Boëtius lijkt me wat onrustiger voor de goal, maar die goals van Berghuis waren pure klasse, al vind ik het wel een naar mannetje worden. Begint toch arrogante trekjes te vertonen.quote:Op zondag 10 september 2017 11:54 schreef Caland het volgende:
Het rendement van Berghuis en Boetius
Even fappen
Sowieso mooi dat Berghuis zijn niveau van de tweede seizoenshelft zelfs omhoog weet te krikken, koopje
Zal wel als hij zo speelt.quote:Op zondag 10 september 2017 11:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Boëtius lijkt me wat onrustiger voor de goal, maar die goals van Berghuis waren pure klasse, al vind ik het wel een naar mannetje worden. Begint toch arrogante trekjes te vertonen.
Ik vond hem ook echt goed gisteren, zoals heel Feyenoord. Heb wel alleen de eerste helft gekeken...quote:
Als je iemand nodig hebt die regelmatig een bal in eigen goal kan schieten, dan inderdaad.quote:Op zondag 10 september 2017 10:54 schreef WethouderHekking het volgende:
Het is wel goed dat Sven van Beek weer op de terugweg is. die kunnen we wel gebruiken momenteel.
Bedankt Hansquote:Op zondag 10 september 2017 12:11 schreef Montelly het volgende:
Volgend jaar geen rechtsreeekse plaatsing voor CL bij winst eredivisie?? Wtf
Dat is toch al een jaar bekend of zo?quote:Op zondag 10 september 2017 12:11 schreef Montelly het volgende:
Welke steen en hoe groot was hij?quote:Op zondag 10 september 2017 12:11 schreef Montelly het volgende:
Hij schiet hem ook wel eens in het goede doel.quote:Op zondag 10 september 2017 12:02 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Als je iemand nodig hebt die regelmatig een bal in eigen goal kan schieten, dan inderdaad.
Heeft in alle kranten gestaan.quote:Op zondag 10 september 2017 12:12 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat is toch al een jaar bekend of zo?
Ik las ook dat uitdoelpunten dubbel tellen in de knockoutfase.quote:Op zondag 10 september 2017 12:11 schreef Montelly het volgende:
Alleen als Kramer ze maakt zeker?quote:Op zondag 10 september 2017 12:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik las ook dat uitdoelpunten dubbel tellen in de knockoutfase.
Waaat.quote:
st. juste of luckassen. daar zit niet veel tussen.quote:Op zondag 10 september 2017 12:43 schreef Typisch het volgende:
We zouden dus bijna die Luckassen hebben gehad he.
Heb jij ooit wel eens een post geplaatst zonder een negatieve insteek?quote:Op zondag 10 september 2017 12:45 schreef F.M.D. het volgende:
voor 7 ton had je dumfries.
topclubs lopen slapen zowel bij hem als van drongelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |