Ook weer waar. Maar nu heeft ie in elk geval een halve week de tijd om dat systeem 'om te gooien', het zou me zeer teleurstellen van Gio als coach als ie dat nu niet gaat doen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een elftal tijdens een wedstrijd omgooien is echt iets totaal anders dan met een andere tactiek aan een wedstrijd beginnen

we zullen het doorgeven. Slapeloze nachten in huize van Bronckhorst, kan niet andersquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:43 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ook weer waar. Maar nu heeft ie in elk geval een halve week de tijd om dat systeem 'om te gooien', het zou me zeer teleurstellen van Gio als coach als ie dat nu niet gaat doen.

Dat is geen plan maar een krakkemikkig noodverband dat je hoogstens moet gebruiken voor 3 of 4 keer 10 minuutjes per seizoen (zoals vorig jaar).quote:
Dat lijkt me eigenlijk ook de enige optie.quote:Van geel heeft te lang lopen hopen op van Persie en uiteindelijk haalde hij Larson.....
Misschien gewoon met boetius larson en Berghuis gaan beginnen tegen city

Dat is hem geraden.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
we zullen het doorgeven. Slapeloze nachten in huize van Bronckhorst, kan niet anders

Dit lijkt me inderdaad het beste, of Larsson ipv Boëtiusquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:28 schreef Duveldrinker het volgende:
Gewoon 3-5-2 met St.Juste ipv de plek van Kramer. En Berghuis en Boetius voorin.
Jones, st.Juste, Botteghin, vd Heijden; Amrabat, Ahmadi, Vilhena ,Toornstra, Nelom;Boetius en Berghuis
Erg jammer dat Haps niet fit is.

Gelijkmaker door een frommelgoal (handsbal met links en met z'n andere arm een elleboog op de neus van een verdediger) uit een corner in de 93e minuut, 1-1.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:05 schreef Henrys het volgende:
Misschien haalt City wel het beste uit Kramer en scoort hij gewoon even een hattrick

Woensdag? Dat risico gaat Gio echt niet nemen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Jorgensen is nog onduidelijk of hij wel of niet speelt
Ik acht de kans groot dat hij wel speelt

Hij heeft maar 20 minuten in het veld gestaan.....ik denk dat hij wat voelde en gelijk al koos om eruit te gaan.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Woensdag? Dat risico gaat Gio echt niet nemen.

Zal wel calimero zijn, maar ik heb het idee dat wij echt zelden penalty's mee krijgen hoe terecht het ook isquote:Op zaterdag 9 september 2017 23:09 schreef thedeedster het volgende:
Zag eerste 20 minuten live en ging daarna de stad in. Waarom zie ik die -in mijn ogen - 100% penalty niet bij de samenvatting?
Makkelie.

linkje samenvatting? Kon alleen radio rijnmond luisterequote:Op zaterdag 9 september 2017 23:09 schreef thedeedster het volgende:
Zag eerste 20 minuten live en ging daarna de stad in. Waarom zie ik die -in mijn ogen - 100% penalty niet bij de samenvatting?
Makkelie.

werkte in het verleden goedquote:Op zondag 10 september 2017 00:51 schreef ace_eleven het volgende:
't lijkt me ook wel waarschijnlijk dat we tegen City met een versterkt middenveld gaan spelen en dan twee buitenspelers als "twee spitsen", een Amrabat of Larsson op het middenveld erbij lijkt me stukken waardevoller dan een Kramer opstellen.
Als City veel gaat drukken kiest Gio misschien ook nog wel voor de snelheid van Bilal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |