quote:Op donderdag 21 september 2017 14:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je hoeft niet voor mij in te vullen wat voor ideeën ik heb.
Wat ik duidelijk probeer te maken dat het meer dan gekanker is. Het zijn onder andere doodsverwensingen.quote:Op donderdag 21 september 2017 12:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er wordt veel gekankerd op de islam, maar dat is toch niet gelijk discriminatie op basis van religie?
Geef die klagers een enkeltje Polen of Hongarije en dan zullen we over een tijdje deze uitkomst nog eens onder de loep gaan nemen.quote:Op donderdag 21 september 2017 14:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het gaat hier toch om een vergelijking met andere Europese landen? Waar ze ook gewoon hun inwoners een bestaansminimum gunnen? Niet over islamitische landen. Blijkbaar creeeren wij in NL een milieu waarbij moslims zich gediscrimineerder voelen, minder verbonden met het land en minder vertrouwen hebben in de politie dan de rest van Europa.
Daarom is het idee dat bevolkingsgroepen en religies vredig naast elkaar kunnen leven ook een utopie. Alleen naieve groenlinksers geloven daar nog in.quote:Op donderdag 21 september 2017 14:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het gaat hier toch om een vergelijking met andere Europese landen? Waar ze ook gewoon hun inwoners een bestaansminimum gunnen? Niet over islamitische landen. Blijkbaar creeeren wij in NL een milieu waarbij moslims zich gediscrimineerder voelen, minder verbonden met het land en minder vertrouwen hebben in de politie dan de rest van Europa.
Trouwens, waarom leg je de schuld bij Nederlanders? Wat doen Moslims eigenlijk om beter te intergreren?quote:Op donderdag 21 september 2017 14:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Blijkbaar creeeren wij in NL een milieu waarbij moslims zich gediscrimineerder voelen, minder verbonden met het land en minder vertrouwen hebben in de politie dan de rest van Europa.
Polen en Hongarije zijn niet meegenomen in dit onderzoek, had je zelf ook wel kunnen zien als je meer had gedaan dan alleen verongelijkt schreeuwen.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:04 schreef Elzies het volgende:
[..]
Geef die klagers een enkeltje Polen of Hongarije en dan zullen we over een tijdje deze uitkomst nog eens onder de loep gaan nemen.
De hamvraag is, is dit terecht. En als dat zo is, wat is dan de oorzaak en is er ook een oplossing?quote:Op donderdag 21 september 2017 14:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Je herhaalt nog steeds gewoon je angsten die je al in tig andere topics hebt geventileerd, en zegt niets dat niet op heel west-europa betrekking heeft.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:06 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Daarom is het idee dat bevolkingsgroepen en religies vredig naast elkaar kunnen leven ook een utopie. Alleen naieve groenlinksers geloven daar nog in.
Een multiculterele samenleving is gedoemd te mislukken: er ontstaat enkel polarisatie en segregatie. Uiteindelijk zal het weleens uit kunnen draaien op een regelrechte burgeroorlog, waarin bevolkinsgroepen lijnrecht tegenover elkaar komen te staan.
Alsof ik lig te schreeuwen vanachter mijn scherm. Blijf lachen.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Polen en Hongarije zijn niet meegenomen in dit onderzoek, had je zelf ook wel kunnen zien als je meer had gedaan dan alleen verongelijkt schreeuwen.
Noem dan eens een aantal landen waar de multiculti een daverend succes is gebleken.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:20 schreef Stranger het volgende:
[..]
Je herhaalt nog steeds gewoon je angsten die je al in tig andere topics hebt geventileerd, en zegt niets dat niet op heel west-europa betrekking heeft.
Ach wat schattig Elzies denkt weer eens argumenten te hebben, alleen is hij de enige die dat ziet en dat je loopt te klagen dat ze lopen te klagen is natuurlijk ook wel hilarisch of is klagen ook alleen maar voorbehouden aan echte Nederlanders?quote:Op donderdag 21 september 2017 15:22 schreef Elzies het volgende:
[..]
Alsof ik lig te schreeuwen vanachter mijn scherm. Blijf lachen.![]()
Oh ja, er wordt uiteraard weer nergens ingegaan op mijn neergelegde argumenten. Zegt toch voldoende? Nogmaals, wie zwijgt stemt toe.
Qua discriminatie en verbondenheid met het land is tenminste elk ander onderzochte land succesvoller dan Nederland.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:24 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Noem dan eens een aantal landen waar de multiculti een daverend succes is gebleken.
Zekers, ik struikel dagelijks in de Nederlandse straten over de succesvolle geïntegreerde zakenmensen van Iraanse en Afghaanse origine.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar goed als het een moslim issue zou zijn waarom lukt het de Afghanen en Iraniërs dan wel, ze doen het zelfs beter dan de autochtonen?
Amerika.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:24 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Noem dan eens een aantal landen waar de multiculti een daverend succes is gebleken.
Ik baseer me op de cijfers en daaruit blijkt dat Afghanen en Iraniers zeer succesvol integreren en meedraaien in de samenleving, nu zal idioot elzies die cijfers wel weer af doen als "links" want succesvolle immigranten dat kan volgens idioot elzies natuurlijk niet.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:32 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zekers, ik struikel dagelijks in de Nederlandse straten over de succesvolle geïntegreerde zakenmensen van Iraanse en Afghaanse origine.
Soms reikt zo'n hoog geplaatst succesverhaal mij een muntje als ik als arme en domme Nederlander op straat lig te bedelen.
In welke dimensie leef jij?
Amerika, serieus?quote:Op donderdag 21 september 2017 15:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Amerika.
Maar dat bedoel je natuurlijk niet, want geen moslims en dan heb je niet echt interesse.
Je weet dat culturen meer zijn dan alleen huidskleur, toch?quote:Op donderdag 21 september 2017 15:38 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Amerika, serieus?![]()
Het land waar blanken en zwarten steeds meer tegenover elkaar komen te staan? Het land waar regelmatig rassenrellen zijn? Waar in de grote steden elke bevolkingsgroep een eigen wijk heeft?
Ja, goed voorbeeld.
Als je met droge ogen durft te beweren dat Amerika het schoolvoorbeeld is van een geslaagde multiculturele samenleving kan ik je niet langer serieus nemen.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je weet dat culturen meer zijn dan alleen huidskleur, toch?
Mee eens.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:42 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Als je met droge ogen durft te beweren dat Amerika het schoolvoorbeeld is van een geslaagde multiculturele samenleving kan ik je niet langer serieus nemen.
Japan!quote:Op donderdag 21 september 2017 15:43 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Mee eens.
Doe mij eens een schoolvoorbeeld van een geslaagde monoculturele samenleving.
Een daverend succes ja?quote:
Tja, cijfers.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik baseer me op de cijfers en daaruit blijkt dat Afghanen en Iraniers zeer succesvol integreren en meedraaien in de samenleving, nu zal idioot elzies die cijfers wel weer af doen als "links" want succesvolle immigranten dat kan volgens idioot elzies natuurlijk niet.
Wel goed dat je zelf aangeeft waar jij staat op de maatschappelijke ladder, nog niet eens op de ladder dus.
Australië misschien? Maar die hebben dan ook een streng toelatingsbeleid.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:43 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Mee eens.
Doe mij eens een schoolvoorbeeld van een geslaagde monoculturele samenleving.
Meer dan 40% zit langdurig in de bijstand, dat noem ik niet succesvol.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik baseer me op de cijfers en daaruit blijkt dat Afghanen en Iraniers zeer succesvol integreren en meedraaien in de samenleving
Dat is geen monocultuur he, ook dat is een mengelmoes van diverse Europese nationaliteiten, Aziaten, inheemsen, en inmiddels ook al een flink aantal lui uit het Midden Oosten.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:51 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Australië misschien? Maar die hebben dan ook een streng toelatingsbeleid.
Is dat geen globale trend dan? Ik zou graag verhuizen naar een land waar je weer gewoon politiek correct mag zijn.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:36 schreef AnanYaw het volgende:
Misschien zijn de mensen, die liever geen moslims als buren hebben, in Nederland een stuk vocaler, sinds we hebben besloten dat alles gezegd mag worden en politiek correctheid tot de ergste ontwikkeling uit de Nederlandse geschiedenis is verklaard.
Dat land waar de zelfmoord- en depressiecijfers torenhoog zijn en de bevolking te beroerd is om zich voort te planten, omdat ze liever sekspoppen neuken?quote:
Australië is geslaagd in het mishandelen en onderdrukken van mensen met afwijkende culturen, dat is niet een geslaagde monocultuur.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:51 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Excuus, ik las multiculturele samenleving.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is geen monocultuur he, ook dat is een mengelmoes van diverse Europese nationaliteiten, Aziaten, inheemsen, en inmiddels ook al een flink aantal lui uit het Midden Oosten.
Mooi voorbeeld van slachtoffertje spelen.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Is dat geen globale trend dan? Ik zou graag verhuizen naar een land waar je weer gewoon politiek correct mag zijn.
Dat idee heb ik wel (tenminste, een westerse trend), maar het zou mij niet verbazen als Nederland erin uitblinkt, als overcorrectie voor de situatie van vroeger.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Is dat geen globale trend dan? Ik zou graag verhuizen naar een land waar je weer gewoon politiek correct mag zijn.
Niet geheel waar. Ze hebben de beste onconventionele spelletjesshows ter wereld.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:58 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Dat land waar de zelfmoord- en depressiecijfers torenhoog zijn en de bevolking te beroerd is om zich voort te planten, omdat ze liever sekspoppen neuken?
[..]
Lijkt me wel. Gekoloniseerd door Engelsen van allerlei geloofsovertuigingen, vol Nederlanders, Ieren, Italianen, Chinezen, Japanners, Polen, Spanjaarden door de jaren heen, veel Joden.quote:
Eh, nee. Cultuur is een enorm probleem juist. De verschillende clashes tussen al die culturen heeft voor heel veel problemen gezorgd. En dat doet het nog steeds.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zelfs van de zwarte bevolking momenteel kan je niet echt zeggen dat ze niet geïntegreerd zijn of een heel andere cultuur hebben dan de blanken. Het grootste probleem is daar dan ook ras of huidskleur momenteel, niet zozeer cultuur.
Toch is Amerika gewoon de supermacht van dit moment, en hebben ze een geschiedenis met enorm veel migranten uit verschillende culturen. Dat zou ik geen gefaald land noemen, ongeacht de problemen die er nog zijn. Lijkt mij behoorlijk succesvol.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eh, nee. Cultuur is een enorm probleem juist. De verschillende clashes tussen al die culturen heeft voor heel veel problemen gezorgd. En dat doet het nog steeds.
Ook daar zie en hoor je nou het een na het andere eisen en dat dwing houding vanuit moslims.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Toch is Amerika gewoon de supermacht van dit moment, en hebben ze een geschiedenis met enorm veel migranten uit verschillende culturen. Dat zou ik geen gefaald land noemen, ongeacht de problemen die er nog zijn. Lijkt mij behoorlijk succesvol.
Dat is ook je reinste onzin natuurlijk. De intolerantie doet zich voornamelijk voor tussen aanhangers van verschillende religies en de diverse stromingen binnen deze religies. Tenzij je serieus in de veronderstelling bent dat sjiieten en soennieten elkaar mogen.quote:Op donderdag 21 september 2017 13:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oke, maar die mensen zijn dan erg bezig met geloof en dat kennen we hier eigenlijk niet meer zo.
Ik blijf erbij: Nederland is een land met de meeste ongelovigen/atheisten/agnosten etc die niks van geloof moeten hebben. In andere landen leven mensen die nog wel een geloof aanhangen en dus meer begrip hebben voor geloofsuitingen dan hier.
Zoals ik al meerdere malen heb gesteld, je bent een idioot en de onderbouwing geef je zelf.quote:Op donderdag 21 september 2017 15:51 schreef Elzies het volgende:
[..]
Tja, cijfers.![]()
Ik kijk liever naar de praktijk van alledag in plaats erover te fantaseren. Vandaar dat dimensionale verschil van wereldbeschouwing.
Ik sta overigens niet op een ladder. Ik ben de ladder.
Waarom moeten wij dan doelbewust dit soort toekomstige rassenrellen importeren? Want daar zijn we nu mee bezig.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het grootste probleem is daar dan ook ras of huidskleur momenteel, niet zozeer cultuur.
Ze hebben zeker de beste spelletjesshows ter wereld.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:02 schreef Elzies het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Ze hebben de beste onconventionele spelletjesshows ter wereld.![]()
Bovendien moet je jezelf aanpassen qua voortplanting aangezien Japan bestaat uit verschillende eilanden.
Denk dat de oorspronkelijke bevolking daar iets anders over denktquote:Op donderdag 21 september 2017 15:51 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Waar slaat dit dan nou weer op? Hoezo moet je het idiote wij-zij denken hier nog eens kracht bij zetten door te doen alsof Triggershot ''een van hen is''? Juist in religies zie je dit soort vijanddenken vaak terugkomen in de teksten maar jij doet er blijkbaar leuk aan mee. We moeten eens ophouden met dat achterlijke tribalisme en erkennen dat we allen één ras zijn, de homo sapiens.quote:Op donderdag 21 september 2017 13:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Als we dan eens zouden beginnen met kinderen opvoeden met het idee dat het Westen een andere cultuur is, waar verder niets mis mee is. Dat homoseksualiteit een aangeboren voorkeur is, waar ook niets mis mee is. Dat westerse vrouwen bepaalde vrijheden hebben, die een moslima niet heeft, maar dat daar op zich niets mis mee is?
Zolang kinderen nog vergiftigd worden met de verkeerde normen en waarden, zie ik het hier nog wel op een burgeroorlog aankomen. En denk eraan: Wij zijn met meer.
Ja het ligt natuurlijk aan het gebrek aan aanpassen.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als ze zich nou eens aanpaste aan de gewoontes, normen en waarden, van het land waar ze zich bevinden, dan was die discriminatie er niet.
ja, mooi hè? Die acceptatie en kansen en allesquote:Op donderdag 21 september 2017 16:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja het ligt natuurlijk aan het gebrek aan aanpassen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erken gewoon dat er ook gewoon veel achterlijke -autochtonen - idioten rondlopen.
Toen Oranje blanker was presteerde het beter iig.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, mooi hè? Die acceptatie en kansen en alles![]()
Ja want jij kiest verwende miljonair jochies als schoolvoorbeeld van de gemiddeld allochtoon in dit land?quote:Op donderdag 21 september 2017 16:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erken gewoon dat er ook gewoon veel achterlijke -autochtonen - idioten rondlopen.
Aan kansen geen gebrek, ze spelen notabene in de nationale ploeg, terwijl ze dat toch echt niet waard zijn.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, mooi hè? Die acceptatie en kansen en alles![]()
Ben je gewoon heel erg dom?quote:Op donderdag 21 september 2017 16:20 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Waarom moeten wij dan doelbewust dit soort toekomstige rassenrellen importeren? Want daar zijn we nu mee bezig.
Daarom gewoon een monocultuur: heeft iedereen hetzelfde kleurtje en voelt niemand zich minderwaardig, gediscrimineerd of gekwetst. Een win-win!
Ja, maar hebben we het over multiculturalisme in het algemeen of gewoon over moslims vs niet-moslims?quote:Op donderdag 21 september 2017 16:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ook daar zie en hoor je nou het een na het andere eisen en dat dwing houding vanuit moslims.
Kijk maar eens op YouTube voor de lol.
Van varkensboeren waarvan geeist werd dat hij maar ging vertrekken (toen moslims naast zijn land kwamen wonen) tot zielige moslim figuren die naar de rechter zijn gestapt omdat een van de buren zijn amerikaanse vlag niet wou neerstrijken en zij zich daardoor bedreigd voelde..
Dan moet je toch helemaal terug naar de jaren 70, want daarna is het altijd een mengelmoesje geweest.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toen Oranje blanker was presteerde het beter iig.
Cultuur is niet hetzelfde als kleur.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:20 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Daarom gewoon een monocultuur: heeft iedereen hetzelfde kleurtje
Mogen alle groepen daarmee wegkomen van kritiek? "Ja want jij kiest vulmaarin als schoolvoorbeeld..?"quote:Op donderdag 21 september 2017 16:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja want jij kiest verwende miljonair jochies als schoolvoorbeeld van de gemiddeld allochtoon in dit land?
Die reacties heb ik zelf ook altijd als ik naar het oranje team kijk.
Dat is ook gewoon belachelijk geworden qua verhouding en riekt naar discriminatie naar de blanke voetballer toe.
In de jaren '40/45 was het er iig niet beter op.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan moet je toch helemaal terug naar de jaren 70, want daarna is het altijd een mengelmoesje geweest.
Toen werd er weinig gevoetbald.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de jaren '40/45 was het er iig niet beter op.
Daar hadden we het dan ook even niet over. Het ging om het verschil tussen huidskleur en rassen die voor grote problemen zorgen. Gaan we ook hier krijgen: dat is part of the deal.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Cultuur is niet hetzelfde als kleur.
mwuah.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toen werd er weinig gevoetbald.
https://www.historischnie(...)eldoorlog/index.htmlquote:Voetbal bleef in Nederland tijdens de bezetting niet alleen populair, het werd zelfs nog veel populairder dan voorheen. Tijdens de Tweede Wereldoorlog verdubbelde het bezoek aan voetbalwedstrijden ongeveer, hoewel verzetsbladen soms tot een boycot opriepen. Tweede pinksterdag 1944 was er een stormloop op de 30.000 kaartjes voor de wedstrijd om het Nederlands kampioenschap tussen De Volewijckers en Heerenveen.
Hoezo zijn Nederlanders racisten? Zolang Ali gewoon meedoet met racistisch doen (aanpassen heet dat) dan kan hij toch mooi op 283 likes rekenen.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zegt letterlijk dat we een monocultuur moeten willen van alleen maar blanken.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:33 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Daar hadden we het dan ook even niet over. Het ging om het verschil tussen huidskleur en rassen die voor grote problemen zorgen. Gaan we ook hier krijgen.
Lezen Ali.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:35 schreef alilami het volgende:
[..]
Hoezo zijn Nederlanders racisten? Zolang Ali gewoon meedoet met racistisch doen (aanpassen heet dat) dan kan hij toch mooi op 283 likes rekenen.
[ afbeelding ]
Er is dan ook geen reden om aan te dat jij geen achterlijke - autochtone - idioot bent.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja want jij kiest verwende miljonair jochies als schoolvoorbeeld van de gemiddeld allochtoon in dit land?
Die reacties heb ik zelf ook altijd als ik naar het oranje team kijk.
Dat is ook gewoon belachelijk geworden qua verhouding en riekt naar discriminatie naar de blanke voetballer toe.
Ja, wat begrijp je daar niet aan? Japan is wat mij betreft daarin gidsland: een hoogstaande cultuur waar er nog een echte sociale cohesie is.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat we een monocultuur moeten willen van alleen maar blanken.
Cultuur en huidskleur staan los van elkaar.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:37 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Ja, wat begrijp je daar niet aan? Japan is wat mij betreft daarin gidsland.
Jij zegt het.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Cultuur en huidskleur staan los van elkaar.
Dat heb je scherp opgemerkt. Benieuwd naar je volgende bijdrage.quote:
Ik denk dat je het in Canada toch ff wat beter hebt als moslim hoor.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Ach jee, voelen ze zich weer eens gediscrimineerd?![]()
Nergens ter wereld worden ze zo gepamperd dan in Nederland ten koste van het oorspronkelijke volk en dan nog janken.. Om je te bescheuren, toch?!
Verwende nesten.
Dat het land succesvol is als geheel is anders dan of de 'multiculturele samenleving' een succes is.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Toch is Amerika gewoon de supermacht van dit moment, en hebben ze een geschiedenis met enorm veel migranten uit verschillende culturen. Dat zou ik geen gefaald land noemen, ongeacht de problemen die er nog zijn. Lijkt mij behoorlijk succesvol.
Brrr..koud.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk dat je het in Canada toch ff wat beter hebt als moslim hoor.
Ik lees het jaquote:Op donderdag 21 september 2017 16:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb je daar al uitgebreid antwoord op gegeven. Je bent nu gewoon een plaat die blijft hangen.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat heb je scherp opgemerkt. Benieuwd naar je volgende bijdrage.
In Canada moet je hard werken om een beetje normaal leven te hebben.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh oke, daarmee heb je mij overtuigd dat het politieke en maatschappelijke in Canada tegen moslims is gekeerd, echt hoor.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:43 schreef alilami het volgende:
[..]
Ik lees het ja
https://en.wikipedia.org/wiki/Quebec_City_mosque_shooting
Zijn onze voorzieningen echt zo veel beter dan bijvoorbeeld de Scandinavische landen?quote:Op donderdag 21 september 2017 16:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Ach jee, voelen ze zich weer eens gediscrimineerd?![]()
Nergens ter wereld worden ze zo gepamperd dan in Nederland ten koste van het oorspronkelijke volk en dan nog janken.. Om je te bescheuren, toch?!
Verwende nesten.
Valt reuze mee.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:44 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
In Canada moet je hard werken om een beetje normaal leven te hebben.
Maar in de winter ligt er in ieder geval geen meter sneeuw voor je deur.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We hebben hier toch ook amper zomer.
Ik vraag me af of je zonder succesvolle samenleving een succesvol land kan hebben. Het ene lijkt mij een voorwaarde voor het ander.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat het land succesvol is als geheel is anders dan of de 'multiculturele samenleving' een succes is.
Sneeuw is toch heerlijkquote:Op donderdag 21 september 2017 16:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar in de winter ligt er in ieder geval geen meter sneeuw voor je deur.
Nogmaals, je probeert het succes van de samenleving te koppelen aan het multiculturele aspect. Lijkt me een onmogelijke opgave.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je zonder succesvolle samenleving een succesvol land kan hebben. Het ene lijkt mij een voorwaarde voor het ander.
Oke, nou, dan niet he.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nogmaals, je probeert het succes van de samenleving te koppelen aan het multiculturele aspect. Lijkt me een onmogelijke opgave.
Beter je best doen volgende keer.quote:
Voor zover je dat 'ervaring mee' wilt noemen baseer ik dat op wat ik meekrijg van vrienden en familie.quote:
n 2007, the Quebec town of Hérouxville adopted an "immigrant code of conduct", even though the town had no immigrants. The code warned the town's non-existent immigrant population against stoning women and told them about the importance of Christmas trees. The code was widely considered Islamophobic and xenophobic, and caught the attention of media around the world.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh oke, daarmee heb je mij overtuigd dat het politieke en maatschappelijke in Canada tegen moslims is gekeerd, echt hoor.
Dat verwacht ik niet, ik vind het wel prima.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beter je best doen volgende keer.
Nou, de moslim denkt weer dat hij speciaal is hoor. En nu ben je gediscrimineerd zeker?!quote:Op donderdag 21 september 2017 16:50 schreef Triggershot het volgende:
Ik dacht dat Fir3fly alleen met oneliners en zwakzinnig reageerde als het om mij ging.
Als je verschillende culturen importeert uit bv. Afrika of het Midden-Oosten, dan importeer je gelijk ook verschillen tussen huidskleur en rassen. Het één staat niet los van het ander.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bedankt, hier moest ik hardop om lachen.
Wilders wil anti-shariaverklaring invoerenquote:Op donderdag 21 september 2017 16:50 schreef alilami het volgende:
[..]
n 2007, the Quebec town of Hérouxville adopted an "immigrant code of conduct", even though the town had no immigrants. The code warned the town's non-existent immigrant population against stoning women and told them about the importance of Christmas trees. The code was widely considered Islamophobic and xenophobic, and caught the attention of media around the world.
https://en.wikipedia.org/(...)#Role_of_politicians
Zeer tolerant hoor.
quote:Op donderdag 21 september 2017 16:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, de moslim denkt weer dat hij speciaal is hoor. En nu ben je gediscrimineerd zeker?!
Dream on.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:26 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Waar slaat dit dan nou weer op? Hoezo moet je het idiote wij-zij denken hier nog eens kracht bij zetten door te doen alsof Triggershot ''een van hen is''? Juist in religies zie je dit soort vijanddenken vaak terugkomen in de teksten maar jij doet er blijkbaar leuk aan mee. We moeten eens ophouden met dat achterlijke tribalisme en erkennen dat we allen één ras zijn, de homo sapiens.
Nee, maar nu heb je dus mensen die je importeert die uit een andere cultuur komen én een andere huidskleur hebben. Ja, dan krijg je dat er culturele verschillen zijn die tegelijkertijd langs de lijnen van de huidskleur lopen.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:53 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Als je verschillende culturen importeert uit bv. Afrika of het Midden-Oosten, dan importeer je gelijk ook verschillen tussen huidskleur en rassen. Het één staat niet los van het ander.
Ik vind Nederland vrij vredig momenteel.quote:Nu willen we allemaal vredig met elkaar kunnen samenleven ongeacht huidskleur. Vanzelfsprekend. Maar je bracht net Amerika op, waar rassenrellen regelmatig voorkomen. Daaruit blijkt dus dat dit helaas niet mogelijk is. Verschillen zullen er altijd zijn.
Geen idee. Voor zover ik weet hoeft niemand in NL in armoede of op straat te leven [tenzij eigen schuld door verkeerde keuzes].quote:Op donderdag 21 september 2017 16:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zijn onze voorzieningen echt zo veel beter dan bijvoorbeeld de Scandinavische landen?
Momenteel dit boekje aan het lezen. Ook fijn voor de onderbuik kan ik melden.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zoals ik al meerdere malen heb gesteld, je bent een idioot en de onderbouwing geef je zelf.
Maar wat kan je ook verwachten van een idioot die zijn wereldbeschouwing uit de onderbuik haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |