is het in de kuip nog steeds met de helft aan toeschouwers?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop op de grootst mogelijke tegenstanders. Ik heb geen illusie dat we potten gaan breken. Laten we de grootste namen over de vloer krijgen en naar mooie stadions/steden kunnen
Neenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het in de kuip nog steeds met de helft aan toeschouwers?
Niet met de helft. Maar volledig gevuld zal het niet zijn. O.a. mijn vak, Z, blijft leeg. Verder wordt het uitvak uitgebreid voor uitsupporters en blijken er ontzettend veel stoelen voor UEFA geneuzel gereserveerd te zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het in de kuip nog steeds met de helft aan toeschouwers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een chaos was het ook op die parkeerplaats johquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:22 schreef Oldground het volgende:
Ik kan me nog goed herinneren dat ik in Rome bij de tramhalte dichtbij Piazza del Popolo tussen de Roma-supporters stond te wachten en al die stadsbussen met Feyenoorders voorbij kwamen vanuit dat park van Villa Borghese. Groot gedeelte om me heen begon te schelden en te gebaren en die bussen natuurlijk helemaal overhellend en ook vol middelvingers.
Stond ik daar.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet met de helft. Maar volledig gevuld zal het niet zijn. O.a. mijn vak, Z, blijft leeg. Verder wordt het uitvak uitgebreid voor uitsupporters en blijken er ontzettend veel stoelen voor UEFA geneuzel gereserveerd te zijn.Daar zitten ook een hoop aandeelhouders tussen bv. Niet alleen maar UEFASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik las ergens dat er iets van 290 plaatsen vrijgehouden moeten worden voor media. Het dubbele van de EL.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zitten ook een hoop aandeelhouders tussen bv. Niet alleen maar UEFA
Haha, wat een moment was dat. Zelden zo gelachen als toen ik in die bus zat, ding kwam amper vooruitquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:22 schreef Oldground het volgende:
Ik kan me nog goed herinneren dat ik in Rome bij de tramhalte dichtbij Piazza del Popolo tussen de Roma-supporters stond te wachten en al die stadsbussen met Feyenoorders voorbij kwamen vanuit dat park van Villa Borghese. Groot gedeelte om me heen begon te schelden en te gebaren en die bussen natuurlijk helemaal overhellend en ook vol middelvingers.
Stond ik daar.
En ze moesten veel meer persruimte genereren op de tribunesquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zitten ook een hoop aandeelhouders tussen bv. Niet alleen maar UEFA
Bij sommige bussen zag je de wielkasten gewoon over de grond schrapen in de bochtenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Haha, wat een moment was dat. Zelden zo gelachen als toen ik in die bus zat, ding kwam amper vooruit
Bijna elke loting is kansloos Hansquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:52 schreef mrbombastic het volgende:
Hier kun je de poules simuleren: https://draw.inker.fun/#/cl/gs
Voorbeeldloting:
Group H
Benfica
Paris Saint-Germain
Napoli
Feyenoord
Dat zou redelijk kansloos worden
Allemaal van die Italiaantjes die keeldoorsnijgebaren aan het maken warenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:22 schreef Oldground het volgende:
Stond ik daar.
En Mark Jankoquote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:09 schreef hhh38 het volgende:
Ik kreeg
Real Madrid
PSG
Basel
Feyenoord
Droomgroep, Ronaldo en Neymar in de Kuipgenot
Anderlecht en Dortmund gaan een buscombi worden. Of je moet op losse kaarten / niet per se de wedstrijd willen zien, dan kan je gewoon met de auto naar de stad rijden.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:24 schreef Keyos het volgende:
Ik kreeg:
Bayern
Barcelona
Tottenham
Feyenoord
Veel moeilijker kunnen we bijna niet loten haha.
Hoe dan ook hoop ik op één club waar ik beetje normaal naartoe kan rijden (Basel, Bayern, Anderlecht, Dortmund of PSG).
Met een buscombi vind ik ook prima. Met onze vriendengroep zitten we precies met het feit dat we niet gezamenlijk een verre reis kunnen maken (1 iemand gaat lang op vakantie naar China, ander heeft net zijn halve huis verbouwd), dus de meer wedstrijden ik in ieder geval in het stadion kan zien de beter. Wel mooi kut als we dan precies Liverpool loten wat op m'n nr 1 to visit-list staatquote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Anderlecht en Dortmund gaan een buscombi worden. Of je moet op losse kaarten / niet per se de wedstrijd willen zien, dan kan je gewoon met de auto naar de stad rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |