quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:38 schreef onlogisch het volgende:
Please say no please please please
[ afbeelding ]
Dan is er in ieder geval iemand aanwezig in de livetopicsquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op korte termijn in ieder geval wel
Verstandig, LBM kan er (nog) geen reet van.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan is er in ieder geval iemand aanwezig in de livetopics
Ik vind dit een goede zaak. De bezetting is goed nu. Een PSV-mod, een Feyenoord-mod, een Ajax-mod en een mod die graag plaatjes van zijn piemel post.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit doet hij expres in de hoop dat Onlogisch en jij erop reageren.
Nee hoor, zo dom ben ik gewoon. Maar dat maakt me geen reet uit. Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vindt jij (quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga zo door!! Je komt er wel!quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, zo dom ben ik gewoon. Maar dat maakt me geen reet uit. Ik doe mijn best.
Ron heeft nou eenmaal wat te bewijzen als dorpsneger.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dit een goede zaak. De bezetting is goed nu. Een PSV-mod, een Feyenoord-mod, een Ajax-mod en een mod die graag plaatjes van zijn piemel post.
Achja als ik geen mod meer ben op VBL betekent dat niet dat ik geen knopjes meer heb ofzoquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan is er in ieder geval iemand aanwezig in de livetopics
Dit doet mij vermoeden dat LBM een uitstekende keuze isquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verstandig, LBM kan er (nog) geen reet van.
Reageer gewoon op mijn vraag ongelofelijk tyfus mongool.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vindt jij () van die keuze.
Nu nog iemand die van Negersex houdtquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dit een goede zaak. De bezetting is goed nu. Een PSV-mod, een Feyenoord-mod, een Ajax-mod en een mod die graag plaatjes van zijn piemel post.
Denk maar zo: je bent slimmer dan het grootste gedeelte van de samenleving want jij hebt wat crypto in je bezit!!quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, zo dom ben ik gewoon. Maar dat maakt me geen reet uit. Ik doe mijn best.
Hij gaat mij in de gaten houden, de gek.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit doet mij vermoeden dat LBM een uitstekende keuze is
Preciesquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk maar zo: je bent slimmer dan het grootste gedeelte van de samenleving want jij hebt wat crypto in je bezit!!
Wat doen FA's eigenlijk behalve mods aanstellen en bannen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Achja als ik geen mod meer ben op VBL betekent dat niet dat ik geen knopjes meer heb ofzo
Ik heb Scrummie niet hoog zitten, maar jij denkt dat hij te dom is om goed te kunnen spellenquote:
Heldquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:34 schreef Doublepain het volgende:
RONALDO EN ROBBEN in het filmpjetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 19:00:06You've been waiting. They've been waiting. It’s time to see who made the top 💯 #FIFA18RatingsSee 100-81 👉… https://t.co/tPwn2EmRKq reageer retweet
@JC&ROLAND
Jaja ik lees meequote:Op dinsdag 5 september 2017 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij gaat mij in de gaten houden, de gek.
Dus eigenlijk maakt het niets uit of je VBL mod bent of niet omdat je hier toch wel zit met je knopjes?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Achja als ik geen mod meer ben op VBL betekent dat niet dat ik geen knopjes meer heb ofzo
De condooms bij je moeder ook.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
de topics vliegen er weer doorheen
Die is dus binnen een week weer uit zijn functie en van fok af.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij gaat mij in de gaten houden, de gek.
L_L was trotsquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu nog iemand die van Negersex houdt
En users die hém een kans geven in de gaten gaat houden. Het is echt niet te geloven.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Maargoed, we hebben dus een nieuwe mod die :
• Die niet in de SC post.
• Die amper in de livetopics post
• Die bijna niet voor 14.00 post
Feitelijk verandert er niet zo veel
Ik vind iedereen die vrijwillig kiest voor het moderatorschap een ongelooflijke kankerlul. Dat wist je toch alquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Reageer gewoon op mijn vraag ongelofelijk tyfus mongool.
Fijn dat jij dit even op een rijtje hebt gezet zeg.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Maargoed, we hebben dus een nieuwe mod die :
• Die niet in de SC post.
• Die amper in de livetopics post
• Die bijna niet voor 14.00 post
Feitelijk verandert er niet zo veel
Het forum als geheel in de gaten houden, aansturen waar nodig, users willen nog wel eens wat bozig reageren na een ban, die geef je wat uitleg, meebabbelen over het beleid, dingen monitorenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat doen FA's eigenlijk behalve mods aanstellen en bannen?
Dat is waar. Sorry makker voor mijn wilde woordkeuze.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind iedereen die vrijwillig kiest voor het moderatorschap een ongelooflijke kankerlul. Dat wist je toch al
quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind iedereen die vrijwillig kiest voor het moderatorschap een ongelooflijke kankerlul. Dat wist je toch al
Ga jij wel normaal reageren als ik een ban krijg??quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het forum als geheel in de gaten houden, aansturen waar nodig, users willen nog wel eens wat bozig reageren na een ban, die geef je wat uitleg, meebabbelen over het beleid, dingen monitoren
En wat lullen in de ruimte, dat laatste moet mij wel liggen
Goede tekst.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah. Wanneer ik niet meer mod ben vind ik ook wel dat je de mods die er dan zitten de ruimte moet gevenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maakt het niets uit of je VBL mod bent of niet omdat je hier toch wel zit met je knopjes?
BAMquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij maakt wel eens een dt-foutje.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Scrummie niet hoog zitten, maar jij denkt dat hij te dom is om goed te kunnen spellen?
Waarom?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aangezien zijn post daarna "haha mad" was zou ik het niet al te serieus nemenquote:
Gezellig man. Ga je nog op de koffie bij Danny en zo ja besluit je dan de zwarte pieten discussie op te halen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het forum als geheel in de gaten houden, aansturen waar nodig, users willen nog wel eens wat bozig reageren na een ban, die geef je wat uitleg, meebabbelen over het beleid, dingen monitoren
En wat lullen in de ruimte, dat laatste moet mij wel liggen
Sowwwquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend m'n eerste negerinnetje geneukt. L_L was trots
Als het goed is gaat Tag (ik mag Tag zeggen) FOK! naar een hoger niveau tillen en dit niet langer enkel met VBL proberen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat doen FA's eigenlijk behalve mods aanstellen en bannen?
Ik kan echt overgeven van deze trollpost, wat walgelijk manquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij maakt wel eens een dt-foutje.
Het is wat.
Slappe uitweg. Man man man man. Zeg gewoon dat het geen handige opmerking wasquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aangezien zijn post daarna "haha mad" was zou ik het niet al te serieus nemen
Wacht maar tot hij wedstrijdfit is. Hij maakt Wit-Rusland KAPOT.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:34 schreef Doublepain het volgende:
RONALDO EN ROBBEN in het filmpjetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 19:00:06You've been waiting. They've been waiting. It’s time to see who made the top 💯 #FIFA18RatingsSee 100-81 👉… https://t.co/tPwn2EmRKq reageer retweet
@JC&ROLAND
Als jij normaal wat vraagt moet dat geen probleem zijnquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga jij wel normaal reageren als ik een ban krijg??
Ik drink geen koffie.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig man. Ga je nog op de koffie bij Danny en zo ja besluit je dan de zwarte pieten discussie op te halen?
Dat is niet zo moeilijk, hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij wedstrijdfit is. Hij maakt Wit-Rusland KAPOT.
Deze post heb ik vanmiddag ook al gelezen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het goed is gaat Tag (ik mag Tag zeggen) FOK! naar een hoger niveau tillen en dit niet langer enkel met VBL proberen.
Wat, jaja, betekent dat hij véél minder tijd heeft voor VBL. Hij heeft zich nu immers ook druk te maken om MEN, Flora en Fauna, K&W, Fotografie, WGR en nog meer van dat soort meuk.
Al met al een win/win situatie dus.
Hij gaat FOK! naar een hoger niveau tillen, wij zien hem hier minder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet gelezenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het goed is gaat Tag (ik mag Tag zeggen) FOK! naar een hoger niveau tillen en dit niet langer enkel met VBL proberen.
Wat, jaja, betekent dat hij véél minder tijd heeft voor VBL. Hij heeft zich nu immers ook druk te maken om MEN, Flora en Fauna, K&W, Fotografie, WGR en nog meer van dat soort meuk.
Al met al een win/win situatie dus.
Hij gaat FOK! naar een hoger niveau tillen, wij zien hem hier minder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of neem het "iets" minder serieus allemaalquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Slappe uitweg. Man man man man. Zeg gewoon dat het geen handige opmerking was
Soms ben je wel echt grappig GGMMquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij maakt wel eens een dt-foutje.
Het is wat.
Moet jij zeggenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of neem het "iets" minder serieus allemaal
Typisch is niet zo snel van begrip. Daarom herhaal ik het nog even voor hemquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze post heb ik vanmiddag ook al gelezen.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms ben je wel echt grappig GGMM
Oké, mooi.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als jij normaal wat vraagt moet dat geen probleem zijn
Ja leuk, als wij dat zeggen tegen jullie na weer een onterechte ban werkt het niet zo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of neem het "iets" minder serieus allemaal
Typisch is een arrogant mens. Ik block hem nog altijd met veel plezier.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch is niet zo snel van begrip. Daarom herhaal ik het nog even voor hem
beide posts niet gelezenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch is niet zo snel van begrip. Daarom herhaal ik het nog even voor hem
HAHAAHAHAHAAHAHAquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Typisch is een arrogant mens. Ik block hem nog altijd met veel plezier.
Typisch lijkt op Vertonghen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je met welke mensen arrogante mensen niet zo goed om kunnen gaan?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe het zelfquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Zullen we stoppen met de jij-bakken?
Onterecht is natuurlijk relatief.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja leuk, als wij dat zeggen tegen jullie na weer een onterechte ban werkt het niet zo.
Hij is een typische feministquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Slappe uitweg. Man man man man. Zeg gewoon dat het geen handige opmerking was
Als je hier wat probeert uit te lokken lukt dat niet echt helaasquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja leuk, als wij dat zeggen tegen jullie na weer een onterechte ban werkt het niet zo.
VERTEL ONS ALLESquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
kennen jullie dat verhaal van Lange_Lans en zijn Macbook?
Gewoon normaal doen ja?quote:
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:48 schreef Typisch het volgende:
Stinho gooide mij op de block nadat ik een homo-grapje maakte.
Ik wil verder niet speculeren hoor, maar opvallend is het wel.
Dat je op hem valt?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:48 schreef Typisch het volgende:
Dit is niet leuk LR. Ik heb ooit eens iets gezegd en wordt daar nu constant mee gepakt op dit forum.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
kennen jullie dat verhaal van Lange_Lans en zijn Macbook?
Hij heeft zich via Marktplaats laten oplichten door een puberale berber aan zijn eigen voordeur nota benequote:
Dat is precies iets wat iemand die met zijn seksualiteit in de knoop zit zou doen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:48 schreef Typisch het volgende:
Geen idee wat je hiermee probeert te insinueren.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je hier wat probeert uit te lokken lukt dat niet echt helaas
ik wordtquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is niet leuk LR. Ik heb ooit eens iets gezegd en wordt daar nu constant mee gepakt op dit forum.
hahaquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft zich via Marktplaats laten oplichten door een puberale berber aan zijn eigen voordeur nota bene
Deze post had Stijn ook kunnen makenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is niet leuk LR. Ik heb ooit eens iets gezegd en wordt daar nu constant mee gepakt op dit forum.
Oke JR xDquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
moest even het bed verschonen, wel zo fris na een potje stevige seks.
ik wordtquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:
Koekoek!quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:05 schreef onlogisch het volgende:
Nou nu Roland en Tagliano geen mod meer zijn is het toch de vraag wie ze op gaat volgen in VBL. Stijn die natuurlijk al het modstokje aan de wilgen hing, Don die natuurlijk door zijn drukke bezetting zelden aanwezig is.
Wie zijn volgens jullie kanshebbers om wel eens iets te maken van dit subforum?
Mijn lijstje :
Tarado
JR
Typisch
Lange_Lans
LBM
Rickertman
quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:52 schreef GGMM het volgende:
LBM zei 'als zijnde'
Scrummie zei 'vindt jij'
Lange_Lans zei: 'Ik wordt'
DIT IS DE BESTE DAG OOIT!
lanksquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:52 schreef GGMM het volgende:
LBM zei 'als zijnde'
Scrummie zei 'vindt jij'
Lange_Lans zei: 'Ik wordt'
DIT IS DE BESTE DAG OOIT!
Jij wordt echt zo'n buurman die de voetbal lek steekt als hij over jouw schutting komt hé.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Een mongool in de straat laat zijn auto-alarm al een kwartier afgaan, kklul teringhond
nou nouquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Een mongool in de straat laat zijn auto-alarm al een kwartier afgaan, kklul teringhond
help hem danquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar diie buurman is echt een figuur met Asperger
Daar gaat het alarm wel van uit!!quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, steek zijn autobanden lek.
MOEST LACHEN.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar gaat het alarm wel van uit!!
Nee man.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar gaat het alarm wel van uit!!
Ja. Want ik heb zelf nog maar 6 jaar ofzo mijn rijbewijs.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Nemen jullie volwassen mannen zonder rijbewijs serieus?
Ligt er aan. Net een paar weken 18 kan nog. Daarna is het niet meer serieus te nemen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Nemen jullie volwassen mannen zonder rijbewijs serieus?
Het is tong80.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:56 schreef Typisch het volgende:
Stijn komt echt a la Tong80 hier posten om een paar keer per dag heel theatraal af te zwaaien he.
Eens.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent zonder die blauwe kleur veel leuker.
past wel héquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent zonder die blauwe kleur veel leuker.
Mag toch hopen van niet..quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef Scrummie het volgende:
Maar Roland, nu je toch zwart bent, kan je ook wel eens uitsluitsel geven over het flopland gebeuren. Zat dat je nu echt dwars al die tijd?
Nee, maakte me wel relevant. kon erger dan een nobuddie zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef Scrummie het volgende:
Maar Roland, nu je toch zwart bent, kan je ook wel eens uitsluitsel geven over het flopland gebeuren. Zat dat je nu echt dwars al die tijd?
Echt he. Bij wie twijfel jij of ze wel de titel van volwassen mogen dragen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:56 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
[..]
Ligt er aan. Net een paar weken 18 kan nog. Daarna is het niet meer serieus te nemen.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef Doublepain het volgende:
Nog 1 jaar en ik mag meer op tijdens het rijden
Ga je dan ook op voor een spoedcursusje Nederlandsch?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Bij wie twijfel jij of ze wel de titel van volwassen mogen dragen?
Opper en Knut vallen sowieso af en ik twijfel bij Typisch.
Oké, gelukkigquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, maakte me wel relevant. kon erger dan een nobuddie zijn.
Hoeveel mag je nu drinken dan?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef Doublepain het volgende:
met alcohol rijdenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef Doublepain het volgende:
Welk spektakelstuk?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
Haags, wat vind jij van dit spektakelstuk?
Op Stijn na, eigenlijk iedereen wel in dit topic.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Bij wie twijfel jij of ze wel de titel van volwassen mogen dragen?
Opper en Knut vallen sowieso af en ik twijfel bij Typisch.
Het hele flopland gebeuren is mijn schuld wel, geen moment spijt vanquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef Scrummie het volgende:
Zal je leren. Ik vol enthousiasme melden dat The Expanse s2 eindelijk op Netflix staat en ik krijg gewoon 0,0 reactiequote:Op dinsdag 5 september 2017 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Krijg effe lekker de tering joh.
Geen idee, ik drink niet als ik rijquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel mag je nu drinken dan?
Was ook niet serieusquote:
Zonde, je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, ik drink niet als ik rij
[..]
Was ook niet serieus
proletariër
Goed zo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima joh. Kan mij het allemaal bouten.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou haar wel genoeg tokens toestoppen voor een privé verbinding.
Ja je rijbewijs (lol)quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zonde, je weet niet wat je mist.
of juist wel. (lol)
Helpen voor wat?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Night shift: aan.
Zou dat nog helpen vraag ik me af...
Ja. Dat is wetenschappelijk onderzochtquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Wtf wie ben jij? Befbekje?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:02 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
[..]
Naakt of met sokken aan?
Ligt er een beetje aan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er liggen hier in de buurt ook ergens bloemen bij een lantaarnpaal omdat een dronken iemand zonodig zijn auto eromheen moest vouwen. De lantaarnpaal doet het nog.quote:
Lang niet op webcam sites gezeten dus mijn terminologie is wat minder maar ik ben per definitie opgewonden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Werd jij maar eens wetenschappelijk onderzocht.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja. Dat is wetenschappelijk onderzocht
Dat zou inderdaad wel eens verstandig zijn. Ik denk dat de mensheid veel van mij zou kunnen lerenquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werd jij maar eens wetenschappelijk onderzocht.
Die bloemen heeft de lantaarnpaal goed gedaan dus (lol)quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er liggen hier in de buurt ook ergens bloemen bij een lantaarnpaal omdat een dronken iemand zonodig zijn auto eromheen moest vouwen. De lantaarnpaal doet het nog.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal je leren. Ik vol enthousiasme melden dat The Expanse s2 eindelijk op Netflix staat en ik krijg gewoon 0,0 reactie
En dan wordt er geklaagd over mensen met een sporadisch d/t foutje.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die bloemen heeft de lantaarnpaal goed gedaan dus (lol)
Is dat een goed iets?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lang niet op webcam sites gezeten dus mijn terminologie is wat minder maar ik ben per definitie opgewonden.
Geen idee. Ik ga dit weekend wel even wat afleveringen knallen denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Nice!
Is het wat?
Ik heb dat niet expres genegeerd.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:03 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan.Ze draagt stockingsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Die bloemen heeftquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die bloemen heeft de lantaarnpaal goed gedaan dus (lol)
Nog een uitgesproken mening over fishnets? En zo ja, vind je het als topje of als leggings opwindender?quote:
Ik ga het ook wel even bingen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga dit weekend wel even wat afleveringen knallen denk ik.
Niet uitgesproken eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een uitgesproken mening over fishnets? En zo ja, vind je het als topje of als leggings opwindender?
Vanwaar al die uitroeptekens achter je zinnen?!quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga het ook wel even bingen.
Laten we er daarna samen over praten!
Ik ben vandaag gewoon erg enthousiast.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanwaar al die uitroeptekens achter je zinnen?!
LEUK!quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga het ook wel even bingen.
Laten we er daarna samen over praten!
Veel successen geboekt in Crusaders Kings?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben vandaag gewoon erg enthousiast.
Nog niets gehoord van aardbeitje?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga vanavond maar eens verder met Narcos
Je bent wel erg vriendelijk, leuk om te zien.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben vandaag gewoon erg enthousiast.
Mensen schijnen de dag voor hun zelfmoord inderdaad vaak heel opgewekt te zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent wel erg vriendelijk, leuk om te zien.
Heeft dat een reden? Is er iets leuks gebeurt in je leven? Word je vader?
Gebeurdquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mocht dat laatste het geval zijn kopen we meteen een Ajax romper voor die kleine.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
goverdommequote:Op dinsdag 5 september 2017 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LEUK!
Al ga ik dit weekend wel weer in lange tijd hard aan de alcohol dus het kan zomaar gebeuren dat de nabespreking moet worden uitgesteld
(Oh het komt 8 september pas op Netflix)
Met een High Valyrian die de Doom heeft overleefd New Valyria gesticht. The Reach vond het nodig om mij de oorlog te verklaren omdat ze het niet eens waren met mijn slavenhandel. Vanzelfsprekend is nu de gehele mannelijke lijn van house Gardener uitgeroeid.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel successen geboekt in Crusaders Kings?
RIPquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen schijnen de dag voor hun zelfmoord inderdaad vaak heel opgewekt te zijn.
Vraag het Bob eens..quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen schijnen de dag voor hun zelfmoord inderdaad vaak heel opgewekt te zijn.
Is ze wel online geweest uberhaupt?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee niks, en dat na die uitmuntende koppelpoging van GGMM.
Die was goed idd. Wingman Award-waardig.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee niks, en dat na die uitmuntende koppelpoging van GGMM.
Wincest.quote:
Lekker bezig. De vrouwen nog wel meegenomen naar je eigen paleis of gun je ze de sporadische kans/hoop nog iets nieuws op te kunnen bouwen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Met een High Valyrian die de Doom heeft overleefd New Valyria gesticht. The Reach vond het nodig om mij de oorlog te verklaren omdat ze het niet eens waren met mijn slavenhandel. Vanzelfsprekend is nu de gehele mannelijke lijn van house Gardener uitgeroeid.
Mijn nichtje had alleen een of ander loserbeest met een ajaxshirtje in haar box staan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mocht dat laatste het geval zijn kopen we meteen een Ajax romper voor die kleine.
In welk jaartal zit je dan?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
goverdomme
[..]
Met een High Valyrian die de Doom heeft overleefd New Valyria gesticht. The Reach vond het nodig om mij de oorlog te verklaren omdat ze het niet eens waren met mijn slavenhandel. Vanzelfsprekend is nu de gehele mannelijke lijn van house Gardener uitgeroeid.
gebeurdquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Story of my lifequote:Op dinsdag 5 september 2017 21:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Die was goed idd. Wingman Award-waardig.
Wel weer triest van dat wijf dan
Wat lief!quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn nichtje had alleen een of ander loserbeest met een ajaxshirtje in haar box staan.
Ik heb een mooie grote Olli met Feyenoordshirt gekocht voor der.
Ik heb even gekeken.quote:
Orys Baratheon genotquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig. De vrouwen nog wel meegenomen naar je eigen paleis of gun je ze de sporadische kans/hoop nog iets nieuws op te kunnen bouwen?
Ik speelde het veel beter man. Ik werd de boeman door brutaal te vragen en te worden afgescheept zodat jij later profijt kon halen uit mijn ervaringenquote:
Ik heb ze gevangen genomen en verkocht als slaaf.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig. De vrouwen nog wel meegenomen naar je eigen paleis of gun je ze de sporadische kans/hoop nog iets nieuws op te kunnen bouwen?
Of ze klikt bij voorbaat alles weg van het VBL kliekje.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken.
Ik moet je teleurstellen.
Maar misschien heeft ze haar quote-meldingen niet aanstaan?
Goede tactiek wel ja.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speelde het veel beter man. Ik werd de boeman door brutaal te vragen en te worden afgescheept zodat jij later profijt kon halen uit mijn ervaringen
Dat kan zeer zeker.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In welk jaartal zit je dan?
Kan je dus ook gewoon van Essos een heel eigen koninkrijk maken ipv al die losse steden?
Dat heb ik 2 uur geleden al gedaan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:16 schreef Scrummie het volgende:
Laten we aardbeitje even lokquoten naar deze SC.
Die bewaar ik louter voor RobinOok.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:16 schreef Divje het volgende:
[..]
He. Dat is wel jammer.
Stuur haar je tosti-pics
Dankjewel Renéquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een 2e poging voor je gewaagd makker.
Zodat ze weer kan ragenquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die bewaar ik louter voor RobinOok.
Hm. Flauw van aardbeitje.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik 2 uur geleden al gedaan.
Ze kwam niet.
Haha, je moeder welquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik 2 uur geleden al gedaan.
Ze kwam niet.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan zeer zeker.
Weet het jaartal niet, maar net na de Doom. Dat hebben ze past net toegevoegd.
Ik heb eens met Drogo heel Essos overgenomen. Toen ik met Dany naar Westeros wilde gaan ging ze dood aan diarree, de hoer.
Sta altijd voor je klaarquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik dat topic kan vinden. Maar Div heeft me wel geholpen. Divgod.
Helemaal mee eens.quote:
Ja want zij heeft ervaring met eten dus weet precies wat lekker is.quote:
Heb je de game ondertussen al eens gekocht goffetedomme?quote:
Welke game?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je de game ondertussen al eens gekocht goffetedomme?
Jij en Drizzt moeten die game gewoon gaan spelen. Is echt wat voor jullie.
Echt hequote:Op dinsdag 5 september 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
[..]
Ja want zij heeft ervaring met eten dus weet precies wat lekker is.
Goor zwijn dat het is.
{quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit heb je al eens gepost waarmee je al mijn zin om het nog te downloaden wegnam :
[..]
{
Voor JR, lees maar terug.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar is deze lokquote goed voor?
pussyquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar is deze lokquote goed voor?
Ah, niets voor mij dusquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Crusader Kings 2.
Met Game of Thrones mod.
Helaas zien we dit Emilia nooit doen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit heb je al eens gepost waarmee je al mijn zin om het nog te downloaden wegnam :
[..]
{
Ik moet eigenlijk vooral de motivatie zoeken om echt iets met mijn leven te doen ipv tijd te verspillen aan spelletjes.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je de game ondertussen al eens gekocht goffetedomme?
Jij en Drizzt moeten die game gewoon gaan spelen. Is echt wat voor jullie.
Ik ken het spel verder niet, maar dat zou ik direct kopen ja.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil zeker een The Walking Dead mod
Die Telltale game daarvan is trouwens wel echt tofquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ken het spel verder niet, maar dat zou ik direct kopen ja.
Maak er filmpjes van en upload het op youtube.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas zien we dit Emilia nooit doen.
[..]
Ik moet eigenlijk vooral de motivatie zoeken om echt iets met mijn leven te doen ipv tijd te verspillen aan spelletjes.
Dus ik zal het binnenkort wel echt gaan aanschaffen.
Die telltale games heb ik nog niet gespeeldquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Telltale game daarvan is trouwens wel echt tof
Stukken beter dan die hele tv-serie
Het staat op Steam toch? En dan die mod er apart bij downloaden?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maak er filmpjes van en upload het op youtube.
Tekeningetjes er bij van je characters.
Als ik screenshots kijk word ik niet echt enthousiast.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Crusader Kings 2 normaal is ook vet tho.
Oh ik vond dat keuzes maken in die game wel leuk (al hebben ze uiteindelijk ook weer niet heel veel invloed) en ook wel gewoon spannend soms lol.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die telltale games heb ik nog niet gespeeld. Ik houd niet zo van dat soort games. Heb wel de laatste delen via lets play's gezien en dat was wel tof. Maar ik ben wel fan van de serie, weet dat jij het niks vindt
.
Ja, is gewoon een installer die het voor je installeert die mod.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het staat op Steam toch? En dan die mod er apart bij downloaden?
Het is grafisch geen hoogstandje nee.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik screenshots kijk word ik niet echt enthousiast.
je hoofd ook nietquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is grafisch geen hoogstandje nee.
Gedaanquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, is gewoon een installer die het voor je installeert die mod.
Als je een goedkoop keytje wil en link naar de mod moet je maar dm'en.
Heb altijd het idee dat je zo weinig doet in die games. Maar goed, misschien gewoon eens spelen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik vond dat keuzes maken in die game wel leuk (al hebben ze uiteindelijk ook weer niet heel veel invloed) en ook wel gewoon spannend soms lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |