ja dat zou kunnenquote:Op zondag 10 september 2017 13:13 schreef Fargo het volgende:
[..]
Het beroep misschien wel, maar hij speelt dan natuurlijk wel...
?quote:Op zondag 10 september 2017 11:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Begint toch arrogante trekjes te vertonen.
Rare trekjes na een mislukte actie. Dat stoorde me gisteren wel. Al was 'ie gisteren fantastisch. Ben ook d eeerste die dat toegeeft.quote:
Hij kan niet zo goed met z'n frustraties omgaan. Dat heeft niks met arrogantie te maken.quote:Op zondag 10 september 2017 13:19 schreef Fargo het volgende:
[..]
Rare trekjes na een mislukte actie. Dat stoorde me gisteren wel. Al was 'ie gisteren fantastisch. Ben ook d eeerste die dat toegeeft.
laat hem maar lekker tekeer gaan....dat houdt de boel wakker naar de rest van de spelersquote:Op zondag 10 september 2017 13:19 schreef Fargo het volgende:
[..]
Rare trekjes na een mislukte actie. Dat stoorde me gisteren wel. Al was 'ie gisteren fantastisch. Ben ook d eeerste die dat toegeeft.
Diks deed dat een paar weken geleden ook....toen dacht ik pleur lekker op joh, ga eerst wat presteren....quote:Op zondag 10 september 2017 13:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij kan niet zo goed met z'n frustraties omgaan. Dat heeft niks met arrogantie te maken.
Als Kramer vervolgens geen emoties toont zeurt iedereen daar weer op. Wat een geneuzel. Berghuis is in vorm, speelt overduidelijk graag voor Feyenoord en raakt zichtbaar gefrustreerd als het niet helemaal gaat zoals hij wil. Wat een drama.quote:Op zondag 10 september 2017 13:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
laat hem maar lekker tekeer gaan....dat houdt de boel wakker naar de rest van de spelers
maar het is inderdaad soms wel irritant....
'Praat met de air van een Ajacied'... zet gewoon je psv bril af.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ten eerste praat je met de air van een Ajacied. Ten tweede is de huidige situatie in Eindhoven de hoop van iedereen dat PSV op deze manier onderschat wordt, want dat werkt alleen maar in ons voordeel. Dus lekker zo hoog van de toren blijven blaten, ik hoop dat veel Feyenoorders je voorbeeld volgen.
Ga door!quote:Op zondag 10 september 2017 14:09 schreef F.M.D. het volgende:
Pierie kunnen wij vast niet halen, want die heeft z'n loopbaan al uitgestippeld zag ik: Heerenveen - ajax - Barcelona.
Zulke creatieve voetballers worden ook eerder in verband worden gebracht met ajax dan Feyenoord.. Komt toch doordat Feyenood nog steeds wordt geassocieerd met 'hard werkers, 'mouwen opstropen' en ajax met het mooie technische voetbal.
quote:Op zondag 10 september 2017 14:09 schreef F.M.D. het volgende:
Pierie kunnen wij vast niet halen, want die heeft z'n loopbaan al uitgestippeld zag ik: Heerenveen - ajax - Barcelona.
Zulke creatieve voetballers worden ook eerder in verband worden gebracht met ajax dan Feyenoord.. Komt toch doordat Feyenood nog steeds wordt geassocieerd met 'hard werkers, 'mouwen opstropen' en ajax met het mooie technische voetbal.
Zal misschien ook de reden zijn dat de Jorg gewoon niet meedoet in zo'n bij voorbaat al kansloos potje. Lekker heel houden en spelen voor de titel met bijbehorende CL miljoentjes. Zeker gezien je dun bezette spits positie. Als Kramer een schop krijgt heb je helemaal een probleem.quote:Op zondag 10 september 2017 14:20 schreef De_Pel het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, het spel is lang niet altijd denderend, terwijl we nog zo'n moeilijk programma hebben gehad. Toch staan we weer gewoon alleen op de eerste plek. Dit met het hoogste aantal doelpunten voor en het laagste aantal doelpunten tegen. Bovendien al 2 uitwedstrijden op kunstgras gewonnen. Ik vind dat Feyenoord niet bepaald de meest talentvolle selectie heeft, en bijvoorbeeld veel minder piekpotentie heeft om te presteren op Europees niveau, maar de selectie is simpelweg het meest uitgebalanceerd en volwassen van Nederland. Als je gewoon rustig je ding blijft doen, geen ernstige blessures oploopt etc. ga je gewoon weer stabiel meedoen om de titel (tot mijn eigen verbazing).
Feyenoord
De week erna moeten ze uit tegen Utrecht en daarna thuis tegen Willem II, dus als het twee wedstrijden schorsing wordt gaan ze het 99% zeker aanvechten denk ikquote:Op zondag 10 september 2017 14:20 schreef De_Pel het volgende:
Zou wel heerlijk zijn als Lozano niet meespeelt, zeker nu De Jorg er mogelijk niet bij is.
feyenoord.nlquote:zondag 10-09-17 13:44
JØRGENSEN NIET INZETBAAR TEGEN MANCHESTER CITY
Feyenoord kan in ieder geval in de thuiswedstrijd tegen Manchester City van aanstaande woensdag niet beschikken over Nicolai Jørgensen. De spits kampt met een hamstringblessure en moet om die reden de eerste wedstrijd in de Champions League aan zich voorbij laten gaan.
Jørgensen liep de hamstringblessure zaterdagavond op in het uitduel met Heracles Almelo. De Deens international viel na iets meer dan twintig minuten spelen uit en werd vervangen door Michiel Kramer.
Eens. 2-3 is mentaal voordeliger dan 0-3 of zelfs 0-5. Houdt ze scherp, zeker met het oog op PSV.quote:Op zondag 10 september 2017 14:34 schreef Luni het volgende:
Man man man, effe het topic door zitten lezen, wat een negatief gezeik hier, weer 3 punten in de knip, gewonnen op kunstgras, tis alleen maar goed dat dit gebeurd, drukt de spelers met der neus op de feiten, dat ze het niet op 80% een wedstrijd uit kunnen spelen. Dat gezeik op Kramer ook man, je kan beter naar andere spelers wijzen, 1e helft legt hij een bal prima terug waar een goal uit komt, en 2e helft deelt hij in de malaise.
moeilijk programma? we hebben alleen nog ploegen uit de onderste regionen gehad..quote:Op zondag 10 september 2017 14:20 schreef De_Pel het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, het spel is lang niet altijd denderend, terwijl we nog zo'n moeilijk programma hebben gehad.
Liever dat ze de 2de helft professioneel en zakelijk hadden uitgespeeld zoals van een volwassen ploeg verwacht mag worden. Maar zo ver is dit team kennelijk nog niet. Idd een leerzame les.quote:Op zondag 10 september 2017 14:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eens. 2-3 is mentaal voordeliger dan 0-3 of zelfs 0-5. Houdt ze scherp, zeker met het oog op PSV.
Je potje zout en azijn al op zie ik.quote:Op zondag 10 september 2017 14:43 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Liever dat ze de 2de helft professioneel en zakelijk hadden uitgespeeld zoals van een volwassen ploeg verwacht mag worden. Maar zo ver is dit team kennelijk nog niet. Idd een leerzame les.
Opzich heeft hij daar wel een puntje natuurlijk.quote:Op zondag 10 september 2017 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je potje zout en azijn al op zie ik.
Cheer up joh, zeikerd.
Uit op kunstgras laten we het vaak liggenquote:Op zondag 10 september 2017 14:39 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
moeilijk programma? we hebben alleen nog ploegen uit de onderste regionen gehad..
Hoe ze gisteren naar elkaar liepen te tikken in de eerste helft op dat kunstgras heb ik echt niet eerder gezien van Feyenoord......quote:Op zondag 10 september 2017 16:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Uit op kunstgras laten we het vaak liggen
Kunstgras van Heracles ziet er op tv wel een stuk beter uit dan dat van Excelsior en VVV iigquote:Op zondag 10 september 2017 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoe ze gisteren naar elkaar liepen te tikken in de eerste helft op dat kunstgras heb ik echt niet eerder gezien van Feyenoord......
Misschien gaat het dit seizoen beter op dat kunstgras?
Vorig seizoen wonnen we ook in Den Haag, Almelo, Kerkradequote:Op zondag 10 september 2017 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoe ze gisteren naar elkaar liepen te tikken in de eerste helft op dat kunstgras heb ik echt niet eerder gezien van Feyenoord......
Misschien gaat het dit seizoen beter op dat kunstgras?
Ik ben er vanuit gegaan dat feyenoord in de championsleague 442/352/532 speelt, i.i.g. zeker geen 433 (al ziet mijn hart het wel liever). En sowieso niet zonder jorgenson. Ik verwacht wel kramer in de punt, anders had je hem beter kunnen laten gaan. Bij een 2 spitsensysteem kramer in de punt en misschien larson eromheen? En tegen psv sowieso 433 dus kramer in de punt. Die jongen verdient vertrouwen en speeltijd, je kunt hem net na de rust altijd nog wisselen voor een bewegelijke speedy gonzales ofzo.quote:Op zondag 10 september 2017 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat als Jorgensen niet meedoet er een andere oplossing wordt gezocht dan Kramer er neer zetten eigenlijk.
Je mist hem alleen tegen City en PSV. Napoli uit verlies je toch en ADO en Nac moet zonder hem geen problemen opleverenquote:Op zondag 10 september 2017 17:17 schreef F.M.D. het volgende:
Jorgenson zegt 2 tot 3 weken eruit te zijn. Heel erg klote. Net in deze drukke maand.
Heel klote, maar maximaal 3 weken voor een hamstringblessure zou relatief kort zijn. Dat is ook wel een 5 weken en dan zou de pot tegen Ajax in gevaar komen.quote:Op zondag 10 september 2017 17:17 schreef F.M.D. het volgende:
Jorgenson zegt 2 tot 3 weken eruit te zijn. Heel erg klote. Net in deze drukke maand.
Waar?quote:Op zondag 10 september 2017 17:17 schreef F.M.D. het volgende:
Aha. Klinkt betrouwbaar.quote:Op zondag 10 september 2017 17:31 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Supporter die hem gesproken heeft.
Dan moet het wel waar zijn.quote:Op zondag 10 september 2017 17:31 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 september 2017 17:31 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Mensen die "Hij zij" typen kan ik niet serieus nemenquote:Op zondag 10 september 2017 17:44 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
https://twitter.com/thomas1908fr12/status/906852031641550848
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |