld, en dan nog klagen over zogenaamde "discriminatie". Meer bewijs dat een multiculturele samenleving nooit zal werken is er niet.

PS. Ik krijg stampende hoofdpijn van je nieuwe UI. 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 14:39:13 ]
pi_173910762
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Als iemand veel taalfouten maakt in een sollicitatiebrief en ondertekent met Mo huppelepup, dan is dat iemand die niet bijster goed heeft opgelet op school.
(Zie je hier op fok ook heel veel, vooral d of t op het eind is, schijnbaar, heel moeilijk voor hier geboren moslims)
Krijg je dan eens een keurige brief van zo'n jongen, dan is dat al een verademing, dus die nodig je uit op gesprek. Maar als die dan met zo'n mocro-accent tegenover je zit, vraag je je toch af: Waarom?
Is het die enkele hoogopgeleide moslim, die vrijwel geen accent heeft, dan komen de eisen aangaande het geloof.
En ook dan heeft de doorsnee werkgever al gegeten en gedronken.

Wat dat betreft heeft Wilders wel een beetje gelijk, eigenlijk, geloof moet volledig los staan van je werk. Collega's en werkgevers moeten geen rekening hoeven houden met iemands geloof.
Geloof moet geweerd worden uit de openbaarheid. Geloven is privé, daar moet je niemand mee lastig vallen. En dat geldt net zo goed voor Jehova's.
Hoorbaar Marokkaans accent en je kunt hier in ieder geval alleen nog in het magazijn terecht.

Dat is echt funest voor je baankans. Geboorteplaats rotterdam of Utrecht in je paspoort en klinken alsof je 5 jaar geleden uit het rifgebergte bent gekomen. Dan gaat hier in ieder geval je baankans richting 0.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173910778
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Als iemand veel taalfouten maakt in een sollicitatiebrief en ondertekent met Mo huppelepup, dan is dat iemand die niet bijster goed heeft opgelet op school.
(Zie je hier op fok ook heel veel, vooral d of t op het eind is, schijnbaar, heel moeilijk voor hier geboren moslims)
Krijg je dan eens een keurige brief van zo'n jongen, dan is dat al een verademing, dus die nodig je uit op gesprek. Maar als die dan met zo'n mocro-accent tegenover je zit, vraag je je toch af: Waarom?
Dat is allemaal leuk en aardig, maar dat zijn eigenschappen van het individu he. Daar mag je iemand best op afrekenen en is geen discriminatie.

quote:
Is het die enkele hoogopgeleide moslim, die vrijwel geen accent heeft, dan komen de eisen aangaande het geloof.
En ook dan heeft de doorsnee werkgever al gegeten en gedronken.
Wederom, dat is het individu. Begrijp je het concept wel?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 21 september 2017 @ 14:43:12 #189
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_173910783
Vraag me af hoeveel procent van de vrouwen zich gediscrimineerd voelt door de moslim gemeenschap.
pi_173910784
Ik wil best doneren als er een fonds komt om alle moslims te verhuizen naar een meer moslim-vriendelijk land waar ze dan eindelijk gelukkig kunnen zijn.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_173910933
Om voor "vol mens" aangezien te worden moet je minder te koop lopen met je sprookjesverhalen.
Als ik geloof in kabouters en daarom dag in dag uit rondloop in een kabouter Plop outfit hoef ik niet te rekenen op een volwassen reactie. Dan kan ik wel discriminatie roepen maar ik onderscheid mezelf van het gewone volk.
Racist
  donderdag 21 september 2017 @ 14:50:40 #192
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173910953
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja maar men mag het best een klote religie vinden, dan is het nog geen discriminatie.
Voorbeeldje:
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:35 schreef Annihilan het volgende:
Maak je niet dik, Glazenmaker. Van mij mogen de Royhinga's nog dood vallen. Ik weet dat DutchTurks en Maroc schijtsites zijn maar dat geldt ook voor MSM.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173910977
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:50 schreef _--_ het volgende:

[..]

Voorbeeldje:

[..]

Dat doet niks af aan wat ik schreef. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 21 september 2017 @ 14:52:20 #194
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173910985
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:43 schreef SugeLucky het volgende:
Vraag me af hoeveel procent van de vrouwen zich gediscrimineerd voelt door de moslim gemeenschap.
Start je eigen onderzoek of dien een verzoek in zal ik zeggen!
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  donderdag 21 september 2017 @ 14:53:42 #195
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173911009
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat doet niks af aan wat ik schreef. :P
Jawel. Jij hebt het idee dat moslims zich gediscrimineerd voelen als men zegt dat het een klote religie is. Dat is allemaal hoogstwaarschijnlijk niet waar. Het is meer om het soort gedrag dat ik heb gepost in een quote.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  donderdag 21 september 2017 @ 14:55:41 #196
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_173911059
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:52 schreef _--_ het volgende:

[..]

Start je eigen onderzoek of dien een verzoek in zal ik zeggen!
:')

ga maar de bitcoinkoers in de gaten houden of zo.
pi_173911075
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:53 schreef _--_ het volgende:

[..]

Jawel. Jij hebt het idee dat moslims zich gediscrimineerd voelen als men zegt dat het een klote religie is. Dat is allemaal hoogstwaarschijnlijk niet waar. Het is meer om het soort gedrag dat ik heb gepost in een quote.
Je hoeft niet voor mij in te vullen wat voor ideeën ik heb. ;)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173911083
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:24 schreef Gia het volgende:
Ik blijf erbij dat de problemen bij de opvoeding beginnen.
Als je als klein prinsje wekelijks te horen krijgt dat je beter bent dan al die westerlingen, die allemaal slecht zijn en moslims vermoorden, dan kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt om als ondergeschikte te werken voor een westerling.

Als je als westerse baas regelmatig te maken hebt met dit soort prinsjes die maar eisen en eisen en een grote mond hebben, dan kan ik me voorstellen dat je geen moslims meer aanneemt.

De moslims in Nederland die wel goed meedraaien, die zijn er ook hoor, praten vrijwel accentloos Nederlands, hebben een opleiding gevolgd, en houden hun geloof zo ver mogelijk van hun werk gescheiden. En hé, dan kan het ineens wel!
Men weigert simpelweg op dit soort argumenten in te gaan. Maar ontkennen en negeren lost het probleem niet op. Het probleem zal zichzelf blijven benoemen. Keer op keer.

Ze negeren keihard het gegeven dat veel moslimvrouwen die als importbruidje hier naar toe zijn gehaald niet veel verder komen dan het daglicht van hun aanrecht.

Ze negeren keihard het gegeven dat de meeste hier geboren en getogen geradicaliseerde moslimjongeren gewoon uit de traditionele gezinnen komen. Waar ging het fout met de opvoeding en integratie? Geef daar nu gewoon eens antwoord op.

Ze negeren keihard het gegeven dat het gros van de moslimgemeenschap er het stilzwijgen toe doet. Veelal kiezen voor een slachtofferrol maar weigeren de verantwoordelijkheid te nemen wat hun geloofsbroeders en zusters uit naam van diezelfde totalitaire ideologie doen. Wie zwijgt stemt toe.
pi_173911166
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:52 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Goh. Moslims die zich "gediscrimineerd" voelen...Verrassend. :O Wat moet het toch heerlijk zijn om je continu in een zelfverzonnen slachtofferrol te wentellen.

Maar goed, als zij zich daadwerkelijk zo gediscrimineerd voelen, waarom vertrekken ze dan niet uit dit vuige racistische en islamofobe land naar betere oorden? Genoeg islamitische landen om uit te kiezen, me dunkt. Oh wacht... daar heb je geen uitkeringen, subsidies en kinderbijslag.

Lastig allemaal hoor. ;(
Het gaat hier toch om een vergelijking met andere Europese landen? Waar ze ook gewoon hun inwoners een bestaansminimum gunnen? Niet over islamitische landen. Blijkbaar creeeren wij in NL een milieu waarbij moslims zich gediscrimineerder voelen, minder verbonden met het land en minder vertrouwen hebben in de politie dan de rest van Europa.
  donderdag 21 september 2017 @ 15:01:41 #200
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173911219
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:59 schreef Stranger het volgende:

[..]

Het gaat hier toch om een vergelijking met andere Europese landen? Waar ze ook gewoon hun inwoners een bestaansminimum gunnen? Niet over islamitische landen. Blijkbaar creeeren wij in NL een milieu waarbij moslims zich gediscrimineerder voelen, minder verbonden met het land en minder vertrouwen hebben in de politie dan de rest van Europa.
Of ze zijn beter in klagen dan hun lotgenoten in andere landen, toch een beetje verkaasd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 21 september 2017 @ 15:01:54 #201
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173911226
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Je hoeft niet voor mij in te vullen wat voor ideeën ik heb. ;)
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Er wordt veel gekankerd op de islam, maar dat is toch niet gelijk discriminatie op basis van religie?
Wat ik duidelijk probeer te maken dat het meer dan gekanker is. Het zijn onder andere doodsverwensingen.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  donderdag 21 september 2017 @ 15:03:18 #202
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173911258
Bovendien vind ik het nogal vreemd om te klagen dat je je niet opgenomen voelt in een 'ongelovig land' als je openlijk een boek aanhangt waarin de meest vreselijke dingen over ongelovigen te lezen zijn en er her en der allerlei aanslagen gebeuren in naam van dat boek.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_173911288
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:59 schreef Stranger het volgende:

[..]

Het gaat hier toch om een vergelijking met andere Europese landen? Waar ze ook gewoon hun inwoners een bestaansminimum gunnen? Niet over islamitische landen. Blijkbaar creeeren wij in NL een milieu waarbij moslims zich gediscrimineerder voelen, minder verbonden met het land en minder vertrouwen hebben in de politie dan de rest van Europa.
Geef die klagers een enkeltje Polen of Hongarije en dan zullen we over een tijdje deze uitkomst nog eens onder de loep gaan nemen. :')
pi_173911320
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:59 schreef Stranger het volgende:

[..]

Het gaat hier toch om een vergelijking met andere Europese landen? Waar ze ook gewoon hun inwoners een bestaansminimum gunnen? Niet over islamitische landen. Blijkbaar creeeren wij in NL een milieu waarbij moslims zich gediscrimineerder voelen, minder verbonden met het land en minder vertrouwen hebben in de politie dan de rest van Europa.
Daarom is het idee dat bevolkingsgroepen en religies vredig naast elkaar kunnen leven ook een utopie. Alleen naieve groenlinksers geloven daar nog in.

Een multiculterele samenleving is gedoemd te mislukken: er ontstaat enkel polarisatie en segregatie. Uiteindelijk zal het weleens uit kunnen draaien op een regelrechte burgeroorlog, waarin bevolkinsgroepen lijnrecht tegenover elkaar komen te staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 15:10:26 ]
pi_173911345
Ja, dat zullen ze waarschijnlijk ook wel worden. Ik geef ze iig een erg goede kans.

Nou is er natuurlijk een verschil tussen gediscrimineerd worden en je gediscrimineerd voelen. En ik gok dat een deel van die groep zich gediscrimineerd voelt, maar niet zozeer gediscrimineerd wordt. Maar zelfs dan, denk ik dat ze wel makkelijk in de top 3 eindigen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_173911613
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:59 schreef Stranger het volgende:

[..]
Blijkbaar creeeren wij in NL een milieu waarbij moslims zich gediscrimineerder voelen, minder verbonden met het land en minder vertrouwen hebben in de politie dan de rest van Europa.
Trouwens, waarom leg je de schuld bij Nederlanders? Wat doen Moslims eigenlijk om beter te intergreren?

Vooralsnog lijken ze totaal geen behoefte te hebben aan diepgaande interactie met 'ongelovigen'. Ze hebben zich bewust volledig buitengesloten van de Nederlandse samenleving.

Nee, intergratie moet volgens hun van één kant komen: de onze.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 15:20:19 ]
pi_173911630
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:04 schreef Elzies het volgende:

[..]

Geef die klagers een enkeltje Polen of Hongarije en dan zullen we over een tijdje deze uitkomst nog eens onder de loep gaan nemen. :')
Polen en Hongarije zijn niet meegenomen in dit onderzoek, had je zelf ook wel kunnen zien als je meer had gedaan dan alleen verongelijkt schreeuwen.
pi_173911636
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:59 schreef Stranger het volgende:

[..]

Het gaat hier toch om een vergelijking met andere Europese landen? Waar ze ook gewoon hun inwoners een bestaansminimum gunnen? Niet over islamitische landen. Blijkbaar creeeren wij in NL een milieu waarbij moslims zich gediscrimineerder voelen, minder verbonden met het land en minder vertrouwen hebben in de politie dan de rest van Europa.
De hamvraag is, is dit terecht. En als dat zo is, wat is dan de oorzaak en is er ook een oplossing?

Dat marokkanen inmiddels overal worden uitgekotst ligt mi aan hun tuigjeugd, de enorme criminaliteit en gedrag op straat richting zo ongeveer iedereen. Overigens heeft de marokkaan die geen tuig is daar het meest last van. Je kunt je ogen echter niet sluiten voor het wangedrag van een zeer significant deel van een zeer herkenbare groep.
Whatever...
pi_173911657
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:06 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Daarom is het idee dat bevolkingsgroepen en religies vredig naast elkaar kunnen leven ook een utopie. Alleen naieve groenlinksers geloven daar nog in.

Een multiculterele samenleving is gedoemd te mislukken: er ontstaat enkel polarisatie en segregatie. Uiteindelijk zal het weleens uit kunnen draaien op een regelrechte burgeroorlog, waarin bevolkinsgroepen lijnrecht tegenover elkaar komen te staan.
Je herhaalt nog steeds gewoon je angsten die je al in tig andere topics hebt geventileerd, en zegt niets dat niet op heel west-europa betrekking heeft.
pi_173911700
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:19 schreef Stranger het volgende:

[..]

Polen en Hongarije zijn niet meegenomen in dit onderzoek, had je zelf ook wel kunnen zien als je meer had gedaan dan alleen verongelijkt schreeuwen.
Alsof ik lig te schreeuwen vanachter mijn scherm. Blijf lachen. :')

Oh ja, er wordt uiteraard weer nergens ingegaan op mijn neergelegde argumenten. Zegt toch voldoende? Nogmaals, wie zwijgt stemt toe.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 21 september 2017 @ 15:22:53 #211
186611 Haags
pi_173911715
vragen ze zelf om.
Zonder wrijving geen glans
pi_173911757
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:20 schreef Stranger het volgende:

[..]

Je herhaalt nog steeds gewoon je angsten die je al in tig andere topics hebt geventileerd, en zegt niets dat niet op heel west-europa betrekking heeft.
Noem dan eens een aantal landen waar de multiculti een daverend succes is gebleken.
pi_173911805
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:22 schreef Elzies het volgende:

[..]

Alsof ik lig te schreeuwen vanachter mijn scherm. Blijf lachen. :')

Oh ja, er wordt uiteraard weer nergens ingegaan op mijn neergelegde argumenten. Zegt toch voldoende? Nogmaals, wie zwijgt stemt toe.
Ach wat schattig Elzies denkt weer eens argumenten te hebben, alleen is hij de enige die dat ziet en dat je loopt te klagen dat ze lopen te klagen is natuurlijk ook wel hilarisch of is klagen ook alleen maar voorbehouden aan echte Nederlanders?

Maar goed als het een moslim issue zou zijn waarom lukt het de Afghanen en Iraniërs dan wel, ze doen het zelfs beter dan de autochtonen?
pi_173911877
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:24 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Noem dan eens een aantal landen waar de multiculti een daverend succes is gebleken.
Qua discriminatie en verbondenheid met het land is tenminste elk ander onderzochte land succesvoller dan Nederland.
pi_173911964
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar goed als het een moslim issue zou zijn waarom lukt het de Afghanen en Iraniërs dan wel, ze doen het zelfs beter dan de autochtonen?
Zekers, ik struikel dagelijks in de Nederlandse straten over de succesvolle geïntegreerde zakenmensen van Iraanse en Afghaanse origine.

Soms reikt zo'n hoog geplaatst succesverhaal mij een muntje als ik als arme en domme Nederlander op straat lig te bedelen.

In welke dimensie leef jij? :)
pi_173912017
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:24 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Noem dan eens een aantal landen waar de multiculti een daverend succes is gebleken.
Amerika.

Maar dat bedoel je natuurlijk niet, want geen moslims en dan heb je niet echt interesse.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173912049
Misschien zijn de mensen, die liever geen moslims als buren hebben, in Nederland een stuk vocaler, sinds we hebben besloten dat alles gezegd mag worden en politiek correctheid tot de ergste ontwikkeling uit de Nederlandse geschiedenis is verklaard.
pi_173912054
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:32 schreef Elzies het volgende:

[..]

Zekers, ik struikel dagelijks in de Nederlandse straten over de succesvolle geïntegreerde zakenmensen van Iraanse en Afghaanse origine.

Soms reikt zo'n hoog geplaatst succesverhaal mij een muntje als ik als arme en domme Nederlander op straat lig te bedelen.

In welke dimensie leef jij? :)
Ik baseer me op de cijfers en daaruit blijkt dat Afghanen en Iraniers zeer succesvol integreren en meedraaien in de samenleving, nu zal idioot elzies die cijfers wel weer af doen als "links" want succesvolle immigranten dat kan volgens idioot elzies natuurlijk niet.

Wel goed dat je zelf aangeeft waar jij staat op de maatschappelijke ladder, nog niet eens op de ladder dus.
pi_173912086
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Amerika.

Maar dat bedoel je natuurlijk niet, want geen moslims en dan heb je niet echt interesse.
Amerika, serieus? :D

Het land waar blanken en zwarten steeds meer tegenover elkaar komen te staan? Het land waar regelmatig rassenrellen zijn? Waar in de grote steden elke bevolkingsgroep een eigen wijk heeft?

Ja, goed voorbeeld. _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 15:39:14 ]
pi_173912120
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:38 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Amerika, serieus? :D

Het land waar blanken en zwarten steeds meer tegenover elkaar komen te staan? Het land waar regelmatig rassenrellen zijn? Waar in de grote steden elke bevolkingsgroep een eigen wijk heeft?

Ja, goed voorbeeld. _O-
Je weet dat culturen meer zijn dan alleen huidskleur, toch?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173912169
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je weet dat culturen meer zijn dan alleen huidskleur, toch?
Als je met droge ogen durft te beweren dat Amerika het schoolvoorbeeld is van een geslaagde multiculturele samenleving kan ik je niet langer serieus nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 15:43:10 ]
pi_173912197
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:42 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Als je met droge ogen durft te beweren dat Amerika het schoolvoorbeeld is van een geslaagde multiculturele samenleving kan ik je niet langer serieus nemen.
Mee eens.

Doe mij eens een schoolvoorbeeld van een geslaagde monoculturele samenleving.
pi_173912215
quote:
12s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:43 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Mee eens.

Doe mij eens een schoolvoorbeeld van een geslaagde monoculturele samenleving.
Japan! _O_
  donderdag 21 september 2017 @ 15:45:30 #224
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173912231
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Amerika.

Een daverend succes ja?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173912332
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik baseer me op de cijfers en daaruit blijkt dat Afghanen en Iraniers zeer succesvol integreren en meedraaien in de samenleving, nu zal idioot elzies die cijfers wel weer af doen als "links" want succesvolle immigranten dat kan volgens idioot elzies natuurlijk niet.

Wel goed dat je zelf aangeeft waar jij staat op de maatschappelijke ladder, nog niet eens op de ladder dus.
Tja, cijfers. :')

Ik kijk liever naar de praktijk van alledag in plaats erover te fantaseren. Vandaar dat dimensionale verschil van wereldbeschouwing.

Ik sta overigens niet op een ladder. Ik ben de ladder. :D
pi_173912341
quote:
12s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:43 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Mee eens.

Doe mij eens een schoolvoorbeeld van een geslaagde monoculturele samenleving.
Australië misschien? Maar die hebben dan ook een streng toelatingsbeleid.
  donderdag 21 september 2017 @ 15:53:51 #227
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_173912377
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik baseer me op de cijfers en daaruit blijkt dat Afghanen en Iraniers zeer succesvol integreren en meedraaien in de samenleving
Meer dan 40% zit langdurig in de bijstand, dat noem ik niet succesvol.
pi_173912400
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:51 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Australië misschien? Maar die hebben dan ook een streng toelatingsbeleid.
Dat is geen monocultuur he, ook dat is een mengelmoes van diverse Europese nationaliteiten, Aziaten, inheemsen, en inmiddels ook al een flink aantal lui uit het Midden Oosten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173912440
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:36 schreef AnanYaw het volgende:
Misschien zijn de mensen, die liever geen moslims als buren hebben, in Nederland een stuk vocaler, sinds we hebben besloten dat alles gezegd mag worden en politiek correctheid tot de ergste ontwikkeling uit de Nederlandse geschiedenis is verklaard.
Is dat geen globale trend dan? Ik zou graag verhuizen naar een land waar je weer gewoon politiek correct mag zijn.
pi_173912462
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:44 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Japan! _O_
Dat land waar de zelfmoord- en depressiecijfers torenhoog zijn en de bevolking te beroerd is om zich voort te planten, omdat ze liever sekspoppen neuken?

quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:51 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Australië misschien? Maar die hebben dan ook een streng toelatingsbeleid.
Australië is geslaagd in het mishandelen en onderdrukken van mensen met afwijkende culturen, dat is niet een geslaagde monocultuur. :P
pi_173912474
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat is geen monocultuur he, ook dat is een mengelmoes van diverse Europese nationaliteiten, Aziaten, inheemsen, en inmiddels ook al een flink aantal lui uit het Midden Oosten.
Excuus, ik las multiculturele samenleving.
  donderdag 21 september 2017 @ 15:59:36 #232
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173912484
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:57 schreef Stranger het volgende:

[..]

Is dat geen globale trend dan? Ik zou graag verhuizen naar een land waar je weer gewoon politiek correct mag zijn.
Mooi voorbeeld van slachtoffertje spelen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173912493
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:57 schreef Stranger het volgende:

[..]

Is dat geen globale trend dan? Ik zou graag verhuizen naar een land waar je weer gewoon politiek correct mag zijn.
Dat idee heb ik wel (tenminste, een westerse trend), maar het zou mij niet verbazen als Nederland erin uitblinkt, als overcorrectie voor de situatie van vroeger.
pi_173912539
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:58 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dat land waar de zelfmoord- en depressiecijfers torenhoog zijn en de bevolking te beroerd is om zich voort te planten, omdat ze liever sekspoppen neuken?

[..]

Niet geheel waar. Ze hebben de beste onconventionele spelletjesshows ter wereld. ;)

Bovendien moet je jezelf aanpassen qua voortplanting aangezien Japan bestaat uit verschillende eilanden.
pi_173912544
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Een daverend succes ja?
Lijkt me wel. Gekoloniseerd door Engelsen van allerlei geloofsovertuigingen, vol Nederlanders, Ieren, Italianen, Chinezen, Japanners, Polen, Spanjaarden door de jaren heen, veel Joden.

Zelfs van de zwarte bevolking momenteel kan je niet echt zeggen dat ze niet geïntegreerd zijn of een heel andere cultuur hebben dan de blanken. Het grootste probleem is daar dan ook ras of huidskleur momenteel, niet zozeer cultuur.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 21 september 2017 @ 16:04:11 #236
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173912572
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zelfs van de zwarte bevolking momenteel kan je niet echt zeggen dat ze niet geïntegreerd zijn of een heel andere cultuur hebben dan de blanken. Het grootste probleem is daar dan ook ras of huidskleur momenteel, niet zozeer cultuur.
Eh, nee. Cultuur is een enorm probleem juist. De verschillende clashes tussen al die culturen heeft voor heel veel problemen gezorgd. En dat doet het nog steeds.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 21 september 2017 @ 16:05:36 #237
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173912611
Als je de hele dag in een tent rondloopt en alleen maar Arabisch of Turks spreekt is het niet zo vreemd als je 'gediscrimineerd' wordt
pi_173912730
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Eh, nee. Cultuur is een enorm probleem juist. De verschillende clashes tussen al die culturen heeft voor heel veel problemen gezorgd. En dat doet het nog steeds.
Toch is Amerika gewoon de supermacht van dit moment, en hebben ze een geschiedenis met enorm veel migranten uit verschillende culturen. Dat zou ik geen gefaald land noemen, ongeacht de problemen die er nog zijn. Lijkt mij behoorlijk succesvol.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173912811
Als ze zich nou eens aanpaste aan de gewoontes, normen en waarden, van het land waar ze zich bevinden, dan was die discriminatie er niet.

Dat ze ergens in geloven, prima, dat ze die manier van leven constant op andere opdringen en afdwingen uit naam van datzelfde geloof.. niet zo prima en dan ben je ook niet welkom.

Een jehova getuige komt er bij ook niet in immers.
pi_173912845
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Toch is Amerika gewoon de supermacht van dit moment, en hebben ze een geschiedenis met enorm veel migranten uit verschillende culturen. Dat zou ik geen gefaald land noemen, ongeacht de problemen die er nog zijn. Lijkt mij behoorlijk succesvol.
Ook daar zie en hoor je nou het een na het andere eisen en dat dwing houding vanuit moslims.

Kijk maar eens op YouTube voor de lol.
Van varkensboeren waarvan geeist werd dat hij maar ging vertrekken (toen moslims naast zijn land kwamen wonen) tot zielige moslim figuren die naar de rechter zijn gestapt omdat een van de buren zijn amerikaanse vlag niet wou neerstrijken en zij zich daardoor bedreigd voelde.. :')
  donderdag 21 september 2017 @ 16:18:17 #241
455560 Logic91
Always stay rational
pi_173912861
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:16 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Oke, maar die mensen zijn dan erg bezig met geloof en dat kennen we hier eigenlijk niet meer zo.

Ik blijf erbij: Nederland is een land met de meeste ongelovigen/atheisten/agnosten etc die niks van geloof moeten hebben. In andere landen leven mensen die nog wel een geloof aanhangen en dus meer begrip hebben voor geloofsuitingen dan hier.
Dat is ook je reinste onzin natuurlijk. De intolerantie doet zich voornamelijk voor tussen aanhangers van verschillende religies en de diverse stromingen binnen deze religies. Tenzij je serieus in de veronderstelling bent dat sjiieten en soennieten elkaar mogen.

We mogen dan wel grotendeels een atheïstisch/agnostisch volk zijn maar alsnog hebben de moslims het hier veel beter dan in menig islamitisch land dankzij onze grondrechten en zaken als universeel gezondheidszorg.

Dat maakt de situatie gelijk zo paradoxaal. Enerzijds is de religie zeer intolerant jegens het atheïsme, anderzijds trekken moslims op grote schaal juist richting het ''ongelovige'' Westen en realiseren ze zich heel goed dat het hier juist beter is omdat religie hier niet de dienst uitmaakt. Dit terwijl ze het liefst in een religieus (lees islamitisch) geïnspireerde samenleving zouden willen wonen. Het blijft een uitermate lastige vraagstuk.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_173912885
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:51 schreef Elzies het volgende:

[..]

Tja, cijfers. :')

Ik kijk liever naar de praktijk van alledag in plaats erover te fantaseren. Vandaar dat dimensionale verschil van wereldbeschouwing.

Ik sta overigens niet op een ladder. Ik ben de ladder. :D
Zoals ik al meerdere malen heb gesteld, je bent een idioot en de onderbouwing geef je zelf.

Maar wat kan je ook verwachten van een idioot die zijn wereldbeschouwing uit de onderbuik haalt.
pi_173912903
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het grootste probleem is daar dan ook ras of huidskleur momenteel, niet zozeer cultuur.
Waarom moeten wij dan doelbewust dit soort toekomstige rassenrellen importeren? Want daar zijn we nu mee bezig.

Daarom gewoon een monocultuur: heeft iedereen hetzelfde kleurtje en voelt niemand zich minderwaardig, gediscrimineerd of gekwetst. Een win-win!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 16:21:20 ]
pi_173912905
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:02 schreef Elzies het volgende:

[..]

Niet geheel waar. Ze hebben de beste onconventionele spelletjesshows ter wereld. ;)

Bovendien moet je jezelf aanpassen qua voortplanting aangezien Japan bestaat uit verschillende eilanden.
Ze hebben zeker de beste spelletjesshows ter wereld.

Mijn punt is natuurlijk niet dat Japan een mislukt land is, maar dat de vraag gemankeerd. Dit omdat er geen echte mogelijkheid is om geslaagd te zijn.
pi_173912933
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:51 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Australië misschien? Maar die hebben dan ook een streng toelatingsbeleid.
Denk dat de oorspronkelijke bevolking daar iets anders over denkt
  donderdag 21 september 2017 @ 16:26:04 #246
455560 Logic91
Always stay rational
pi_173913012
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Als we dan eens zouden beginnen met kinderen opvoeden met het idee dat het Westen een andere cultuur is, waar verder niets mis mee is. Dat homoseksualiteit een aangeboren voorkeur is, waar ook niets mis mee is. Dat westerse vrouwen bepaalde vrijheden hebben, die een moslima niet heeft, maar dat daar op zich niets mis mee is?

Zolang kinderen nog vergiftigd worden met de verkeerde normen en waarden, zie ik het hier nog wel op een burgeroorlog aankomen. En denk eraan: Wij zijn met meer.
Waar slaat dit dan nou weer op? Hoezo moet je het idiote wij-zij denken hier nog eens kracht bij zetten door te doen alsof Triggershot ''een van hen is''? Juist in religies zie je dit soort vijanddenken vaak terugkomen in de teksten maar jij doet er blijkbaar leuk aan mee. We moeten eens ophouden met dat achterlijke tribalisme en erkennen dat we allen één ras zijn, de homo sapiens.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_173913020
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als ze zich nou eens aanpaste aan de gewoontes, normen en waarden, van het land waar ze zich bevinden, dan was die discriminatie er niet.
Ja het ligt natuurlijk aan het gebrek aan aanpassen.




Erken gewoon dat er ook gewoon veel achterlijke -autochtonen - idioten rondlopen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 16:27:26 ]
pi_173913047
quote:
7s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja het ligt natuurlijk aan het gebrek aan aanpassen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Erken gewoon dat er ook gewoon veel achterlijke -autochtonen - idioten rondlopen.
ja, mooi hè? Die acceptatie en kansen en alles ;( O+
Ja doei.
pi_173913054
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, mooi hè? Die acceptatie en kansen en alles ;( O+
Toen Oranje blanker was presteerde het beter iig.
pi_173913056
quote:
7s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja het ligt natuurlijk aan het gebrek aan aanpassen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Erken gewoon dat er ook gewoon veel achterlijke -autochtonen - idioten rondlopen.
Ja want jij kiest verwende miljonair jochies als schoolvoorbeeld van de gemiddeld allochtoon in dit land?

Die reacties heb ik zelf ook altijd als ik naar het oranje team kijk. :')
Dat is ook gewoon belachelijk geworden qua verhouding en riekt naar discriminatie naar de blanke voetballer toe.
pi_173913065
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, mooi hè? Die acceptatie en kansen en alles ;( O+
Aan kansen geen gebrek, ze spelen notabene in de nationale ploeg, terwijl ze dat toch echt niet waard zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173913068
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:20 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Waarom moeten wij dan doelbewust dit soort toekomstige rassenrellen importeren? Want daar zijn we nu mee bezig.

Daarom gewoon een monocultuur: heeft iedereen hetzelfde kleurtje en voelt niemand zich minderwaardig, gediscrimineerd of gekwetst. Een win-win!
Ben je gewoon heel erg dom?

Als we weer een vrolijk blank landje zijn gaan we niet opeens weer bijvoorbeeld katholieken achter stellen of reikt je historische kennis niet zo ver?

En als je een monocultuur wil dan hadden we volgens jou ook nooit richting Azie, Noord Amerika en Afrika moeten varen om zo welvaart te vergaren en had de familie Baudet bijvoorbeeld ook nooit toegelaten moeten worden tot dit propere blanke landje?
pi_173913081
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ook daar zie en hoor je nou het een na het andere eisen en dat dwing houding vanuit moslims.

Kijk maar eens op YouTube voor de lol.
Van varkensboeren waarvan geeist werd dat hij maar ging vertrekken (toen moslims naast zijn land kwamen wonen) tot zielige moslim figuren die naar de rechter zijn gestapt omdat een van de buren zijn amerikaanse vlag niet wou neerstrijken en zij zich daardoor bedreigd voelde.. :')
Ja, maar hebben we het over multiculturalisme in het algemeen of gewoon over moslims vs niet-moslims?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173913085
quote:
9s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Toen Oranje blanker was presteerde het beter iig.
Dan moet je toch helemaal terug naar de jaren 70, want daarna is het altijd een mengelmoesje geweest.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173913092
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:20 schreef bakfietsmoeder het volgende:

Daarom gewoon een monocultuur: heeft iedereen hetzelfde kleurtje
Cultuur is niet hetzelfde als kleur.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173913100
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja want jij kiest verwende miljonair jochies als schoolvoorbeeld van de gemiddeld allochtoon in dit land?

Die reacties heb ik zelf ook altijd als ik naar het oranje team kijk. :')
Dat is ook gewoon belachelijk geworden qua verhouding en riekt naar discriminatie naar de blanke voetballer toe.
Mogen alle groepen daarmee wegkomen van kritiek? "Ja want jij kiest vulmaarin als schoolvoorbeeld..?"
pi_173913110
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan moet je toch helemaal terug naar de jaren 70, want daarna is het altijd een mengelmoesje geweest.
In de jaren '40/45 was het er iig niet beter op.
pi_173913125
quote:
9s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In de jaren '40/45 was het er iig niet beter op.
Toen werd er weinig gevoetbald.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173913151
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Cultuur is niet hetzelfde als kleur.
Daar hadden we het dan ook even niet over. Het ging om het verschil tussen huidskleur en rassen die voor grote problemen zorgen. Gaan we ook hier krijgen: dat is part of the deal.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 16:34:59 ]
pi_173913154
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Toen werd er weinig gevoetbald.
mwuah.

quote:
Voetbal bleef in Nederland tijdens de bezetting niet alleen populair, het werd zelfs nog veel populairder dan voorheen. Tijdens de Tweede Wereldoorlog verdubbelde het bezoek aan voetbalwedstrijden ongeveer, hoewel verzetsbladen soms tot een boycot opriepen. Tweede pinksterdag 1944 was er een stormloop op de 30.000 kaartjes voor de wedstrijd om het Nederlands kampioenschap tussen De Volewijckers en Heerenveen.
https://www.historischnie(...)eldoorlog/index.html
pi_173913182
quote:
7s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja het ligt natuurlijk aan het gebrek aan aanpassen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Erken gewoon dat er ook gewoon veel achterlijke -autochtonen - idioten rondlopen.
Hoezo zijn Nederlanders racisten? Zolang Ali gewoon meedoet met racistisch doen (aanpassen heet dat) dan kan hij toch mooi op 283 likes rekenen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_173913185
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:33 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Daar hadden we het dan ook even niet over. Het ging om het verschil tussen huidskleur en rassen die voor grote problemen zorgen. Gaan we ook hier krijgen.
Je zegt letterlijk dat we een monocultuur moeten willen van alleen maar blanken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173913189
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:35 schreef alilami het volgende:

[..]

Hoezo zijn Nederlanders racisten? Zolang Ali gewoon meedoet met racistisch doen (aanpassen heet dat) dan kan hij toch mooi op 283 likes rekenen.
[ afbeelding ]
Lezen Ali.
pi_173913196
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja want jij kiest verwende miljonair jochies als schoolvoorbeeld van de gemiddeld allochtoon in dit land?

Die reacties heb ik zelf ook altijd als ik naar het oranje team kijk. :')
Dat is ook gewoon belachelijk geworden qua verhouding en riekt naar discriminatie naar de blanke voetballer toe.
Er is dan ook geen reden om aan te dat jij geen achterlijke - autochtone - idioot bent.
pi_173913216
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je zegt letterlijk dat we een monocultuur moeten willen van alleen maar blanken.
Ja, wat begrijp je daar niet aan? Japan is wat mij betreft daarin gidsland: een hoogstaande cultuur waar er nog een echte sociale cohesie is.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 16:39:27 ]
pi_173913242
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:37 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Ja, wat begrijp je daar niet aan? Japan is wat mij betreft daarin gidsland.
Cultuur en huidskleur staan los van elkaar.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173913267
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Cultuur en huidskleur staan los van elkaar.
Jij zegt het.
pi_173913283
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:40 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Jij zegt het.
Dat heb je scherp opgemerkt. Benieuwd naar je volgende bijdrage.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173913284
Ach jee, voelen ze zich weer eens gediscrimineerd? :')
Nergens ter wereld worden ze zo gepamperd dan in Nederland ten koste van het oorspronkelijke volk en dan nog janken.. Om je te bescheuren, toch?!
Verwende nesten. :{w
´
pi_173913297
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Ach jee, voelen ze zich weer eens gediscrimineerd? :')
Nergens ter wereld worden ze zo gepamperd dan in Nederland ten koste van het oorspronkelijke volk en dan nog janken.. Om je te bescheuren, toch?!
Verwende nesten. :{w
Ik denk dat je het in Canada toch ff wat beter hebt als moslim hoor.
  donderdag 21 september 2017 @ 16:42:32 #271
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173913304
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Toch is Amerika gewoon de supermacht van dit moment, en hebben ze een geschiedenis met enorm veel migranten uit verschillende culturen. Dat zou ik geen gefaald land noemen, ongeacht de problemen die er nog zijn. Lijkt mij behoorlijk succesvol.
Dat het land succesvol is als geheel is anders dan of de 'multiculturele samenleving' een succes is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173913305
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik denk dat je het in Canada toch ff wat beter hebt als moslim hoor.
Brrr..koud.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173913319
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Brrr..koud.
We hebben hier toch ook amper zomer.
pi_173913320
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik denk dat je het in Canada toch ff wat beter hebt als moslim hoor.
Ik lees het ja
https://en.wikipedia.org/wiki/Quebec_City_mosque_shooting
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_173913335
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat heb je scherp opgemerkt. Benieuwd naar je volgende bijdrage.
Ik heb je daar al uitgebreid antwoord op gegeven. Je bent nu gewoon een plaat die blijft hangen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 16:45:55 ]
pi_173913340
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik denk dat je het in Canada toch ff wat beter hebt als moslim hoor.
In Canada moet je hard werken om een beetje normaal leven te hebben.
´
pi_173913382
quote:
Oh oke, daarmee heb je mij overtuigd dat het politieke en maatschappelijke in Canada tegen moslims is gekeerd, echt hoor. :')
pi_173913392
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Ach jee, voelen ze zich weer eens gediscrimineerd? :')
Nergens ter wereld worden ze zo gepamperd dan in Nederland ten koste van het oorspronkelijke volk en dan nog janken.. Om je te bescheuren, toch?!
Verwende nesten. :{w
Zijn onze voorzieningen echt zo veel beter dan bijvoorbeeld de Scandinavische landen?
pi_173913395
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:44 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

In Canada moet je hard werken om een beetje normaal leven te hebben.
Valt reuze mee.
pi_173913398
quote:
9s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

We hebben hier toch ook amper zomer.
Maar in de winter ligt er in ieder geval geen meter sneeuw voor je deur.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173913407
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:42 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat het land succesvol is als geheel is anders dan of de 'multiculturele samenleving' een succes is.
Ik vraag me af of je zonder succesvolle samenleving een succesvol land kan hebben. Het ene lijkt mij een voorwaarde voor het ander.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173913410
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar in de winter ligt er in ieder geval geen meter sneeuw voor je deur.
Sneeuw is toch heerlijk _O_
pi_173913413
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:43 schreef bakfietsmoeder het volgende:
uitgebreid
Bedankt, hier moest ik hardop om lachen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 21 september 2017 @ 16:48:05 #284
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173913419
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je zonder succesvolle samenleving een succesvol land kan hebben. Het ene lijkt mij een voorwaarde voor het ander.
Nogmaals, je probeert het succes van de samenleving te koppelen aan het multiculturele aspect. Lijkt me een onmogelijke opgave.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173913430
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:48 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nogmaals, je probeert het succes van de samenleving te koppelen aan het multiculturele aspect. Lijkt me een onmogelijke opgave.
Oke, nou, dan niet he.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 21 september 2017 @ 16:48:38 #286
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173913431
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Valt reuze mee.
Ervaring mee?
  donderdag 21 september 2017 @ 16:49:32 #287
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173913451
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Oke, nou, dan niet he.
Beter je best doen volgende keer.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173913463
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:48 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ervaring mee?
Voor zover je dat 'ervaring mee' wilt noemen baseer ik dat op wat ik meekrijg van vrienden en familie.
pi_173913477
Ik dacht dat Fir3fly alleen met oneliners en zwakzinnig reageerde als het om mij ging. :')
pi_173913483
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh oke, daarmee heb je mij overtuigd dat het politieke en maatschappelijke in Canada tegen moslims is gekeerd, echt hoor. :')
n 2007, the Quebec town of Hérouxville adopted an "immigrant code of conduct", even though the town had no immigrants. The code warned the town's non-existent immigrant population against stoning women and told them about the importance of Christmas trees. The code was widely considered Islamophobic and xenophobic, and caught the attention of media around the world.
https://en.wikipedia.org/(...)#Role_of_politicians

Zeer tolerant hoor.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_173913488
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:49 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Beter je best doen volgende keer.
Dat verwacht ik niet, ik vind het wel prima.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173913508
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:50 schreef Triggershot het volgende:
Ik dacht dat Fir3fly alleen met oneliners en zwakzinnig reageerde als het om mij ging. :')
Nou, de moslim denkt weer dat hij speciaal is hoor. En nu ben je gediscrimineerd zeker?!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173913548
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Bedankt, hier moest ik hardop om lachen.
Als je verschillende culturen importeert uit bv. Afrika of het Midden-Oosten, dan importeer je gelijk ook verschillen tussen huidskleur en rassen. Het één staat niet los van het ander.

Nu willen we allemaal vredig met elkaar kunnen samenleven ongeacht huidskleur. Vanzelfsprekend. Maar je bracht net Amerika op, waar rassenrellen regelmatig voorkomen. Daaruit blijkt dus dat dit helaas onmogelijk is. Verschillen zullen er altijd zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 16:54:44 ]
pi_173913551
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:50 schreef alilami het volgende:

[..]

n 2007, the Quebec town of Hérouxville adopted an "immigrant code of conduct", even though the town had no immigrants. The code warned the town's non-existent immigrant population against stoning women and told them about the importance of Christmas trees. The code was widely considered Islamophobic and xenophobic, and caught the attention of media around the world.
https://en.wikipedia.org/(...)#Role_of_politicians

Zeer tolerant hoor.
Wilders wil anti-shariaverklaring invoeren

gast, wat is je fuckin punt. :')
pi_173913554
quote:
9s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, de moslim denkt weer dat hij speciaal is hoor. En nu ben je gediscrimineerd zeker?!
:@
pi_173913595
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:26 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Waar slaat dit dan nou weer op? Hoezo moet je het idiote wij-zij denken hier nog eens kracht bij zetten door te doen alsof Triggershot ''een van hen is''? Juist in religies zie je dit soort vijanddenken vaak terugkomen in de teksten maar jij doet er blijkbaar leuk aan mee. We moeten eens ophouden met dat achterlijke tribalisme en erkennen dat we allen één ras zijn, de homo sapiens.
Dream on. :')
pi_173913618
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:53 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Als je verschillende culturen importeert uit bv. Afrika of het Midden-Oosten, dan importeer je gelijk ook verschillen tussen huidskleur en rassen. Het één staat niet los van het ander.
Nee, maar nu heb je dus mensen die je importeert die uit een andere cultuur komen én een andere huidskleur hebben. Ja, dan krijg je dat er culturele verschillen zijn die tegelijkertijd langs de lijnen van de huidskleur lopen.

Het is echter ook zo dat wanneer een blank stel hier een Afrikaan adopteert na zijn geboorte en dat Nederlands opvoedt, dat kind gewoon cultureel Nederlands wordt. Dat komt omdat huidskleur genetisch bepaald is, maar cultuur niet. Doen alsof die twee dingen onlosmakelijk samenhangen is dan ook onzin.

Ik bedoel, een paar jaar geleden stond Wilders nog op de barricaden tegen de verschrikkelijke Polen die ons land overspoelden. Reken maar dat je geen cultureel Utopia creëert als je elke moslim vervangt door een Pool of Bulgaar, en die zijn toch echt blank.

quote:
Nu willen we allemaal vredig met elkaar kunnen samenleven ongeacht huidskleur. Vanzelfsprekend. Maar je bracht net Amerika op, waar rassenrellen regelmatig voorkomen. Daaruit blijkt dus dat dit helaas niet mogelijk is. Verschillen zullen er altijd zijn.
Ik vind Nederland vrij vredig momenteel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173913730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:46 schreef Stranger het volgende:

[..]

Zijn onze voorzieningen echt zo veel beter dan bijvoorbeeld de Scandinavische landen?
Geen idee. Voor zover ik weet hoeft niemand in NL in armoede of op straat te leven [tenzij eigen schuld door verkeerde keuzes].
´
pi_173913747
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zoals ik al meerdere malen heb gesteld, je bent een idioot en de onderbouwing geef je zelf.

Maar wat kan je ook verwachten van een idioot die zijn wereldbeschouwing uit de onderbuik haalt.
Momenteel dit boekje aan het lezen. Ook fijn voor de onderbuik kan ik melden. ^O^
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173913854
Nederlanders lopen voor met alles, dus ook met moslims discrimineren. RepseKt.

Slotje.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')