Nou ja, ik vraag me wel af wat we met van Persie moeten. We hebben nu al drie spelers op twee posities die alle drie eigenlijk basis zouden moeten zijn. Haal je er een vierde bij die daar voorin mee moetquote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:19 schreef Typisch het volgende:
Als Van Persie ook nog binnen gehengeld wordt gaat het broekje wel uit hoor.
Boetegenotquote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was ik vergeten
Allah is een kankerjood
Van Persie inquote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik vraag me wel af wat we met van Persie moeten. We hebben nu al drie spelers op twee posities die alle drie eigenlijk basis zouden moeten zijn. Haal je er een vierde bij die daar voorin mee moet
van Persie is te goed voor 5 uur speeltijd op een heel seizoen, alleen spelen als Jorg er de kracht niet voor heeftquote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Persie in
Kramer out
Zoals Caland eerder suggereerde. Zou perfect zijn.
Van Persie is natuurlijk altijd een verbetering op Kramer.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Persie in
Kramer out
Zoals Caland eerder suggereerde. Zou perfect zijn.
Hmm misschien kan hij op meerdere posities uit de voeten of wisselt Gio iets vaker als hij geen prutser naast zich heeft zitten als Kramer.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
van Persie is te goed voor 5 uur speeltijd op een heel seizoen, alleen spelen als Jorg er de kracht niet voor heeft
Wat is hij anders?quote:
Bij een pinchhitter denk ik aan iemand die je met de lange bal aan kan spelen en fysiek zijn duels wint. Dat kan hij allebei nietquote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat is hij anders?
Vorig jaar niet anders gedaan (en geleid tot 3 doelpunten).
Verder issie weinig goed voor.
Kramer is een hele goede pinchhitter. Kan niet voetballen, maar positie kiezen kan hij wel. En dan hoef je inderdaad alleen maar tegen de bal aan te lopen, zo simpel kan het zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij een pinchhitter denk ik aan iemand die je met de lange bal aan kan spelen en fysiek zijn duels wint. Dat kan hij allebei niet
Maar hij liep letterlijk per ongeluk tegen een bal aan in Nijmegen en kopte er tegen Utrecht 1 in. Wooptidoo.
Klopt, maar als we Kramer niet hadden, zouden we wel een Havenaar, Guidetti of zoiets hebben gehad die het waarschijnlijk even goed of beter had gedaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kramer is een hele goede pinchhitter. Kan niet voetballen, maar positie kiezen kan hij wel. En dan hoef je inderdaad alleen maar tegen de bal aan te lopen, zo simpel kan het zijn.
Zonder Kramer waren we vorig seizoen geen kampioen geworden
Kramer kan er niks van, niet als pinchhitter en niet als spits. Tenminste, gewoon niveautje Heerenveen ofzo. Al vind ik zelfs Veerman beter.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kramer is een hele goede pinchhitter. Kan niet voetballen, maar positie kiezen kan hij wel. En dan hoef je inderdaad alleen maar tegen de bal aan te lopen, zo simpel kan het zijn.
Het verbaast me nog steeds dat Kramer zich lijkt te schikken met zijn huidige rol als reserve.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Verder heeft Feyenoord al twee uitstekende transferkansen voor Kramer laten schieten (zowel Vitesse als FC Utrecht hadden interesse maar zijn inmiddels al voorzien)
Hij is laks, ik denk dat hij blij genoegen neemt met 200-300K per jaar als bankzitterquote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:26 schreef eight het volgende:
[..]
Het verbaast me nog steeds dat Kramer zich lijkt te schikken met zijn huidige rol als reserve.
Heeft hij soms zo'n hoog salaris bij Feijenoord?
Een pinchhitter hoeft ook helemaal niet te kunnen voetballen joh. Zo'n gast van bijna 2 meter zorgt echt wel voor onrust als je die er in de laatste paar minuten bijgooit wanneer dat nodig is. Beetje bij die verdedigers voor de voeten gaan lopen, beetje zuigen, balletjes doorkoppen. En daar is Kramer prima voor.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Kramer kan er niks van, niet als pinchhitter en niet als spits. Tenminste, gewoon niveautje Heerenveen ofzo. Al vind ik zelfs Veerman beter.
Kramer maakt altijd overtredingen in die situatiequote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Een pinchhitter hoeft ook helemaal niet te kunnen voetballen joh. Zo'n gast van bijna 2 meter zorgt echt wel voor onrust als je die er in de laatste paar minuten bijgooit wanneer dat nodig is. Beetje bij die verdedigers voor de voeten gaan lopen, beetje zuigen, balletjes doorkoppen. En daar is Kramer prima voor.
Ja, een verdediger zoals Pepe zal ongetwijfeld slapeloze nachten krijgen mocht het zover komenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kramer is met z'n lengte zeker een pinchitter hoor. Denk ook wel dat verdedigers niet blij worden als hij erbij komt te staan in 't laatste kwartiertje.
Ik gok dat Kramer gaat scoren in de CL.
Een pinchhitter zie ik toch echt als een spits die je met een lange bal kan aanspelen en dus ook fysiek sterk is. Kramer kan zowel geen bal aannemen als een duel winnen. Vandaar dat IK het geen pinchhitter vind.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kramer is met z'n lengte zeker een pinchitter hoor. Denk ook wel dat verdedigers niet blij worden als hij erbij komt te staan in 't laatste kwartiertje.
Ik gok dat Kramer gaat scoren in de CL.
bullshitquote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Michael Molsquote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:43 schreef Caland het volgende:
Bombardagod bijvoorbeeld, dat was een pinchhitter.
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij een pinchhitter denk ik aan iemand die je met de lange bal aan kan spelen en fysiek zijn duels wint. Dat kan hij allebei niet
Maar hij liep letterlijk per ongeluk tegen een bal aan in Nijmegen en kopte er tegen Utrecht 1 in. Wooptidoo.
18:00.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe laat is de loting eigenlijk?
Zie van Persie meer voor iemand in de spits/10 dan voor op de flanken. Daar zal hij ook niet meer de snelheid/uithoudingsvermogen voor hebben. Het is lastig een plekje te vinden voor hem, maar dat is eigenlijk iets wat standaard moet zijn bij Feyenoord.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik vraag me wel af wat we met van Persie moeten. We hebben nu al drie spelers op twee posities die alle drie eigenlijk basis zouden moeten zijn. Haal je er een vierde bij die daar voorin mee moet
Larsson zie ik ook eerder op 10.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zie van Persie meer voor iemand in de spits/10 dan voor op de flanken. Daar zal hij ook niet meer de snelheid/uithoudingsvermogen voor hebben. Het is lastig een plekje te vinden voor hem, maar dat is eigenlijk iets wat standaard moet zijn bij Feyenoord.
Als je de mogelijkheid hebt om RvP voor weinig/niets over te kunnen nemen voor een redelijk salaris dat het altijd de moeite waard is. Ik vind het wel een goed teken dat we nu echt moeten puzzelen met spelers. We hebben altijd wel een goed gevulde bank maar niemand zat te wachten op een Vejinovic, Gustafson of Bilal in de basisquote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Larsson zie ik ook eerder op 10.
Dat is nou echt iets wat ik wil zien: de een met een hele batterij steken los in zijn kop, de ander die zijn halve carričre heeft gebaseerd op gecontroleerd etteren en een lontje van een nanometer lang. Echt he, dat wordt hele kratten bier inzetten op het moment van de eerste elleboogquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:42 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, een verdediger zoals Pepe zal ongetwijfeld slapeloze nachten krijgen mocht het zover komen
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:33 schreef Slobeend het volgende:
Prima lotingsimulatortje
https://draw.inker.fun/#/cl/gs
Bayern/Porto/Napoli/Feyenoord kwam er bij mij uit.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:33 schreef Slobeend het volgende:
Prima lotingsimulatortje
Group C; Bayern München, FC Porto, Anderlecht en Feyenoord kreeg ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:33 schreef Slobeend het volgende:
Prima lotingsimulatortje
Benfica/Man United/Olympiakos bij mij. Overwinterengenotquote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bayern/Porto/Napoli/Feyenoord kwam er bij mij uit.
Broekjeuit-loting
Ook een overwinterbare lotingquote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Group C; Bayern München, FC Porto, Anderlecht en Feyenoord kreeg ik.
Zo te zien kan dit nog steeds. Feyenoord heeft de prijs voor mijn vak (TT) vastgesteld op ¤ 38,50 namelijk. Vraag mij alleen af of Feyenoord het "pikt" als je zo vaak je SCC aanbied op dit platform.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij logisch, anders zou je 17 keer je scc kunnen aanbieden en er uiteindelijk winst op maken
Bij viagogo kreeg je ook niet het bedrag dat de koper betaalde.
Shakhtar Donetskquote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:33 schreef Slobeend het volgende:
Prima lotingsimulatortje
Je moet wat hequote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:42 schreef Gert het volgende:
Interessant hoor, welke uitslagen de simulator allemaal genereert.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |