abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 september 2017 @ 15:01:54 #201
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173911226
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Je hoeft niet voor mij in te vullen wat voor ideeën ik heb. ;)
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Er wordt veel gekankerd op de islam, maar dat is toch niet gelijk discriminatie op basis van religie?
Wat ik duidelijk probeer te maken dat het meer dan gekanker is. Het zijn onder andere doodsverwensingen.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  donderdag 21 september 2017 @ 15:03:18 #202
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173911258
Bovendien vind ik het nogal vreemd om te klagen dat je je niet opgenomen voelt in een 'ongelovig land' als je openlijk een boek aanhangt waarin de meest vreselijke dingen over ongelovigen te lezen zijn en er her en der allerlei aanslagen gebeuren in naam van dat boek.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_173911288
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:59 schreef Stranger het volgende:

[..]

Het gaat hier toch om een vergelijking met andere Europese landen? Waar ze ook gewoon hun inwoners een bestaansminimum gunnen? Niet over islamitische landen. Blijkbaar creeeren wij in NL een milieu waarbij moslims zich gediscrimineerder voelen, minder verbonden met het land en minder vertrouwen hebben in de politie dan de rest van Europa.
Geef die klagers een enkeltje Polen of Hongarije en dan zullen we over een tijdje deze uitkomst nog eens onder de loep gaan nemen. :')
pi_173911320
quote:

[..]

Het gaat hier toch om een vergelijking met andere Europese landen? Waar ze ook gewoon hun inwoners een bestaansminimum gunnen? Niet over islamitische landen. Blijkbaar creeeren wij in NL een milieu waarbij moslims zich gediscrimineerder voelen, minder verbonden met het land en minder vertrouwen hebben in de politie dan de rest van Europa.
Daarom is het idee dat bevolkingsgroepen en religies vredig naast elkaar kunnen leven ook een utopie. Alleen naieve groenlinksers geloven daar nog in.

Een multiculterele samenleving is gedoemd te mislukken: er ontstaat enkel polarisatie en segregatie. Uiteindelijk zal het weleens uit kunnen draaien op een regelrechte burgeroorlog, waarin bevolkinsgroepen lijnrecht tegenover elkaar komen te staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 15:10:26 ]
pi_173911345
Ja, dat zullen ze waarschijnlijk ook wel worden. Ik geef ze iig een erg goede kans.

Nou is er natuurlijk een verschil tussen gediscrimineerd worden en je gediscrimineerd voelen. En ik gok dat een deel van die groep zich gediscrimineerd voelt, maar niet zozeer gediscrimineerd wordt. Maar zelfs dan, denk ik dat ze wel makkelijk in de top 3 eindigen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_173911613
quote:

[..]
Blijkbaar creeeren wij in NL een milieu waarbij moslims zich gediscrimineerder voelen, minder verbonden met het land en minder vertrouwen hebben in de politie dan de rest van Europa.
Trouwens, waarom leg je de schuld bij Nederlanders? Wat doen Moslims eigenlijk om beter te intergreren?

Vooralsnog lijken ze totaal geen behoefte te hebben aan diepgaande interactie met 'ongelovigen'. Ze hebben zich bewust volledig buitengesloten van de Nederlandse samenleving.

Nee, intergratie moet volgens hun van één kant komen: de onze.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 15:20:19 ]
pi_173911630
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:04 schreef Elzies het volgende:

[..]

Geef die klagers een enkeltje Polen of Hongarije en dan zullen we over een tijdje deze uitkomst nog eens onder de loep gaan nemen. :')
Polen en Hongarije zijn niet meegenomen in dit onderzoek, had je zelf ook wel kunnen zien als je meer had gedaan dan alleen verongelijkt schreeuwen.
pi_173911636
quote:

[..]

De hamvraag is, is dit terecht. En als dat zo is, wat is dan de oorzaak en is er ook een oplossing?

Dat marokkanen inmiddels overal worden uitgekotst ligt mi aan hun tuigjeugd, de enorme criminaliteit en gedrag op straat richting zo ongeveer iedereen. Overigens heeft de marokkaan die geen tuig is daar het meest last van. Je kunt je ogen echter niet sluiten voor het wangedrag van een zeer significant deel van een zeer herkenbare groep.
Whatever...
pi_173911657
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:06 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Daarom is het idee dat bevolkingsgroepen en religies vredig naast elkaar kunnen leven ook een utopie. Alleen naieve groenlinksers geloven daar nog in.

Een multiculterele samenleving is gedoemd te mislukken: er ontstaat enkel polarisatie en segregatie. Uiteindelijk zal het weleens uit kunnen draaien op een regelrechte burgeroorlog, waarin bevolkinsgroepen lijnrecht tegenover elkaar komen te staan.
Je herhaalt nog steeds gewoon je angsten die je al in tig andere topics hebt geventileerd, en zegt niets dat niet op heel west-europa betrekking heeft.
pi_173911700
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:19 schreef Stranger het volgende:

[..]

Polen en Hongarije zijn niet meegenomen in dit onderzoek, had je zelf ook wel kunnen zien als je meer had gedaan dan alleen verongelijkt schreeuwen.
Alsof ik lig te schreeuwen vanachter mijn scherm. Blijf lachen. :')

Oh ja, er wordt uiteraard weer nergens ingegaan op mijn neergelegde argumenten. Zegt toch voldoende? Nogmaals, wie zwijgt stemt toe.
pi_173911715
vragen ze zelf om.
Zonder wrijving geen glans
pi_173911757
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:20 schreef Stranger het volgende:

[..]

Je herhaalt nog steeds gewoon je angsten die je al in tig andere topics hebt geventileerd, en zegt niets dat niet op heel west-europa betrekking heeft.
Noem dan eens een aantal landen waar de multiculti een daverend succes is gebleken.
pi_173911805
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:22 schreef Elzies het volgende:

[..]

Alsof ik lig te schreeuwen vanachter mijn scherm. Blijf lachen. :')

Oh ja, er wordt uiteraard weer nergens ingegaan op mijn neergelegde argumenten. Zegt toch voldoende? Nogmaals, wie zwijgt stemt toe.
Ach wat schattig Elzies denkt weer eens argumenten te hebben, alleen is hij de enige die dat ziet en dat je loopt te klagen dat ze lopen te klagen is natuurlijk ook wel hilarisch of is klagen ook alleen maar voorbehouden aan echte Nederlanders?

Maar goed als het een moslim issue zou zijn waarom lukt het de Afghanen en Iraniërs dan wel, ze doen het zelfs beter dan de autochtonen?
pi_173911877
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:24 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Noem dan eens een aantal landen waar de multiculti een daverend succes is gebleken.
Qua discriminatie en verbondenheid met het land is tenminste elk ander onderzochte land succesvoller dan Nederland.
pi_173911964
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar goed als het een moslim issue zou zijn waarom lukt het de Afghanen en Iraniërs dan wel, ze doen het zelfs beter dan de autochtonen?
Zekers, ik struikel dagelijks in de Nederlandse straten over de succesvolle geïntegreerde zakenmensen van Iraanse en Afghaanse origine.

Soms reikt zo'n hoog geplaatst succesverhaal mij een muntje als ik als arme en domme Nederlander op straat lig te bedelen.

In welke dimensie leef jij? :)
pi_173912017
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:24 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Amerika.

Maar dat bedoel je natuurlijk niet, want geen moslims en dan heb je niet echt interesse.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173912049
Misschien zijn de mensen, die liever geen moslims als buren hebben, in Nederland een stuk vocaler, sinds we hebben besloten dat alles gezegd mag worden en politiek correctheid tot de ergste ontwikkeling uit de Nederlandse geschiedenis is verklaard.
pi_173912054
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:32 schreef Elzies het volgende:

[..]

Zekers, ik struikel dagelijks in de Nederlandse straten over de succesvolle geïntegreerde zakenmensen van Iraanse en Afghaanse origine.

Soms reikt zo'n hoog geplaatst succesverhaal mij een muntje als ik als arme en domme Nederlander op straat lig te bedelen.

In welke dimensie leef jij? :)
Ik baseer me op de cijfers en daaruit blijkt dat Afghanen en Iraniers zeer succesvol integreren en meedraaien in de samenleving, nu zal idioot elzies die cijfers wel weer af doen als "links" want succesvolle immigranten dat kan volgens idioot elzies natuurlijk niet.

Wel goed dat je zelf aangeeft waar jij staat op de maatschappelijke ladder, nog niet eens op de ladder dus.
pi_173912086
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Amerika.

Maar dat bedoel je natuurlijk niet, want geen moslims en dan heb je niet echt interesse.
Amerika, serieus? :D

Het land waar blanken en zwarten steeds meer tegenover elkaar komen te staan? Het land waar regelmatig rassenrellen zijn? Waar in de grote steden elke bevolkingsgroep een eigen wijk heeft?

Ja, goed voorbeeld. _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 15:39:14 ]
pi_173912120
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:38 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Amerika, serieus? :D

Het land waar blanken en zwarten steeds meer tegenover elkaar komen te staan? Het land waar regelmatig rassenrellen zijn? Waar in de grote steden elke bevolkingsgroep een eigen wijk heeft?

Ja, goed voorbeeld. _O-
Je weet dat culturen meer zijn dan alleen huidskleur, toch?
pi_173912169
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je weet dat culturen meer zijn dan alleen huidskleur, toch?
Als je met droge ogen durft te beweren dat Amerika het schoolvoorbeeld is van een geslaagde multiculturele samenleving kan ik je niet langer serieus nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 15:43:10 ]
pi_173912197
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:42 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Als je met droge ogen durft te beweren dat Amerika het schoolvoorbeeld is van een geslaagde multiculturele samenleving kan ik je niet langer serieus nemen.
Mee eens.

Doe mij eens een schoolvoorbeeld van een geslaagde monoculturele samenleving.
pi_173912215
quote:
12s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:43 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Mee eens.

Japan! _O_
  donderdag 21 september 2017 @ 15:45:30 #224
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173912231
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Amerika.

Een daverend succes ja?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173912332
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik baseer me op de cijfers en daaruit blijkt dat Afghanen en Iraniers zeer succesvol integreren en meedraaien in de samenleving, nu zal idioot elzies die cijfers wel weer af doen als "links" want succesvolle immigranten dat kan volgens idioot elzies natuurlijk niet.

Wel goed dat je zelf aangeeft waar jij staat op de maatschappelijke ladder, nog niet eens op de ladder dus.
Tja, cijfers. :')

Ik kijk liever naar de praktijk van alledag in plaats erover te fantaseren. Vandaar dat dimensionale verschil van wereldbeschouwing.

Ik sta overigens niet op een ladder. Ik ben de ladder. :D
pi_173912341
quote:
12s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:43 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Mee eens.

Australië misschien? Maar die hebben dan ook een streng toelatingsbeleid.
  donderdag 21 september 2017 @ 15:53:51 #227
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_173912377
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik baseer me op de cijfers en daaruit blijkt dat Afghanen en Iraniers zeer succesvol integreren en meedraaien in de samenleving
Meer dan 40% zit langdurig in de bijstand, dat noem ik niet succesvol.
Graag op anoniem
pi_173912400
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:51 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Dat is geen monocultuur he, ook dat is een mengelmoes van diverse Europese nationaliteiten, Aziaten, inheemsen, en inmiddels ook al een flink aantal lui uit het Midden Oosten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_173912440
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:36 schreef AnanYaw het volgende:
Misschien zijn de mensen, die liever geen moslims als buren hebben, in Nederland een stuk vocaler, sinds we hebben besloten dat alles gezegd mag worden en politiek correctheid tot de ergste ontwikkeling uit de Nederlandse geschiedenis is verklaard.
Is dat geen globale trend dan? Ik zou graag verhuizen naar een land waar je weer gewoon politiek correct mag zijn.
pi_173912462
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:44 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Japan! _O_
Dat land waar de zelfmoord- en depressiecijfers torenhoog zijn en de bevolking te beroerd is om zich voort te planten, omdat ze liever sekspoppen neuken?

quote:

[..]

Australië is geslaagd in het mishandelen en onderdrukken van mensen met afwijkende culturen, dat is niet een geslaagde monocultuur. :P
pi_173912474
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat is geen monocultuur he, ook dat is een mengelmoes van diverse Europese nationaliteiten, Aziaten, inheemsen, en inmiddels ook al een flink aantal lui uit het Midden Oosten.
Excuus, ik las multiculturele samenleving.
  donderdag 21 september 2017 @ 15:59:36 #232
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173912484
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:57 schreef Stranger het volgende:

[..]

Is dat geen globale trend dan? Ik zou graag verhuizen naar een land waar je weer gewoon politiek correct mag zijn.
Mooi voorbeeld van slachtoffertje spelen.
pi_173912493
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:57 schreef Stranger het volgende:

[..]

Dat idee heb ik wel (tenminste, een westerse trend), maar het zou mij niet verbazen als Nederland erin uitblinkt, als overcorrectie voor de situatie van vroeger.
pi_173912539
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:58 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dat land waar de zelfmoord- en depressiecijfers torenhoog zijn en de bevolking te beroerd is om zich voort te planten, omdat ze liever sekspoppen neuken?

[..]

Niet geheel waar. Ze hebben de beste onconventionele spelletjesshows ter wereld. ;)

Bovendien moet je jezelf aanpassen qua voortplanting aangezien Japan bestaat uit verschillende eilanden.
pi_173912544
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Een daverend succes ja?
Lijkt me wel. Gekoloniseerd door Engelsen van allerlei geloofsovertuigingen, vol Nederlanders, Ieren, Italianen, Chinezen, Japanners, Polen, Spanjaarden door de jaren heen, veel Joden.

Zelfs van de zwarte bevolking momenteel kan je niet echt zeggen dat ze niet geïntegreerd zijn of een heel andere cultuur hebben dan de blanken. Het grootste probleem is daar dan ook ras of huidskleur momenteel, niet zozeer cultuur.
  donderdag 21 september 2017 @ 16:04:11 #236
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173912572
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zelfs van de zwarte bevolking momenteel kan je niet echt zeggen dat ze niet geïntegreerd zijn of een heel andere cultuur hebben dan de blanken. Het grootste probleem is daar dan ook ras of huidskleur momenteel, niet zozeer cultuur.
Eh, nee. Cultuur is een enorm probleem juist. De verschillende clashes tussen al die culturen heeft voor heel veel problemen gezorgd. En dat doet het nog steeds.
  donderdag 21 september 2017 @ 16:05:36 #237
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173912611
Als je de hele dag in een tent rondloopt en alleen maar Arabisch of Turks spreekt is het niet zo vreemd als je 'gediscrimineerd' wordt
pi_173912730
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Eh, nee. Cultuur is een enorm probleem juist. De verschillende clashes tussen al die culturen heeft voor heel veel problemen gezorgd. En dat doet het nog steeds.
Toch is Amerika gewoon de supermacht van dit moment, en hebben ze een geschiedenis met enorm veel migranten uit verschillende culturen. Dat zou ik geen gefaald land noemen, ongeacht de problemen die er nog zijn. Lijkt mij behoorlijk succesvol.
pi_173912811
Als ze zich nou eens aanpaste aan de gewoontes, normen en waarden, van het land waar ze zich bevinden, dan was die discriminatie er niet.

Dat ze ergens in geloven, prima, dat ze die manier van leven constant op andere opdringen en afdwingen uit naam van datzelfde geloof.. niet zo prima en dan ben je ook niet welkom.

Een jehova getuige komt er bij ook niet in immers.
pi_173912845
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Toch is Amerika gewoon de supermacht van dit moment, en hebben ze een geschiedenis met enorm veel migranten uit verschillende culturen. Dat zou ik geen gefaald land noemen, ongeacht de problemen die er nog zijn. Lijkt mij behoorlijk succesvol.
Ook daar zie en hoor je nou het een na het andere eisen en dat dwing houding vanuit moslims.

Kijk maar eens op YouTube voor de lol.
Van varkensboeren waarvan geeist werd dat hij maar ging vertrekken (toen moslims naast zijn land kwamen wonen) tot zielige moslim figuren die naar de rechter zijn gestapt omdat een van de buren zijn amerikaanse vlag niet wou neerstrijken en zij zich daardoor bedreigd voelde.. :')
  donderdag 21 september 2017 @ 16:18:17 #241
455560 Logic91
Always stay rational
pi_173912861
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:16 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Oke, maar die mensen zijn dan erg bezig met geloof en dat kennen we hier eigenlijk niet meer zo.

Ik blijf erbij: Nederland is een land met de meeste ongelovigen/atheisten/agnosten etc die niks van geloof moeten hebben. In andere landen leven mensen die nog wel een geloof aanhangen en dus meer begrip hebben voor geloofsuitingen dan hier.
Dat is ook je reinste onzin natuurlijk. De intolerantie doet zich voornamelijk voor tussen aanhangers van verschillende religies en de diverse stromingen binnen deze religies. Tenzij je serieus in de veronderstelling bent dat sjiieten en soennieten elkaar mogen.

We mogen dan wel grotendeels een atheïstisch/agnostisch volk zijn maar alsnog hebben de moslims het hier veel beter dan in menig islamitisch land dankzij onze grondrechten en zaken als universeel gezondheidszorg.

Dat maakt de situatie gelijk zo paradoxaal. Enerzijds is de religie zeer intolerant jegens het atheïsme, anderzijds trekken moslims op grote schaal juist richting het ''ongelovige'' Westen en realiseren ze zich heel goed dat het hier juist beter is omdat religie hier niet de dienst uitmaakt. Dit terwijl ze het liefst in een religieus (lees islamitisch) geïnspireerde samenleving zouden willen wonen. Het blijft een uitermate lastige vraagstuk.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_173912885
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:51 schreef Elzies het volgende:

[..]

Tja, cijfers. :')

Ik kijk liever naar de praktijk van alledag in plaats erover te fantaseren. Vandaar dat dimensionale verschil van wereldbeschouwing.

Ik sta overigens niet op een ladder. Ik ben de ladder. :D
Zoals ik al meerdere malen heb gesteld, je bent een idioot en de onderbouwing geef je zelf.

Maar wat kan je ook verwachten van een idioot die zijn wereldbeschouwing uit de onderbuik haalt.
pi_173912903
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het grootste probleem is daar dan ook ras of huidskleur momenteel, niet zozeer cultuur.
Waarom moeten wij dan doelbewust dit soort toekomstige rassenrellen importeren? Want daar zijn we nu mee bezig.

Daarom gewoon een monocultuur: heeft iedereen hetzelfde kleurtje en voelt niemand zich minderwaardig, gediscrimineerd of gekwetst. Een win-win!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 16:21:20 ]
pi_173912905
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:02 schreef Elzies het volgende:

[..]

Niet geheel waar. Ze hebben de beste onconventionele spelletjesshows ter wereld. ;)

Bovendien moet je jezelf aanpassen qua voortplanting aangezien Japan bestaat uit verschillende eilanden.
Ze hebben zeker de beste spelletjesshows ter wereld.

Mijn punt is natuurlijk niet dat Japan een mislukt land is, maar dat de vraag gemankeerd. Dit omdat er geen echte mogelijkheid is om geslaagd te zijn.
pi_173912933
quote:

[..]

Denk dat de oorspronkelijke bevolking daar iets anders over denkt
  donderdag 21 september 2017 @ 16:26:04 #246
455560 Logic91
Always stay rational
pi_173913012
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Als we dan eens zouden beginnen met kinderen opvoeden met het idee dat het Westen een andere cultuur is, waar verder niets mis mee is. Dat homoseksualiteit een aangeboren voorkeur is, waar ook niets mis mee is. Dat westerse vrouwen bepaalde vrijheden hebben, die een moslima niet heeft, maar dat daar op zich niets mis mee is?

Zolang kinderen nog vergiftigd worden met de verkeerde normen en waarden, zie ik het hier nog wel op een burgeroorlog aankomen. En denk eraan: Wij zijn met meer.
Waar slaat dit dan nou weer op? Hoezo moet je het idiote wij-zij denken hier nog eens kracht bij zetten door te doen alsof Triggershot ''een van hen is''? Juist in religies zie je dit soort vijanddenken vaak terugkomen in de teksten maar jij doet er blijkbaar leuk aan mee. We moeten eens ophouden met dat achterlijke tribalisme en erkennen dat we allen één ras zijn, de homo sapiens.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_173913020
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als ze zich nou eens aanpaste aan de gewoontes, normen en waarden, van het land waar ze zich bevinden, dan was die discriminatie er niet.
Ja het ligt natuurlijk aan het gebrek aan aanpassen.

Erken gewoon dat er ook gewoon veel achterlijke -autochtonen - idioten rondlopen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 16:27:26 ]
pi_173913047
quote:
7s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Erken gewoon dat er ook gewoon veel achterlijke -autochtonen - idioten rondlopen.
ja, mooi hè? Die acceptatie en kansen en alles ;( O+
Ja doei.
pi_173913054
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Toen Oranje blanker was presteerde het beter iig.
pi_173913056
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ja want jij kiest verwende miljonair jochies als schoolvoorbeeld van de gemiddeld allochtoon in dit land?

Die reacties heb ik zelf ook altijd als ik naar het oranje team kijk. :')
Dat is ook gewoon belachelijk geworden qua verhouding en riekt naar discriminatie naar de blanke voetballer toe.
pi_173913065
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Aan kansen geen gebrek, ze spelen notabene in de nationale ploeg, terwijl ze dat toch echt niet waard zijn.
pi_173913068
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:20 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Waarom moeten wij dan doelbewust dit soort toekomstige rassenrellen importeren? Want daar zijn we nu mee bezig.

Daarom gewoon een monocultuur: heeft iedereen hetzelfde kleurtje en voelt niemand zich minderwaardig, gediscrimineerd of gekwetst. Een win-win!
Ben je gewoon heel erg dom?

Als we weer een vrolijk blank landje zijn gaan we niet opeens weer bijvoorbeeld katholieken achter stellen of reikt je historische kennis niet zo ver?

En als je een monocultuur wil dan hadden we volgens jou ook nooit richting Azie, Noord Amerika en Afrika moeten varen om zo welvaart te vergaren en had de familie Baudet bijvoorbeeld ook nooit toegelaten moeten worden tot dit propere blanke landje?
pi_173913081
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ook daar zie en hoor je nou het een na het andere eisen en dat dwing houding vanuit moslims.

Kijk maar eens op YouTube voor de lol.
Van varkensboeren waarvan geeist werd dat hij maar ging vertrekken (toen moslims naast zijn land kwamen wonen) tot zielige moslim figuren die naar de rechter zijn gestapt omdat een van de buren zijn amerikaanse vlag niet wou neerstrijken en zij zich daardoor bedreigd voelde.. :')
Ja, maar hebben we het over multiculturalisme in het algemeen of gewoon over moslims vs niet-moslims?
pi_173913085
quote:
9s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Toen Oranje blanker was presteerde het beter iig.
Dan moet je toch helemaal terug naar de jaren 70, want daarna is het altijd een mengelmoesje geweest.
pi_173913092
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:20 schreef bakfietsmoeder het volgende:

Daarom gewoon een monocultuur: heeft iedereen hetzelfde kleurtje
Cultuur is niet hetzelfde als kleur.
pi_173913100
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja want jij kiest verwende miljonair jochies als schoolvoorbeeld van de gemiddeld allochtoon in dit land?

Dat is ook gewoon belachelijk geworden qua verhouding en riekt naar discriminatie naar de blanke voetballer toe.
Mogen alle groepen daarmee wegkomen van kritiek? "Ja want jij kiest vulmaarin als schoolvoorbeeld..?"
pi_173913110
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan moet je toch helemaal terug naar de jaren 70, want daarna is het altijd een mengelmoesje geweest.
In de jaren '40/45 was het er iig niet beter op.
pi_173913125
quote:
9s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In de jaren '40/45 was het er iig niet beter op.
Toen werd er weinig gevoetbald.
pi_173913151
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Cultuur is niet hetzelfde als kleur.
Daar hadden we het dan ook even niet over. Het ging om het verschil tussen huidskleur en rassen die voor grote problemen zorgen. Gaan we ook hier krijgen: dat is part of the deal.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 16:34:59 ]
pi_173913154
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Toen werd er weinig gevoetbald.
mwuah.

quote:
Voetbal bleef in Nederland tijdens de bezetting niet alleen populair, het werd zelfs nog veel populairder dan voorheen. Tijdens de Tweede Wereldoorlog verdubbelde het bezoek aan voetbalwedstrijden ongeveer, hoewel verzetsbladen soms tot een boycot opriepen. Tweede pinksterdag 1944 was er een stormloop op de 30.000 kaartjes voor de wedstrijd om het Nederlands kampioenschap tussen De Volewijckers en Heerenveen.
https://www.historischnie(...)eldoorlog/index.html
pi_173913182
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hoezo zijn Nederlanders racisten? Zolang Ali gewoon meedoet met racistisch doen (aanpassen heet dat) dan kan hij toch mooi op 283 likes rekenen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_173913185
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:33 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Daar hadden we het dan ook even niet over. Het ging om het verschil tussen huidskleur en rassen die voor grote problemen zorgen. Gaan we ook hier krijgen.
Je zegt letterlijk dat we een monocultuur moeten willen van alleen maar blanken.
pi_173913189
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:35 schreef alilami het volgende:

[..]

Hoezo zijn Nederlanders racisten? Zolang Ali gewoon meedoet met racistisch doen (aanpassen heet dat) dan kan hij toch mooi op 283 likes rekenen.
[ afbeelding ]
Lezen Ali.
pi_173913196
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Er is dan ook geen reden om aan te dat jij geen achterlijke - autochtone - idioot bent.
pi_173913216
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je zegt letterlijk dat we een monocultuur moeten willen van alleen maar blanken.
Ja, wat begrijp je daar niet aan? Japan is wat mij betreft daarin gidsland: een hoogstaande cultuur waar er nog een echte sociale cohesie is.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 16:39:27 ]
pi_173913242
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:37 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Ja, wat begrijp je daar niet aan? Japan is wat mij betreft daarin gidsland.
Cultuur en huidskleur staan los van elkaar.
pi_173913267
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Cultuur en huidskleur staan los van elkaar.
Jij zegt het.
pi_173913283
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:40 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Jij zegt het.
Dat heb je scherp opgemerkt. Benieuwd naar je volgende bijdrage.
pi_173913284
Ach jee, voelen ze zich weer eens gediscrimineerd? :')
Nergens ter wereld worden ze zo gepamperd dan in Nederland ten koste van het oorspronkelijke volk en dan nog janken.. Om je te bescheuren, toch?!
Verwende nesten. :{w
pi_173913297
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Nergens ter wereld worden ze zo gepamperd dan in Nederland ten koste van het oorspronkelijke volk en dan nog janken.. Om je te bescheuren, toch?!
Ik denk dat je het in Canada toch ff wat beter hebt als moslim hoor.
  donderdag 21 september 2017 @ 16:42:32 #271
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173913304
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat het land succesvol is als geheel is anders dan of de 'multiculturele samenleving' een succes is.
pi_173913305
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Brrr..koud.
pi_173913319
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Brrr..koud.
We hebben hier toch ook amper zomer.
pi_173913320
quote:

[..]

Ik lees het ja
https://en.wikipedia.org/wiki/Quebec_City_mosque_shooting
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_173913335
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat heb je scherp opgemerkt. Benieuwd naar je volgende bijdrage.
Ik heb je daar al uitgebreid antwoord op gegeven. Je bent nu gewoon een plaat die blijft hangen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 16:45:55 ]
pi_173913340
quote:

[..]

In Canada moet je hard werken om een beetje normaal leven te hebben.
pi_173913382
quote:
Oh oke, daarmee heb je mij overtuigd dat het politieke en maatschappelijke in Canada tegen moslims is gekeerd, echt hoor. :')
pi_173913392
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Zijn onze voorzieningen echt zo veel beter dan bijvoorbeeld de Scandinavische landen?
pi_173913395
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:44 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

In Canada moet je hard werken om een beetje normaal leven te hebben.
Valt reuze mee.
pi_173913398
quote:
9s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

We hebben hier toch ook amper zomer.
Maar in de winter ligt er in ieder geval geen meter sneeuw voor je deur.
pi_173913407
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:42 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat het land succesvol is als geheel is anders dan of de 'multiculturele samenleving' een succes is.
Ik vraag me af of je zonder succesvolle samenleving een succesvol land kan hebben. Het ene lijkt mij een voorwaarde voor het ander.
pi_173913410
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar in de winter ligt er in ieder geval geen meter sneeuw voor je deur.
Sneeuw is toch heerlijk _O_
pi_173913413
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:43 schreef bakfietsmoeder het volgende:
uitgebreid
Bedankt, hier moest ik hardop om lachen.
  donderdag 21 september 2017 @ 16:48:05 #284
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173913419
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je zonder succesvolle samenleving een succesvol land kan hebben. Het ene lijkt mij een voorwaarde voor het ander.
Nogmaals, je probeert het succes van de samenleving te koppelen aan het multiculturele aspect. Lijkt me een onmogelijke opgave.
pi_173913430
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:48 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nogmaals, je probeert het succes van de samenleving te koppelen aan het multiculturele aspect. Lijkt me een onmogelijke opgave.
Oke, nou, dan niet he.
  donderdag 21 september 2017 @ 16:48:38 #286
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173913431
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Valt reuze mee.
Ervaring mee?
  donderdag 21 september 2017 @ 16:49:32 #287
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173913451
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Oke, nou, dan niet he.
Beter je best doen volgende keer.
pi_173913463
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:48 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ervaring mee?
Voor zover je dat 'ervaring mee' wilt noemen baseer ik dat op wat ik meekrijg van vrienden en familie.
pi_173913477
Ik dacht dat Fir3fly alleen met oneliners en zwakzinnig reageerde als het om mij ging. :')
pi_173913483
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh oke, daarmee heb je mij overtuigd dat het politieke en maatschappelijke in Canada tegen moslims is gekeerd, echt hoor. :')
n 2007, the Quebec town of Hérouxville adopted an "immigrant code of conduct", even though the town had no immigrants. The code warned the town's non-existent immigrant population against stoning women and told them about the importance of Christmas trees. The code was widely considered Islamophobic and xenophobic, and caught the attention of media around the world.
https://en.wikipedia.org/(...)#Role_of_politicians

Zeer tolerant hoor.
pi_173913488
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:49 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Beter je best doen volgende keer.
Dat verwacht ik niet, ik vind het wel prima.
pi_173913508
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:50 schreef Triggershot het volgende:
Ik dacht dat Fir3fly alleen met oneliners en zwakzinnig reageerde als het om mij ging. :')
Nou, de moslim denkt weer dat hij speciaal is hoor. En nu ben je gediscrimineerd zeker?!
pi_173913548
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Bedankt, hier moest ik hardop om lachen.
Als je verschillende culturen importeert uit bv. Afrika of het Midden-Oosten, dan importeer je gelijk ook verschillen tussen huidskleur en rassen. Het één staat niet los van het ander.

Nu willen we allemaal vredig met elkaar kunnen samenleven ongeacht huidskleur. Vanzelfsprekend. Maar je bracht net Amerika op, waar rassenrellen regelmatig voorkomen. Daaruit blijkt dus dat dit helaas onmogelijk is. Verschillen zullen er altijd zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 16:54:44 ]
pi_173913551
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:50 schreef alilami het volgende:

[..]

n 2007, the Quebec town of Hérouxville adopted an "immigrant code of conduct", even though the town had no immigrants. The code warned the town's non-existent immigrant population against stoning women and told them about the importance of Christmas trees. The code was widely considered Islamophobic and xenophobic, and caught the attention of media around the world.
https://en.wikipedia.org/(...)#Role_of_politicians

Zeer tolerant hoor.
Wilders wil anti-shariaverklaring invoeren

gast, wat is je fuckin punt. :')
pi_173913554
quote:
9s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, de moslim denkt weer dat hij speciaal is hoor. En nu ben je gediscrimineerd zeker?!
:@
pi_173913595
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:26 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Waar slaat dit dan nou weer op? Hoezo moet je het idiote wij-zij denken hier nog eens kracht bij zetten door te doen alsof Triggershot ''een van hen is''? Juist in religies zie je dit soort vijanddenken vaak terugkomen in de teksten maar jij doet er blijkbaar leuk aan mee. We moeten eens ophouden met dat achterlijke tribalisme en erkennen dat we allen één ras zijn, de homo sapiens.
Dream on. :')
pi_173913618
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:53 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Als je verschillende culturen importeert uit bv. Afrika of het Midden-Oosten, dan importeer je gelijk ook verschillen tussen huidskleur en rassen. Het één staat niet los van het ander.
Nee, maar nu heb je dus mensen die je importeert die uit een andere cultuur komen én een andere huidskleur hebben. Ja, dan krijg je dat er culturele verschillen zijn die tegelijkertijd langs de lijnen van de huidskleur lopen.

Het is echter ook zo dat wanneer een blank stel hier een Afrikaan adopteert na zijn geboorte en dat Nederlands opvoedt, dat kind gewoon cultureel Nederlands wordt. Dat komt omdat huidskleur genetisch bepaald is, maar cultuur niet. Doen alsof die twee dingen onlosmakelijk samenhangen is dan ook onzin.

Ik bedoel, een paar jaar geleden stond Wilders nog op de barricaden tegen de verschrikkelijke Polen die ons land overspoelden. Reken maar dat je geen cultureel Utopia creëert als je elke moslim vervangt door een Pool of Bulgaar, en die zijn toch echt blank.

quote:
Nu willen we allemaal vredig met elkaar kunnen samenleven ongeacht huidskleur. Vanzelfsprekend. Maar je bracht net Amerika op, waar rassenrellen regelmatig voorkomen. Daaruit blijkt dus dat dit helaas niet mogelijk is. Verschillen zullen er altijd zijn.
Ik vind Nederland vrij vredig momenteel.
pi_173913730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:46 schreef Stranger het volgende:

[..]

Zijn onze voorzieningen echt zo veel beter dan bijvoorbeeld de Scandinavische landen?
Geen idee. Voor zover ik weet hoeft niemand in NL in armoede of op straat te leven [tenzij eigen schuld door verkeerde keuzes].
pi_173913747
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zoals ik al meerdere malen heb gesteld, je bent een idioot en de onderbouwing geef je zelf.

Maar wat kan je ook verwachten van een idioot die zijn wereldbeschouwing uit de onderbuik haalt.
Momenteel dit boekje aan het lezen. Ook fijn voor de onderbuik kan ik melden. ^O^
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')