SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Ja, laten wij een voorbeeld nemen aan Ajax. Het gaat daar tenslotte al jaren zveel beter als bij ons.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RvP is toch al jaren niks meer man. Heeft 2-3 leuke jaren gehad en dat was het wel. Feyenoord moet spelers van 16 tot 18 binnen gaan harken zoals Ajax nu doet. Dan kun je over paar jaar x wat verder komen etc.
Finale ELquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, laten wij een voorbeeld nemen aan Ajax. Het gaat daar tenslotte al jaren zveel beter als bij ons.
Volgens mij levert de CL gelden toch meer op hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Finale EL. Win jij lekker de Eredivisie die niks voorstelt dan halen wij de finale ELLevert qua financin hetzelfde op maar het verschil is dat je spelers veel meer waarde krijgen door die Europese prestatie.
Ik moet nog maar zien wie er tegen die tijd spelen. St Juste is bv ook wel snel. Als je dan 3 snelle verdedigers hebt staan, kan het best wel solide zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tactisch op zeker maar je CV's zijn niveau Vitesse maximaal. Botteghin is leuk man tegen man alleen jammer dat hij niet kan voetballen. Zelfde geld voor Vd Heijden. Hapsmannetje en Nieuwkoop is wel aardig maar ook dat moeten we maar zien.
Anderlecht is nu in de competitie erg slecht begonnen, die moeten ook wel te pakken zijn. Maar sowieso is het leuk om een Belgische tegenstander te hebben ivm kaartjes via ex-collega's. Voor PSG geldt hetzelfde qua kaartjes en Spurs spelen op Wembley, dus daar gaan zeker genoeg kaarten voor zijn. En met een beetje gunstig speelschema zou ik dan al in Londen zitten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:48 schreef ace_eleven het volgende:
Tegen:
1) Spartak, Donetsk
2) Porto, eventueel Sevilla
3) Basel, Olympiakos, Anderlecht, Besiktas
hoef je echt niet met 0 punten uit onderlinge 2 wedstrijden te eindigen lijkt me, kun je thuis best wel eens wat puntjes sprokkelen
Ik hoop wel op Olympiakos, omdat ik denk dat het dan wel reel is om daar boven te eindigen
CL krijg je pas later hequote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij levert de CL gelden toch meer op hoor
[..]
Ik moet nog maar zien wie er tegen die tijd spelen. St Juste is bv ook wel snel. Als je dan 3 snelle verdedigers hebt staan, kan het best wel solide zijn
Vrijdag is de competitie nog het enige waar je voor speeltquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
CL krijg je pas later heAls je in je seizoen kampioen word en wij halen finale EL pakken wij veel meer geld. Vergeet niet dat DOOR die EL nu Sanchez voor 45 miljoen verkocht is. Had je Eredivisie gewonnen had je miss 30 gekregen. Dat is het verschil. Je richten op de Eredivisie is dom en kortzichtig. Lekker belangrijk wie er kampioen word.
Zou slecht voor de ranking zijn als we eruit gaan. Zelfde geld voor Utrecht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:53 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Vrijdag is de competitie nog het enige waar je voor speelt
Ja, klopt, dan gebeurt het dus maar niet? Ik weet dat we de puntjes goed kunnen gebruiken hoor, maar dat is geen argument om de verwachtingen aan te passen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou slecht voor de ranking zijn als we eruit gaan. Zelfde geld voor Utrecht.
Verwachting is gewoon dat Ajax en Utrecht doorgaan. Moet ook gewoon kunnen natuurlijk. Het zal ook wel moeten, want volgend jaar geen rechtstreekse kwalificatie voor de kampioen in de Eredivisie dus je word straks kampioen en je speelt nergens om, ook genot.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:56 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, klopt, dan gebeurt het dus maar niet? Ik weet dat we de puntjes goed kunnen gebruiken hoor, maar dat is geen argument om de verwachtingen aan te passen?
Al is de kampioensvoorronde CL nog wel te overleven, maar ja, dan moet je wel ineens richten op die onbelangrijke competitie
Ja maar ze hebben wel geld hoor!!!11quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, laten wij een voorbeeld nemen aan Ajax. Het gaat daar tenslotte al jaren zveel beter als bij ons.
Met alleen de finale pak je geen moer, je moet winnen. Bij Ajax verkopen ze sowieso goed, dus zoveel verschil zit er niet in de prijs die er voor bijvoorbeeld Sanchez was gekregen met vs zonder finale.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
CL krijg je pas later heAls je in je seizoen kampioen word en wij halen finale EL pakken wij veel meer geld. Vergeet niet dat DOOR die EL nu Sanchez voor 45 miljoen verkocht is. Had je Eredivisie gewonnen had je miss 30 gekregen. Dat is het verschil. Je richten op de Eredivisie is dom en kortzichtig. Lekker belangrijk wie er kampioen word.
Niet alleen geld, ook de meeste prijzen toch? Of had je werkelijk het idee dat Feyenoord Ajax ooit gaat inhalen wat betreft kampioenschappen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben wel geld hoor!!!11
Met de finale pakte Ajax iets van 10-15 miljoen euro chef.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met alleen de finale pak je geen moer, je moet winnen. Bij Ajax verkopen ze sowieso goed, dus zoveel verschil zit er niet in de prijs die er voor bijvoorbeeld Sanchez was gekregen met vs zonder finale.
Ik bedoel, jullie hebben fucking Babel voor 20 miljoen verkocht ofzo...
Het enige leuke aan die finale van jullie was dat bombastische 'We're back' filmpje en de backfire daarvan.
Goede argumentatie...quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet alleen geld, ook de meeste prijzen toch? Of had je werkelijk het idee dat Feyenoord Ajax ooit gaat inhalen wat betreft kampioenschappen?
Trek daar ff de premies van de spelers vanaf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met de finale pakte Ajax iets van 10-15 miljoen euro chef.
Doe jij dat ook bij Feyenoord met CL inkomsten etc? Zelden zulke onzin gelezenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Trek daar ff de premies van de spelers vanaf.
Volgens mij stipte Scrummie de prestaties van de laatste jaren aan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet alleen geld, ook de meeste prijzen toch? Of had je werkelijk het idee dat Feyenoord Ajax ooit gaat inhalen wat betreft kampioenschappen?
Haha dus vrijdag is jouw seizoen afgelopen. Sterkte aankomende tijdquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is dat 2 jaar? Of 10? Of 20?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij stipte Scrummie de prestaties van de laatste jaren aan.
Mij boeit het echt geen reet dat hele kampioenschap nee. Zie Nederlandse clubs veel liever wat leuks in Europa doen. Zoals Utrecht nu of Feyenoord tegen United. Als jij vrolijk word van potjes tegen NAC, NEC, Graafschap, Excelsior. Genot hoor. En dan ook schreeuwen op het forum jaaaa 3 punten zijn binnen dit dat, terwijl dat slechts een formaliteit zou moeten zijn. Hou me vast hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha dus vrijdag is jouw seizoen afgelopen. Sterkte aankomende tijdKneus.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mij boeit het echt geen reet dat hele kampioenschap nee. Zie Nederlandse clubs veel liever wat leuks in Europa doen. Zoals Utrecht nu of Feyenoord tegen United. Als jij vrolijk word van potjes tegen NAC, NEC, Graafschap, Excelsior. Genot hoor. En dan ook schreeuwen op het forum jaaaa 3 punten zijn binnen dit dat, terwijl dat slechts een formaliteit zou moeten zijn. Hou me vast hoor.
De foxsport ajacied in een notendopquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mij boeit het echt geen reet dat hele kampioenschap nee. Zie Nederlandse clubs veel liever wat leuks in Europa doen. Zoals Utrecht nu of Feyenoord tegen United. Als jij vrolijk word van potjes tegen NAC, NEC, Graafschap, Excelsior. Genot hoor. En dan ook schreeuwen op het forum jaaaa 3 punten zijn binnen dit dat, terwijl dat slechts een formaliteit zou moeten zijn. Hou me vast hoor.
Helaas. AC Milan is mijn club, try again (Ajax 2de club maar meer Milan)quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
De foxsport ajacied in een notendop
Nee maar van potjes tegen Excelsior kun je toch niet genieten man? Daar moet je gewoon 5-0 winnen hopsakee klaar. Zonde van de zendtijd zulke wedstrijden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
De foxsport ajacied in een notendop
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Helaas. AC Milan is mijn club, try again (Ajax 2de club maar meer Milan)
Hahahahaquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mij nergens over CL gelden zien praten toch? Jij begon over gelden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doe jij dat ook bij Feyenoord met CL inkomsten etc? Zelden zulke onzin gelezenAlsof spelers van Ajax tonnen aan premies per persoon krijgen loller.
Het wordt er niet echt beter op hequote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou Milan > Nederlandse clubs hoor by far ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt er niet echt beter op he
Grappig hoe al die neuzenusers hier opeens Ajax als tweede club hebben met een Italiaanse club daarboven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensen neus enz noemenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:12 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Grappig hoe al die neuzenusers hier opeens Ajax als tweede club hebben met een Italiaanse club daarboven.Of ben je gewoon dezelfde troll onder een ander naampje?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensen neus enz noemenPVV stemmer gespot
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensen neus enz noemenPVV stemmer gespot
Lijkt me zo vervelend dat op en neer vliegen elk weekendquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou Milan > Nederlandse clubs hoor by far ook.
Alsof hij iets geeft om potjes tegen Crotone en Verona, hij support Milan natuurlijk voor de Champions League!quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me zo vervelend dat op en neer vliegen elk weekend
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:34 schreef onlogisch het volgende:
Ja leuk. Zullen we het gewoon weer over Feyenoord hebben?
Eigen identiteit + inkomsten is basis voor club in Nederland. Heeft Feyenoord veel opgeleverd. Maar club lijkt nu andere koers te varen. Jeugd even geen prioriteit. Wat is er aan echt talent het laatste anderhalf jaar doorgebroken? Antwoord is niks. Geen gezonde ontwikkeling. Ajax heeft het wat dat betreft veel beter voor elkaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat er niet is kan niet doorbrekenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:05 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Eigen identiteit + inkomsten is basis voor club in Nederland. Heeft Feyenoord veel opgeleverd. Maar club lijkt nu andere koers te varen. Jeugd even geen prioriteit. Wat is er aan echt talent het laatste anderhalf jaar doorgebroken? Antwoord is niks. Geen gezonde ontwikkeling. Ajax heeft het wat dat betreft veel beter voor elkaar.
Het is al langer bekend dat deze lichtingen bij Feyenoord ook gewoon matig waren. Alleen Jari Schuurman was een groot talent. Verder was het matig. Het ziet er naar uit dat er evengoed een speler die die matige lichtingen gaat doorbreken: Bart Nieuwkoop. Oh en dan hebben we ook nog Justin Bijlow.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:05 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Eigen identiteit + inkomsten is basis voor club in Nederland. Heeft Feyenoord veel opgeleverd. Maar club lijkt nu andere koers te varen. Jeugd even geen prioriteit. Wat is er aan echt talent het laatste anderhalf jaar doorgebroken? Antwoord is niks. Geen gezonde ontwikkeling. Ajax heeft het wat dat betreft veel beter voor elkaar.
Goed punt. De periode dat er noodgedwongen veel jeugdspelers konden/moesten doorbreken wordt vaak verheerlijkt door mensen. Maar men vergeet er dan wel bij te melden dat het sportief gezien dramatische jaren waren. Pas onder Koeman krabbelde de club op en door gerichte aankopen (oa. Botteghin, Elia, Kuyt) werd de ploeg weer goed genoeg dat er aan prijzen winnen gedacht kon worden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Gelukkig is de tijd voorbij dat er 4 door moesten doorbreken en we mede daardoor 10-0 en 6-0 verloren van PSV en Groningen.
Dus als er geen talent is die goed genoeg is moeten we die maar even maken? Hoe werkt zoiets? En wat Caland zegt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:05 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord zou best eens kritisch kunnen kijken naar de jeugdscouting.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus als er geen talent is die goed genoeg is moeten we die maar even maken? Hoe werkt zoiets? En wat Caland zegt.
Waarom?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord zou best eens kritisch kunnen kijken naar de jeugdscouting.
Ondat een slechte lichting niet puur toeval is. Je mag je best afvragen of er iets mis is gegaan in de jeugdscouting of in het opleiden zelf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom?
Hiermee stel je overigens ook dat men nu dat niet doet. Hoe weet je dat?
Ja, dat je altijd kritisch moet kijken lijkt me niet meer dan normaal. Maar Pleun brengt het weer op zo'n manier alsof het nu niet gebeurt, en dan ben ik nieuwsgierig hoe hij tot die conclusie komt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ondat een slechte lichting niet puur toeval is. Je mag je best afvragen of er iets mis is gegaan in de jeugdscouting of in het opleiden zelf.
Er zijn nogal wat mutaties geweest in de jeugdopleiding de afgelopen jaren. Nieuwe hoofd jeugdopleidingen, nieuwe trainers, nieuwe methoden. Het effect daarvan moet blijvend gevalueerd worden om bij de beste opleidingen van Nederland te blijven horen.
Geen idee of dat al goed gedaan wordt
Als er niks doorkomt, is het beleid niet goed.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ondat een slechte lichting niet puur toeval is. Je mag je best afvragen of er iets mis is gegaan in de jeugdscouting of in het opleiden zelf.
Er zijn nogal wat mutaties geweest in de jeugdopleiding de afgelopen jaren. Nieuwe hoofd jeugdopleidingen, nieuwe trainers, nieuwe methoden. Het effect daarvan moet blijvend gevalueerd worden om bij de beste opleidingen van Nederland te blijven horen.
Geen idee of dat al goed gedaan wordt
God, wat het maar zo makkelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:44 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als er niks doorkomt, is het beleid niet goed.
Al dat talent in Amsterdam is geen incident. Dat is beleid.
Klopt, mijn reactie was vooral op jouw vraag 'waarom?'quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat je altijd kritisch moet kijken lijkt me niet meer dan normaal. Maar Pleun brengt het weer op zo'n manier alsof het nu niet gebeurt, en dan ben ik nieuwsgierig hoe hij tot die conclusie komt.
Al dat talent uit Amsterdam? Welke jongens dan vraag ik me af? Die Kluivert die er geen kut van kan? Frenkie de Jong en Dolberg die nog maar net bij de club spelen? De Ligt die wekelijks laat zien dat hij er nog lang niet klaar voor is? Van de Beek is de enige die laat zien mee te kunnen en cht eigen jeugd is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:44 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de KNVB daar een halt aan heeft toegeroepen. Het is wel jammer/kwalijk te noemen dat we de (tweede) boot gemist hebben, want vanaf de zijlijn gezien hadden we toen wel voldoende mogelijkheden hiervoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat heeft niks met het huidige beleid te maken, want Feyenoord wil maar al te graag die piramide in nu we gezonder en gezonder worden. Jammer dat de KNVB dat niet toelaat. Tevens ook dom van de KNVB, want talenten kunnen zo verneukt worden. Dat gevoel heb ik met Schuurman van vorig seizoen.
Ajax onder 19 heeft inmiddels zoveel nationaliteiten rondlopen dat ze er bij Roda JC jaloers op zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:44 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Aan de andere kant vraag ik mij wel af of ze nou zo goed zijn of dat ze gewoon de kans krijgen. De kans die wij onze jeugd momenteel niet geven. Is dat dan omdat ze niet goed genoeg zijn? Daar twijfel ik echt aan in sommige gevallenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:44 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Gaan we weer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:31 schreef Azpilicueta het volgende:
Bij Ajax zetten ze die jongens in de basis en verkopen ze die spelers voor mad veel profit
grote sterke centrale verdedigerquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:03 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
[..]
Zijn Botteghin en Jrgensen nou zo groot of is de rest zo klein.....
Het is alleen jammer dat mijn oma sneller is als Botteghinquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
grote sterke centrale verdediger
grote sterke spits
wij hebben geen watjes
Ik vind de timing van deze discussie ook een beetje vreemd gezien die 30 meloenen die we hebben gevangen voor 2 eigen spelers...quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Voor de prijs van alleen al de zelf opgeleide Kongolo kon vervanger Haps worden aangetrokken pls Amrabat pls Larsson.
En dan is 'homegrown" Karsdorp ook nog voor een mooi bedrag verkocht.
Neee sneller hequote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat mijn oma sneller is als Botteghin
geblesseerd is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat mijn oma sneller is als Botteghin
Eigenlijk net als met Clasie: is hij echt nodig?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:29 schreef Bombvis het volgende:
Twitter (nou ja, vooral de Turken) ging vanavond helemaal los omdat n of andere site had gezegd dat het contract van Van Persie ontbonden zou worden. Helaas lijkt het niet te kloppen
Clasie niet nodig maar de ervaring van RvP kan wel degelijk nuttig zijn in de CL. Wellicht net het verschil tussen P3 en P4.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:51 schreef PIETR het volgende:
[..]
Eigenlijk net als met Clasie: is hij echt nodig?
Mocht hij ook nog komen dan hebben we een bizar goede basis n bank.
Als je Kramer dumpt wel ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 23:03 schreef Klummie het volgende:
[..]
Clasie niet nodig maar de ervaring van RvP kan wel degelijk nuttig zijn in de CL. Wellicht net het verschil tussen P3 en P4.
Met hem is de selectie echt af.
Volgend jaar weer met de claas en ahmadi ballen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:51 schreef PIETR het volgende:
[..]
Eigenlijk net als met Clasie: is hij echt nodig?
Mocht hij ook nog komen dan hebben we een bizar goede basis n bank.
wat geven 020 supporters het snel op.....quote:Op woensdag 23 augustus 2017 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gefeliciteerd met het aanstaande kampioenschap.
Maar, maar, jullie hebben het nog in eigen hand?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat zie je toch in het stadion? 90 minuten is al te lang.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 05:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat geven 020 supporters het snel op.....
Bij PSV komen ze gewoon nietquote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zie je toch in het stadion? 90 minuten is al te lang.
Jij volgt het nieuws niet echt h?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd van het seizoen:
[ afbeelding ]
Haha wat een kut club is het ook.
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:26 schreef satecl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PSV is nooit echt nieuws.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij volgt het nieuws niet echt h?
Ja toen was het heel gezellig in de rij, je moest erbij zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:26 schreef satecl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is ook lastig in Brabant, zo'n kaart door een gleuf halen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja toen was het heel gezellig in de rij, je moest erbij zijn
Ja, want psv is ook echt altijd uitverkocht hequote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja toen was het heel gezellig in de rij, je moest erbij zijn
We hebben een nieuw systeem he, nu hoef je geen munten te halen maar kan je gewoon met je kaart betalen, dat brengt idd verwarring, maar we leren het wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is ook lastig in Brabant, zo'n kaart door een gleuf halen.
Het was niet uitverkocht maar het was ook niet zo leeg.(sowieso boven de 30k) Groot gedeelte zat nog vast in de rij, maar als goed is het dit weekend weer geregeld.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:21 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ja, want psv is ook echt altijd uitverkocht helag aan de rij
Klopt.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Normaal vond ik het nog wel irritant als er Ajacieden en PSV boeren kwamen stoken hier maar sinds we n kampioen zijn n een heerlijke selectie hebben n morgen horen tegen we wie in de CL mogen aantreden is het een stuk leuker
Ach ja als je dan ziet dat Marc 'we kijken verder dan Nederland' Overmars vervolgens Siem de Jong koopt is alles weer relatiefquote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Klopt.
Die bedragen alleen die geboden worden op de spelers van Ajax. Echt ziek
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ach ja als je dan ziet dat Marc 'we kijken verder dan Nederland' Overmars vervolgens Siem de Jong koopt is alles weer relatief
Kan wel eens goed uitpakken voor ze. De Jong in buitenland mislukt, maar heeft bewezen goed genoeg te zijn voor Nederlandse top. Alleen z'n fitheid is een issue.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ach ja als je dan ziet dat Marc 'we kijken verder dan Nederland' Overmars vervolgens Siem de Jong koopt is alles weer relatief
Bespreek dit lekker in het Ajax topic.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:12 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Kan wel eens goed uitpakken voor ze. De Jong in buitenland mislukt, maar heeft bewezen goed genoeg te zijn voor Nederlandse top. Alleen z'n fitheid is een issue.
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:12 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Kan wel eens goed uitpakken voor ze. De Jong in buitenland mislukt, maar heeft bewezen goed genoeg te zijn voor Nederlandse top. Alleen z'n fitheid is een issue.
Larsson is niet goed genoegquote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat alle beleidsmakers bij Ajax stiekem ook Feyenoorders zijn, net als Sjakie.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:12 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk wel Feyenoorder?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:12 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Die speelt ergens rond november zijn eerste 90 minuten.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:41 schreef Gert het volgende:
Eerste training Larsson bij Feyenoord.
Zelf had-ie het over "binnen enkele weken topfit zijn". Ik hoop wel dat hij al eerder gaat spelen. Al zal zondag nog wel te vroeg zijn.
[ afbeelding ]
Nee, hij gaat z'n eerste minuten maken bij PSV-uit en meteen belangrijk zijn met een doelpunt of assist.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die speelt ergens rond november zijn eerste 90 minuten.
Ach, even op dieet zetten en extra rondjes met de conditietrainer en met een week of 2/3 is hij wel weer fitquote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:41 schreef Gert het volgende:
Eerste training Larsson bij Feyenoord.
Zelf had-ie het over "binnen enkele weken topfit zijn". Ik hoop wel dat hij al eerder gaat spelen. Al zal zondag nog wel te vroeg zijn.
[ afbeelding ]
90 misschien wel ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die speelt ergens rond november zijn eerste 90 minuten.
3 interlands gespeeld. beetje ja/nee dus.quote:
Jaquote:
Hij is fit zegt hij zelf. Alleen niet wedstrijdfit.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ach, even op dieet zetten en extra rondjes met de conditietrainer en met een week of 2/3 is hij wel weer fit
Gedaan!quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, hij gaat z'n eerste minuten maken bij PSV-uit en meteen belangrijk zijn met een doelpunt of assist.
Mark my words.
Ja ben ik. Hoezo?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk wel Feyenoorder?
Hopelijk heeft hij wel een goede winterjas.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ach, even op dieet zetten en extra rondjes met de conditietrainer en met een week of 2/3 is hij wel weer fit
twitter:TheFev twitterde op woensdag 23-08-2017 om 13:28:52Ziek gemeld bij Fener voor het duel tegen Vardar morgen. Feyenoord zal echt een kwestie van tijd zijn, denk ik zo. https://t.co/78xxQzy74J reageer retweet
Schijnt niet waar te zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:43 schreef satecl het volgende:
twitter:TheFev twitterde op woensdag 23-08-2017 om 13:28:52Ziek gemeld bij Fener voor het duel tegen Vardar morgen. Feyenoord zal echt een kwestie van tijd zijn, denk ik zo. https://t.co/78xxQzy74J reageer retweet
Ze hebben volgens mij nog steeds de illusie dat ze grote spelers kunnen halenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Zoveel geld en er zo weinig mee doen
En dan halen ze een Oostenrijkse tiener, Colombiaanse tiener en 2 uitgerangeerde ex Ajacieden.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:49 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij nog steeds de illusie dat ze grote spelers kunnen halenAlleen een zak geld is niet voldoende.
Je vergeet de knaller van Lamprou nog. Ook uitgerangeerde ex Ajaciedquote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
En dan halen ze een Oostenrijkse tiener, Colombiaanse tiener en 2 uitgerangeerde ex Ajacieden.
Het net van een collega hier dat dit twitteraccount zeer betrouwbaar is, en goed genformeerd. Nou, die nemen we dus ook niet meer serieus.quote:
Jij gelooft scrummie meer dan je collega?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Het net van een collega hier dat dit twitteraccount zeer betrouwbaar is, en goed genformeerd. Nou, die nemen we dus ook niet meer serieus.
Heerlijk. Gewoon je winst weer uitgeven aan andere speler waardoor je selectie op niveau blijftquote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ok, financieel gezien:
Karsdorp: +14.000.000
Kongolo: +15.000.000
Elia: +1.100.000
Woudenberg: +700.000
Hahn: +500.000
+31.300.000
Berghuis: - 6.500.000
Haps: -6.000.000
St. Juste: -4.800.000
Larsson:-6.500.000*
Amrabat: -4.000.000
Boetius: -1.500.000
-29.300.000
Best prima als je het zo bekijkt.
Salarishuis ben ik wel benieuwd naar...
Mijn collega is Ajacied. Dus ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij gelooft scrummie meer dan je collega?
De uitgaande transfers leveren minder op in verband met makelaars en tussenpersonen verwacht ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ok, financieel gezien:
Karsdorp: +14.000.000
Kongolo: +15.000.000
Elia: +1.100.000
Woudenberg: +700.000
Hahn: +500.000
+31.300.000
Berghuis: - 6.500.000
Haps: -6.000.000
St. Juste: -4.800.000
Larsson:-6.500.000*
Amrabat: -4.000.000
Boetius: -1.500.000
-29.300.000
Best prima als je het zo bekijkt.
Salarishuis ben ik wel benieuwd naar...
Ben ik de enige bijna die je de hele dag niet afvalt, krijg je dit. Teringhond.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij gelooft scrummie meer dan je collega?
Ja en van een groot gedeelte van het Elia bedrag gaat geloof ik gewoon naar Werder en een ander deel naar Elia zelf. Was rare constructie.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De uitgaande transfers leveren minder op in verband met makelaars en tussenpersonen verwacht ik.
Als die bedragen al kloppen. Feyenoord doet nooit mededelingen hierover.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De uitgaande transfers leveren minder op in verband met makelaars en tussenpersonen verwacht ik.
Internetmensenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:43 schreef satecl het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:43 schreef satecl het volgende:
Boelderoesquote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:43 schreef satecl het volgende:
Was wel goed tegen Sevillaquote:Op woensdag 23 augustus 2017 15:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
God wat was die slecht![]()
De kannibaal
Toen die kwam was ik nog wel enthousiast, maar dat was snel over.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 15:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
God wat was die slecht![]()
De kannibaal
Mooi voor Svenquote:Vanmorgen trainde Feyenoord op Varkenoord. Volgens Miko Gouka op Twitter was er op de training een opvallend moment te zien, namelijk toen de spelersgroep onder applaus de teruggekeerde Feyenoorder Sven van Beek begroette.
De langgeblesseerde verdediger van Feyenoord trainde vandaag tijdens het positiespel mee met de rest en mocht de fysieke duels aangaan. Dit is wederom goed nieuws m.b.t. zijn herstel en een stap dichterbij zijn terugkeer in de selectie.
quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Feyenoord heeft een soort eigen viagogo platform gerealiseerd, waar je je seizoenkaart kunt verkopen en vervolgens slechts 70% van de opbrengst krijgt...
https://resell.feyenoord.nl/kopen
Goeden garp.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Feyenoord heeft een soort eigen viagogo platform gerealiseerd, waar je je seizoenkaart kunt verkopen en vervolgens slechts 70% van de opbrengst krijgt...
https://resell.feyenoord.nl/kopen
quote:De loting voor de groepsfase van de Champions League staat morgen op het programma. Sinds bekend is geworden dat Feyenoord definitief in pot 4 zal worden geplaatst wordt sociale media overspoeld met mogelijke tegenstanders.
Ook de Engelse zijn druk aan het puzzelen wie ze het liefst treffen in de groepsfase. TalkSport heeft een lijst gemaakt met 'Possible dream' loting voor de clubs en 'Possible nightmare' loting. Feyenoord wordt door de website ingedeeld als moeilijkste tegenstander uit pot vier.
Possible nightmare draw for Chelsea
Pot one: Chelsea
Pot two: Barcelona
Pot three: Napoli
Pot four: Feyenoord
Possible nightmare draw for Man United and Man City
Pot one: Real Madrid
Pot two: Manchester United or City
Pot three: Napoli
Possible nightmare draws for Tottenham and Liverpool
Pot one: Juventus
Pot two: Barcelona
Pot three: Tottenham or Liverpool
quote:
Geen Bitte Warten Sie plaatjequote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Goeden garp.
Edit: oh dit was geen grap.
Wie riep hier nou trouwens dat dit zo ingewikkeld was?
Al is die site nu wel uit de lucht, zoals we ons Feyenoord kennen.
Vrij logisch, anders zou je 17 keer je scc kunnen aanbieden en er uiteindelijk winst op makenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Goeden garp.
Edit: oh dit was geen grap.
Wie riep hier nou trouwens dat dit zo ingewikkeld was?
Al is die site nu wel uit de lucht, zoals we ons Feyenoord kennen.
Ja, ik las dat Feyenoord 70% kreeg. En wij dus 30%.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij logisch, anders zou je 17 keer je scc kunnen aanbieden en er uiteindelijk winst op maken
Bij viagogo kreeg je ook niet het bedrag dat de koper betaalde.
pot vierquote:
Gefeliciteerd, je zit op hetzelfde niveau als craptacular.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, ik las dat Feyenoord 70% kreeg. En wij dus 30%.
Potver, ik lees 1x iets verkeerd en ik zit op dat niveau?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je zit op hetzelfde niveau als craptacular.
quote:
https://daanlouter.github.io/feyenoord-cl/ - Kan je zelf alvast van alles gaan proberenquote:
Benfica - Sevilla - Spursquote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
https://daanlouter.github.io/feyenoord-cl/ - Kan je zelf alvast van alles gaan proberen
BENFICAquote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Benfica - Sevilla - Spurs
1st try.
Leuk.
edit: ok, 4x geklikt en elke keer kwam Sevilla er sowieso uit.
Ik dus Sevilla, Roma komt ook vaak voorbijquote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
BENFICA
ATLTICO MADRID
ANDERLECHT
FEYENOORD
Het is niet altijd Sevilla, ik heb voor m'n gevoel relatief vaak Anderlecht of Benfica.
Haha, zelfs dat vind ik al spannendquote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
https://daanlouter.github.io/feyenoord-cl/ - Kan je zelf alvast van alles gaan proberen
Nadeel van Anderlecht is buscombi, dus die loot ik liever niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, zelfs dat vind ik al spannend
AS MONACO
MANCHESTER UNITED
ANDERLECHT
FEYENOORD
Geen verkeerde.
Ah oke, ja begrijpelijk. Maar als tegenstander op zich wel tof.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nadeel van Anderlecht is buscombi, dus die loot ik liever niet.
Het is alleen zo kut dat de 3 thuisduels wr in een halfleeg stadion worden gespeeld. 31.000 man is toch nix?quote:
Overigens is elke tegenstander gewoon mooi, dus dat maakt verder ook niet uitquote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke, ja begrijpelijk. Maar als tegenstander op zich wel tof.
Alleen vak Z is dicht hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:41 schreef eight het volgende:
[..]
Het is alleen zo kut dat de 3 thuisduels wr in een halfleeg stadion worden gespeeld. 31.000 man is toch nix?
Waar haal je dat vandaan? Stadion is toch gewoon vol? Alleen dan met netten, maar W enzo mogen gewoon mensen zitten staanquote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:41 schreef eight het volgende:
[..]
Het is alleen zo kut dat de 3 thuisduels wr in een halfleeg stadion worden gespeeld. 31.000 man is toch nix?
Dat was excl. business. Geloof dat een aantal parterre vakken weer open gingen toch? 6/7000 man aan business? Of schat ik dat dan veel te hoog in?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:41 schreef eight het volgende:
[..]
Liever niet.. Als je tegen een ploeg als United al met 4-0 op je kloten krijgt dan vrees ik het ergste tegen dat soort ploegen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Geen idee hoe de mogelijkheden in die potten zijn , ik hoop wel dat we Barcelona, Real of Juventus gaan loten ....
Donetsk zou wel aids zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Overigens is elke tegenstander gewoon mooi, dus dat maakt verder ook niet uit
Besiktas vind je niet erg?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Donetsk zou wel aids zijn
Anderlecht ook
Beide Manchesters en Rome eigenlijk ook wel
Erdogan kent Rotterdam in elk geval nog wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was ik vergeten
Allah is een kankerjood
Als je toch klop krijgt kan je het beter van deze 3 ploegen krijgen..quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Liever niet.. Als je tegen een ploeg als United al met 4-0 op je kloten krijgt dan vrees ik het ergste tegen dat soort ploegen.
Nu moet ik denken aan Gijp die toen vertelde dat bij dat Rotterdam Tournament Spurs aan het spelen was in de Kuip met Berbatov en nog veel meer goede spelers, en iedereen maar een beetje zat te kijken. Ekramy komt het veld op voor de warming up: tent wordt afgebroken.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bovendien denk ik dat een hoop supporters het gewoon leuk zouden vinden om messi of ronaldo in de kuip te zien....zeker de jeugd. Dan krijgen ze tenminste waar voor hun euroos
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan Gijp die toen vertelde dat bij dat Rotterdam Tournament Spurs aan het spelen was in de Kuip met Berbatov en nog veel meer goede spelers, en iedereen maar een beetje zat te kijken. Ekramy komt het veld op voor de warming up: tent wordt afgebroken.
Kaartverkoop is allang begonnen, iets van 30.000 passe partouts al verkocht.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
Als Ronaoldo of Messi komt dan is het zeker een uitverkocht huis....goede recettes voor Feyenoord. Misschien is het sowieso wel uitverkocht geen idee hoe de kaartverkoop gaat verlopen...
o dat is een goede zaak...quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kaartverkoop is allang begonnen, iets van 30.000 passe partouts al verkocht.
Ach als je in de Kuip zit lijken toch al die spelers op elkaar. Ik heb liever een ploeg als Olympiakos of Anderlecht erbij omdat je die kan hebben. Die kansloze potjes tegen de Europese elite boeien me niet heel erg. Wel leuk om er geld mee te verdienen op Unibet etc.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bovendien denk ik dat een hoop supporters het gewoon leuk zouden vinden om messi of ronaldo in de kuip te zien....zeker de jeugd. Dan krijgen ze tenminste waar voor hun euroos
Die jaquote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan Gijp die toen vertelde dat bij dat Rotterdam Tournament Spurs aan het spelen was in de Kuip met Berbatov en nog veel meer goede spelers, en iedereen maar een beetje zat te kijken. Ekramy komt het veld op voor de warming up: tent wordt afgebroken.
Zijn nu nog alleen seizoenkaarthouders die een kaart kunnen kopen. Uitverkocht gaat het dus sowieso wel raken, al loot je drie aidsclubs.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
o dat is een goede zaak...
Ik denk dat de loting donderdag het laatste zetje moet gaan geven of het het alle wedstrijden uitverkocht gaat raken...
Watquote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach als je in de Kuip zit lijken toch al die spelers op elkaar.
dat is mooiquote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn nu nog alleen seizoenkaarthouders die een kaart kunnen kopen. Uitverkocht gaat het dus sowieso wel raken, al loot je drie aidsclubs.
Ja iddquote:
Las dat in de krant vandaag. Vorig jaar was het 25.000 toeschouwers en nu dit jaar 5.000 erbij. De netten tussen veld en tribunes blijven, alleen moesten ze een nieuwe constructie maken om de netten te bevestigen. Er moesten een paar palen weg ivm de doellijntechnologie van de UEFA.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Stadion is toch gewoon vol? Alleen dan met netten, maar W enzo mogen gewoon mensen zitten staan
Vorig jaar waren er 31.000 man met de hele parterre leeg. Nu is alleen vak Z dichtquote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:03 schreef eight het volgende:
[..]
Las dat in de krant vandaag. Vorig jaar was het 25.000 toeschouwers en nu dit jaar 5.000 erbij. De netten tussen veld en tribunes blijven, alleen moesten ze een nieuwe constructie maken om de netten te bevestigen. Er moesten een paar palen weg ivm de doellijntechnologie van de UEFA.
Hopelijk een broodje aap verhaal
Het is ook heel simpel. Maarja, ik had kunnen weten dat zelfs simpele dingen voor Feyenoord heel moeilijk zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat 't niet werkt is toch wel dat amateuristische waar ik toen bekend gemaakt werd dat ze zelfs iets gingen bouwen op doelde.
Toen kwamen er allemaal figuren langs die gingen melden dat het heel simpel is, template hier. linkje daar.
Nou ja, ik vraag me wel af wat we met van Persie moeten. We hebben nu al drie spelers op twee posities die alle drie eigenlijk basis zouden moeten zijn. Haal je er een vierde bij die daar voorin mee moetquote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:19 schreef Typisch het volgende:
Als Van Persie ook nog binnen gehengeld wordt gaat het broekje wel uit hoor.
Boetegenotquote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was ik vergeten
Allah is een kankerjood
Van Persie inquote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik vraag me wel af wat we met van Persie moeten. We hebben nu al drie spelers op twee posities die alle drie eigenlijk basis zouden moeten zijn. Haal je er een vierde bij die daar voorin mee moet
van Persie is te goed voor 5 uur speeltijd op een heel seizoen, alleen spelen als Jorg er de kracht niet voor heeftquote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Persie in
Kramer out
Zoals Caland eerder suggereerde. Zou perfect zijn.
Van Persie is natuurlijk altijd een verbetering op Kramer.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Persie in
Kramer out
Zoals Caland eerder suggereerde. Zou perfect zijn.
Hmm misschien kan hij op meerdere posities uit de voeten of wisselt Gio iets vaker als hij geen prutser naast zich heeft zitten als Kramer.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
van Persie is te goed voor 5 uur speeltijd op een heel seizoen, alleen spelen als Jorg er de kracht niet voor heeft
Wat is hij anders?quote:
Bij een pinchhitter denk ik aan iemand die je met de lange bal aan kan spelen en fysiek zijn duels wint. Dat kan hij allebei nietquote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat is hij anders?
Vorig jaar niet anders gedaan (en geleid tot 3 doelpunten).
Verder issie weinig goed voor.
Kramer is een hele goede pinchhitter. Kan niet voetballen, maar positie kiezen kan hij wel. En dan hoef je inderdaad alleen maar tegen de bal aan te lopen, zo simpel kan het zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij een pinchhitter denk ik aan iemand die je met de lange bal aan kan spelen en fysiek zijn duels wint. Dat kan hij allebei niet
Maar hij liep letterlijk per ongeluk tegen een bal aan in Nijmegen en kopte er tegen Utrecht 1 in. Wooptidoo.
Klopt, maar als we Kramer niet hadden, zouden we wel een Havenaar, Guidetti of zoiets hebben gehad die het waarschijnlijk even goed of beter had gedaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kramer is een hele goede pinchhitter. Kan niet voetballen, maar positie kiezen kan hij wel. En dan hoef je inderdaad alleen maar tegen de bal aan te lopen, zo simpel kan het zijn.
Zonder Kramer waren we vorig seizoen geen kampioen geworden
Kramer kan er niks van, niet als pinchhitter en niet als spits. Tenminste, gewoon niveautje Heerenveen ofzo. Al vind ik zelfs Veerman beter.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kramer is een hele goede pinchhitter. Kan niet voetballen, maar positie kiezen kan hij wel. En dan hoef je inderdaad alleen maar tegen de bal aan te lopen, zo simpel kan het zijn.
Het verbaast me nog steeds dat Kramer zich lijkt te schikken met zijn huidige rol als reserve.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Verder heeft Feyenoord al twee uitstekende transferkansen voor Kramer laten schieten (zowel Vitesse als FC Utrecht hadden interesse maar zijn inmiddels al voorzien)
Hij is laks, ik denk dat hij blij genoegen neemt met 200-300K per jaar als bankzitterquote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:26 schreef eight het volgende:
[..]
Het verbaast me nog steeds dat Kramer zich lijkt te schikken met zijn huidige rol als reserve.
Heeft hij soms zo'n hoog salaris bij Feijenoord?
Een pinchhitter hoeft ook helemaal niet te kunnen voetballen joh. Zo'n gast van bijna 2 meter zorgt echt wel voor onrust als je die er in de laatste paar minuten bijgooit wanneer dat nodig is. Beetje bij die verdedigers voor de voeten gaan lopen, beetje zuigen, balletjes doorkoppen. En daar is Kramer prima voor.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Kramer kan er niks van, niet als pinchhitter en niet als spits. Tenminste, gewoon niveautje Heerenveen ofzo. Al vind ik zelfs Veerman beter.
Kramer maakt altijd overtredingen in die situatiequote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Een pinchhitter hoeft ook helemaal niet te kunnen voetballen joh. Zo'n gast van bijna 2 meter zorgt echt wel voor onrust als je die er in de laatste paar minuten bijgooit wanneer dat nodig is. Beetje bij die verdedigers voor de voeten gaan lopen, beetje zuigen, balletjes doorkoppen. En daar is Kramer prima voor.
Ja, een verdediger zoals Pepe zal ongetwijfeld slapeloze nachten krijgen mocht het zover komenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kramer is met z'n lengte zeker een pinchitter hoor. Denk ook wel dat verdedigers niet blij worden als hij erbij komt te staan in 't laatste kwartiertje.
Ik gok dat Kramer gaat scoren in de CL.
Een pinchhitter zie ik toch echt als een spits die je met een lange bal kan aanspelen en dus ook fysiek sterk is. Kramer kan zowel geen bal aannemen als een duel winnen. Vandaar dat IK het geen pinchhitter vind.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kramer is met z'n lengte zeker een pinchitter hoor. Denk ook wel dat verdedigers niet blij worden als hij erbij komt te staan in 't laatste kwartiertje.
Ik gok dat Kramer gaat scoren in de CL.
bullshitquote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Michael Molsquote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:43 schreef Caland het volgende:
Bombardagod bijvoorbeeld, dat was een pinchhitter.
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij een pinchhitter denk ik aan iemand die je met de lange bal aan kan spelen en fysiek zijn duels wint. Dat kan hij allebei niet
Maar hij liep letterlijk per ongeluk tegen een bal aan in Nijmegen en kopte er tegen Utrecht 1 in. Wooptidoo.
18:00.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe laat is de loting eigenlijk?
Zie van Persie meer voor iemand in de spits/10 dan voor op de flanken. Daar zal hij ook niet meer de snelheid/uithoudingsvermogen voor hebben. Het is lastig een plekje te vinden voor hem, maar dat is eigenlijk iets wat standaard moet zijn bij Feyenoord.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik vraag me wel af wat we met van Persie moeten. We hebben nu al drie spelers op twee posities die alle drie eigenlijk basis zouden moeten zijn. Haal je er een vierde bij die daar voorin mee moet
Larsson zie ik ook eerder op 10.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zie van Persie meer voor iemand in de spits/10 dan voor op de flanken. Daar zal hij ook niet meer de snelheid/uithoudingsvermogen voor hebben. Het is lastig een plekje te vinden voor hem, maar dat is eigenlijk iets wat standaard moet zijn bij Feyenoord.
Als je de mogelijkheid hebt om RvP voor weinig/niets over te kunnen nemen voor een redelijk salaris dat het altijd de moeite waard is. Ik vind het wel een goed teken dat we nu echt moeten puzzelen met spelers. We hebben altijd wel een goed gevulde bank maar niemand zat te wachten op een Vejinovic, Gustafson of Bilal in de basisquote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Larsson zie ik ook eerder op 10.
Dat is nou echt iets wat ik wil zien: de een met een hele batterij steken los in zijn kop, de ander die zijn halve carrire heeft gebaseerd op gecontroleerd etteren en een lontje van een nanometer lang. Echt he, dat wordt hele kratten bier inzetten op het moment van de eerste elleboogquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:42 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, een verdediger zoals Pepe zal ongetwijfeld slapeloze nachten krijgen mocht het zover komen
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:33 schreef Slobeend het volgende:
Prima lotingsimulatortje
https://draw.inker.fun/#/cl/gs
Bayern/Porto/Napoli/Feyenoord kwam er bij mij uit.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:33 schreef Slobeend het volgende:
Prima lotingsimulatortje
Group C; Bayern Mnchen, FC Porto, Anderlecht en Feyenoord kreeg ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:33 schreef Slobeend het volgende:
Prima lotingsimulatortje
Benfica/Man United/Olympiakos bij mij. Overwinterengenotquote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bayern/Porto/Napoli/Feyenoord kwam er bij mij uit.
Broekjeuit-loting
Ook een overwinterbare lotingquote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Group C; Bayern Mnchen, FC Porto, Anderlecht en Feyenoord kreeg ik.
Zo te zien kan dit nog steeds. Feyenoord heeft de prijs voor mijn vak (TT) vastgesteld op 38,50 namelijk. Vraag mij alleen af of Feyenoord het "pikt" als je zo vaak je SCC aanbied op dit platform.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij logisch, anders zou je 17 keer je scc kunnen aanbieden en er uiteindelijk winst op maken
Bij viagogo kreeg je ook niet het bedrag dat de koper betaalde.
Shakhtar Donetskquote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:33 schreef Slobeend het volgende:
Prima lotingsimulatortje
Je moet wat hequote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:42 schreef Gert het volgende:
Interessant hoor, welke uitslagen de simulator allemaal genereert.![]()
![]()
Dan is het een klassiek gevalletje van GMTA me thinks.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leugens! Ik had je post nog niet eens gezien.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan is het een klassiek gevalletje van GMTA me thinks.
Kleeft daar nog steeds zo'n risico aan ja?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Zie veel mensen op Spurs hopen. Ik niet. Ik denk dat we niet eens supporters mee krijgen als we Spurs loten.
Dit heb ik ook.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik hoop in ieder geval niet op clubs uit Manchester of Rome. Been there done that
Je bent zelf een warm balletje.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:22 schreef Klummie het volgende:
Krijgen we straks ook weer het warme balletjes gelul?
Dat is volledig wederzijds, vermoed ik. Die mensen zijn nogal gehecht aan hun stad. Al is dat in het geval van Manchester onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik hoop in ieder geval niet op clubs uit Manchester of Rome. Been there done that
Vorig jaar was het n groot feest in Manchester? Daar had je tenminste te maken met normale agenten, geen opgefokte carabinieriquote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is volledig wederzijds, vermoed ik. Die mensen zijn nogal gehecht aan hun stad. Al is dat in het geval van Manchester onbegrijpelijk.
In Manchester is er niks raars gebeurd toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is volledig wederzijds, vermoed ik. Die mensen zijn nogal gehecht aan hun stad. Al is dat in het geval van Manchester onbegrijpelijk.
Die eerste 2 wel eens, zonder Chelsea. Maar ik hoop toch gewoon op Anderlecht, Olympiacos of Basel uit pot 3.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:54 schreef onlogisch het volgende:
1. Real/Juventus/Chelsea
2. Barcelona/ Dortmund
3. Spurs/Liverpool
Een van deze hoop ik.
Het is Badder. Die doet niet anders.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Manchester is er niks raars gebeurd toch?
Of was dit een trolletje?
quote:
Ik hoop vooral het laatste.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit heb ik ook.
Ik hoop op wat leuke teams, maar een haalbare poule (als dat bestaat) zou ook welkom zijn.
Ik hoop op de grootst mogelijke tegenstanders. Ik heb geen illusie dat we potten gaan breken. Laten we de grootste namen over de vloer krijgen en naar mooie stadions/steden kunnenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop op n fantastische tegenstander, een aansprekende naam, en 2 clubs die we mogelijk kunnen hebben.
Ik hoop dus op: Barcelona, Real Madrid, Juventus of Bayern Mnchen, en verder clubs als Anderlecht of Basel ofzo.
Iwan van Duren trollgenotquote:..als we zeggen dat de hele transfer bekostigd kan worden dankzij die ene gelijkmaker van Nice in Amsterdam dan zitten we er niet ver naast. Doordat Ajax werd uitgeschakeld voor de Champions League rolden er ineens miljoenen extra naar Rotterdam. Het zal geen toeval zijn dat Feyenoord zich daarna meldde met een concreet bod voor Larsson. Het is zowaar weer een feest directeur in De Kuip te zijn.
is het in de kuip nog steeds met de helft aan toeschouwers?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop op de grootst mogelijke tegenstanders. Ik heb geen illusie dat we potten gaan breken. Laten we de grootste namen over de vloer krijgen en naar mooie stadions/steden kunnen
Neenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het in de kuip nog steeds met de helft aan toeschouwers?
Niet met de helft. Maar volledig gevuld zal het niet zijn. O.a. mijn vak, Z, blijft leeg. Verder wordt het uitvak uitgebreid voor uitsupporters en blijken er ontzettend veel stoelen voor UEFA geneuzel gereserveerd te zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het in de kuip nog steeds met de helft aan toeschouwers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een chaos was het ook op die parkeerplaats johquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:22 schreef Oldground het volgende:
Ik kan me nog goed herinneren dat ik in Rome bij de tramhalte dichtbij Piazza del Popolo tussen de Roma-supporters stond te wachten en al die stadsbussen met Feyenoorders voorbij kwamen vanuit dat park van Villa Borghese. Groot gedeelte om me heen begon te schelden en te gebaren en die bussen natuurlijk helemaal overhellend en ook vol middelvingers.
Stond ik daar.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet met de helft. Maar volledig gevuld zal het niet zijn. O.a. mijn vak, Z, blijft leeg. Verder wordt het uitvak uitgebreid voor uitsupporters en blijken er ontzettend veel stoelen voor UEFA geneuzel gereserveerd te zijn.Daar zitten ook een hoop aandeelhouders tussen bv. Niet alleen maar UEFASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik las ergens dat er iets van 290 plaatsen vrijgehouden moeten worden voor media. Het dubbele van de EL.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zitten ook een hoop aandeelhouders tussen bv. Niet alleen maar UEFA
Haha, wat een moment was dat. Zelden zo gelachen als toen ik in die bus zat, ding kwam amper vooruitquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:22 schreef Oldground het volgende:
Ik kan me nog goed herinneren dat ik in Rome bij de tramhalte dichtbij Piazza del Popolo tussen de Roma-supporters stond te wachten en al die stadsbussen met Feyenoorders voorbij kwamen vanuit dat park van Villa Borghese. Groot gedeelte om me heen begon te schelden en te gebaren en die bussen natuurlijk helemaal overhellend en ook vol middelvingers.
Stond ik daar.
En ze moesten veel meer persruimte genereren op de tribunesquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zitten ook een hoop aandeelhouders tussen bv. Niet alleen maar UEFA
Bij sommige bussen zag je de wielkasten gewoon over de grond schrapen in de bochtenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Haha, wat een moment was dat. Zelden zo gelachen als toen ik in die bus zat, ding kwam amper vooruit
Bijna elke loting is kansloos Hansquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:52 schreef mrbombastic het volgende:
Hier kun je de poules simuleren: https://draw.inker.fun/#/cl/gs
Voorbeeldloting:
Group H
Benfica
Paris Saint-Germain
Napoli
Feyenoord
Dat zou redelijk kansloos worden
Allemaal van die Italiaantjes die keeldoorsnijgebaren aan het maken warenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:22 schreef Oldground het volgende:
Stond ik daar.
En Mark Jankoquote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:09 schreef hhh38 het volgende:
Ik kreeg
Real Madrid
PSG
Basel
Feyenoord
Droomgroep, Ronaldo en Neymar in de Kuipgenot
Anderlecht en Dortmund gaan een buscombi worden. Of je moet op losse kaarten / niet per se de wedstrijd willen zien, dan kan je gewoon met de auto naar de stad rijden.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:24 schreef Keyos het volgende:
Ik kreeg:
Bayern
Barcelona
Tottenham
Feyenoord
Veel moeilijker kunnen we bijna niet loten haha.
Hoe dan ook hoop ik op n club waar ik beetje normaal naartoe kan rijden (Basel, Bayern, Anderlecht, Dortmund of PSG).
Met een buscombi vind ik ook prima. Met onze vriendengroep zitten we precies met het feit dat we niet gezamenlijk een verre reis kunnen maken (1 iemand gaat lang op vakantie naar China, ander heeft net zijn halve huis verbouwd), dus de meer wedstrijden ik in ieder geval in het stadion kan zien de beter. Wel mooi kut als we dan precies Liverpool loten wat op m'n nr 1 to visit-list staatquote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Anderlecht en Dortmund gaan een buscombi worden. Of je moet op losse kaarten / niet per se de wedstrijd willen zien, dan kan je gewoon met de auto naar de stad rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |