Boëtius lijkt me wat onrustiger voor de goal, maar die goals van Berghuis waren pure klasse, al vind ik het wel een naar mannetje worden. Begint toch arrogante trekjes te vertonen.quote:Op zondag 10 september 2017 11:54 schreef Caland het volgende:
Het rendement van Berghuis en Boetius
Even fappen
Sowieso mooi dat Berghuis zijn niveau van de tweede seizoenshelft zelfs omhoog weet te krikken, koopje
Zal wel als hij zo speelt.quote:Op zondag 10 september 2017 11:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Boëtius lijkt me wat onrustiger voor de goal, maar die goals van Berghuis waren pure klasse, al vind ik het wel een naar mannetje worden. Begint toch arrogante trekjes te vertonen.
Ik vond hem ook echt goed gisteren, zoals heel Feyenoord. Heb wel alleen de eerste helft gekeken...quote:
Als je iemand nodig hebt die regelmatig een bal in eigen goal kan schieten, dan inderdaad.quote:Op zondag 10 september 2017 10:54 schreef WethouderHekking het volgende:
Het is wel goed dat Sven van Beek weer op de terugweg is. die kunnen we wel gebruiken momenteel.
Bedankt Hansquote:Op zondag 10 september 2017 12:11 schreef Montelly het volgende:
Volgend jaar geen rechtsreeekse plaatsing voor CL bij winst eredivisie?? Wtf
Dat is toch al een jaar bekend of zo?quote:Op zondag 10 september 2017 12:11 schreef Montelly het volgende:
Welke steen en hoe groot was hij?quote:Op zondag 10 september 2017 12:11 schreef Montelly het volgende:
Hij schiet hem ook wel eens in het goede doel.quote:Op zondag 10 september 2017 12:02 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Als je iemand nodig hebt die regelmatig een bal in eigen goal kan schieten, dan inderdaad.
Heeft in alle kranten gestaan.quote:Op zondag 10 september 2017 12:12 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat is toch al een jaar bekend of zo?
Ik las ook dat uitdoelpunten dubbel tellen in de knockoutfase.quote:Op zondag 10 september 2017 12:11 schreef Montelly het volgende:
Alleen als Kramer ze maakt zeker?quote:Op zondag 10 september 2017 12:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik las ook dat uitdoelpunten dubbel tellen in de knockoutfase.
Waaat.quote:
st. juste of luckassen. daar zit niet veel tussen.quote:Op zondag 10 september 2017 12:43 schreef Typisch het volgende:
We zouden dus bijna die Luckassen hebben gehad he.
Heb jij ooit wel eens een post geplaatst zonder een negatieve insteek?quote:Op zondag 10 september 2017 12:45 schreef F.M.D. het volgende:
voor 7 ton had je dumfries.
topclubs lopen slapen zowel bij hem als van drongelen.
Mwah. Moeilijk om daar nu al iets over te zeggen denk ik. Vind dat St Juste ook wel echt veel talent heeft.quote:Op zondag 10 september 2017 12:44 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
st. juste of luckassen. daar zit niet veel tussen.
Je weet dat PSV diep gezonken is als dit idee me inderdaad al 'angst' inboezemtquote:Op zondag 10 september 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat linksbackie van PSV tegen Berghuis
Als Kramer speelt neutraliseren die elkaar wel qua matigheidquote:Op zondag 10 september 2017 12:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je weet dat PSV diep gezonken is als dit idee me inderdaad al 'angst' inboezemt![]()
. En dan heb ik het nog niet eens over Luckassen tegen wie er dan ook straks in jullie spits staat.
Tegeb Kramer kan je ook Lozano als CB opstellen en nog alle hoge ballen/fysieke duels winnenquote:Op zondag 10 september 2017 12:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je weet dat PSV diep gezonken is als dit idee me inderdaad al 'angst' inboezemt![]()
. En dan heb ik het nog niet eens over Luckassen tegen wie er dan ook straks in jullie spits staat.
quote:Op zondag 10 september 2017 12:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als Kramer speelt neutraliseren die elkaar wel qua matigheid
quote:Op zondag 10 september 2017 12:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tegeb Kramer kan je ook Lozano als CB opstellen en nog alle hoge ballen/fysieke duels winnen
Hoop echt dat Jorgensen mee kan doen anders wordt het niets vrees ik. Dan maar geen Jorg tegen City
Ik ook niet. Jorgensen haalt het niveau van vorig seizoen ook bij lange na nog niet.quote:Op zondag 10 september 2017 12:59 schreef klaasweetalles het volgende:
op dit moment denk ik dat als jorgensen niet meedoet we nog steeds genoeg aanvallende kwaliteiten en scorende kwaliteiten hebben op het middenveld en voorin.....
Dat het een gemis is dat is zeker...zeker als aanspeelpunt
Maar het kan toch niet zo zijn dat Feyenoord helemaal gaat omvallen als Jorgensen niet meedoet?
Dat geloof ik dus niet.....
quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:33 schreef F.M.D. het volgende:
Kunnen de fans eens kappen met dat 10 10 10? Zelfde hooghartigheid als de spelers in de 2de helft toonden.
Lesje in nederigheid vandaag voor Feyenoord.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:55 schreef F.M.D. het volgende:
Eenhoorn was de eerste keus voor algmeeen directeur, maar die vind dat hij nog niet klaar is bij az. Jammer...
quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:26 schreef F.M.D. het volgende:
Met dit drama voetbal ga je geen kampioen worden. Dat is zeker. Ik heb nog geen goede wedstrijd gezien van Feyenoord (voorbereiding meegerekend).
quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:36 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ondertussen heeft Psv heeft het ook weer heel aardig op de rit.
Lijkt me echt kut om zo te moeten levenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:05 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Eigen identiteit + inkomsten is basis voor club in Nederland. Heeft Feyenoord veel opgeleverd. Maar club lijkt nu andere koers te varen. Jeugd even geen prioriteit. Wat is er aan echt talent het laatste anderhalf jaar doorgebroken? Antwoord is niks. Geen gezonde ontwikkeling. Ajax heeft het wat dat betreft veel beter voor elkaar.
Ik hoop vooral dat als Jorgensen niet meedoet er een andere oplossing wordt gezocht dan Kramer er neer zetten eigenlijk.quote:Op zondag 10 september 2017 12:59 schreef klaasweetalles het volgende:
op dit moment denk ik dat als jorgensen niet meedoet we nog steeds genoeg aanvallende kwaliteiten en scorende kwaliteiten hebben op het middenveld en voorin.....
Dat het een gemis is dat is zeker...zeker als aanspeelpunt
Maar het kan toch niet zo zijn dat Feyenoord helemaal gaat omvallen als Jorgensen niet meedoet?
Dat geloof ik dus niet.....
Ik denk dat Jorgensen een speler is die standaard een bepaald nivo haalt. Dat komt omdat hij op een bepaalde manier voetbalt. Hij haalt altijd wel een zes of een zeven.quote:Op zondag 10 september 2017 13:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook niet. Jorgensen haalt het niveau van vorig seizoen ook bij lange na nog niet.
Kramer heb je niets aan...quote:Op zondag 10 september 2017 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat als Jorgensen niet meedoet er een andere oplossing wordt gezocht dan Kramer er neer zetten eigenlijk.
Vooral die van 'ondertussen heeft PSV het ook aardig op de rit' is erg vermakelijk.quote:Op zondag 10 september 2017 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lijkt me echt kut om zo te moeten leven
Owjaquote:Op zondag 10 september 2017 13:08 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als ze in beroep gaan is hij er gewoon bij.
ja dat zou kunnenquote:Op zondag 10 september 2017 13:13 schreef Fargo het volgende:
[..]
Het beroep misschien wel, maar hij speelt dan natuurlijk wel...
?quote:Op zondag 10 september 2017 11:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Begint toch arrogante trekjes te vertonen.
Rare trekjes na een mislukte actie. Dat stoorde me gisteren wel. Al was 'ie gisteren fantastisch. Ben ook d eeerste die dat toegeeft.quote:
Hij kan niet zo goed met z'n frustraties omgaan. Dat heeft niks met arrogantie te maken.quote:Op zondag 10 september 2017 13:19 schreef Fargo het volgende:
[..]
Rare trekjes na een mislukte actie. Dat stoorde me gisteren wel. Al was 'ie gisteren fantastisch. Ben ook d eeerste die dat toegeeft.
laat hem maar lekker tekeer gaan....dat houdt de boel wakker naar de rest van de spelersquote:Op zondag 10 september 2017 13:19 schreef Fargo het volgende:
[..]
Rare trekjes na een mislukte actie. Dat stoorde me gisteren wel. Al was 'ie gisteren fantastisch. Ben ook d eeerste die dat toegeeft.
Diks deed dat een paar weken geleden ook....toen dacht ik pleur lekker op joh, ga eerst wat presteren....quote:Op zondag 10 september 2017 13:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij kan niet zo goed met z'n frustraties omgaan. Dat heeft niks met arrogantie te maken.
Als Kramer vervolgens geen emoties toont zeurt iedereen daar weer op. Wat een geneuzel. Berghuis is in vorm, speelt overduidelijk graag voor Feyenoord en raakt zichtbaar gefrustreerd als het niet helemaal gaat zoals hij wil. Wat een drama.quote:Op zondag 10 september 2017 13:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
laat hem maar lekker tekeer gaan....dat houdt de boel wakker naar de rest van de spelers
maar het is inderdaad soms wel irritant....
'Praat met de air van een Ajacied'... zet gewoon je psv bril af.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ten eerste praat je met de air van een Ajacied. Ten tweede is de huidige situatie in Eindhoven de hoop van iedereen dat PSV op deze manier onderschat wordt, want dat werkt alleen maar in ons voordeel. Dus lekker zo hoog van de toren blijven blaten, ik hoop dat veel Feyenoorders je voorbeeld volgen.
Ga door!quote:Op zondag 10 september 2017 14:09 schreef F.M.D. het volgende:
Pierie kunnen wij vast niet halen, want die heeft z'n loopbaan al uitgestippeld zag ik: Heerenveen - ajax - Barcelona.
Zulke creatieve voetballers worden ook eerder in verband worden gebracht met ajax dan Feyenoord.. Komt toch doordat Feyenood nog steeds wordt geassocieerd met 'hard werkers, 'mouwen opstropen' en ajax met het mooie technische voetbal.
quote:Op zondag 10 september 2017 14:09 schreef F.M.D. het volgende:
Pierie kunnen wij vast niet halen, want die heeft z'n loopbaan al uitgestippeld zag ik: Heerenveen - ajax - Barcelona.
Zulke creatieve voetballers worden ook eerder in verband worden gebracht met ajax dan Feyenoord.. Komt toch doordat Feyenood nog steeds wordt geassocieerd met 'hard werkers, 'mouwen opstropen' en ajax met het mooie technische voetbal.
Zal misschien ook de reden zijn dat de Jorg gewoon niet meedoet in zo'n bij voorbaat al kansloos potje. Lekker heel houden en spelen voor de titel met bijbehorende CL miljoentjes. Zeker gezien je dun bezette spits positie. Als Kramer een schop krijgt heb je helemaal een probleem.quote:Op zondag 10 september 2017 14:20 schreef De_Pel het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, het spel is lang niet altijd denderend, terwijl we nog zo'n moeilijk programma hebben gehad. Toch staan we weer gewoon alleen op de eerste plek. Dit met het hoogste aantal doelpunten voor en het laagste aantal doelpunten tegen. Bovendien al 2 uitwedstrijden op kunstgras gewonnen. Ik vind dat Feyenoord niet bepaald de meest talentvolle selectie heeft, en bijvoorbeeld veel minder piekpotentie heeft om te presteren op Europees niveau, maar de selectie is simpelweg het meest uitgebalanceerd en volwassen van Nederland. Als je gewoon rustig je ding blijft doen, geen ernstige blessures oploopt etc. ga je gewoon weer stabiel meedoen om de titel (tot mijn eigen verbazing).
Feyenoord
De week erna moeten ze uit tegen Utrecht en daarna thuis tegen Willem II, dus als het twee wedstrijden schorsing wordt gaan ze het 99% zeker aanvechten denk ikquote:Op zondag 10 september 2017 14:20 schreef De_Pel het volgende:
Zou wel heerlijk zijn als Lozano niet meespeelt, zeker nu De Jorg er mogelijk niet bij is.
feyenoord.nlquote:zondag 10-09-17 13:44
JØRGENSEN NIET INZETBAAR TEGEN MANCHESTER CITY
Feyenoord kan in ieder geval in de thuiswedstrijd tegen Manchester City van aanstaande woensdag niet beschikken over Nicolai Jørgensen. De spits kampt met een hamstringblessure en moet om die reden de eerste wedstrijd in de Champions League aan zich voorbij laten gaan.
Jørgensen liep de hamstringblessure zaterdagavond op in het uitduel met Heracles Almelo. De Deens international viel na iets meer dan twintig minuten spelen uit en werd vervangen door Michiel Kramer.
Eens. 2-3 is mentaal voordeliger dan 0-3 of zelfs 0-5. Houdt ze scherp, zeker met het oog op PSV.quote:Op zondag 10 september 2017 14:34 schreef Luni het volgende:
Man man man, effe het topic door zitten lezen, wat een negatief gezeik hier, weer 3 punten in de knip, gewonnen op kunstgras, tis alleen maar goed dat dit gebeurd, drukt de spelers met der neus op de feiten, dat ze het niet op 80% een wedstrijd uit kunnen spelen. Dat gezeik op Kramer ook man, je kan beter naar andere spelers wijzen, 1e helft legt hij een bal prima terug waar een goal uit komt, en 2e helft deelt hij in de malaise.
moeilijk programma? we hebben alleen nog ploegen uit de onderste regionen gehad..quote:Op zondag 10 september 2017 14:20 schreef De_Pel het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, het spel is lang niet altijd denderend, terwijl we nog zo'n moeilijk programma hebben gehad.
Liever dat ze de 2de helft professioneel en zakelijk hadden uitgespeeld zoals van een volwassen ploeg verwacht mag worden. Maar zo ver is dit team kennelijk nog niet. Idd een leerzame les.quote:Op zondag 10 september 2017 14:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eens. 2-3 is mentaal voordeliger dan 0-3 of zelfs 0-5. Houdt ze scherp, zeker met het oog op PSV.
Je potje zout en azijn al op zie ik.quote:Op zondag 10 september 2017 14:43 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Liever dat ze de 2de helft professioneel en zakelijk hadden uitgespeeld zoals van een volwassen ploeg verwacht mag worden. Maar zo ver is dit team kennelijk nog niet. Idd een leerzame les.
Opzich heeft hij daar wel een puntje natuurlijk.quote:Op zondag 10 september 2017 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je potje zout en azijn al op zie ik.
Cheer up joh, zeikerd.
Uit op kunstgras laten we het vaak liggenquote:Op zondag 10 september 2017 14:39 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
moeilijk programma? we hebben alleen nog ploegen uit de onderste regionen gehad..
Hoe ze gisteren naar elkaar liepen te tikken in de eerste helft op dat kunstgras heb ik echt niet eerder gezien van Feyenoord......quote:Op zondag 10 september 2017 16:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Uit op kunstgras laten we het vaak liggen
Kunstgras van Heracles ziet er op tv wel een stuk beter uit dan dat van Excelsior en VVV iigquote:Op zondag 10 september 2017 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoe ze gisteren naar elkaar liepen te tikken in de eerste helft op dat kunstgras heb ik echt niet eerder gezien van Feyenoord......
Misschien gaat het dit seizoen beter op dat kunstgras?
Vorig seizoen wonnen we ook in Den Haag, Almelo, Kerkradequote:Op zondag 10 september 2017 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoe ze gisteren naar elkaar liepen te tikken in de eerste helft op dat kunstgras heb ik echt niet eerder gezien van Feyenoord......
Misschien gaat het dit seizoen beter op dat kunstgras?
Ik ben er vanuit gegaan dat feyenoord in de championsleague 442/352/532 speelt, i.i.g. zeker geen 433 (al ziet mijn hart het wel liever). En sowieso niet zonder jorgenson. Ik verwacht wel kramer in de punt, anders had je hem beter kunnen laten gaan. Bij een 2 spitsensysteem kramer in de punt en misschien larson eromheen? En tegen psv sowieso 433 dus kramer in de punt. Die jongen verdient vertrouwen en speeltijd, je kunt hem net na de rust altijd nog wisselen voor een bewegelijke speedy gonzales ofzo.quote:Op zondag 10 september 2017 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat als Jorgensen niet meedoet er een andere oplossing wordt gezocht dan Kramer er neer zetten eigenlijk.
Je mist hem alleen tegen City en PSV. Napoli uit verlies je toch en ADO en Nac moet zonder hem geen problemen opleverenquote:Op zondag 10 september 2017 17:17 schreef F.M.D. het volgende:
Jorgenson zegt 2 tot 3 weken eruit te zijn. Heel erg klote. Net in deze drukke maand.
Heel klote, maar maximaal 3 weken voor een hamstringblessure zou relatief kort zijn. Dat is ook wel een 5 weken en dan zou de pot tegen Ajax in gevaar komen.quote:Op zondag 10 september 2017 17:17 schreef F.M.D. het volgende:
Jorgenson zegt 2 tot 3 weken eruit te zijn. Heel erg klote. Net in deze drukke maand.
Waar?quote:Op zondag 10 september 2017 17:17 schreef F.M.D. het volgende:
Aha. Klinkt betrouwbaar.quote:Op zondag 10 september 2017 17:31 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Supporter die hem gesproken heeft.
Dan moet het wel waar zijn.quote:Op zondag 10 september 2017 17:31 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 september 2017 17:31 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Mensen die "Hij zij" typen kan ik niet serieus nemenquote:Op zondag 10 september 2017 17:44 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
https://twitter.com/thomas1908fr12/status/906852031641550848
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |