abonnement Unibet Coolblue
pi_173868412
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173868475
Hoi
pi_173868509
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:43 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Zo he, iemand is mad.
Omdat ik je wijs op je eigen zwakke kuddegedrag? :')

Het was niet aardig wat ik tegen je zei, maar dat mag amper een naam krijgen ten opzichte van hoe ik doe als ik kwaad ben.

Je bent de energie niet eens waard _O-
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173868523
Gezellig hier :)
pi_173868546
Wat had ik anders verwacht eigenlijkst.
pi_173868557
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:53 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Omdat ik je wijs op je eigen zwakke kuddegedrag? :')

Het was niet aardig wat ik tegen je zei, maar dat mag amper een naam krijgen ten opzichte van hoe ik doe als ik kwaad ben.

Je bent de energie niet eens waard _O-
Ja, ik maak een grapje over evolutie en je scheurt helemaal uit je panty.
pi_173868637
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:56 schreef dopfles1 het volgende:
Wat had ik anders verwacht eigenlijkst.
An sich is het hier prima te doen, dit is de eerste dag in een zeer lange tijd dat er al 2 mensen "Supermad" zijn geworden.

Laat je er niet door afschrikken ;)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173868653
Doe gewoon liefdevol, sommigen hebben steun aan dit topic.
pi_173868684
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:56 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ja, ik maak een grapje over evolutie en je scheurt helemaal uit je panty.
Joh, ik ben niet eens een beetje kwaad. Laat dat los.

Of niet, als jij je goed kan voeden met de woede waar je over fantaseert.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 19 september 2017 @ 12:05:16 #10
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_173868705
ik ben op gewicht gebleven hehe.

maar de moeheid wil niet weg ondanks ik met mijn CPAP heb geslapen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_173868718
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:03 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Joh, ik ben niet eens een beetje kwaad. Laat dat los.

Of niet, als jij je goed kan voeden met de woede waar je over fantaseert.
Waarom nam je juist die opmerking dan zo serieus? En noem je mij een kuddedier? En een kadaver met water?

Ik vind het allemaal een beetje raar voor iemand die niet boos is. Als je al zo onplezant bent als je niet boos bent...
  dinsdag 19 september 2017 @ 12:10:58 #12
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173868820
Ik ga maar een lijstje doen dan.

O: Kwark met pindakaas en havermout O geskipt door uitloop bij huisarts en vergadering
Vroege L: Kwark met pindakaas en havermout
Late L: Leftover vega-gehakt ovenschotel met aardappelpuree en spitskool.
T: Gezouten, gebrande amandelen
T: Appel
D: Snelle 'paella', met olijven en garnalen

En rellen verbrand vast energie. Dus we kunnen allemaal weer wat extra eten vandaag.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 19 september 2017 @ 12:12:45 #13
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173868851
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:06 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Waarom nam je juist die opmerking dan zo serieus? En noem je mij een kuddedier? En een kadaver met water?

Ik vind het allemaal een beetje raar voor iemand die niet boos is. Als je al zo onplezant bent als je niet boos bent...
Dus als jij t doet is t een 'grapje over evolutie' en als iemand anders t doet issie 'supermad'?

Nee, duidelijk.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173868860
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:12 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Dus als jij t doet is t een 'grapje over evolutie' en als iemand anders t doet issie 'supermad'?

Nee, duidelijk.
Leg eens uit? Ik maak een grapje, ik beledig niemand.
pi_173868867
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:06 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Waarom nam je juist die opmerking dan zo serieus? En noem je mij een kuddedier? En een kadaver met water?

Ik vind het allemaal een beetje raar voor iemand die niet boos is. Als je al zo onplezant bent als je niet boos bent...
Omdat je dat gedrag vertoont. Het was geen belediging, het was een spiegel die je voorgehouden werd.

En inderdaad, ik ben behoorlijk eerlijk en totaal niet tactvol van nature, dat kan nogal snel als onprettig ervaren worden. Er zijn ook weinig mensen die een stap verder komen dan dat.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173868883
-O- mensen alsjeblieft zeg -O-
pi_173868902
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:14 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Omdat je dat gedrag vertoont. Het was geen belediging, het was een spiegel die je voorgehouden werd.

En inderdaad, ik ben behoorlijk eerlijk en totaal niet tactvol van nature, dat kan nogal snel als onprettig ervaren worden. Er zijn ook weinig mensen die een stap verder komen dan dat.
Omdat je dat gedrag vertoont. Wat is dit voor Nederlands dan? Een spiegel? Hoe is iemands dieet afbranden en beledigen hetzelfde als een grapje maken over een mogelijke toekomst van de mensheid?

Je bent niet tactvol... onprettig en ook niet echt slim... tja...
pi_173868922
O: Kwark met Granola
Daarna de lunch voor het gezin gekookt en meegegeven.
S: Rope training en een circuittraining
L: Wraps met bonen, mais en kip etc. Lekker sausje van yoghurt met limoen erbij.
D: Aardappelen, broccoli en bleekselderij, kabeljauw.

T: ik heb nog een bakje kip en bonen en mais staan van de lunch.
Make my day!
pi_173869047
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:15 schreef Lot88 het volgende:
-O- mensen alsjeblieft zeg -O-
Ik houd al op voor ik opgegeten word, Maneater.

O: niets want IF
L: Bakje tonijn met wat olijfolie. 2 gekookte eieren. Broccoli. Tomaat. Komkommer en als er nog meer groenten zijn op het werk doe ik het erbij.
D: Zalm en wortels
S: Leg day.
T: 'Shake' na het sporten met MC protein, kaneel, kokosolie en chiazaad. Misschien wat noten erbij.

Komende 3 dagen vrij (voor het eerst een dag vrij sinds januari), dus veel tijd om te sporten en gezond te koken. :9~
  dinsdag 19 september 2017 @ 12:30:38 #20
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173869092
Wat voor eet-window houd jij aan voor je IF trouwens?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173869093
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:13 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Leg eens uit? Ik maak een grapje, ik beledig niemand.
Nou ja, je ging er een beetje van uit dat ik boos was op je.
En toen vond je het grappig om tot 2x toe mij uit te dagen door te zeggen dat ik heel boos op je ben. Hetzelfde probeer je bij Lonaa, dus ik ga ervan uit dat dat iets is waar je op kickt of waar je lekker op gaat.

Kijk, dat werkt misschien bij kinderen van 11 en jonger. En ik weet je leeftijd niet dus misschien zit ik heel fout dat ik denk je dat niet bent.

Zelf ben ik al wat ouder dan dat, en te druk met eigen zaken om mij zorgen te gaan maken over hoe boos jij denkt dat ik ben. Het is ambetant gedrag, maar van dat soort kom ik best veel tegen.
Daar leer je mee omgaan.

Het is makkelijk mij als een onprettig persoon weg te zetten omdat ik iets "onaardigs" (eerlijks) tegen je zei, terwijl je zelf geen haar beter bent.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173869123
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:30 schreef MutedFaith het volgende:
Wat voor eet-window houd jij aan voor je IF trouwens?
Meestal tussen 13:00 en 21:00. Soms 13:00 en 19:00.

Het is niet iets wat ik altijd doe en dus dogma is. Het is meer iets wat ik er af en toe bij doe.
pi_173869161
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:16 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Omdat je dat gedrag vertoont. Wat is dit voor Nederlands dan? Een spiegel? Hoe is iemands dieet afbranden en beledigen hetzelfde als een grapje maken over een mogelijke toekomst van de mensheid?

Je bent niet tactvol... onprettig en ook niet echt slim... tja...
Vasten en alleen water drinken is geen eens een diëet maar een gebrek eraan. _O-

Verder laat ik het hier maar bij, maar pas op dat je inderdaad niet uit je kudde gehaald word door een serieus gevoede veganist.
(nooit gedacht dat ik het voor veganisme op zou nemen eigenlijk :') )
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173869195
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:34 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Vasten en alleen water drinken is geen eens een diëet maar een gebrek eraan. _O-

Verder laat ik het hier maar bij, maar pas op dat je inderdaad niet uit je kudde gehaald word door een serieus gevoede veganist.
(nooit gedacht dat ik het voor veganisme op zou nemen eigenlijk :') )
wil je je dan nu naar je leeftijd gaan gedragen? O+
pi_173869210
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:34 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Vasten en alleen water drinken is geen eens een diëet maar een gebrek eraan. _O-

Verder laat ik het hier maar bij, maar pas op dat je inderdaad niet uit je kudde gehaald word door een serieus gevoede veganist.
(nooit gedacht dat ik het voor veganisme op zou nemen eigenlijk :') )
IF geen diëet? Je mag je mening hebben, maar ik dacht dat dit topic niet voor afbranden was.

Verder zou ik wat minder projecteren als ik jou was, succes ermee.
pi_173869278
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:38 schreef TheJanitor het volgende:

IF geen diëet?
(inhoudelijk)
IF stelt alleen een bepaald tijdsbestek wanneer je iets gaat eten gebaseerd op weet ik het?
Wat je in dat tijdsbestek eet is je diëet.

Diëten is wat je wél eet, niet in welke tijd je dat eet.

Maar dat kan een verschil van perspectief zijn. En dan mag je mij heel fout noemen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Redactie Sport dinsdag 19 september 2017 @ 12:46:17 #27
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173869334
Tjongejonge, of er wordt hier niet gepost of het is niet bij te houden _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173869336
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:43 schreef Rauw. het volgende:

[..]

(inhoudelijk)
IF stelt alleen een bepaald tijdsbestek wanneer je iets gaat eten gebaseerd op weet ik het?
Wat je in dat tijdsbestek eet is je diëet.

Diëten is wat je wél eet, niet in welke tijd je dat eet.

Maar dat kan een verschil van perspectief zijn. En dan mag je mij heel fout noemen.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Want er word niet voor niets vaak geadviseerd om meerdere kleine maaltijden verdeeld over 6 eet momenten te eten ipv 3. Dus ik denk dat tijden hier wel degelijk invloed op kunnen hebben. o.a. vanwege je glucose.
pi_173869368
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:43 schreef Rauw. het volgende:

[..]

(inhoudelijk)
IF stelt alleen een bepaald tijdsbestek wanneer je iets gaat eten gebaseerd op weet ik het?
Wat je in dat tijdsbestek eet is je diëet.

Diëten is wat je wél eet, niet in welke tijd je dat eet.

Maar dat kan een verschil van perspectief zijn. En dan mag je mij heel fout noemen.
Als je op die manier er naar kijkt heb je gelijk. Maar er zijn ook mensen die om bepaalde tijden niet meer willen eten ('s avonds vooral) voor hun 'diëet'. Dus ik denk dat de tijd waarop je eet wel van invloed kan zijn op 'je diëet'.

Ik doe het vooral voor de hormoonbalans.
pi_173869480
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:46 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Want er word niet voor niets vaak geadviseerd om meerdere kleine maaltijden verdeeld over 6 eet momenten te eten ipv 3. Dus ik denk dat tijden hier wel degelijk invloed op kunnen hebben. o.a. vanwege je glucose.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:47 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Als je op die manier er naar kijkt heb je gelijk. Maar er zijn ook mensen die om bepaalde tijden niet meer willen eten ('s avonds vooral) voor hun 'diëet'. Dus ik denk dat de tijd waarop je eet wel van invloed kan zijn op 'je diëet'.

Ik doe het vooral voor de hormoonbalans.
Dat noemden we altijd "ontbijt overslaan", of "lunch skippen", en dat deden we omdat we ons er goed bij voelden of omdat we af wouden vallen.
Maar op een of andere manier is dat een soort van mythisch hulpmiddel geworden om een makkelijkere restrictie te zetten op caloriën.

De verhalen over hormonen etc. vind ik prachtig. Maar diëten is in de basis calorieën in vs. calorieën uit... Daarna komen de macronutriënten die belangrijk kunnen zijn voor je (suikergehaltes etc, voor lot88).
En alles daaromheen zijn randzaken die kunnen helpen bij een diëet, maar niet persé onderdeel van je diëet zijn.

Wat je eet en hoeveel je eet is je diëet.
Hoe laat je dat doet is een hulpmiddel, prima als je dat nodig bent, maar dat maakt je voeding niet beter of minder.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 19 september 2017 @ 12:55:43 #31
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173869497
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:46 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Want er word niet voor niets vaak geadviseerd om meerdere kleine maaltijden verdeeld over 6 eet momenten te eten ipv 3. Dus ik denk dat tijden hier wel degelijk invloed op kunnen hebben. o.a. vanwege je glucose.
Dat wordt overigens door serieuze diëtisten helemaal niet meer geadviseerd, en is erg persoonlijk.

De tijd die voor t 'vasten' staat bij IF (minimaal 12 uur, liever 16+ uur) is overigens zo gekozen doordat men ervanuit gaat dat na 12 uur je glycogeenvoorraad uitgeput is. Verder zou het de aanmaak van groeihormoon verbeteren en voor betere insulinegevoeligheid zorgen. Maar in principe is 't alleen een dieet als je in je eet-window ook aandacht besteed aan hoeveel je eet, en als je daarbuiten geen repen boter/kokosvet of liters bulletproofkoffie (koffie met boter/kokosolie) wegtikt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173869523
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:55 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Dat wordt overigens door serieuze diëtisten helemaal niet meer geadviseerd, en is erg persoonlijk.

De tijd die voor t 'vasten' staat bij IF (minimaal 12 uur, liever 16+ uur) is overigens zo gekozen doordat men ervanuit gaat dat na 12 uur je glycogeenvoorraad uitgeput is. Verder zou het de aanmaak van groeihormoon verbeteren en voor betere insulinegevoeligheid zorgen. Maar in principe is 't alleen een dieet als je in je eet-window ook aandacht besteed aan hoeveel je eet, en als je daarbuiten geen repen boter/kokosvet of liters bulletproofkoffie (koffie met boter/kokosolie) wegtikt.
Ik drink in ieder geval alleen water buiten mijn eet-window om en eet gezond in mijn eet-window.. ook in mijn eet window drink ik alleen water. Ik ben eigenlijk best saai. ;(
pi_173869534
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:55 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Dat wordt overigens door serieuze diëtisten helemaal niet meer geadviseerd, en is erg persoonlijk.

De tijd die voor t 'vasten' staat bij IF (minimaal 12 uur, liever 16+ uur) is overigens zo gekozen doordat men ervanuit gaat dat na 12 uur je glycogeenvoorraad uitgeput is. Verder zou het de aanmaak van groeihormoon verbeteren en voor betere insulinegevoeligheid zorgen. Maar in principe is 't alleen een dieet als je in je eet-window ook aandacht besteed aan hoeveel je eet, en als je daarbuiten geen repen boter/kokosvet of liters bulletproofkoffie (koffie met boter/kokosolie) wegtikt.
De diëtiste die ik vorig jaar had adviseerde mij om weer vlees te gaan eten want '' vegetarisch eten is allemaal gepaneerd''. :{
pi_173869545
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:57 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik drink in ieder geval alleen water buiten mijn eet-window om en eet gezond in mijn eet-window.. ook in mijn eet window drink ik alleen water. Ik ben eigenlijk best saai. ;(
hier ook eigenlijk alleen nog maar water. Vind het wel fijn O+
pi_173869546
Om mijn mening over IF te nuanceren;
Als je het wil doen en het nut heeft ben ik er helemaal voor.

Ik zie alleen zoveel mensen die ineens aan IF beginnen omdat "dat gezond is" zoals de eierkoeken van sonja.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173869553
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:58 schreef Rauw. het volgende:
Om mijn mening over IF te nuanceren;
Als je het wil doen en het nut heeft ben ik er helemaal voor.

Ik zie alleen zoveel mensen die ineens aan IF beginnen omdat "dat gezond is" zoals de eierkoeken van sonja.
Ik snap je punt.
pi_173869591
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:57 schreef Lot88 het volgende:

[..]

De diëtiste die ik vorig jaar had adviseerde mij om weer vlees te gaan eten want '' vegetarisch eten is allemaal gepaneerd''. :{
Ja sorry. Dan stap je toch meteen op..einde verhaal... dat is een algemene ontwikkeling van 0,0.

Triest.
Make my day!
pi_173869594
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:58 schreef Rauw. het volgende:
Om mijn mening over IF te nuanceren;
Als je het wil doen en het nut heeft ben ik er helemaal voor.

Ik zie alleen zoveel mensen die ineens aan IF beginnen omdat "dat gezond is" zoals de eierkoeken van sonja.
Ik krijg spontaan diabetes als ik aan IF denk. Lekker de hele dag catabolisch zijn na je training, goed idee. Alsof cortisol nog niet hoog genoeg is in een cut. _O- Byebye spieren.
pi_173869596
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:00 schreef agter het volgende:

[..]

Ja sorry. Dan stap je toch meteen op..einde verhaal... dat is een algemene ontwikkeling van 0,0.

Triest.
dat heb ik ook gedaan ja :P
pi_173869611
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:00 schreef Lot88 het volgende:

[..]

dat heb ik ook gedaan ja :P
Geldklopperij. Zulke mensen. Bah.
Make my day!
pi_173869640
Vegetariërs:
Hebben jullie wat inspiratie voor mij voor eiwitrijke gerechten?

Gebruik het liefst geen poeder.
Make my day!
pi_173869689
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:03 schreef agter het volgende:
Vegetariërs:
Hebben jullie wat inspiratie voor mij voor eiwitrijke gerechten?

Gebruik het liefst geen poeder.
quorn was iets dat ik veel gebruikte, en kwark. Niet echt een gerecht maar quorn kun je eigenlij overal wel in stoppen.
  dinsdag 19 september 2017 @ 13:06:18 #43
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173869690
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:00 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ik krijg spontaan diabetes als ik aan IF denk. Lekker de hele dag catabolisch zijn na je training, goed idee. Alsof cortisol nog niet hoog genoeg is in een cut. _O- Byebye spieren.
Spiermassa opbouwen en afvallen is sowieso geen efficiënte combinatie. Als je aan IF doet, maar wel gewoon je macro's en kcal binnen krijgt is dat niet slechter of beter voor je spiermassa dan wanneer je 6 keer per dag eet. En IF schijnt dan weer de aanmaak van groeihormoon te stimuleren, wat juist de spieropbouw bevordert.

Het is niks voor mij, dat IF. Maar het is niet beter of slechter dan een ander schema.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 19 september 2017 @ 13:07:37 #44
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173869706
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:03 schreef agter het volgende:
Vegetariërs:
Hebben jullie wat inspiratie voor mij voor eiwitrijke gerechten?

Gebruik het liefst geen poeder.
Boekoeloekoe-burgers vond ik wel goed te eten. 12 gram eiwit per 100 gram.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173869710
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:06 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Spiermassa opbouwen en afvallen is sowieso geen efficiënte combinatie. Als je aan IF doet, maar wel gewoon je macro's en kcal binnen krijgt is dat niet slechter of beter voor je spiermassa dan wanneer je 6 keer per dag eet. En IF schijnt dan weer de aanmaak van groeihormoon te stimuleren, wat juist de spieropbouw bevordert.

Het is niks voor mij, dat IF. Maar het is niet beter of slechter dan een ander schema.
Wie heeft het over opbouwen? Je doel bij een cut is om zoveel mogelijk spiermassa te behouden en als je cortisol zelfs gaat bevorderen, krijgt je meer spierafbraak dan zonder die bevordering.
pi_173869720
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:07 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Wie heeft het over opbouwen? Je doel bij een cut is om zoveel mogelijk spiermassa te behouden en als je cortisol zelfs gaat bevorderen, krijgt je meer spierafbraak dan zonder die bevordering.
cortisol is stresshormoon toch?
pi_173869727
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:08 schreef Lot88 het volgende:

[..]

cortisol is stresshormoon toch?
Yep, de killer of gainz.
pi_173869786
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:06 schreef Lot88 het volgende:

[..]

quorn was iets dat ik veel gebruikte, en kwark. Niet echt een gerecht maar quorn kun je eigenlij overal wel in stoppen.
Kijk! Dank je voor deze tip. Ik zie veel recepten met quorn die me lekker lijken. Had er nooit aan gedacht. :D
Make my day!
pi_173869829
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:11 schreef agter het volgende:

[..]

Kijk! Dank je voor deze tip. Ik zie veel recepten met quorn die me lekker lijken. Had er nooit aan gedacht. :D
en Tempe dan? Is welliswaar van soja maar is volgens mij ook een goede eiwitten bron.
  Redactie Sport dinsdag 19 september 2017 @ 13:13:20 #50
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173869830
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:57 schreef Lot88 het volgende:

[..]

De diëtiste die ik vorig jaar had adviseerde mij om weer vlees te gaan eten want '' vegetarisch eten is allemaal gepaneerd''. :{
Tsjongejonge. :') die heeft de opleiding bij een pakje boter gehad zeker
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173869835
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:07 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Boekoeloekoe-burgers vond ik wel goed te eten. 12 gram eiwit per 100 gram.
Kan leuk zijn voor de afwisseling, ja. 😊
Make my day!
pi_173869932
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:13 schreef Lot88 het volgende:

[..]

en Tempe dan? Is welliswaar van soja maar is volgens mij ook een goede eiwitten bron.
Dat gebruik ik wel eens. Heel af en toe. Vooral bij Aziatische gerechten.

Ik kook namelijk vaak ook echt voor zowel de lunch als het avondeten. De lunch geef ik mee aan gezin. Men is hier niet zo'n boterhammen-fan.

Wil daarom ook gewoon veel kunnen afwisselen. :)
Make my day!
pi_173869940
Ja, eikels, beetje verder rellen als ik er niet ben. :(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173869946
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:18 schreef agter het volgende:

[..]

Dat gebruik ik wel eens. Heel af en toe. Vooral bij Aziatische gerechten.

Ik kook namelijk vaak ook echt voor zowel de lunch als het avondeten. De lunch geef ik mee aan gezin. Men is hier niet zo'n boterhammen-fan.

Wil daarom ook gewoon veel kunnen afwisselen. :)
brood ben ik ook nooit liefhebber van geweest :@ en wat je ook zou kunnen gebruiken hüttenkäse.
pi_173869957
Zei er iemand brood? :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173869974
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:19 schreef Lot88 het volgende:

[..]

brood ben ik ook nooit liefhebber van geweest :@ en wat je ook zou kunnen gebruiken hüttenkäse.
Ja. Dat doen we regelmatig. Maak ik 'pannenkoekjes' met hüttenkäse en zalm. Soort blini's, zeg maar.
Idem voor wraps.

Maar vegetarisch vind ik moeilijk. Quorn is een goede tip.
Make my day!
pi_173870058
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:20 schreef Lonaa het volgende:
Zei er iemand brood? :9
Het is meer een afkeer van die eeuwige kleffe boterhammen met lunch op school/kantoor. Dat krijg ik onaangeraakt terug. En ik vind het zelf ook niet lekker.

Een stuk robuust brood met roomboter en daarnaast stukjes kaas/plakjes worst/snoeptomaatjes / gekookt eitje etc gaat wel op.

Dus ik wissel af. Vind ik zelf ook fijn. En probeer daarbij iedere maaltijd een eiwitbron te hebben.
Make my day!
  dinsdag 19 september 2017 @ 14:30:43 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173871050
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:20 schreef Lonaa het volgende:
Zei er iemand brood? :9
Maar brood / broodje of boterham? :o
pi_173871068
Zonet even 2 Kaas croissantjes naar binnen gewerkt na de normale lunch :')
  dinsdag 19 september 2017 @ 14:40:19 #60
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173871169
kaascrossaints _O_ _O_ ^O^
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173871216
Quorn is topspul. Sindsdien gebruik ik bijna nooit meer normaal gehakt.
  dinsdag 19 september 2017 @ 15:14:16 #62
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_173871663
Mijn lijstje so far.

Ontbijt: Benecol en banaan
Lunch: boterhammetjes met filet de saxe
Tussendoor eet ik heel weinig.

Zojuist een wrap met kippengehaktburgertje.

[ Bericht 16% gewijzigd door Pinnenmutske op 19-09-2017 16:00:44 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 19 september 2017 @ 15:17:56 #63
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_173871732
zo..
Heerlijk bijgelezen onder het genot van mijn appeltje met kaneel ^O^

Lijstje van vandaag:

O: 2 gebakken eieren
t: magere kwark met bosbessen
L: Vissoep met een crostini, Salade met gerookte kipfiler avocado en wat left over pasta van gister
t: appel met kaneel
D: Salade met eendfilet

Met een beetje B vanwege fietsen :P

Overigens doe ik zonder dat ik het weet dus dat IF.. ik eet over het algemeen rond 19:00 en de volgende dag ontbijt ik pas rond 8:00.. of telt dat dus niet?? :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_173872296
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:17 schreef Barreltje het volgende:
zo..
Heerlijk bijgelezen onder het genot van mijn appeltje met kaneel ^O^

Lijstje van vandaag:

O: 2 gebakken eieren
t: magere kwark met bosbessen
L: Vissoep met een crostini, Salade met gerookte kipfiler avocado en wat left over pasta van gister
t: appel met kaneel
D: Salade met eendfilet

Met een beetje B vanwege fietsen :P

Overigens doe ik zonder dat ik het weet dus dat IF.. ik eet over het algemeen rond 19:00 en de volgende dag ontbijt ik pas rond 8:00.. of telt dat dus niet?? :P
De voordelen beginnen na 11 uur, dus het telt een klein beetje.
  Redactie Sport dinsdag 19 september 2017 @ 17:48:29 #65
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173874323
Vegetarische dag vandaag:

O: kwark en frambozen
T: banaan
L: maisbth met kruidenroomkaas en salade: sla, kidneybonen, paprika, gekookt eitje, komkommer en een beetje honing-mosterd dressing
T: mini blokje fudge uit Schotland (baas trakteerde) :9
D: witte bonen in tomatensaus, aardappeltjes, kaas/spinazie rondo
S: zwemtraining
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173875172
Gaat lekker hier :')
Vandaag lunch vergeten en doordat het zo druk was in de kantine snel een broodje cervelaat gepakt. Niet het gezondste, maar opzich wel lekker. Vanavond macaroni (gemaakt door huisgenoot), daar ben ik dan weer minder blij mee helaas...
pi_173875324
O: tunamelt
S: matige alles
L: prei quiche
T: mineola
D: rendang met boontjes en platbrood
T: 700 kcal aan dingen
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173875349
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:21 schreef agter het volgende:

[..]

Ja. Dat doen we regelmatig. Maak ik 'pannenkoekjes' met hüttenkäse en zalm. Soort blini's, zeg maar.
Idem voor wraps.

Maar vegetarisch vind ik moeilijk. Quorn is een goede tip.
Je kan ook gerechten zoeken met peulvruchten als basis. Je vervangt als het ware zowel eiwitbron als koolhydraatbron door peulvruchten. Dus je eet er geen rijst of pasta ofzo bij. Dan krijg je dingen als chili sin carne, kikkererwtenstoofpot, linzensoep. Een Indiaas gerecht met linzen is dal (uitspreken als daal), lekker gekruide linzenmoes. In sommige gehaktstoofpotjes kun je het gehakt prima vervangen door linzen (zo maakte ik vegan "shepherd's pie"). Zelf falafel maken is ook leuk en erg lekker.

Het Voedingscentrum raadt tegenwoordig ook aan om meer peulvruchten te eten, want die zijn gezond!
pi_173875514
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:42 schreef Pinuts het volgende:
Gaat lekker hier :')
Vandaag lunch vergeten en doordat het zo druk was in de kantine snel een broodje cervelaat gepakt. Niet het gezondste, maar opzich wel lekker. Vanavond macaroni (gemaakt door huisgenoot), daar ben ik dan weer minder blij mee helaas...
Wel iets van groenten erin of echt macaroni zoals mijn huisgenoot het ooit maakte (witte pasta koken, ketchup erdoorheen roeren, kaas erover)? Indien dat laatste, diep medelijden met je :'(
  dinsdag 19 september 2017 @ 19:26:41 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173875917
Geen idee meer wat ik vandaag gegeten heb. Uhm
O kwark met perzik
L 3 kipsate
D pot doperwten en 2 hamlappen
T komkommer

Morgen vrij, ga 2x sporten, smorgens en s'avonds. Ben zeer benieuwd :+
pi_173876385
Super boos vandaag dus zal ik mijn nieuwste ontbijt/toetjes comfortfood delen met jullie:

Yoghurt. Chocowhey, iets te lang opgewarmde diepvries Kersen en pindakaas.

Een soort peanutbutter - jelly goddelijkheid _O_
Van supermad naar huilen van geluk.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173876468
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 september 2017 19:54 schreef Rauw. het volgende:
Super boos vandaag dus zal ik mijn nieuwste ontbijt/toetjes comfortfood delen met jullie:

Yoghurt. Chocowhey, iets te lang opgewarmde diepvries Kersen en pindakaas.

Een soort peanutbutter - jelly goddelijkheid _O_
Van supermad naar huilen van geluk.
willik.
Sterkheidsbaas van alles.
  Redactie Sport dinsdag 19 september 2017 @ 20:38:59 #73
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173877330
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 september 2017 19:54 schreef Rauw. het volgende:
Super boos vandaag dus zal ik mijn nieuwste ontbijt/toetjes comfortfood delen met jullie:

Yoghurt. Chocowhey, iets te lang opgewarmde diepvries Kersen en pindakaas.

Een soort peanutbutter - jelly goddelijkheid _O_
Van supermad naar huilen van geluk.
Hejje last van je hormonen ofwa
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173877438
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 september 2017 19:54 schreef Rauw. het volgende:
Super boos vandaag dus zal ik mijn nieuwste ontbijt/toetjes comfortfood delen met jullie:

Yoghurt. Chocowhey, iets te lang opgewarmde diepvries Kersen en pindakaas.

Een soort peanutbutter - jelly goddelijkheid _O_
Van supermad naar huilen van geluk.
Doe anders even een bloedtest

https://bloedwaardentest.nl/oestradiol-ook-bekend-als-oestrogeen/
pi_173877970
Kan dat ook met bloed van onder de nagels?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Redactie Sport dinsdag 19 september 2017 @ 21:06:25 #76
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173878259
http://www.brood.net/broodblog/2017/blog-miriam-mynd

Ik word een beetje sad van dit soort stukjes :') dus omdat er geen brood wordt gegeten moet je zo hysterisch reageren? Dat zegt meer over haar dan over die Amsterdamse hipsters. Laat iedereen lekker.

/rant

[ Bericht 0% gewijzigd door DeLuna op 19-09-2017 21:12:49 ]
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173878384
Brood.net ook :')

En dan kan ik t artikel niet eens zien.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Redactie Sport dinsdag 19 september 2017 @ 21:12:58 #78
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173878487
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:10 schreef Rauw. het volgende:
Brood.net ook :')

En dan kan ik t artikel niet eens zien.
Nu wel denk ik
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173878499
Een blog over 'r kind die brood eet :') :')

I'm out. _O-
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:18:15 #80
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173878623
Iemand uit Brabant die zegt dat ze uit t Zuiden komt kan ik sowieso niet serieus nemen. En iemand die prima koffie verneukt door er suiker in te doen ook niet.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173878945
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:06 schreef DeLuna het volgende:
http://www.brood.net/broodblog/2017/blog-miriam-mynd

Ik word een beetje sad van dit soort stukjes :') dus omdat er geen brood wordt gegeten moet je zo hysterisch reageren? Dat zegt meer over haar dan over die Amsterdamse hipsters. Laat iedereen lekker.

/rant
quote:
Ik wilde keihard gaan zitten huilen en hysterisch gaan lopen schreeuwen
quote:
In brood zitten koolhydraten en die heb je nodig als energiebron anders ga je dood.
:')
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:31:41 #82
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173878965
O: 2 volkoren boterhammen met 3 eieren met ontbijtspek eronder (5 plakken :P), koffie met melk
L: verse jus en snackworteltjes van de AH
Snack: hamkaas croissant 1 cappuccino met suiker
D: aardappels, spruiten, karbonade
  Redactie Sport dinsdag 19 september 2017 @ 21:44:01 #83
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173879296
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:18 schreef MutedFaith het volgende:
Iemand uit Brabant die zegt dat ze uit t Zuiden komt kan ik sowieso niet serieus nemen. En iemand die prima koffie verneukt door er suiker in te doen ook niet.
Überhaupt jezelf rebels opstellen omdat je vindt dat iedereen "te gezond" bezig is. Dat is toch een soort van jaloezie ofzo.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173879398
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Je kan ook gerechten zoeken met peulvruchten als basis. Je vervangt als het ware zowel eiwitbron als koolhydraatbron door peulvruchten. Dus je eet er geen rijst of pasta ofzo bij. Dan krijg je dingen als chili sin carne, kikkererwtenstoofpot, linzensoep. Een Indiaas gerecht met linzen is dal (uitspreken als daal), lekker gekruide linzenmoes. In sommige gehaktstoofpotjes kun je het gehakt prima vervangen door linzen (zo maakte ik vegan "shepherd's pie"). Zelf falafel maken is ook leuk en erg lekker.

Het Voedingscentrum raadt tegenwoordig ook aan om meer peulvruchten te eten, want die zijn gezond!
Dahl maak ik ook nog wel regelmatig. Meestal met platbrood. Is ook echt eten voor de herfst, troostrijk en verwarmend. :)
Wist niet dat daar zoveel eiwitten in zaten.
Thanks voor je inspiratie.

Peulvruchten zijn sws erg geliefd in dit huis. Maar meestal wel met nog een koolhydraat-bron erbij.
Make my day!
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:51:18 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173879531
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:31 schreef Mishu het volgende:
O: 2 volkoren boterhammen met 3 eieren met ontbijtspek eronder (5 plakken :P), koffie met melk
L: verse jus en snackworteltjes van de AH
Snack: hamkaas croissant 1 cappuccino met suiker
D: aardappels, spruiten, karbonade
Maar weet je nou ook hoeveel calorieën je op zo'n dag binnenkrijgt en of dat te veel of genoeg is voor je afvalwensen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_173880045
Dahl O+ lekker met spinazie, rode peper en yoghurt. Comfort food inderdaad.

Het herfstweer riep om mijn hardloopschoenen dus Evy #01 gedaan. Eerste keer sinds januari zag ik. Ik voel dat mijn conditie meer aan kan dan mijn knie.

Gelukkig eet ik de laatste dagen wat boterhammen want ik lees net ergens dat ik anders dood ga ;(
  Redactie Sport dinsdag 19 september 2017 @ 22:16:20 #87
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173880103
Overigens is de nieuwigheid van mijn salades af, kreeg geen opmerkingen meer op werk. Wel ging het ineens over fitgirls en dat hun leefstijl toch wel erg zwaar moet zijn.

Ik vind wel dat iedereen vrij obsessed is met eten ondanks dat ze er niks aan doen verder _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173880183
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:47 schreef agter het volgende:

[..]

Dahl maak ik ook nog wel regelmatig. Meestal met platbrood. Is ook echt eten voor de herfst, troostrijk en verwarmend. :)
Wist niet dat daar zoveel eiwitten in zaten.
Thanks voor je inspiratie.

Peulvruchten zijn sws erg geliefd in dit huis. Maar meestal wel met nog een koolhydraat-bron erbij.
Ik weet de precieze eiwitgehaltes niet, maar wel dat peulvruchten ook een koolhydraatbron zijn, vandaar dat je om het eiwitgehalte van je totale maaltijd op te schroeven dan beter de andere koolhydraten weg kunt laten en meer peulvruchten eten. Hoewel het voor de aminozuursamenstelling wel goed is om peulvruchten met volkoren granen te combineren. Dus inderdaad dal en volkoren platbrood, of kikkererwtencurry en zilvervliesrijst O+
pi_173880189
Herkenbaar DeLuna. Anderen moeten altijd bespreken dat ik geen koek neem op het werk. En op mijn eerste nee wordt nog steeds gereageerd met "echt niet?". Ik maak me er niet druk om maar anderen maken zich zorgen geloof ik.

Ik typ dit met een beker thee en een stroopwafel naast me :9 ik heb veel liever 's avonds en/of thuis een extraatje.
  dinsdag 19 september 2017 @ 22:36:32 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173880620
Kreeg vandaag zowel een "lukt het je goed om van die taart af te blijven?" Blijkbaar ging hij er standaard vanuit dat ik geen stuk taart zou nemen.

En iemand anders kwam met luxe broodjes aanzetten en zei van "ownee dat mag je natuurlijk niet"
Echt :+

Ach ze bedoelen het goed :)
pi_173880768
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 22:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik weet de precieze eiwitgehaltes niet, maar wel dat peulvruchten ook een koolhydraatbron zijn, vandaar dat je om het eiwitgehalte van je totale maaltijd op te schroeven dan beter de andere koolhydraten weg kunt laten en meer peulvruchten eten. Hoewel het voor de aminozuursamenstelling wel goed is om peulvruchten met volkoren granen te combineren. Dus inderdaad dal en volkoren platbrood, of kikkererwtencurry en zilvervliesrijst O+
Dank je voor de tip, kikkererwtencurry staat op de lijst voor volgende week :)
pi_173882120
Hello!

Ik ben het weer op gaan pakken.
Nieuw traject met een pt. Geen voeding erbij, wel wat richtlijnen. Vandaag eerste training gehad en ja die spierpijn is er al! Donderdag weer met pt en vrijdag nog even zelf. Traject duurt eigenlijk 3 maanden maar geen idee of ik hem af kan maken ivm een verhuizing die onzeker is.

Donderdag meting dus weet ik m'n start gewicht. Denk rond de 113 (dat was het thuis op de weegschaal). Eten gaat trouwens stukken beter, geen belachelijke eetbuien en dergelijke meer, meer water en meer fruit.
pi_173882142
Nog meer mensen hier trouwens die wel eens de stair master in de sportschool doen? Gister voor het eerst gedaan, efficiënt, maar vond het maar een beetje eng
pi_173882548
Is het trouwens normaal dat ik m'n arm niet meer kan strekken? Op moment dat ik m'n vorige post schreef lag ik al wakker van de pijn.

Moet gister aan zo'n stang trekken zeg maar, en hem dan naar m'n kin trekken, maar wel andersom, dus niet zoals je hem normaal vastpakt.

Wordt nu constant wakker van de pijn, omdat ik m'n arm niet kan strekken, voel dan wel echt flinke pijn in de binnenkant van m'n elleboog.

Edit, rechts voelt het nog wel een beetje als spierpijn, rechts kan ook iets verder strekken, maar links doet gewoon echt pijn

Nog een edit, rechts voelt het ook wel gewoon als spierpijn, maar links voelt niet als spierpijn, maar doet gewoon echt heel zeer.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2017 05:15:32 ]
pi_173882720
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 05:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
Is het trouwens normaal dat ik m'n arm niet meer kan strekken? Op moment dat ik m'n vorige post schreef lag ik al wakker van de pijn.

Moet gister aan zo'n stang trekken zeg maar, en hem dan naar m'n kin trekken, maar wel andersom, dus niet zoals je hem normaal vastpakt.

Wordt nu constant wakker van de pijn, omdat ik m'n arm niet kan strekken, voel dan wel echt flinke pijn in de binnenkant van m'n elleboog.

Edit, rechts voelt het nog wel een beetje als spierpijn, rechts kan ook iets verder strekken, maar links doet gewoon echt pijn

Nog een edit, rechts voelt het ook wel gewoon als spierpijn, maar links voelt niet als spierpijn, maar doet gewoon echt heel zeer.
Is gewoon spierpijn.
  Redactie Sport woensdag 20 september 2017 @ 07:15:05 #96
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173882726
71,0 op de weegschaal maar de app zei dat ik een nieuw laagte record heb met voor het eerst onder de 71kg in 60 dagen *O* dus het was iets tussen de 70,95 en 70,99 *)

Juichen in de marge *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173882793
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 05:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
Is het trouwens normaal dat ik m'n arm niet meer kan strekken? Op moment dat ik m'n vorige post schreef lag ik al wakker van de pijn.

Moet gister aan zo'n stang trekken zeg maar, en hem dan naar m'n kin trekken, maar wel andersom, dus niet zoals je hem normaal vastpakt.

Wordt nu constant wakker van de pijn, omdat ik m'n arm niet kan strekken, voel dan wel echt flinke pijn in de binnenkant van m'n elleboog.

Edit, rechts voelt het nog wel een beetje als spierpijn, rechts kan ook iets verder strekken, maar links doet gewoon echt pijn

Nog een edit, rechts voelt het ook wel gewoon als spierpijn, maar links voelt niet als spierpijn, maar doet gewoon echt heel zeer.
Als je het niet vertrouwd ga je naar de dokter, niet naar Fok!
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 20 september 2017 @ 07:55:28 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173882973
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 07:15 schreef DeLuna het volgende:
71,0 op de weegschaal maar de app zei dat ik een nieuw laagte record heb met voor het eerst onder de 71kg in 60 dagen *O* dus het was iets tussen de 70,95 en 70,99 *)

Juichen in de marge *O*
Yeaaah!
pi_173883075
Klopt rauw. Toch maar even afspraak gemaakt, zo meteen er naar toe.

Lijstje vandaag weet ik nog niet want zus heeft een feestje. Ben benieuwd.
pi_173883108
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 07:15 schreef DeLuna het volgende:
71,0 op de weegschaal maar de app zei dat ik een nieuw laagte record heb met voor het eerst onder de 71kg in 60 dagen *O* dus het was iets tussen de 70,95 en 70,99 *)

Juichen in de marge *O*
Jeeeej *O*
pi_173883153
Nog steeds spierpijn. Nog steeds dik.

Goedemorgen
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 20 september 2017 @ 08:19:34 #102
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173883191
Ik at dus gisteren bovenop mn caloriedoel nog wat chocolade, en een warme chocomel met slagroom, en 5 crackers met zalm en kruidenroomkaas

Vandaag ern halve kilo lichter en voor t eerst sinds april weer onder de 72.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173886870
O: Banaan, whey
S: Comp deadlift/rug/rear delts, chocomelk
O: Yoghurt, whey, havermout, olijfolie, koe, rijst
L: Boterhammen, pindakaas
D: Noodles, gehakt, rare bonen van een halve meter??, fruit
A: Pistachenoten, yoghurt, havermout, olijfolie

-300gr
  woensdag 20 september 2017 @ 12:16:42 #104
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173886910
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar weet je nou ook hoeveel calorieën je op zo'n dag binnenkrijgt en of dat te veel of genoeg is voor je afvalwensen?
Ik houd het nu bij in zo'n app. De croissant was blijkbaar geen goed idee :X ach. Vandaag weer verder :Y
  woensdag 20 september 2017 @ 12:20:38 #105
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173886981
O: Niks, kwark staat nog in de koelkast thuis :(
L: Lasagna met rundergehakt en groenten
T: Zometeen ff wat halen bij de winkel
D: Geen idee, zou mijn vrouw regelen
S: Half uurtje op t ijs staan
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173887052
O: Yoghurt en granola
L: Volkoren tortilla met ham en kaas enzo. Kip-salade met bonen en mais.
D: Aardappels, tonijn uit blik, sperziebonen, sla, ei (soort Nicoise).
T: Wortels, fruit, snoeptomaatjes

S: Crossbox vanavond
Na het sporten: kwark met fruit.
Make my day!
pi_173887076
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:20 schreef MutedFaith het volgende:
O: Niks, kwark staat nog in de koelkast thuis :(
Ik voel jouw pijn. Kwark is heilig.
  woensdag 20 september 2017 @ 12:33:55 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173887216
O scrambled eieren met spek
S deadlift en benchpress
T kwark met nectarine
L 2 hamlappen denk ik
D uit eten, kippenwrap
S geen idee
T komkommers
  woensdag 20 september 2017 @ 12:54:30 #109
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173887618
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:16 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik houd het nu bij in zo'n app. De croissant was blijkbaar geen goed idee :X ach. Vandaag weer verder :Y
Je bewust worden is belangrijk, dan kun je betere keuzes maken.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 20 september 2017 @ 13:03:49 #110
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_173887792
Laistjuh:

O: 2 spelt bth met old Amsterdam
t: stukje tart bij verjaardag college
L: wrap met sla tomaat komkommer en gerookte kipreepjes + uien soep met crostini
t: avocado
D: nog geen idee.. iig geen sla, want dat eet ik al teveel de laatste tijd :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_173888387
O shake
M broccoli met ui en quorn blokjes uit de wok *O* vastvoedsel *O*
A shake
pi_173888689
O: yoghurt met muesli
L: twee boterhammen pindakaas, twee boterhammen kaas
T: appel
T: mango & ananas
D: geroosterde groenten, tahinsaus, bulgur
S: als ik op tijd thuis ben: poweryoga. Anders rondje kracht / balans denk ik.
pi_173889279
O: Yoghurt en muesli
L: Bth. ei, kip en kaas
D: Kipcurry met brood
T: Appels die ik zojuist geplukt heb.

S: 6 km hardlopen
  woensdag 20 september 2017 @ 14:21:40 #114
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173889311
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:20 schreef MutedFaith het volgende:
O: Niks, kwark staat nog in de koelkast thuis :(
L: Lasagna met rundergehakt en groenten
T: Zometeen ff wat halen bij de winkel Chai latte en een nutella-filled banana-glaze donut
D: Geen idee, zou mijn vrouw regelen Soep met brood
S: Half uurtje op t ijs staan
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173889359
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:21 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Ja, waar vind ik zo'n magische donut?
  woensdag 20 september 2017 @ 14:26:35 #116
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173889384
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:24 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Ja, waar vind ik zo'n magische donut?
Monkey Coffee (te vinden in Tilburg, Den Bosch en Maastricht)
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173889412
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:26 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Monkey Coffee (te vinden in Tilburg, Den Bosch en Maastricht)
Dit moest ik niet weten. Den Bosch is dicht bij en zit nog in de afkick fase na Canada (Tim Hortons)..
pi_173890325
Nemen jullie wel eens een shake mee ? Hoe lang kan ik melk buiten de koelkast in mijn shaker laten zitten ? Heb twee shakers maar de ene vertrouw ik niet (dop gaat snel los)...
  woensdag 20 september 2017 @ 15:21:14 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173890652
Nop geen shakes voor mij, lijkt me smerig.

Meesten die ik ken doen het met water.

Zelf moet ik er niet aan denken om melk dat langer dan een half uur buiten de koelkast staat nog op te drinken :X
pi_173890769
Ik neem ook geen shakes mee. Tegenwoordig gooi ik alleen nog een schep eiwitpoeder door mijn ontbijtshake. Ik zou melk niet buiten de koelkast bewaren nee ....
  woensdag 20 september 2017 @ 15:28:19 #121
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173890819
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:07 schreef Pinuts het volgende:
Nemen jullie wel eens een shake mee ? Hoe lang kan ik melk buiten de koelkast in mijn shaker laten zitten ? Heb twee shakers maar de ene vertrouw ik niet (dop gaat snel los)...
Heb tegenwoordig geen shakes meer, maar toen ik dat wel had gebruikte ik daar voor die kleinere pakjes melk voor (met zoeen rietje, voor kinderen). Die maakte ik dan pas als ik de shake ging gebruiken open en deed ik met de poeder in mn shakebeker.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173891468
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:28 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Heb tegenwoordig geen shakes meer, maar toen ik dat wel had gebruikte ik daar voor die kleinere pakjes melk voor (met zoeen rietje, voor kinderen). Die maakte ik dan pas als ik de shake ging gebruiken open en deed ik met de poeder in mn shakebeker.
Das slim ! Dat ga ik ook eens proberen !
  Redactie Sport woensdag 20 september 2017 @ 16:40:25 #123
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173892343
O: kwark en blauwe besse
T: banaan
L: dubbele bth kaas komkommer, dubbele bth kalkoenfilet en veldsla + minestronesoep
D: pasta, groente, saus

:9
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport woensdag 20 september 2017 @ 16:41:19 #124
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173892365
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:07 schreef Pinuts het volgende:
Nemen jullie wel eens een shake mee ? Hoe lang kan ik melk buiten de koelkast in mijn shaker laten zitten ? Heb twee shakers maar de ene vertrouw ik niet (dop gaat snel los)...
Houdbare melk kun je toch wel buiten de koelkast bewaren?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 20 september 2017 @ 16:44:09 #125
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173892417
Kleine meeneempakjes tip ^O^

Zelf doe ik met kraanwater en neem ik dus alleen het poeder mee.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173892477
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:26 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Monkey Coffee (te vinden in Tilburg, Den Bosch en Maastricht)
:'(
pi_173893429
Ik heb het met water nog nooit geprobeerd maar lijkt me zo smerig...
pi_173893730
Ik zie niet hoe je melk niet gewoon in een beker kan bewaren voor een paar uur hoor, tenzij je oude melk koopt? Regelmatig 3-5 uur in m'n eigen shaker, of het nou half-vol, vol of chocomelk is maakt niets uit. In de zomer kan het wat anders zijn natuurlijk.
  woensdag 20 september 2017 @ 17:56:16 #129
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173894268
Ik spreek je niet tegen. Ontbreekt mij aan lef denk ik :9
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173894322
Waarom ga ik altijd eten als ik me niet lekker voel? :')

Waarom is ziek niet soep en yoghurt bij mij?
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 20 september 2017 @ 18:13:18 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173894558
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:37 schreef Faeroer het volgende:
Ik zie niet hoe je melk niet gewoon in een beker kan bewaren voor een paar uur hoor, tenzij je oude melk koopt? Regelmatig 3-5 uur in m'n eigen shaker, of het nou half-vol, vol of chocomelk is maakt niets uit. In de zomer kan het wat anders zijn natuurlijk.
Omdat melk vers en koud dient te zijn en het vies wordt en zuur als je het buiten de koelkast laat voor langere tijd.

Ja of je moet houdbare nemen, maar dR is sowieso niet lekker.
  woensdag 20 september 2017 @ 18:16:35 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173894615
Houdbaarheid van dagverse melk neemt met elk uur buiten de koelkast af met een dag (vuistregel). Als je geen bezwaar hebt tegen lauwe melk ( :r ) zal melk die nog lang genoeg houdbaar was uit een pak dat nog onaangebroken was niet binnen een paar uur buiten de koelkast zuur worden.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 20 september 2017 @ 18:45:13 #133
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_173895092
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:58 schreef Lonaa het volgende:
Waarom ga ik altijd eten als ik me niet lekker voel? :')

Waarom is ziek niet soep en yoghurt bij mij?
Omdat je bewust kiest voor iets anders?
pi_173895795
quote:
7s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:45 schreef Serinde het volgende:
O: yoghurt met muesli
L: twee boterhammen pindakaas, twee boterhammen kaas
T: appel
T: mango & ananas
D: geroosterde groenten, tahinsaus, bulgur
S: als ik op tijd thuis ben: poweryoga. Anders rondje kracht / balans denk ik.
Je D klinkt lekker! Heb je een recept? :)
pi_173895896
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:58 schreef Lonaa het volgende:
Waarom ga ik altijd eten als ik me niet lekker voel? :')

Waarom is ziek niet soep en yoghurt bij mij?
Aww, beterschap :*

Ik heb dat ook, ik moet echt half dood zijn om niet te eten als ik me niet zo lekker voel. Kan misselijk van de honger en misselijk van griep niet heel goed onderscheiden, en met keelpijn blijf ik kleine dingetjes snoepen :') Plus zielig en verveling :')
Mijn moeder zei dan altijd: ga op bed liggen of je bent niet ziek en gedraagt je normaal :P
pi_173896021
Als je er shakepoederspul doorheen gooit merk je toch niet zo veel meer van de smaak van de melk zolang ie niet zuur is? (Geen idee, nooit op, maar een huisgenoot gooide ooit een pak whey vanille door de keuken en dat rook je weken later nog :') dus dat zal vast alle melk overstemmen?)

Mijn lijstje van vandaag:
S: halfuur yoga met forearm balance
O: appel, havermout, sojamelk, paar rozijnen. B12 en D
L: 4 plakken roggebrood met pindakaas en augurk
S: 10 km hardlopen in 5:15 min/km *O*
T: halve banaan
T: paar augurken
D: kidneybonen, maïs, tomaten, ui.
T: andere helft van de banaan, sinaasappel, misschien nog iets
pi_173896134
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Je D klinkt lekker! Heb je een recept? :)
Nee ;(
Ik ga het wel even vragen want het was geweldig lekker :9~ Shamida kookt altijd lekker: https://m.facebook.com/smulderskookt.utrecht/?locale2=nl_NL
pi_173897578
O: yoghurt en appel
L: stukje slagroom schnitt
T: 2 worstenbroodjes
D: gyros schotel met knoflooksaus

Niet gezond, maar dat wist ik vanochtend al. Nu morgen weer gewoon bikkelen.

Het bleek trouwens een pees ontsteking te zijn door overbelasting bij de dokter vanochtend. Nu 5 dagen naproxen.

Morgen meting bij pt plus sporten. M'n armen zal ik Ff sparen. Ben benieuwd naar m'n 'start' gewicht.
  woensdag 20 september 2017 @ 20:48:03 #139
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173897682
Ik ben een paar dagen bezig en ik ben voor het eerst onder de 90 kg gekomen. Ik heb hiervoor 2 maanden fanatiek gesport en bleef in gewicht gelijk :?
  woensdag 20 september 2017 @ 20:49:33 #140
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_173897725
IK WIL ALLES ETEN HELP ;(

Lijstje
O: Kwark met nootjes + banaan
L: Mega bak met pangafilet, paprika, ui, courgette, bloemkoolrijst
T: Yoghurt
D: Boerenkoolstamppot di mama. Met rookworst :9
T's: Bak kwark met nootjes en perzik, 2 brood met pindakaas

Geen sport vandaag, wel fietsen naar werk. En weer terug. Want ik ben thuis nu. :P
Fear is the path to the Dark Side.
pi_173898562
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:49 schreef Artoo het volgende:
IK WIL ALLES ETEN HELP ;(

Lijstje
O: Kwark met nootjes + banaan
L: Mega bak met pangafilet, paprika, ui, courgette, bloemkoolrijst
T: Yoghurt
D: Boerenkoolstamppot di mama. Met rookworst :9
T's: Bak kwark met nootjes en perzik, 2 brood met pindakaas

Geen sport vandaag, wel fietsen naar werk. En weer terug. Want ik ben thuis nu. :P
Damn, had net zo lief jouw D gehad in plaats van de mijne.
pi_173898666
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:25 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Damn, had net zo lief jouw D gehad in plaats van de mijne.
Is dit nou voor suffe slachtoffer opstelling? :D hou eens op man. Doe of doe niet. Niet dit suffe overschreeuwen dat je het nu écht gaat doen en er voor gaat en vervolgens elke kans op verkloten met beide handen aangrijpen en daaar dan over gaan zitten piepen :')


FFS :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 20 september 2017 @ 21:31:05 #143
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173898740
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:48 schreef Mishu het volgende:
Ik ben een paar dagen bezig en ik ben voor het eerst onder de 90 kg gekomen. Ik heb hiervoor 2 maanden fanatiek gesport en bleef in gewicht gelijk :?
Daar kijk ik niet van op. Je lijf wordt wel sterker, gespierder, maar afvallen doe je pas als je goed op je eten let.

Het kan een valkuil zijn als je denkt: ik sport dus ik kan meer eten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_173898745
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is dit nou voor suffe slachtoffer opstelling? :D hou eens op man. Doe of doe niet. Niet dit suffe overschreeuwen dat je het nu écht gaat doen en er voor gaat en vervolgens elke kans op verkloten met beide handen aangrijpen en daaar dan over gaan zitten piepen :')


FFS :')
Mee eens, zei het meer omdat ik stamp zo lekker vind :p
  woensdag 20 september 2017 @ 21:34:07 #145
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173898819
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:43 schreef Pizzapuntje het volgende:
O: yoghurt en appel
L: stukje slagroom schnitt
T: 2 worstenbroodjes
D: gyros schotel met knoflooksaus

Niet gezond, maar dat wist ik vanochtend al. Nu morgen weer gewoon bikkelen.

Het bleek trouwens een pees ontsteking te zijn door overbelasting bij de dokter vanochtend. Nu 5 dagen naproxen.

Morgen meting bij pt plus sporten. M'n armen zal ik Ff sparen. Ben benieuwd naar m'n 'start' gewicht.
Overbelasting door die eerste keer trianen bij de pt, en dan zo erg dat je ermee naar de huisarts moet en vijf dagen ontstekingsremmers krijgt voorgeschreven?

Jemig. :{
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 20 september 2017 @ 21:35:26 #146
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_173898849
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:31 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Mee eens, zei het meer omdat ik stamp zo lekker vind :p
Ik vond het een ultieme avondmaaltijd. Het werd zelfs gebracht. Uit werk komen en dan dampende stamppot geleverd krijgen. O+
Fear is the path to the Dark Side.
  woensdag 20 september 2017 @ 21:46:18 #147
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173899218
Neemt je moeder nog nieuwe kinderen aan?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173899365
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:43 schreef Pizzapuntje het volgende:
O: yoghurt en appel
L: stukje slagroom schnitt
T: 2 worstenbroodjes
D: gyros schotel met knoflooksaus

Niet gezond, maar dat wist ik vanochtend al. Nu morgen weer gewoon bikkelen.

Het bleek trouwens een pees ontsteking te zijn door overbelasting bij de dokter vanochtend. Nu 5 dagen naproxen.

Morgen meting bij pt plus sporten. M'n armen zal ik Ff sparen. Ben benieuwd naar m'n 'start' gewicht.
Een peesontsteking van 1 keer trainen?
Denk dat je beter kunt gaan zwemmen of zo..als sport.
Make my day!
pi_173900276
Ja ik vind het ook vreemd, als enige eigenlijk soort row kracht ding gedaan met 25 kg drie setjes, en reverse lat pull doen (of hoe het ook heel) met 30 kg drie setjes.

Maar goed morgen gewoon Ff benen en cardio.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2017 22:23:49 ]
pi_173900302
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:52 schreef agter het volgende:

[..]

Een peesontsteking van 1 keer trainen?
Denk dat je beter kunt gaan zwemmen of zo..als sport.
Zwemmen wil ik sowieso wel weer een gaan doen. Omdat het de gewrichten wel echt ontlast.
  woensdag 20 september 2017 @ 22:26:53 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173900400
2e sportuur van vandaag zit erop. Natuurlijk fietsen, du, box jumps, pushups, Squats etc.
Morgen weer kracht :9
  Redactie Sport woensdag 20 september 2017 @ 22:37:27 #152
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173900686
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:46 schreef MutedFaith het volgende:
Neemt je moeder nog nieuwe kinderen aan?
:D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173901621
Pff... Vanaf morgen moet ik echt weer even terug naar gezond. Nu twee dagen achter elkaar beetje mwah gegeten. Opzich niet erg, maar ik verval dan vaak in het patroon van nu boeit het niet meer, laat die chips maar komen :P nu even sterk blijven. Tot nu toe gaat het beter als voorheen.
pi_173901679
Iemand trouwens nog tips voor lekkere eiwitrijke (en liefst niet te veel koolhydraten, beetje mag wel, maar geen pasta ofzo) avond maaltijden? Heb laatst die kipshoarma ook eens geprobeerd en erg lekker! Alleen redelijk vet dus daar moet ik dan de rest van de dag wel goed rekening mee houden
pi_173904215
ik weet soms echt niet wat ik op de Myfitness pal moet kiezen.
Neem plakken Jong 30+ kaas van Zaanse Hoeve (AH)
Verpakking geeft aan 56KCal per broodbeleg.

Op de app staan ook: Jon Belegen Kaas Zaanse hoeve 59Kcal
Maar ook een van 73Kcal.
Als je bruine boterham met kaas selecteerd kom je op 190Kcal uit, terwijl een losse snee brood 69Kcal is?!?
Net efkes anges
  donderdag 21 september 2017 @ 06:39:16 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173904218
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 06:38 schreef Sjoerd102 het volgende:
ik weet soms echt niet wat ik op de Myfitness pal moet kiezen.
Neem plakken Jong 30+ kaas van Zaanse Hoeve (AH)
Verpakking geeft aan 56KCal per broodbeleg.

Op de app staan ook: Jon Belegen Kaas Zaanse hoeve 59Kcal
Maar ook een van 73Kcal.
Als je bruine boterham met kaas selecteerd kom je op 190Kcal uit, terwijl een losse snee brood 69Kcal is?!?
Weeg je het ook zelf?
The love you take is equal to the love you make.
pi_173904225
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 06:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Weeg je het ook zelf?
ik kan geen caloriën wegen
Net efkes anges
  donderdag 21 september 2017 @ 06:55:02 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173904251
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 06:45 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

ik kan geen caloriën wegen
Maar als je weegt, dan kun je toch exact invoeren wat je eet, ipv zo'n optie van 'boterham met kaas', want dat is natuurlijk maar bij benadering.
The love you take is equal to the love you make.
pi_173904255
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 06:45 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

ik kan geen caloriën wegen
Weeg je brood en kaas zelf af mbv een weegschaal en voer dan in MFP in per gram ipv per stuk/plakje.
pi_173904257
Moet iemand je eten ook even voor je komen voorkauwen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 21 september 2017 @ 07:20:15 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173904316
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 06:38 schreef Sjoerd102 het volgende:
ik weet soms echt niet wat ik op de Myfitness pal moet kiezen.
Neem plakken Jong 30+ kaas van Zaanse Hoeve (AH)
Verpakking geeft aan 56KCal per broodbeleg.

Op de app staan ook: Jon Belegen Kaas Zaanse hoeve 59Kcal
Maar ook een van 73Kcal.
Als je bruine boterham met kaas selecteerd kom je op 190Kcal uit, terwijl een losse snee brood 69Kcal is?!?
In Myfitnesspal zit een barcode scanner, dus verpakkingen kan je gewoon scannen.
Verder wat de rest zegt, koop een keuken weegschaal (Als je die nog niet hebt) en begin met wegen. En dan de voedingsbronnen apart, Dus apart je brood, apart je plak kaas.

Met warm eten ook: apart je aardappels, apart je vlees, apart je groenten invullen, niet "prakkie aardappel/groente/vlees"
  donderdag 21 september 2017 @ 07:34:01 #162
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173904366
En als de kaas die je eet nog niet in MFP staat, dan voer je m toch lekker zelf even in.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173904368
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 06:38 schreef Sjoerd102 het volgende:

Op de app staan ook: Jon Belegen Kaas Zaanse hoeve 59Kcal
Maar ook een van 73Kcal.
Als je bruine boterham met kaas selecteerd kom je op 190Kcal uit, terwijl een losse snee brood 69Kcal is?!?
Ook is het sleutelwoord.
Jij moet de Jonge 30+ met 56kcal selecteren in je app, er staat ook een diepvriespizza van dr. Oetker in de app, maar die vul je toch ook niet in als je een plak kaas op je brood doet?

Staat die er niet in? Dan kun je bij benadering de portie aanpassen van de Jong Belegen kaas tot je op 56kcal komt.
Nu zullen alle plakken niet precies 56kcal zijn maar het is prima om daarvan uit te gaan, op 10kcal gaat je diëet niet stuk.

Voor brood is een prima benadering om de kcal van de verpakking (gewicht x kcal) te nemen dat door het aantal sneeën te delen.

Het allerbeste is natuurlijk een keukenweegschaal, heb je geen tijd/zin daarin kun je prima praktische dingen toepassen die een voldoende nauwkeurige benadering geven.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 21 september 2017 @ 07:37:22 #164
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173904381
Ik gebruik zelf myfatsecret, daar is het wel zinvol om producten die je erin vindt even te vergelijken met de verpakking, want soms zijn bij het invoeren fouten gemaakt. Verder biedt die app de optie om bijv. gerechten of combinaties van producten toe te voegen aan je eigen standaardlijstje en dan ben je met selecteren voor een volgende keer snel klaar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_173904433
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 07:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik gebruik zelf myfatsecret, daar is het wel zinvol om producten die je erin vindt even te vergelijken met de verpakking, want soms zijn bij het invoeren fouten gemaakt. Verder biedt die app de optie om bijv. gerechten of combinaties van producten toe te voegen aan je eigen standaardlijstje en dan ben je met selecteren voor een volgende keer snel klaar.
Heeft MFP ook wel, gebruik zelf de optie om dingen van voorgaande dagen in 2 klikken toe te voegen vaak omdat m'n ontbijt bijna altijd hetzelfde is.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173904510
Lijstje

O; yoghurt, snoeptomaatjes
T; peperkoek 1 plakje
L; geen idee want om half 1 intake gesprek, boterham gok ik
T; appel
D; zo even in vriezer kijken
S; uur fitness
pi_173904667
O: Yoghurt, whey, kersen, pindakaas
T: Banaan
B: Powercleans, Strict Press of Bench Press
L: Pulled chicken wraps met spekjes en witte kaas
T: ?
D: Penne
T: Yoghurt, whey, banaan
B: 2 uur rugbyen
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173904701
O: yoghurt, blauwe bessen, havermout
L: restje rendang met boontjes
T: Something
S: Powerliften of WOD.
T: Shake
D: zalmpannetjeding van de Iglo.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 21 september 2017 @ 09:09:10 #169
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_173905310
Planning:
O: Yoghurt + banaan en nootjes
L: Gebakken kip, pompoen uit de oven en bloemkoolrijst
D: Pulled pork leftovers met boontjes en bloemkoolrijst
T's: Kwark met fruit en nootjes, 2 brood jam, 2 brood pindakaas

Activity du jour: fietsen naar werk, sporten (veul zwaar bankdruks en assistance en zo), wellicht nog uurtje buiten wandelen want moet pas werken om half 4 en 't is prachtig weer O+
Fear is the path to the Dark Side.
pi_173905829
*O* -2 kilo op de weegschaal *O*
pi_173905832
O: Banaan, whey, yoghurt, havermout, olijfolie, ontploft broodje kip
L: Boterhammen, kokosvet
D: Zoete aardappel, ruokolahti zalm, brocolli, fruit
A: Noten, yoghurt, brinta, olijfolie

Rustdag vandaag qua sport, beetje kapot na gisteren. Mis de kcals nu al. ;(
pi_173905951
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 07:34 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ook is het sleutelwoord.
Jij moet de Jonge 30+ met 56kcal selecteren in je app, er staat ook een diepvriespizza van dr. Oetker in de app, maar die vul je toch ook niet in als je een plak kaas op je brood doet?

Staat die er niet in? Dan kun je bij benadering de portie aanpassen van de Jong Belegen kaas tot je op 56kcal komt.
Nu zullen alle plakken niet precies 56kcal zijn maar het is prima om daarvan uit te gaan, op 10kcal gaat je diëet niet stuk.

Voor brood is een prima benadering om de kcal van de verpakking (gewicht x kcal) te nemen dat door het aantal sneeën te delen.

Het allerbeste is natuurlijk een keukenweegschaal, heb je geen tijd/zin daarin kun je prima praktische dingen toepassen die een voldoende nauwkeurige benadering geven.
lees het nog eens. Exact Dezelfde soort kaas staat er meerdere keren in. Alleen met diversen kcal
Net efkes anges
  donderdag 21 september 2017 @ 10:06:40 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173905990
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
lees het nog eens. Exact Dezelfde soort kaas staat er meerdere keren in. Alleen met diversen kcal
Dat haalde ik er ook niet uit.

Maargoed dan nog geldt, 56 of 59 kcal, het verschil is zo klein dat dat er niet toe doet.
Als de verpakking zegt 56, zou ik niet snel die van 76 kiezen.
pi_173906009
dan gaat het wsl over een ander gewicht/ unit.. check dat even in de MFP.

LIjstje van vandaag:

O: 2 bth runderrookvlees
t: -
L: international lunch op kantoor.. iedereen neemt iets mee.. van pruimen tart, tot pens soep.. dus vandaag wordt op kcal tellen gebied helemaal niks :P
t:-
B: 7 km fietsen van werk naar huis
D: Pompoensoep met stukjes geitenkaas
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 21 september 2017 @ 10:10:45 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173906060
Net even gekeken, gezocht op zaanse hoeve 30+ kaas jong, kom iksowieso 5 stuks tegen die 295 kcal per 100 gram aangeven. + netjes vermelden dat 1 plak 30gr is.
Voor de rest zie ik enkel andere kcal bij zaken die geen 30+ zijn of geen zaanse hoeve.
pi_173906082
Een banaan kan al 30% in banaan kcals schelen qua grote en rijpheid, en elk broodje is ook niet gemachineerd in perfectie bij de bakker. Als je je over zo weinig kcals al druk gaat maken... Dan doe je toch je dieet 1 dag langer dan gepland over de lange termijn? Lekker boeiend. Van die stress rondom perfect afwegen alleen al schiet je cortisol een beetje omhoog, alsof dat goed is voor je vetverbranding. _O- Het leven is een feestje.
pi_173907205
Die 56 kcal op de verpakking van de ah kaas zou ik sowieso niet vertrouwen. Bij nawegen altijd hoger in gewicht uitgekomen dan de verpakking aangaf.
pi_173907241
O: Broodje kaas en gekookte ei
L: Verspre brod met kip en salade leftovers.
D:Nog geen idee

B: schoonmaken
  donderdag 21 september 2017 @ 11:19:59 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173907291
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:17 schreef DavetheNL het volgende:
B: schoonmaken
B?
pi_173907391
quote:
6s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

B?
Bewegen toch? Appartement maakt zich niet vanzelf schoon :')
  donderdag 21 september 2017 @ 11:32:25 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173907466
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:26 schreef DavetheNL het volgende:
Bewegen toch? Appartement maakt zich niet vanzelf schoon :')
Oww bewegen. ja sorry, kon er niets van maken wat iets met sport/beweging te maken zou hebben.
Maar het is gewoon te logisch :')
pi_173907513
quote:
6s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Oww bewegen. ja sorry, kon er niets van maken wat iets met sport/beweging te maken zou hebben.
Maar het is gewoon te logisch :')
Hehe, kopje koffie dan maar?
pi_173907557
In before discussie over of schoonmaken wel of niet als beweging gezien mag worden :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 21 september 2017 @ 11:44:00 #184
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173907645
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:35 schreef DavetheNL het volgende:

Hehe, kopje koffie dan maar?
Nee dank je, dat is niet te drinken :P
  Redactie Sport donderdag 21 september 2017 @ 11:49:37 #185
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173907751
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:38 schreef La_Tramposa het volgende:
In before discussie over of schoonmaken wel of niet als beweging gezien mag worden :P
En het verschil tussen sport en bewegen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173908005
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:38 schreef La_Tramposa het volgende:
In before discussie over of schoonmaken wel of niet als beweging gezien mag worden :P
Niet altijd, maar vanavond vermoed ik toch wel een uur of 3 door te moeten knallen. Wil een aantal zaken (oa bad) weer eens extra grondig aanpakken ipv het standaard schoonmaken. En het is geen sport natuurlijk.
  donderdag 21 september 2017 @ 12:33:42 #187
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_173908411
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:03 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Niet altijd, maar vanavond vermoed ik toch wel een uur of 3 door te moeten knallen. Wil een aantal zaken (oa bad) weer eens extra grondig aanpakken ipv het standaard schoonmaken. En het is geen sport natuurlijk.
Als je bad vies genoeg is, kan het best sport zijn *)
Fear is the path to the Dark Side.
pi_173908606
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:49 schreef DeLuna het volgende:

[..]

En het verschil tussen sport en bewegen
Dat zijn wel dingen waar ik supermad van word.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 21 september 2017 @ 12:47:59 #189
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_173908614
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:47 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat zijn wel dingen waar ik supermad van word.
Pak ze
Fear is the path to the Dark Side.
pi_173908895
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:47 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat zijn wel dingen waar ik supermad van word.
Als newbie, iets verkeerd gezegd? :P
  donderdag 21 september 2017 @ 14:11:24 #191
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173910040
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:15 schreef DavetheNL het volgende:
Die 56 kcal op de verpakking van de ah kaas zou ik sowieso niet vertrouwen. Bij nawegen altijd hoger in gewicht uitgekomen dan de verpakking aangaf.
Verpakking geeft hier altijd 30 gram per portie aan, mijn weegschaal meestal 28-29 gram. Niet eens dus.


Maar ik weeg sowieso meestal wel af, en ga niet van de 'standaardportie' volgens verpakking uit.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173911119
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:11 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Verpakking geeft hier altijd 30 gram per portie aan, mijn weegschaal meestal 28-29 gram. Niet eens dus.


Maar ik weeg sowieso meestal wel af, en ga niet van de 'standaardportie' volgens verpakking uit.
Die pakken die hij bedoelt gaan uit van 20 gr per portie. Hema (ja die zit tegenover mijn appartement..) heeft vaak plakken van 35-40 gr. Die snij ik daarom altijd in tweeën.

Is voorstellen hier trouwens verplicht? 😂
  donderdag 21 september 2017 @ 15:13:01 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173911493
Niet verplicht, wel zo vriendelijk :)
pi_173912206
Omdat dagen nooit zo gaan als gepland. :')

O: skyr, bessen, havermout
B: :7 uur met hond
T: boterham met kaas
T: IJskoffie. :7
L: 2 broodjes, 1 leverworst, 1 gebraden gehakt
T: Laatste 3 happen van mn O :')
S: Sumo deadlift, borstdingen, sit-ups.
D: Rendang met boontjes
B: thunderend fietsen naar bioscoop
T: Iets te vreten in de bios. Denk ik zo. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  Redactie Sport donderdag 21 september 2017 @ 16:23:13 #195
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173912957
O: sneetje met pindakaas
L: twee crackers met spinazie- en tomatenspread, sneetje met roomkaas
T: banaan
D: bami, groenten, knoflook, sojasaus, pinda's

Ik verheug me echt al op over 1,1kg.
69,9 zijn :9~
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173912978
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:23 schreef DeLuna het volgende:
O: sneetje met pindakaas
L: twee crackers met spinazie- en tomatenspread, sneetje met roomkaas
T: banaan
D: bami, groenten, knoflook, sojasaus, pinda's

Ik verheug me echt al op over 1,1kg.
69,9 zijn :9~
Jij bent lekker bezig! Je hebt mij bijna ingehaald ;( #viesdik
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 21 september 2017 @ 16:26:34 #197
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173913023
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:57 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Die pakken die hij bedoelt gaan uit van 20 gr per portie. Hema (ja die zit tegenover mijn appartement..) heeft vaak plakken van 35-40 gr. Die snij ik daarom altijd in tweeën.

Is voorstellen hier trouwens verplicht? 😂
Ik snij m'n plakken van 30 gram ook altijd doormidden. Anders gaan er zoveel kcal verloren aan kaas :')
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173913049
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:57 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Die pakken die hij bedoelt gaan uit van 20 gr per portie. Hema (ja die zit tegenover mijn appartement..) heeft vaak plakken van 35-40 gr. Die snij ik daarom altijd in tweeën.

Is voorstellen hier trouwens verplicht? 😂
Je stelt niks voor!!1! ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport donderdag 21 september 2017 @ 16:28:20 #199
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173913051
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:24 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Jij bent lekker bezig! Je hebt mij bijna ingehaald ;( #viesdik
Voor die 1,1kg moet ik nog wel 2 weken denk ik hoor. :P Valt mee.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173913253
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:28 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Voor die 1,1kg moet ik nog wel 2 weken denk ik hoor. :P Valt mee.
Haha nou ik zit al bijna een jaar te modderen rond de 68-69 kg terwijl ik heel lang stabiel rond de 62 zat, dus die 2 weken gaat ook niks meer uitmaken ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_173914151
O: 2 boterhammen kaas
L: yoghurt met granola en fruit
D: sta nu peperonata te maken met brood
T: Kwark met fruit.
Make my day!
  donderdag 21 september 2017 @ 17:42:33 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173914183
O scrambled eieren met spek
T kwark aardbei whey
L sla
S squats roei clean
D sperziebonen hamlap
T komkommer druiven
  donderdag 21 september 2017 @ 17:44:52 #203
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173914216
o: Kwark met pindakaas en havermout
d: Pizza
s: IJshockeytraining

Verder tussendoor geen tijd gehad om honger te hebben.

Morgen naar Disneyland Parijs vertrekken. Zondag daar de halve marathon lopen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173914887
Da's een overzichtelijk lijstje zo, MF :D
Heb je er zin in om te gaan lopen? Was het gelukt met trainen voor een halve marathon?

Lijstje hier:
S: halfuur yoga voor sterke schouders
O: havermout, appel, sojamelk, paar rozijnen. B12 en D
L: twee roggebrood pindakaas, een roggebrood jam, twee wortels
D: volkoren fusilli met kikkererwtensaus en erwtjes
T: banaan, sinaasappel, nog iets?

Ik heb spierpijn van het lopen van gisteren :o dat is echt zo lang geleden... Meestal ben ik alleen een beetje moe of stijf. De yoga vanochtend voelde dan ook best wel raar, maar goed dat het een les voor schouders was. Ik ben nu op les 19 van de 90 *O*
  donderdag 21 september 2017 @ 19:10:57 #205
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173915658
Hartstikke zin en hartstikke gelukt.

Ook geen tijd voor pizza. Dus eten wordt na de training.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173916786
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:10 schreef MutedFaith het volgende:
Hartstikke zin en hartstikke gelukt.

Ook geen tijd voor pizza. Dus eten wordt na de training.
*O*

En hou je dat vol? Ik zou dan allang omgevallen zijn, trainen op een ontbijtje van 10 uur geleden ofzo :o
pi_173920481
Morgen alvast voeden en indrinken voor de wedstrijd MF?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173920505
Ben vergeten m'n toetje te nemen vandaag. Dus 2300kcal... had wat meer moeten zijn met 2 trainingen :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 21 september 2017 @ 23:07:02 #209
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173921249
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:32 schreef Rauw. het volgende:
Morgen alvast voeden en indrinken voor de wedstrijd MF?
Ja. Ik heb voor morgenavond en zaterdagavond al restaurants gereserveerd waar ik pasta kan eten. En door de dag heen gaat er veel water in.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  donderdag 21 september 2017 @ 23:07:53 #210
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173921264
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]

*O*

En hou je dat vol? Ik zou dan allang omgevallen zijn, trainen op een ontbijtje van 10 uur geleden ofzo :o
12 uur. 9 uur ontbeten, 21:30 had ik training. Ging best, voor een keer. Nu wel blij dat ik kan eten.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173922240
Dan hierbij een korte introductie.
Man, 29, 1.75 en nu 83 kg.

7 jaar geleden was ik ca. 110 kg, toen in 2 jaar naar de 75 gegaan. Dat heb ik met enkele kleine wisselingen bijna 4 jaar volgehouden. Laatste 1,5 jaar schommel ik steeds harder met mijn gewicht waarbij het gemiddelde ook langzaam omhoog kroop. De week voor de marathon van Rotterdam was ik voor het laatst 75 kg. Daarna ben ik in een sportieve dip geraakt terwijl ik wel door ben blijven eten alsof ik 7-10 uur per week sportte. Ik wil nu weer terug naar een situatie van rond de 75 dat ik vast kan houden met een uur of 5 sporten per week.
pi_173922272
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:26 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Ik snij m'n plakken van 30 gram ook altijd doormidden. Anders gaan er zoveel kcal verloren aan kaas :')
Niets vreemds aan :')


quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je stelt niks voor!!1! ;)
Raad ook niets af ;)
  vrijdag 22 september 2017 @ 00:45:26 #213
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173922922
Ik ben nu ook met de pil gestopt, werkte bij een vorige afvalpoging ook als een tierelier. Ben toch single :')

Ik heb ook grotere borsten dan mijn moeder, en ik denk dat dat deels komt doordat ik zo jong met de pil begonnen ben. Het begint me dwars te zitten, met liggen enzo. Ik voel me ook dikker door mijn borsten. Het zijn gewoon grote vetbulten.
  vrijdag 22 september 2017 @ 08:48:45 #214
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173924741
Als je je goed weet te kleden met grote borsten komt je figuur vaak juist beter uit.
The love you take is equal to the love you make.
pi_173924755
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:48 schreef Lienekien het volgende:
Als je je goed weet te kleden met grote borsten komt je figuur vaak juist beter uit.
Pics or gtfo
  vrijdag 22 september 2017 @ 08:51:33 #216
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173924768
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:07 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Ja. Ik heb voor morgenavond en zaterdagavond al restaurants gereserveerd waar ik pasta kan eten. En door de dag heen gaat er veel water in.
Succes man!
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173924773
Oh kut verkeerde sc
pi_173925314
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:07 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Ja. Ik heb voor morgenavond en zaterdagavond al restaurants gereserveerd waar ik pasta kan eten. En door de dag heen gaat er veel water in.
Veel plezier MF! Mooi loopje lijkt mij dat :)
pi_173926336
Bleh, gister chips en pizza gehad en nu voel ik me dik :'(
  vrijdag 22 september 2017 @ 10:38:51 #220
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173926538
Thanka voor de succeswensen. Komt goed!
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Redactie Sport vrijdag 22 september 2017 @ 10:48:54 #221
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173926660
Succes MF *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173926662
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:48 schreef Lienekien het volgende:
Als je je goed weet te kleden met grote borsten komt je figuur vaak juist beter uit.
Fixed. :Y)

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:38 schreef MutedFaith het volgende:
Thanka voor de succeswensen. Komt goed!
Succes! Supertoffe locatie ook. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Sport vrijdag 22 september 2017 @ 10:50:44 #223
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173926690
Vanochtend officieel 70,9 *)

3,5kg kwijt sinds 27-08 *O*

Vandaag:
O: kwark en blauwe bessen
T: banaan
L: sla, paprika, komkommer, bosui, tonijn, gekookt ei + 2 crackers met spinaziespread
D: AVG
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 22 september 2017 @ 12:01:28 #224
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173927665
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Fixed. :Y)

[..]

Succes! Supertoffe locatie ook. O+
Nu ja, ze had het specifiek over grote borsten waardoor ze zich dik voelt, terwijl juist grote borsten een effect kunnen hebben dat bijv. je taille mooier benadrukt wordt. :)
The love you take is equal to the love you make.
pi_173927898
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nu ja, ze had het specifiek over grote borsten waardoor ze zich dik voelt, terwijl juist grote borsten een effect kunnen hebben dat bijv. je taille mooier benadrukt wordt. :)
True, algemener trekken was een betere verwoording dan fix van mijn kant. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_173928087
O: Chocola (bananen waren op ;(), whey
S: Lower - quads/hams/glutes, chocomelk
O: Yoghurt, whey, brinta, olijfolie, aardappelpuree, witvis
L: Korvapuusti
D: Spaghetti, kalfsgehaktballen, 1 of andere niet te eten paarse komkommer, fruit
A: Pecannoten, yoghurt, havermout, olijfolie

-1,3kg, denk veel vocht weg vanwege teveel groene thee gisteren
  vrijdag 22 september 2017 @ 12:42:49 #227
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_173928233
Wat vet MF! Een vriendin van me gaat daar ook de halve lopen :D Heel veel plezier!
Fear is the path to the Dark Side.
  vrijdag 22 september 2017 @ 12:59:32 #228
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_173928500
Planning vandaag:
O: Kwark met appel
L: Geroosterde pompoen, bloemkoolrijst, gebakken kip
T: 2 brood met jam
D: Zuurkoolschotel
T's: kwark met fruit en nootjes en brood met pindakaas

Activiteiten: fietsen van en naar gym in ander dorp (9km enkele reis) squat en bench, assistance shizzle, woon-werk fietsen (ook 9-ish km enkele reis). Denk dat ik wel lekker slaap vannacht :+
Fear is the path to the Dark Side.
  vrijdag 22 september 2017 @ 13:19:54 #229
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173928891
O/L: wat prepsels (ex-student) 2 volkoren boterhammen met 2 eieren en ontbijtspek. 2 keer koffie met melk
D: Thaise groene curry (afhaal)
Drinken: wat limonade hier en daar
pi_173929012
O: 6 Broodjes pindakaas
L: 6 broodjes eiersalade
D: 2 saucijzen, aardappelschijfjes 500 gram met ui en spek, 200 gram wortelen
T:paar pepernoten

Verder koffie water en vanavond bier.


S: uurtje gym.
pi_173932225
Topickill
  vrijdag 22 september 2017 @ 16:45:32 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173932357
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:37 schreef dopfles1 het volgende:
Topickill
Dit is geen sc, dus niet erg
pi_173932394
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit is geen sc, dus niet erg
Gelukkig, voelde mij al bijna schuldig
pi_173933091
Mijn huisgenoot heeft whey gekocht waar op de verpakking staat: aanbevolen dagelijkse hoeveelheid: 2-3 porties. Wat een onzin :')
  Redactie Sport vrijdag 22 september 2017 @ 21:12:06 #235
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173936489
Ik voeg even wat toe aan het lijstje:

S: 4500m zwemmen

*)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 22 september 2017 @ 21:13:39 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173936507
Vandaag niet m'n beste dag helaas. Ben benieuwd naar de rest van t weekend.
pi_173936640
Lijstje: duizend koekjes en dropjes.
Dat klussen moet echt gauw over zijn want anders pas ik straks niet meer door de deur van mijn nieuwe huis..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport vrijdag 22 september 2017 @ 21:34:43 #238
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173936864
En nog een sneetje met pindakaas en waarschijnlijk zes blokjes chocolade erbij, maargoed, ik zat nog maar op 1300kcal :') :') :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport vrijdag 22 september 2017 @ 21:35:13 #239
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173936870
Ik heb geen aandelen ofzo maar die Whole Earth pindakaas is echt hemels :9~
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 23 september 2017 @ 00:40:11 #240
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_173940036
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 21:35 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb geen aandelen ofzo maar die Whole Earth pindakaas is echt hemels :9~
Vertel meer :9~
Fear is the path to the Dark Side.
pi_173942160
Goedemorgen!

O: 2 bth met plak kaas en 2 zachtgekookte eitjes

Rest nog geen idee.

Hoeveel calorieën verbrand je met schoffelen? Tuin van mijn ouders even fris maken voordat ze terug zijn van vakantie :)
  Redactie Sport zaterdag 23 september 2017 @ 09:38:30 #242
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173942235
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 00:40 schreef Artoo het volgende:

[..]

Vertel meer :9~
Hij is wel duur ;( 4 euro voor een pot, maar in de Allerhande zit een kortingsbon van 25%. Ze beweren dat dat natuurlijke pindakaas is zonder meuk, maar het is niet van die vloeibare zooi. Gewoon bohhh :9
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport zaterdag 23 september 2017 @ 09:43:21 #243
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173942292
Weegschaal zei ineens 70,4 :o hoe dan?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173942531
Wentelteefjes in de pan *O*
  zaterdag 23 september 2017 @ 10:23:58 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173942713
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:43 schreef DeLuna het volgende:
Weegschaal zei ineens 70,4 :o hoe dan?
Iets met stomme weegschalen :(
  zaterdag 23 september 2017 @ 10:27:55 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173942758
Maar eigenlijk gewoon, het leven :P
  Redactie Sport zaterdag 23 september 2017 @ 10:29:10 #247
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173942772
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Iets met stomme weegschalen :(
Ik vond hem best aardig. 4kg kwijt nu. Ik kom nu op dat moment dat ik het altijd weer laat verwateren en het op geef.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 23 september 2017 @ 10:38:18 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173942868
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik vond hem best aardig. 4kg kwijt nu. Ik kom nu op dat moment dat ik het altijd weer laat verwateren en het op geef.
Ow hehe :@
Die van mij is minder, maar ligt vast aan mezelf hehe.

4kg is Nice!
pi_173943277
O: Banaan, whey
S: Bench en chest/triceps
O: Yoghurt, whey, havermout, olijfolie, verkeerderijst, kipgehakt
L: Boterhammen, pindakaas
D: Brood, tandoori kip, groentezooi, fruit
A: Cashews, yoghurt, havermout, olijfolie

-1,8kg, vocht gaat goed dood
pi_173943788
81,1 is - 1,9. Ben het extra vocht deze week wel kwijtgeraakt vermoed ik :)
  zaterdag 23 september 2017 @ 11:55:30 #251
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173943908
Ik ben na 1 week circa 1kg kwijt.

O: kop koffie met melk, 5 prepsels, 2 gekookte eieren met peper en zout.
L: 1 volkoren boterham met pindakaas
D: hapjes eten bij een verjaardag
S: wat er te snaaien valt wat enigszins gezond is.
  zaterdag 23 september 2017 @ 12:35:54 #252
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173944688
Wat zijn prepsels?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173944965
Ik ken wel pepsels. Pindapepsels :9
  zaterdag 23 september 2017 @ 12:56:10 #254
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173945108
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:29 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik vond hem best aardig. 4kg kwijt nu. Ik kom nu op dat moment dat ik het altijd weer laat verwateren en het op geef.
Dus wat ga je nu anders doen?
The love you take is equal to the love you make.
  Redactie Sport zaterdag 23 september 2017 @ 13:08:39 #255
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173945255
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dus wat ga je nu anders doen?
Geen idee, ik heb er nu nog totaal geen moeite mee dus ik ga gewoon door. :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173948095
Gisteren:
O: havermout, sojamelk, appel, paar rozijnen, B12 en D
L: twee roggebrood pindakaas, een roggebrood jam, twee wortels
T: halve banaan
D: volkoren pasta, erwtjes, kikkererwtensaus
T: banaan, halve appel, twee stroopwafels (niet vegan, maar had ze nog liggen :') )
Met de gebruikelijke beweging van twee keer een kwartier fietsen en de vier trappen naar mijn flat.

Vandaag:
S: uur yoga, waarvan een halfuur hard werken en een half uur ontspannen
O: havermout, sojamelk, appel, paar rozijnen, B12 en D
L: twee roggebrood met pindakaas en augurk, twee roggebrood met jam, een wortel
T: halve banaan, sinaasappel, kwart appel.
D: hutspot en zwartebonenburger
T: crackers/wortels/augurken
S: misschien nog een halfuur yoga voor het slapengaan
En weer een paar stukjes fietsen en duizend boodschappen vier trappen op slepen. Ik heb weer goede dingen gekocht voor aankomende week, lekker veel fruit, groenten en roggebrood O+

O ja en een *O* voor mezelf ( :@ ) omdat ik na drie weken een zakje van 250 g rozijnen nog niet leeg heb! Ik doe rozijnen door de havermout omdat ik ongezoete sojamelk gebruik en met alleen appel vind ik de havermout niet lekker. Een klein handje rozijnen was de afgelopen tijd steeds meer geworden en ik snoepte ook tussendoor nog rozijnen, maar daar ben ik nu helemaal vanaf! Dat scheelt een hoop suiker.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tele6 op 23-09-2017 16:08:22 ]
pi_173948151
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 11:55 schreef Mishu het volgende:
[...]
S: wat er te snaaien valt wat enigszins gezond is.
Hier heb ik een tijdje verbaasd naar zitten kijken :') ik gebruik de afkorting S altijd voor sport, niet voor snacks, maar zo kan het ook inderdaad :)
  zondag 24 september 2017 @ 06:52:10 #258
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173958223
S: HM van Disneyland Parijs
O/L/D/T: Alles.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Licht Ontvlambaar zondag 24 september 2017 @ 07:47:26 #259
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_173958302
Succes en vooral heel veel plezier!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 24 september 2017 @ 08:03:16 #260
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_173958350
Wow, heel gaaf. Veel succes 👍👍👍
pi_173958355
O: Banaan, whey
S: Squat en quads/hams/glutes
O: Yoghurt, whey, brinta, olijfolie, zoete aardappel, kipdingen
L: Boterhammen, kokospasta
D: Zoete aardappel, koegehakt, groentezooi, fruit
A: Pistachios, yoghurt, brinta, olijfolie
pi_173958358
Succes MF!
pi_173958543
Ja, cool MF! Succes!

Vandaag eet ik L en D niet thuis en vanavond = borreltijd. Dus.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173959174
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2017 08:04 schreef Faeroer het volgende:
O: Banaan, whey
S: Squat en quads/hams/glutes
O: Yoghurt, whey, brinta, olijfolie, zoete aardappel, kipdingen
L: Boterhammen, kokospasta
D: Zoete aardappel, koegehakt, groentezooi, fruit
A: Pistachios, yoghurt, brinta, olijfolie
Wat is dat voor spul, die kokospasta? :)

Succes en veel plezier MF!

Kwart over negen zondagochtend en ik heb er al anderhalf uur yoga op zitten... Zo'n heerlijk gevoel O+
  zondag 24 september 2017 @ 09:48:37 #265
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173959245
Done!

Het was top!
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173959607
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 09:48 schreef MutedFaith het volgende:
Done!

Het was top!
*O* *O* *O*
pi_173959694
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 09:48 schreef MutedFaith het volgende:
Done!

Het was top!
_O_
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173959698
Oh ik kocht een fitbit alta HR want daar word je fit van. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 24 september 2017 @ 10:19:10 #269
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173959738
Ik kocht ook een fitbit, en nu ren ik halve marathons.

Dus het werkt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 24 september 2017 @ 10:29:29 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173959961
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 09:48 schreef MutedFaith het volgende:
Done!

Het was top!
Yeaaah!
  zondag 24 september 2017 @ 10:52:14 #271
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173960429
Bij mij komt t gewicht er enkel bij terwijl ik best binnen de lijntjes eet. Stom gedoe !
  zondag 24 september 2017 @ 11:32:55 #272
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173961256
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 10:52 schreef Cue_ het volgende:
Bij mij komt t gewicht er enkel bij terwijl ik best binnen de lijntjes eet. Stom gedoe !
Sport je veel?
  Redactie Sport zondag 24 september 2017 @ 17:31:22 #273
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173970253
O: kwark met mango en witte druiven
L: maaltijdsalade rode biet falafel en een sneetje met pindakaas
S: 56km op een racefiets
T: banaan, sneetje pindakaas
D: lasagne

Lekker weer vandaag, boh O+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 24 september 2017 @ 18:03:03 #274
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173970855
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 11:32 schreef Mishu het volgende:

[..]

Sport je veel?
Yup, maar dat is niet anders dan het afgelopen jaar.

Tis ook niets ergs, in z'n geheel gaat t gemiddelde nog naar beneden.
Alleen zit ik al tijdje niet lekker in m'n vel, dus is t dubbel irritant als je net als doel hebt om die laatste paar kilo's er ook af te krijgen.
pi_173971623
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 09:48 schreef MutedFaith het volgende:
Done!

Het was top!
*O*

O: havermout shake met banaan, whey, bosbessen uit de vriezer
T: stuk K3-taart (nichtje jarig O+)
L: 2 boterhammen ham/kaas
T: snickers White en een blikje red Bull In de auto :')
D: risotto van hello Fresh :9
pi_173975184
Voor het eerst sinds november 2016 weer ongesteld geworden, hiephoi! Kan ik de afspraak voor de echo afzeggen. En verder vandaag 3200 kcal verbrand en niet echt veel of slecht gegeten. Goede dag!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_173975331
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 09:48 schreef MutedFaith het volgende:
Done!

Het was top!
Om 10 voor 10 al klaar? :D Tof man, goed gedaan.
  zondag 24 september 2017 @ 22:15:18 #278
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173977994
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 20:59 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Om 10 voor 10 al klaar? :D Tof man, goed gedaan.
Mijn officiële tijd is 2 uur, 6 minuten en 34 seconde. Dat maakte me 1.886ste van de bijna 7.000 lopers.

Maar ja, ik was dus rond half 10 binnen. Officiële start was 7 uur. Maar ik startte in t derde en laatste vak, omdat ik blijkbaar als ren van de weinigen niet over mijn geschatte tijd had gelogen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173981880
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 20:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Voor het eerst sinds november 2016 weer ongesteld geworden, hiephoi! Kan ik de afspraak voor de echo afzeggen. En verder vandaag 3200 kcal verbrand en niet echt veel of slecht gegeten. Goede dag!
Jippie!
Enig idee waardoor het nu beter gaat? Dan kun je dat vasthouden :)
pi_173981896
Mijn lijstjes:

Gisteren
S: anderhalf uur yoga, waarvan een halfuur stevig corewerk
O: havermout, sojamelk, appel, paar rozijnen, B12 en D
L: 2 roggebrood pindakaas en augurk, 2 roggebrood jam, stuk appel
B: ruim twee uur fietsen
D: hutspot met zelfgemaakte zwartebonenburger
T: sinaasappel, halve banaan, stroopwafel

Vandaag
S: halfuur yoga corewerk
O: havermout, sojamelk, appel, rozijnen, B12 en D
L: 2 roggebrood pindakaas, 2 roggebrood jam, 2 worteltjes
T: halve banaan
S: 10-11 km hardlopen, 5:30 min/km
T: rest van de banaan
D: salade met sperziebonen, kikkererwten en wat ik er dan nog bij gooi
pi_173983144
O: 165 gr alpro yoghurt + stuk mango
S: 45 minuten volle bak cardio
T: plak peperkoek of appel
L: 2 sneden brood, 1 met appelstroop, 1 met kalkoenfilet
T: klein zakje snack a jacks
D: Courgette soep (met zo'n zelfmaak pakket van appie)
pi_173984353
quote:
Ik zou niet kiezen tussen je T's maar ze allebei nemen vanmorgen. Zeker voor een 'volle bak' sportdag eet je niet bijzonder veel lijkt me. Hoe is het dit weekend gegaan?

O: standaard havermoutshake
T: ik zit al aan mijn 3e cappuccino .... flexwerkplek en hier staat een goede koffieautomaat :')
T: boterham chocopasta :9~
L: salade uit de kantine met een bakje soep
D: burger (hello fresh)
S: Evy #03 (sinds januari gestopt met hardlopen maar ik ga toch maar weer een poging wagen, kan het niet laten )
  maandag 25 september 2017 @ 12:08:27 #283
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_173984982
Lijstje:

O: 2 bth met pindakaas
t: zelfgemaakte flapjack met abrikozen en pistache
L: soep en tomaat, mozzarella, basilicum, rucola
t: avocado
D: witvis met groenten en pomme duschesse
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Redactie Sport maandag 25 september 2017 @ 13:32:37 #284
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173986271
Zoveel haat als je zaterdag nog 70,4 bent en vandaag 71,0 terwijl je 56km gefietst hebt en niet die 800kcal er weer bijgegeten hebt. :( :')

Ja oke ik weet het vocht vasthouden andere redenen ja ja ja, maar toch. :')

*gaat weer verder*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173986421
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2017 13:32 schreef DeLuna het volgende:
Zoveel haat als je zaterdag nog 70,4 bent en vandaag 71,0 terwijl je 56km gefietst hebt en niet die 800kcal er weer bijgegeten hebt. :( :')

Ja oke ik weet het vocht vasthouden andere redenen ja ja ja, maar toch. :')

*gaat weer verder*
Hier idem.
In 1 dag 1 kilo erbij. :')
Je weet dat het niet kan, maar is wel een downer. :+
Make my day!
pi_173986422
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2017 11:37 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ik zou niet kiezen tussen je T's maar ze allebei nemen vanmorgen. Zeker voor een 'volle bak' sportdag eet je niet bijzonder veel lijkt me. Hoe is het dit weekend gegaan?

O: standaard havermoutshake
T: ik zit al aan mijn 3e cappuccino .... flexwerkplek en hier staat een goede koffieautomaat :')
T: boterham chocopasta :9~
L: salade uit de kantine met een bakje soep
D: burger (hello fresh)
S: Evy #03 (sinds januari gestopt met hardlopen maar ik ga toch maar weer een poging wagen, kan het niet laten )
Beide dus? En dan de 2e T ook beide?

Weekend ging mwah, maar dat kwam omdat mijn vriendin hier was en mijn zussen en ik mn zusje beloofd had pepernoten te bakken en zelf pizza te beleggen. Al met al toch nog netjes gehouden en niet alle pepernoten opgegeten.
pi_173986682
Cheatdag
  maandag 25 september 2017 @ 15:49:24 #288
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173988402
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2017 13:32 schreef DeLuna het volgende:
Zoveel haat als je zaterdag nog 70,4 bent en vandaag 71,0 terwijl je 56km gefietst hebt en niet die 800kcal er weer bijgegeten hebt. :( :')

Ja oke ik weet het vocht vasthouden andere redenen ja ja ja, maar toch. :')

*gaat weer verder*
Welkom in mijn afgelopen week :')
  maandag 25 september 2017 @ 15:51:40 #289
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_173988430
het ligt aan het weer :Y
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_173990600
Lijstje van vandaag:
O: kwark, 2 crackers
T: banaan
L: kwark, carpaccio
T: ongezouten pinda's
D: 2 hamburgers, rode kool
T: appel

Vandaag weer een lading eiwitrepen besteld. ^O^
Vind ze vooral handig als ik lang niets kan eten (vult erg goed)
pi_173990903
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 22:15 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Mijn officiële tijd is 2 uur, 6 minuten en 34 seconde. Dat maakte me 1.886ste van de bijna 7.000 lopers.

Maar ja, ik was dus rond half 10 binnen. Officiële start was 7 uur. Maar ik startte in t derde en laatste vak, omdat ik blijkbaar als ren van de weinigen niet over mijn geschatte tijd had gelogen.
Lekker gedaan! Dat veel mensen een verkeerde prognose doorgeven is redelijk standaard bij dergelijke grote evenementen helaas..
pi_173990935
Eten is vandaag niet heel best, maar de hele dag fysiek werk gedaan en nu de schoenen aan voor een rondje lopen :)
pi_173993771
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2017 11:37 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ik zou niet kiezen tussen je T's maar ze allebei nemen vanmorgen. Zeker voor een 'volle bak' sportdag eet je niet bijzonder veel lijkt me. Hoe is het dit weekend gegaan?

O: standaard havermoutshake
T: ik zit al aan mijn 3e cappuccino .... flexwerkplek en hier staat een goede koffieautomaat :')
T: boterham chocopasta :9~
L: salade uit de kantine met een bakje soep
D: burger (hello fresh)
S: Evy #03 (sinds januari gestopt met hardlopen maar ik ga toch maar weer een poging wagen, kan het niet laten )
Waarom was je gestopt met lopen? Leuk dat je weer gaat :)

Ik ben vanavond ook geweest. 10 km in 5:20 min/km met 6*30 seconden wat harder *O* (ik ben nog een beetje verbaasd dat ik dat telkens zo volhoud)
Net zoals de andere keren denk ik halverwege "ellende, dit wordt niks" en ben ik dan verbaasd als we er "al" zijn :D
Het waait hier lekker hard, dat is ook altijd fijn lopen :)
pi_173996221
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 20:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Waarom was je gestopt met lopen? Leuk dat je weer gaat :)

Ik ben vanavond ook geweest. 10 km in 5:20 min/km met 6*30 seconden wat harder *O* (ik ben nog een beetje verbaasd dat ik dat telkens zo volhoud)
Net zoals de andere keren denk ik halverwege "ellende, dit wordt niks" en ben ik dan verbaasd als we er "al" zijn :D
Het waait hier lekker hard, dat is ook altijd fijn lopen :)
Ik kan het gewoon niet echt :') mijn doel toen ik begon (januari 2013) was de zevenheuvelenloop lopen. In 2014 gedaan. Af en toe blijft mijn knie tegen zitten en soms is het lastig combineren met andere sporten. Ik heb nooit sneller dan 32:30 de 5 gelopen. En tóch begint het nu weer te kriebelen 8)7

Over het algemeen vind ik het namelijk wél leuk! Wat wel gek is voor iets waar ik niet goed in ben _O-

Het weer is er nu heerlijk voor! Mag van mij nog wat frisser. Ik ben een echte herfst / winter loper.
pi_173996451
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 21:51 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ik kan het gewoon niet echt :') mijn doel toen ik begon (januari 2013) was de zevenheuvelenloop lopen. In 2014 gedaan. Af en toe blijft mijn knie tegen zitten en soms is het lastig combineren met andere sporten. Ik heb nooit sneller dan 32:30 de 5 gelopen. En tóch begint het nu weer te kriebelen 8)7

Over het algemeen vind ik het namelijk wél leuk! Wat wel gek is voor iets waar ik niet goed in ben _O-

Het weer is er nu heerlijk voor! Mag van mij nog wat frisser. Ik ben een echte herfst / winter loper.
Als je het leuk vindt en jezelf er niet bij sloopt is het toch goed, dan hoef je er toch geen talent in te zijn?
Ik vind de 7h uitlopen trouwens niet iets wat je zomaar even doet, knap zeg!

Ik vind de dingen waar ik niks van bak vaak juist veel leuker, zit er lekker geen druk achter. Ik bedoel, dan wordt er ook niet van me verwacht dat ik een prestatie neerzet ofzo, laat mij maar lekker aanklooien :)

Alleen met teamsporten werkt dat iets minder. Ik vind hockey echt hilarisch maar dat kunnen teamgenoten niet waarderen, dus dat wordt 'm niet :P
pi_173997322
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 08:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Jippie!
Enig idee waardoor het nu beter gaat? Dan kun je dat vasthouden :)
Nee eigenlijk niet.. misschien toch gewoon een kwestie van tijd.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 25 september 2017 @ 23:44:41 #297
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_173998895
Lijstje vandaag:
O: Kwark, nootjes, banaan
L: Roerbak van bloemkoolrijst, gebakken kipfilet, paprika, boontjes, ui
D: Noedels met zoetzuur, veul groenten en biefstuk
T's: Kwark met nootjes en 2 brood pindakaas.

Vandaag niet gesport, wel gefietst. En huis schoongemaakt. Such activity, wow!
Fear is the path to the Dark Side.
  maandag 25 september 2017 @ 23:45:44 #298
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_173998908
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 21:51 schreef Serinde het volgende:

Over het algemeen vind ik het namelijk wél leuk! Wat wel gek is voor iets waar ik niet goed in ben _O-

Het weer is er nu heerlijk voor! Mag van mij nog wat frisser. Ik ben een echte herfst / winter loper.
Niks van aantrekken joh. Het is fantastisch om plezier te hebben in zo actief zijn :D Het weer is nu inderdaad echt zo lekker voor lopen.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_174000131
Hardlopen is heerlijk! Helaas met mijn gewicht nu even niet mogelijk. Wel doe ik vaak met 14 procent helling gewoon lopen, om toch sat meer te verbranden dan gewoon vlak lopen. Deze ochtend 20 min zelf trainen en daarna uur met pt, ben benieuwd.
pi_174001590
o: 150 gr alpro yoghurt, 2 golden kiwis, rijstwafel met blueband 80% minder suiker chocopasta
t: plak ontbijt koek
s: 20 min zelf trainen en 60 min met pt.
l: 2 sneden brood, 1 met appelstroop, 1 met ham
t: appel
d: stukje beenham honing mosterd, aardappelen, groente
pi_174001638
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')