Laat niks zien hopelijk is jorgenson niet ernstig geblesseerd.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:06 schreef MPC60 het volgende:
Kom op, trap er nog ff twee in kramer.
Je bent wel fan hé, gezien je UI.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:06 schreef MPC60 het volgende:
Kom op, trap er nog ff twee in kramer.
2e helft is ontzettend slordig.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:07 schreef onlogisch het volgende:
Vilhena toch een paar keer balverlies. Bah.
Yep. Zo een verschil met de eerste helft.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
2e helft is ontzettend slordig.
quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent wel fan hé, gezien je UI.
moeilijk opladen als je aankomende week tegen de echt grote jongens moet.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
2e helft is ontzettend slordig.
Ik snap ook niet waarom van Bronckhorst 'm al brengt. Die gast heeft 2 maanden met het 2e van Heerenveen mee gedaan.quote:
Najah, met 0-3 kan je het natuurlijk altijd proberen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom van Bronckhorst 'm al brengt. Die gast heeft 2 maanden met het 2e van Heerenveen mee gedaan.
Beter nu dan tegen City of PSV.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom van Bronckhorst 'm al brengt. Die gast heeft 2 maanden met het 2e van Heerenveen mee gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |