Gewoon met Boetius, Larsson en Berghuis spelen. Bovendien was Jorgensen tot nu toe niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:58 schreef Azpilicueta het volgende:
Geen Jorgensen = geen titel, simpel zat
Op dat scenario had je toen het nog kon moeten inspelen en een 2e spits moeten halen voor je selectie, maar blijkbaar dachten Van Geel en Gio dat Jorgensen van ijzer was ofzo en dat hij wel 6 maanden alle competie, beker en CL-duels zou spelen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:54 schreef Duveldrinker het volgende:
Dit is echt heel erg kut van Jorgensen verdomme ook zo vroeg in het seizoen al.
Dat hoopte ze ook met Van persie denk ik, wie had je ander moeten halen?quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:02 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Op dat scenario had je toen het nog kon moeten inspelen en een 2e spits moeten halen voor je selectie, maar blijkbaar dachten Van Geel en Gio dat Jorgensen van ijzer was ofzo en dat hij wel 6 maanden alle competie, beker en CL-duels zou spelen.
Ik hoop dat de schade beperkt blijft en dat we hem niet veel meer hoeven te missen tot aan de kerst.
Omdat Kramer, what elsequote:Op zaterdag 9 september 2017 21:01 schreef hhh38 het volgende:
Waarom is iedereen ineens zo dramatisch?
Dit. Je speelt nu ook al zonder spits eigenlijk, dan liever nog in elk geval met 11 man.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon met Boetius, Larsson en Berghuis spelen.
Iedereen hier dekte zich ook in voor Heracles. Jullie zijn zo negatief over je eigen elftal. Al is dat over de backs wel terecht.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het klinkt alsof we hem de komende 3 maanden gaan missen oid
We hebben dit seizoen nog niet tegelijk met de ideale backs gespeeldquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Iedereen hier dekte zich ook in voor Heracles. Jullie zijn zo negatief over je eigen elftal. Al is dat over de backs wel terecht.
Het is een hele nieuwe ervaring voor ons na zoveel baggerjaren, dat is even wennen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Iedereen hier dekte zich ook in voor Heracles. Jullie zijn zo negatief over je eigen elftal. Al is dat over de backs wel terecht.
Hamstring is meestal wel vervelendquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:01 schreef hhh38 het volgende:
Waarom is iedereen ineens zo dramatisch? Zijn er tekenen dat ie er lang uit gaat liggen?
Een spits (of buitenspeler/nummer 10 die ook uit de voeten kan als spits) die in elk geval het niveau van de subtop van de eredivisie aan kan, daar moet er echt wel eentje van zijn toch...quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:03 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat hoopte ze ook met Van persie denk ik, wie had je ander moeten halen?
Nee, we zijn vooral negatief over Kramer. Ook al heb je een goed elftal, dan nog is elke keer met 10 man moeten spelen pittig. Al helemaal tegen City en PSV.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:08 schreef hafcfan het volgende:
Jullie zijn zo negatief over je eigen elftal.
Kan 6 weken zijn, kan ook één week zijn. Ligt eraan wat er met de hamstring isquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hamstring is meestal wel vervelend
Dat hoort bij de eredivisis he. Ajax heeft Dijks en Veltman. Heracles speelde ook met 9 leek hetmquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:15 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nee, we zijn vooral negatief over Kramer. Ook al heb je een goed elftal, dan nog is elke keer met 10 man moeten spelen pittig. Al helemaal tegen City en PSV.
Heeft de clubarts al bevestigd ja.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:30 schreef Roland010 het volgende:
90 % zeker dus dat Jorgensen City mist lees ik. Gio zal een plan B moeten gaan bedenken (het is eigenlijk wel zijn fout dat hij dit nog niet allang gedaan heeft, anders had hij dat vandaag al wel toegepast).
Een elftal tijdens een wedstrijd omgooien is echt iets totaal anders dan met een andere tactiek aan een wedstrijd beginnenquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:30 schreef Roland010 het volgende:
90 % zeker dus dat Jorgensen City mist lees ik. Gio zal een plan B moeten gaan bedenken (het is eigenlijk wel zijn fout dat hij dit nog niet allang gedaan heeft, anders had hij dat vandaag al wel toegepast).
Plan B is kramer....quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:30 schreef Roland010 het volgende:
Een kleine meerderheid van de eredivisie staat volgens mij op dit moment nog positief of neutraal tegenover kunstgras, zolang dat nog zo is kun je zoiets niet doen op die manier.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:24 schreef Henrys het volgende:
Kunnen clubs gewoon niet weigeren om op kunstgras te spelen? Als meerdere clubs het doen dan heeft de knvb geen keuze
Yep. Maar belangrijker vind ik eigenlijk of hij dan wel fit is voor PSV. Daar maakt Jorgensen het verschil tussen winnen of puntverlies. Tegen City is Jorgensen erbij slechts een net iets minder grote kans dat je hard afgaat.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:31 schreef Klummie het volgende:
[..]
Heeft de clubarts al bevestigd ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |