SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat je 3-0 voorstond en Larsson zo snel mogelijk wedstrijdfit moet worden, niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom van Bronckhorst 'm al brengt. Die gast heeft 2 maanden met het 2e van Heerenveen mee gedaan.
Dit kost toch veel meer energie dan verder gewoon zoals in de eerste helftquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:12 schreef Duveldrinker het volgende:
Dat achterlijke achteruit lopen altijd van Feyenoord
Per definitie niet slim bij een Feyenoord wedstrijdquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:13 schreef Bombvis het volgende:
En ik zat net nog zo lekker rustig. Verdomme
Ah ja, echt kut dat Vitesse die schaal pakte.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:13 schreef Zipportal het volgende:
Makkelie effect aids. Altijd. Johan Fruitschaal net zo.
Nou ja, vorig jaar hebben we ook wel zulke wedstrijden gehad.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:15 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dit was typisch Feyenoord van 'vroeger' ja, ik dacht dat we daar vanaf waren.
Natuurlijk niet. Zit in het DNA. Staan we 0-3 voor, moet je alsnog billenknijpen. Ongelooflijkquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:15 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat is schattig naïef.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:15 schreef Roland010 het volgende:
[..]
1 seizoen waarbij het minder vaak gebeurde en je denkt meteen dat het "lek boven" is?quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:15 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Inderdaad in het Gio tijdperk nog niet veel meegemaakt.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:15 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Niet Bottegod?quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:17 schreef fetX het volgende:
Wat speelt die Toornstra beroerd zeg. Gooi Amrabat er even in bitte.
quote:
Kuyt hield iedereen scherpquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad in het Gio tijdperk nog niet veel meegemaakt.
Ja, de goede spitsen die met een reserve rol genoegen willen nemen liggen wel voor het oprapen. Cruciale fout.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:20 schreef Roland010 het volgende:
Kramer nu al meer dan 100 minuten speeltijd, na 4 wedstrijden
Je staat gvd gewoon weer met 10 man te spelen, zelfs tegen Heracles kan ie nog geen doelpuntje maken.
Zoals ik 2 weken terug al zei: hoe kun je je spitsenpositie, met zo'n vol programma, enkel bezetten? Dan voer je zo'n goed beleid, maar dan met zo'n cruciale domme fout. En het is ook niet zo dat er een plan B is wanneer Jorg weg valt.
weer geen kampioen?quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit is weer het ouderwetse Feyenoord.. billenknijpen tot het eind
oh haaaaaaaiquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:17 schreef PollosHermanos het volgende:
Samba Sam gaat het nog wel ff beslissen
quote:
2-4 doei.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Haha wat slecht van jullie zeg
Laat lekker gaan joh.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gunt Berghuis de wedstrijdbal niet die Larsson.
Primadeluxe!quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:25 schreef Zipportal het volgende:
We beginnen met de koploper.
~Tom Egbers
Maar zo'n incident heeft elk team in een seizoen wel een paar keer, ook Ajax en PSV. Plus er was soms een goede reden voor, zoals b.v. Vilhena's moeder, dat maakte indruk.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nou ja, vorig jaar hebben we ook wel zulke wedstrijden gehad.
Gewoon weer gewonnen op kunstgras.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:31 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dit elftal leek zo degelijk te staan; al sinds vorig seizoen.
Nu nog een keertje winnen in Zwollequote:Op zaterdag 9 september 2017 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon weer gewonnen op kunstgras.
Heb me er ook dood aan geërgerd.. zo'n lange speler die amper een kopduel wint..gewoon omdat hij het verdomt om een beetje energie uit dat lange pleurislijf te persen.. tiefusmongoolquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:23 schreef Azpilicueta het volgende:
Volgende keer Kramer lekker thuis laten. Je hebt echt niks aan die gozer
Zie reactie hierboven. Ik dacht wel een beetje dat het 'lek boven' was in het opzicht dat we al een jaar zo degelijk stonden, en vooral dat dat dit seizoen tot nu toe ook het geval leek.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1 seizoen waarbij het minder vaak gebeurde en je denkt meteen dat het "lek boven" is?
3-5-2 is inderdaad de beste optie, we hebben 3 basiswaardige centrale verdedigers. Jörgensen en Berghuis voorinquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:34 schreef Duveldrinker het volgende:
Backs zijn echt vreselijk kwetsbaar defensief. 1e helft hoefde ze niet veel te doen maar wellicht tegen city 3-5-2 ? Die spelen met 2 spitsen.
Op die ene reeks in z'n eerste (leer)jaar en Excelsior - Feyenoord na eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad in het Gio tijdperk nog niet veel meegemaakt.
Dirkie gaat gewoon spelen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:37 schreef Pleun2011 het volgende:
In de winterstop komt Van Persie hopelijk..of desnoods iemand anders. Een back up als Kramer kan je de titel kosten
Ja.. alleen met Kramer kwam je ook op 0-3. Hele ploeg gaf 80% de 2e helft. Vilhena gemakzuchtig aan de bal, Nelom slap, geen druk op de bal. Toornstra zo zwak in balbezit.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:37 schreef Pleun2011 het volgende:
In de winterstop komt Van Persie hopelijk..of desnoods iemand anders. Een back up als Kramer kan je de titel kosten
Als dit nog lang zo door blijft gaan met Jorgensen dan kost Kramer je in de eerste seizoenshelft misschien al de titel/Europese overwintering, je staat gewoon praktisch met 10 man te spelen in wedstrijd(helften) dat hij er in staat. Hoe hebben ze dit niet kunnen voorzien? Het enige wat je nu kan doen is hopen dat Jorgenson tot de winter heel blijft, en idd in de winter een 2e spits halen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Vilhena en Ahmadi gingen heel arrogant spelen , totaal niet gepast voor dit soort spelers, toornstra had zoals elke uitwedstrijd zijn debiele broertje gestuurdquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:43 schreef Haringkop het volgende:
Ik vond vooral het middenveld zwak. Zij moeten juist die scherpte tonen. El Ahmadi als aanvoerder helemaal..
Met een spits was je (gezien het spelbeeld lange tijd) het laatste half uur in gegaan met 4-0 of 5-0, dan was er niets aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:42 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja.. alleen met Kramer kwam je ook op 0-3. Hele ploeg gaf 80% de 2e helft. Vilhena gemakzuchtig aan de bal, Nelom slap, geen druk op de bal. Toornstra zo zwak in balbezit.
Als Vilhena en El Ahmadi even een keer met hun volledige felheid spelen zijn dan zie je idd direct dat heel het elftal kwetsbaar wordt.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vilhena en Ahmadi gingen heel arrogant spelen , totaal niet gepast voor dit soort spelers
quote:toornstra had zoals elke uitwedstrijd zijn debiele broertje gestuurd
Als er daadwerkelijk schade is zoals Gio zegt dan is hij wellicht weken weg.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:51 schreef Maastoren het volgende:
Hij zal er tegen PSV ook wel niet bij zijn.
Gewoon met Boetius, Larsson en Berghuis spelen. Bovendien was Jorgensen tot nu toe niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:58 schreef Azpilicueta het volgende:
Geen Jorgensen = geen titel, simpel zat
Op dat scenario had je toen het nog kon moeten inspelen en een 2e spits moeten halen voor je selectie, maar blijkbaar dachten Van Geel en Gio dat Jorgensen van ijzer was ofzo en dat hij wel 6 maanden alle competie, beker en CL-duels zou spelen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:54 schreef Duveldrinker het volgende:
Dit is echt heel erg kut van Jorgensen verdomme ook zo vroeg in het seizoen al.
Dat hoopte ze ook met Van persie denk ik, wie had je ander moeten halen?quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:02 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Op dat scenario had je toen het nog kon moeten inspelen en een 2e spits moeten halen voor je selectie, maar blijkbaar dachten Van Geel en Gio dat Jorgensen van ijzer was ofzo en dat hij wel 6 maanden alle competie, beker en CL-duels zou spelen.
Ik hoop dat de schade beperkt blijft en dat we hem niet veel meer hoeven te missen tot aan de kerst.
Omdat Kramer, what elsequote:Op zaterdag 9 september 2017 21:01 schreef hhh38 het volgende:
Waarom is iedereen ineens zo dramatisch?
Dit. Je speelt nu ook al zonder spits eigenlijk, dan liever nog in elk geval met 11 man.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon met Boetius, Larsson en Berghuis spelen.
Iedereen hier dekte zich ook in voor Heracles. Jullie zijn zo negatief over je eigen elftal. Al is dat over de backs wel terecht.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het klinkt alsof we hem de komende 3 maanden gaan missen oid
We hebben dit seizoen nog niet tegelijk met de ideale backs gespeeldquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Iedereen hier dekte zich ook in voor Heracles. Jullie zijn zo negatief over je eigen elftal. Al is dat over de backs wel terecht.
Het is een hele nieuwe ervaring voor ons na zoveel baggerjaren, dat is even wennen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Iedereen hier dekte zich ook in voor Heracles. Jullie zijn zo negatief over je eigen elftal. Al is dat over de backs wel terecht.
Hamstring is meestal wel vervelendquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:01 schreef hhh38 het volgende:
Waarom is iedereen ineens zo dramatisch? Zijn er tekenen dat ie er lang uit gaat liggen?
Een spits (of buitenspeler/nummer 10 die ook uit de voeten kan als spits) die in elk geval het niveau van de subtop van de eredivisie aan kan, daar moet er echt wel eentje van zijn toch...quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:03 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat hoopte ze ook met Van persie denk ik, wie had je ander moeten halen?
Nee, we zijn vooral negatief over Kramer. Ook al heb je een goed elftal, dan nog is elke keer met 10 man moeten spelen pittig. Al helemaal tegen City en PSV.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:08 schreef hafcfan het volgende:
Jullie zijn zo negatief over je eigen elftal.
Kan 6 weken zijn, kan ook één week zijn. Ligt eraan wat er met de hamstring isquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hamstring is meestal wel vervelend
Dat hoort bij de eredivisis he. Ajax heeft Dijks en Veltman. Heracles speelde ook met 9 leek hetmquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:15 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nee, we zijn vooral negatief over Kramer. Ook al heb je een goed elftal, dan nog is elke keer met 10 man moeten spelen pittig. Al helemaal tegen City en PSV.
Heeft de clubarts al bevestigd ja.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:30 schreef Roland010 het volgende:
90 % zeker dus dat Jorgensen City mist lees ik. Gio zal een plan B moeten gaan bedenken (het is eigenlijk wel zijn fout dat hij dit nog niet allang gedaan heeft, anders had hij dat vandaag al wel toegepast).
Een elftal tijdens een wedstrijd omgooien is echt iets totaal anders dan met een andere tactiek aan een wedstrijd beginnenquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:30 schreef Roland010 het volgende:
90 % zeker dus dat Jorgensen City mist lees ik. Gio zal een plan B moeten gaan bedenken (het is eigenlijk wel zijn fout dat hij dit nog niet allang gedaan heeft, anders had hij dat vandaag al wel toegepast).
Plan B is kramer....quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:30 schreef Roland010 het volgende:
Een kleine meerderheid van de eredivisie staat volgens mij op dit moment nog positief of neutraal tegenover kunstgras, zolang dat nog zo is kun je zoiets niet doen op die manier.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:24 schreef Henrys het volgende:
Kunnen clubs gewoon niet weigeren om op kunstgras te spelen? Als meerdere clubs het doen dan heeft de knvb geen keuze
Yep. Maar belangrijker vind ik eigenlijk of hij dan wel fit is voor PSV. Daar maakt Jorgensen het verschil tussen winnen of puntverlies. Tegen City is Jorgensen erbij slechts een net iets minder grote kans dat je hard afgaat.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:31 schreef Klummie het volgende:
[..]
Heeft de clubarts al bevestigd ja.
Ook weer waar. Maar nu heeft ie in elk geval een halve week de tijd om dat systeem 'om te gooien', het zou me zeer teleurstellen van Gio als coach als ie dat nu niet gaat doen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een elftal tijdens een wedstrijd omgooien is echt iets totaal anders dan met een andere tactiek aan een wedstrijd beginnen
we zullen het doorgeven. Slapeloze nachten in huize van Bronckhorst, kan niet andersquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:43 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ook weer waar. Maar nu heeft ie in elk geval een halve week de tijd om dat systeem 'om te gooien', het zou me zeer teleurstellen van Gio als coach als ie dat nu niet gaat doen.
Dat is geen plan maar een krakkemikkig noodverband dat je hoogstens moet gebruiken voor 3 of 4 keer 10 minuutjes per seizoen (zoals vorig jaar).quote:
Dat lijkt me eigenlijk ook de enige optie.quote:Van geel heeft te lang lopen hopen op van Persie en uiteindelijk haalde hij Larson.....
Misschien gewoon met boetius larson en Berghuis gaan beginnen tegen city
Dat is hem geraden.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
we zullen het doorgeven. Slapeloze nachten in huize van Bronckhorst, kan niet anders
Dit lijkt me inderdaad het beste, of Larsson ipv Boëtiusquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:28 schreef Duveldrinker het volgende:
Gewoon 3-5-2 met St.Juste ipv de plek van Kramer. En Berghuis en Boetius voorin.
Jones, st.Juste, Botteghin, vd Heijden; Amrabat, Ahmadi, Vilhena ,Toornstra, Nelom;Boetius en Berghuis
Erg jammer dat Haps niet fit is.
Gelijkmaker door een frommelgoal (handsbal met links en met z'n andere arm een elleboog op de neus van een verdediger) uit een corner in de 93e minuut, 1-1.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:05 schreef Henrys het volgende:
Misschien haalt City wel het beste uit Kramer en scoort hij gewoon even een hattrick
Woensdag? Dat risico gaat Gio echt niet nemen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Jorgensen is nog onduidelijk of hij wel of niet speelt
Ik acht de kans groot dat hij wel speelt
Hij heeft maar 20 minuten in het veld gestaan.....ik denk dat hij wat voelde en gelijk al koos om eruit te gaan.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Woensdag? Dat risico gaat Gio echt niet nemen.
Zal wel calimero zijn, maar ik heb het idee dat wij echt zelden penalty's mee krijgen hoe terecht het ook isquote:Op zaterdag 9 september 2017 23:09 schreef thedeedster het volgende:
Zag eerste 20 minuten live en ging daarna de stad in. Waarom zie ik die -in mijn ogen - 100% penalty niet bij de samenvatting?
Makkelie.
linkje samenvatting? Kon alleen radio rijnmond luisterequote:Op zaterdag 9 september 2017 23:09 schreef thedeedster het volgende:
Zag eerste 20 minuten live en ging daarna de stad in. Waarom zie ik die -in mijn ogen - 100% penalty niet bij de samenvatting?
Makkelie.
werkte in het verleden goedquote:Op zondag 10 september 2017 00:51 schreef ace_eleven het volgende:
't lijkt me ook wel waarschijnlijk dat we tegen City met een versterkt middenveld gaan spelen en dan twee buitenspelers als "twee spitsen", een Amrabat of Larsson op het middenveld erbij lijkt me stukken waardevoller dan een Kramer opstellen.
Als City veel gaat drukken kiest Gio misschien ook nog wel voor de snelheid van Bilal
Oepsquote:
Als Bilal fit was geweest en op tijd was ingebracht dan was het geen 3-2 geworden denk ik.quote:
Is het nu ook nooit geweest..quote:Op zondag 10 september 2017 01:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als Bilal fit was geweest en op tijd was ingebracht dan was het geen 3-2 geworden denk ik.
Toch een koffiedik kijken discussie Bilal had waarschijnlijk die kans die Larsson kreeg naast geschoten.quote:
quote:Op zondag 10 september 2017 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch een koffiedik kijken discussie Bilal had waarschijnlijk die kans die Larsson kreeg naast geschoten.
Of Berghuis op zijn hakken ingespeeld ofzo waardoor die kans om zeep is.quote:
Nee johquote:Op zondag 10 september 2017 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch een koffiedik kijken discussie Bilal had waarschijnlijk die kans die Larsson kreeg naast geschoten.
Precies dit ja.quote:Op zondag 10 september 2017 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even bellen met Gio dan straks.quote:Op zondag 10 september 2017 07:51 schreef PIETR het volgende:
Jones
Amrabat - Van Der Heijden - Botteghin - St Juste
El Ahmadi - Toornstra - Vilhena
Larsson
Berghuis - Boetius
Zou zo beginnen tegen City.
Gewoon op de NOS,Nederland1.quote:Op zondag 10 september 2017 00:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
linkje samenvatting? Kon alleen radio rijnmond luistere
Als we worden vastgezet door City en de lange bal moeten spelen gaan we echt geen kopduel winnen. Met Kramer net zo min, daar niet van.quote:Op zondag 10 september 2017 07:51 schreef PIETR het volgende:
Jones
Amrabat - Van Der Heijden - Botteghin - St Juste
El Ahmadi - Toornstra - Vilhena
Larsson
Berghuis - Boetius
Zou zo beginnen tegen City.
Gewoon slecht beleid dat je nog steeds op iemand als Kramer moet terugvallen terwijl je weet dat je CL gaat spelen.quote:Op zondag 10 september 2017 08:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als we worden vastgezet door City en de lange bal moeten spelen gaan we echt geen kopduel winnen. Met Kramer net zo min, daar niet van.
Zuur dat juist in deze periode opeens veel spelers geblesseerd zijn. Hadden we vorig jaar toch wel geluk mee.
vind het al knap dat Jorgensen niet weg isquote:Op zondag 10 september 2017 09:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon slecht beleid dat je nog steeds op iemand als Kramer moet terugvallen terwijl je weet dat je CL gaat spelen.
Niet dat het tegen City ene moer uit maakt verder. Die gaan ons toch wel anaal vernederen.
Zeker.quote:Op zondag 10 september 2017 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het al knap dat Jorgensen niet weg is
goserquote:Op zondag 10 september 2017 10:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Over Bilal gaan beginnen![]()
![]()
![]()
Die goser heeft nog nooit een goede wedstrijd voor Feyenoord gespeeld....
Feyenoord moet ten alle tijde gewoon het 4-3-3 systeem spelen, maakt niet uit welke speler.
Dan maar met Kramer. Of anders gewoon met Larson maar dan zijn voorzetten vanaf de vleugels ook niets waard maar gisteren zag je ook gewoon dat je ook geen voorzetten hoeft te geven als de vleugelsspelers efficient veel bewegen.
Ik zag Berghuis diverse keren op links opduiken en andersom trok boetius ook veel naar de andere kant naar binnen.
Je kan over de grond counterenquote:Op zondag 10 september 2017 08:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als we worden vastgezet door City en de lange bal moeten spelen gaan we echt geen kopduel winnen. Met Kramer net zo min, daar niet van.
Zuur dat juist in deze periode opeens veel spelers geblesseerd zijn. Hadden we vorig jaar toch wel geluk mee.
Voorlopig is Boetius effectiever dan Elia met een goal/assist per wedstrijdquote:Op zondag 10 september 2017 10:46 schreef WethouderHekking het volgende:
B2 was prima gisteren .
Als dat zo blijft is het niet zo,n heel erg dat Elia weg is.
Boetius werkt ook veel harder voor het team.quote:Op zondag 10 september 2017 10:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Voorlopig is Boetius effectiever dan Elia met een goal/assist per wedstrijd
Boëtius lijkt me wat onrustiger voor de goal, maar die goals van Berghuis waren pure klasse, al vind ik het wel een naar mannetje worden. Begint toch arrogante trekjes te vertonen.quote:Op zondag 10 september 2017 11:54 schreef Caland het volgende:
Het rendement van Berghuis en Boetius
Even fappen
Sowieso mooi dat Berghuis zijn niveau van de tweede seizoenshelft zelfs omhoog weet te krikken, koopje
Zal wel als hij zo speelt.quote:Op zondag 10 september 2017 11:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Boëtius lijkt me wat onrustiger voor de goal, maar die goals van Berghuis waren pure klasse, al vind ik het wel een naar mannetje worden. Begint toch arrogante trekjes te vertonen.
Ik vond hem ook echt goed gisteren, zoals heel Feyenoord. Heb wel alleen de eerste helft gekeken...quote:
Als je iemand nodig hebt die regelmatig een bal in eigen goal kan schieten, dan inderdaad.quote:Op zondag 10 september 2017 10:54 schreef WethouderHekking het volgende:
Het is wel goed dat Sven van Beek weer op de terugweg is. die kunnen we wel gebruiken momenteel.
Bedankt Hansquote:Op zondag 10 september 2017 12:11 schreef Montelly het volgende:
Volgend jaar geen rechtsreeekse plaatsing voor CL bij winst eredivisie?? Wtf
Dat is toch al een jaar bekend of zo?quote:Op zondag 10 september 2017 12:11 schreef Montelly het volgende:
Welke steen en hoe groot was hij?quote:Op zondag 10 september 2017 12:11 schreef Montelly het volgende:
Hij schiet hem ook wel eens in het goede doel.quote:Op zondag 10 september 2017 12:02 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Als je iemand nodig hebt die regelmatig een bal in eigen goal kan schieten, dan inderdaad.
Heeft in alle kranten gestaan.quote:Op zondag 10 september 2017 12:12 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat is toch al een jaar bekend of zo?
Ik las ook dat uitdoelpunten dubbel tellen in de knockoutfase.quote:Op zondag 10 september 2017 12:11 schreef Montelly het volgende:
Alleen als Kramer ze maakt zeker?quote:Op zondag 10 september 2017 12:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik las ook dat uitdoelpunten dubbel tellen in de knockoutfase.
Waaat.quote:
st. juste of luckassen. daar zit niet veel tussen.quote:Op zondag 10 september 2017 12:43 schreef Typisch het volgende:
We zouden dus bijna die Luckassen hebben gehad he.
Heb jij ooit wel eens een post geplaatst zonder een negatieve insteek?quote:Op zondag 10 september 2017 12:45 schreef F.M.D. het volgende:
voor 7 ton had je dumfries.
topclubs lopen slapen zowel bij hem als van drongelen.
Mwah. Moeilijk om daar nu al iets over te zeggen denk ik. Vind dat St Juste ook wel echt veel talent heeft.quote:Op zondag 10 september 2017 12:44 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
st. juste of luckassen. daar zit niet veel tussen.
Je weet dat PSV diep gezonken is als dit idee me inderdaad al 'angst' inboezemtquote:Op zondag 10 september 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat linksbackie van PSV tegen Berghuis
Als Kramer speelt neutraliseren die elkaar wel qua matigheidquote:Op zondag 10 september 2017 12:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je weet dat PSV diep gezonken is als dit idee me inderdaad al 'angst' inboezemt![]()
. En dan heb ik het nog niet eens over Luckassen tegen wie er dan ook straks in jullie spits staat.
Tegeb Kramer kan je ook Lozano als CB opstellen en nog alle hoge ballen/fysieke duels winnenquote:Op zondag 10 september 2017 12:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je weet dat PSV diep gezonken is als dit idee me inderdaad al 'angst' inboezemt![]()
. En dan heb ik het nog niet eens over Luckassen tegen wie er dan ook straks in jullie spits staat.
quote:Op zondag 10 september 2017 12:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als Kramer speelt neutraliseren die elkaar wel qua matigheid
quote:Op zondag 10 september 2017 12:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tegeb Kramer kan je ook Lozano als CB opstellen en nog alle hoge ballen/fysieke duels winnen
Hoop echt dat Jorgensen mee kan doen anders wordt het niets vrees ik. Dan maar geen Jorg tegen City
Ik ook niet. Jorgensen haalt het niveau van vorig seizoen ook bij lange na nog niet.quote:Op zondag 10 september 2017 12:59 schreef klaasweetalles het volgende:
op dit moment denk ik dat als jorgensen niet meedoet we nog steeds genoeg aanvallende kwaliteiten en scorende kwaliteiten hebben op het middenveld en voorin.....
Dat het een gemis is dat is zeker...zeker als aanspeelpunt
Maar het kan toch niet zo zijn dat Feyenoord helemaal gaat omvallen als Jorgensen niet meedoet?
Dat geloof ik dus niet.....
quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:33 schreef F.M.D. het volgende:
Kunnen de fans eens kappen met dat 10 10 10? Zelfde hooghartigheid als de spelers in de 2de helft toonden.
Lesje in nederigheid vandaag voor Feyenoord.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:55 schreef F.M.D. het volgende:
Eenhoorn was de eerste keus voor algmeeen directeur, maar die vind dat hij nog niet klaar is bij az. Jammer...
quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:26 schreef F.M.D. het volgende:
Met dit drama voetbal ga je geen kampioen worden. Dat is zeker. Ik heb nog geen goede wedstrijd gezien van Feyenoord (voorbereiding meegerekend).
quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:36 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ondertussen heeft Psv heeft het ook weer heel aardig op de rit.
Lijkt me echt kut om zo te moeten levenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:05 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Eigen identiteit + inkomsten is basis voor club in Nederland. Heeft Feyenoord veel opgeleverd. Maar club lijkt nu andere koers te varen. Jeugd even geen prioriteit. Wat is er aan echt talent het laatste anderhalf jaar doorgebroken? Antwoord is niks. Geen gezonde ontwikkeling. Ajax heeft het wat dat betreft veel beter voor elkaar.
Ik hoop vooral dat als Jorgensen niet meedoet er een andere oplossing wordt gezocht dan Kramer er neer zetten eigenlijk.quote:Op zondag 10 september 2017 12:59 schreef klaasweetalles het volgende:
op dit moment denk ik dat als jorgensen niet meedoet we nog steeds genoeg aanvallende kwaliteiten en scorende kwaliteiten hebben op het middenveld en voorin.....
Dat het een gemis is dat is zeker...zeker als aanspeelpunt
Maar het kan toch niet zo zijn dat Feyenoord helemaal gaat omvallen als Jorgensen niet meedoet?
Dat geloof ik dus niet.....
Ik denk dat Jorgensen een speler is die standaard een bepaald nivo haalt. Dat komt omdat hij op een bepaalde manier voetbalt. Hij haalt altijd wel een zes of een zeven.quote:Op zondag 10 september 2017 13:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook niet. Jorgensen haalt het niveau van vorig seizoen ook bij lange na nog niet.
Kramer heb je niets aan...quote:Op zondag 10 september 2017 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat als Jorgensen niet meedoet er een andere oplossing wordt gezocht dan Kramer er neer zetten eigenlijk.
Vooral die van 'ondertussen heeft PSV het ook aardig op de rit' is erg vermakelijk.quote:Op zondag 10 september 2017 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lijkt me echt kut om zo te moeten leven
Owjaquote:Op zondag 10 september 2017 13:08 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als ze in beroep gaan is hij er gewoon bij.
ja dat zou kunnenquote:Op zondag 10 september 2017 13:13 schreef Fargo het volgende:
[..]
Het beroep misschien wel, maar hij speelt dan natuurlijk wel...
?quote:Op zondag 10 september 2017 11:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Begint toch arrogante trekjes te vertonen.
Rare trekjes na een mislukte actie. Dat stoorde me gisteren wel. Al was 'ie gisteren fantastisch. Ben ook d eeerste die dat toegeeft.quote:
Hij kan niet zo goed met z'n frustraties omgaan. Dat heeft niks met arrogantie te maken.quote:Op zondag 10 september 2017 13:19 schreef Fargo het volgende:
[..]
Rare trekjes na een mislukte actie. Dat stoorde me gisteren wel. Al was 'ie gisteren fantastisch. Ben ook d eeerste die dat toegeeft.
laat hem maar lekker tekeer gaan....dat houdt de boel wakker naar de rest van de spelersquote:Op zondag 10 september 2017 13:19 schreef Fargo het volgende:
[..]
Rare trekjes na een mislukte actie. Dat stoorde me gisteren wel. Al was 'ie gisteren fantastisch. Ben ook d eeerste die dat toegeeft.
Diks deed dat een paar weken geleden ook....toen dacht ik pleur lekker op joh, ga eerst wat presteren....quote:Op zondag 10 september 2017 13:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij kan niet zo goed met z'n frustraties omgaan. Dat heeft niks met arrogantie te maken.
Als Kramer vervolgens geen emoties toont zeurt iedereen daar weer op. Wat een geneuzel. Berghuis is in vorm, speelt overduidelijk graag voor Feyenoord en raakt zichtbaar gefrustreerd als het niet helemaal gaat zoals hij wil. Wat een drama.quote:Op zondag 10 september 2017 13:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
laat hem maar lekker tekeer gaan....dat houdt de boel wakker naar de rest van de spelers
maar het is inderdaad soms wel irritant....
'Praat met de air van een Ajacied'... zet gewoon je psv bril af.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ten eerste praat je met de air van een Ajacied. Ten tweede is de huidige situatie in Eindhoven de hoop van iedereen dat PSV op deze manier onderschat wordt, want dat werkt alleen maar in ons voordeel. Dus lekker zo hoog van de toren blijven blaten, ik hoop dat veel Feyenoorders je voorbeeld volgen.
Ga door!quote:Op zondag 10 september 2017 14:09 schreef F.M.D. het volgende:
Pierie kunnen wij vast niet halen, want die heeft z'n loopbaan al uitgestippeld zag ik: Heerenveen - ajax - Barcelona.
Zulke creatieve voetballers worden ook eerder in verband worden gebracht met ajax dan Feyenoord.. Komt toch doordat Feyenood nog steeds wordt geassocieerd met 'hard werkers, 'mouwen opstropen' en ajax met het mooie technische voetbal.
quote:Op zondag 10 september 2017 14:09 schreef F.M.D. het volgende:
Pierie kunnen wij vast niet halen, want die heeft z'n loopbaan al uitgestippeld zag ik: Heerenveen - ajax - Barcelona.
Zulke creatieve voetballers worden ook eerder in verband worden gebracht met ajax dan Feyenoord.. Komt toch doordat Feyenood nog steeds wordt geassocieerd met 'hard werkers, 'mouwen opstropen' en ajax met het mooie technische voetbal.
Zal misschien ook de reden zijn dat de Jorg gewoon niet meedoet in zo'n bij voorbaat al kansloos potje. Lekker heel houden en spelen voor de titel met bijbehorende CL miljoentjes. Zeker gezien je dun bezette spits positie. Als Kramer een schop krijgt heb je helemaal een probleem.quote:Op zondag 10 september 2017 14:20 schreef De_Pel het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, het spel is lang niet altijd denderend, terwijl we nog zo'n moeilijk programma hebben gehad. Toch staan we weer gewoon alleen op de eerste plek. Dit met het hoogste aantal doelpunten voor en het laagste aantal doelpunten tegen. Bovendien al 2 uitwedstrijden op kunstgras gewonnen. Ik vind dat Feyenoord niet bepaald de meest talentvolle selectie heeft, en bijvoorbeeld veel minder piekpotentie heeft om te presteren op Europees niveau, maar de selectie is simpelweg het meest uitgebalanceerd en volwassen van Nederland. Als je gewoon rustig je ding blijft doen, geen ernstige blessures oploopt etc. ga je gewoon weer stabiel meedoen om de titel (tot mijn eigen verbazing).
Feyenoord
De week erna moeten ze uit tegen Utrecht en daarna thuis tegen Willem II, dus als het twee wedstrijden schorsing wordt gaan ze het 99% zeker aanvechten denk ikquote:Op zondag 10 september 2017 14:20 schreef De_Pel het volgende:
Zou wel heerlijk zijn als Lozano niet meespeelt, zeker nu De Jorg er mogelijk niet bij is.
feyenoord.nlquote:zondag 10-09-17 13:44
JØRGENSEN NIET INZETBAAR TEGEN MANCHESTER CITY
Feyenoord kan in ieder geval in de thuiswedstrijd tegen Manchester City van aanstaande woensdag niet beschikken over Nicolai Jørgensen. De spits kampt met een hamstringblessure en moet om die reden de eerste wedstrijd in de Champions League aan zich voorbij laten gaan.
Jørgensen liep de hamstringblessure zaterdagavond op in het uitduel met Heracles Almelo. De Deens international viel na iets meer dan twintig minuten spelen uit en werd vervangen door Michiel Kramer.
Eens. 2-3 is mentaal voordeliger dan 0-3 of zelfs 0-5. Houdt ze scherp, zeker met het oog op PSV.quote:Op zondag 10 september 2017 14:34 schreef Luni het volgende:
Man man man, effe het topic door zitten lezen, wat een negatief gezeik hier, weer 3 punten in de knip, gewonnen op kunstgras, tis alleen maar goed dat dit gebeurd, drukt de spelers met der neus op de feiten, dat ze het niet op 80% een wedstrijd uit kunnen spelen. Dat gezeik op Kramer ook man, je kan beter naar andere spelers wijzen, 1e helft legt hij een bal prima terug waar een goal uit komt, en 2e helft deelt hij in de malaise.
moeilijk programma? we hebben alleen nog ploegen uit de onderste regionen gehad..quote:Op zondag 10 september 2017 14:20 schreef De_Pel het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, het spel is lang niet altijd denderend, terwijl we nog zo'n moeilijk programma hebben gehad.
Liever dat ze de 2de helft professioneel en zakelijk hadden uitgespeeld zoals van een volwassen ploeg verwacht mag worden. Maar zo ver is dit team kennelijk nog niet. Idd een leerzame les.quote:Op zondag 10 september 2017 14:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eens. 2-3 is mentaal voordeliger dan 0-3 of zelfs 0-5. Houdt ze scherp, zeker met het oog op PSV.
Je potje zout en azijn al op zie ik.quote:Op zondag 10 september 2017 14:43 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Liever dat ze de 2de helft professioneel en zakelijk hadden uitgespeeld zoals van een volwassen ploeg verwacht mag worden. Maar zo ver is dit team kennelijk nog niet. Idd een leerzame les.
Opzich heeft hij daar wel een puntje natuurlijk.quote:Op zondag 10 september 2017 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je potje zout en azijn al op zie ik.
Cheer up joh, zeikerd.
Uit op kunstgras laten we het vaak liggenquote:Op zondag 10 september 2017 14:39 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
moeilijk programma? we hebben alleen nog ploegen uit de onderste regionen gehad..
Hoe ze gisteren naar elkaar liepen te tikken in de eerste helft op dat kunstgras heb ik echt niet eerder gezien van Feyenoord......quote:Op zondag 10 september 2017 16:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Uit op kunstgras laten we het vaak liggen
Kunstgras van Heracles ziet er op tv wel een stuk beter uit dan dat van Excelsior en VVV iigquote:Op zondag 10 september 2017 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoe ze gisteren naar elkaar liepen te tikken in de eerste helft op dat kunstgras heb ik echt niet eerder gezien van Feyenoord......
Misschien gaat het dit seizoen beter op dat kunstgras?
Vorig seizoen wonnen we ook in Den Haag, Almelo, Kerkradequote:Op zondag 10 september 2017 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoe ze gisteren naar elkaar liepen te tikken in de eerste helft op dat kunstgras heb ik echt niet eerder gezien van Feyenoord......
Misschien gaat het dit seizoen beter op dat kunstgras?
Ik ben er vanuit gegaan dat feyenoord in de championsleague 442/352/532 speelt, i.i.g. zeker geen 433 (al ziet mijn hart het wel liever). En sowieso niet zonder jorgenson. Ik verwacht wel kramer in de punt, anders had je hem beter kunnen laten gaan. Bij een 2 spitsensysteem kramer in de punt en misschien larson eromheen? En tegen psv sowieso 433 dus kramer in de punt. Die jongen verdient vertrouwen en speeltijd, je kunt hem net na de rust altijd nog wisselen voor een bewegelijke speedy gonzales ofzo.quote:Op zondag 10 september 2017 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat als Jorgensen niet meedoet er een andere oplossing wordt gezocht dan Kramer er neer zetten eigenlijk.
Je mist hem alleen tegen City en PSV. Napoli uit verlies je toch en ADO en Nac moet zonder hem geen problemen opleverenquote:Op zondag 10 september 2017 17:17 schreef F.M.D. het volgende:
Jorgenson zegt 2 tot 3 weken eruit te zijn. Heel erg klote. Net in deze drukke maand.
Heel klote, maar maximaal 3 weken voor een hamstringblessure zou relatief kort zijn. Dat is ook wel een 5 weken en dan zou de pot tegen Ajax in gevaar komen.quote:Op zondag 10 september 2017 17:17 schreef F.M.D. het volgende:
Jorgenson zegt 2 tot 3 weken eruit te zijn. Heel erg klote. Net in deze drukke maand.
Waar?quote:Op zondag 10 september 2017 17:17 schreef F.M.D. het volgende:
Aha. Klinkt betrouwbaar.quote:Op zondag 10 september 2017 17:31 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Supporter die hem gesproken heeft.
Dan moet het wel waar zijn.quote:Op zondag 10 september 2017 17:31 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 september 2017 17:31 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Mensen die "Hij zij" typen kan ik niet serieus nemenquote:Op zondag 10 september 2017 17:44 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
https://twitter.com/thomas1908fr12/status/906852031641550848
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |