quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:38 schreef onlogisch het volgende:
Please say no please please please
[ afbeelding ]
Dan is er in ieder geval iemand aanwezig in de livetopicsquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op korte termijn in ieder geval wel
Verstandig, LBM kan er (nog) geen reet van.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan is er in ieder geval iemand aanwezig in de livetopics
Ik vind dit een goede zaak. De bezetting is goed nu. Een PSV-mod, een Feyenoord-mod, een Ajax-mod en een mod die graag plaatjes van zijn piemel post.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit doet hij expres in de hoop dat Onlogisch en jij erop reageren.
Nee hoor, zo dom ben ik gewoon. Maar dat maakt me geen reet uit. Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vindt jij (quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga zo door!! Je komt er wel!quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, zo dom ben ik gewoon. Maar dat maakt me geen reet uit. Ik doe mijn best.
Ron heeft nou eenmaal wat te bewijzen als dorpsneger.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dit een goede zaak. De bezetting is goed nu. Een PSV-mod, een Feyenoord-mod, een Ajax-mod en een mod die graag plaatjes van zijn piemel post.
Achja als ik geen mod meer ben op VBL betekent dat niet dat ik geen knopjes meer heb ofzoquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan is er in ieder geval iemand aanwezig in de livetopics
Dit doet mij vermoeden dat LBM een uitstekende keuze isquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verstandig, LBM kan er (nog) geen reet van.
Reageer gewoon op mijn vraag ongelofelijk tyfus mongool.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vindt jij () van die keuze.
Nu nog iemand die van Negersex houdtquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dit een goede zaak. De bezetting is goed nu. Een PSV-mod, een Feyenoord-mod, een Ajax-mod en een mod die graag plaatjes van zijn piemel post.
Denk maar zo: je bent slimmer dan het grootste gedeelte van de samenleving want jij hebt wat crypto in je bezit!!quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, zo dom ben ik gewoon. Maar dat maakt me geen reet uit. Ik doe mijn best.
Hij gaat mij in de gaten houden, de gek.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit doet mij vermoeden dat LBM een uitstekende keuze is
Preciesquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk maar zo: je bent slimmer dan het grootste gedeelte van de samenleving want jij hebt wat crypto in je bezit!!
Wat doen FA's eigenlijk behalve mods aanstellen en bannen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Achja als ik geen mod meer ben op VBL betekent dat niet dat ik geen knopjes meer heb ofzo
Ik heb Scrummie niet hoog zitten, maar jij denkt dat hij te dom is om goed te kunnen spellenquote:
Heldquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:34 schreef Doublepain het volgende:
RONALDO EN ROBBEN in het filmpjetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 19:00:06You've been waiting. They've been waiting. It’s time to see who made the top 💯 #FIFA18RatingsSee 100-81 👉… https://t.co/tPwn2EmRKq reageer retweet
@JC&ROLAND
Jaja ik lees meequote:Op dinsdag 5 september 2017 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij gaat mij in de gaten houden, de gek.
Dus eigenlijk maakt het niets uit of je VBL mod bent of niet omdat je hier toch wel zit met je knopjes?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Achja als ik geen mod meer ben op VBL betekent dat niet dat ik geen knopjes meer heb ofzo
De condooms bij je moeder ook.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
de topics vliegen er weer doorheen
Die is dus binnen een week weer uit zijn functie en van fok af.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij gaat mij in de gaten houden, de gek.
L_L was trotsquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu nog iemand die van Negersex houdt
En users die hém een kans geven in de gaten gaat houden. Het is echt niet te geloven.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Maargoed, we hebben dus een nieuwe mod die :
• Die niet in de SC post.
• Die amper in de livetopics post
• Die bijna niet voor 14.00 post
Feitelijk verandert er niet zo veel
Ik vind iedereen die vrijwillig kiest voor het moderatorschap een ongelooflijke kankerlul. Dat wist je toch alquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Reageer gewoon op mijn vraag ongelofelijk tyfus mongool.
Fijn dat jij dit even op een rijtje hebt gezet zeg.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Maargoed, we hebben dus een nieuwe mod die :
• Die niet in de SC post.
• Die amper in de livetopics post
• Die bijna niet voor 14.00 post
Feitelijk verandert er niet zo veel
Het forum als geheel in de gaten houden, aansturen waar nodig, users willen nog wel eens wat bozig reageren na een ban, die geef je wat uitleg, meebabbelen over het beleid, dingen monitorenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat doen FA's eigenlijk behalve mods aanstellen en bannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |