DM me dan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jawel, maar ik ga hier geen namen noemen
naming shaming enz
We hebben een PSV-mod Buitendam.quote:
Vasion post sinds hij terug is als een complete randdebiel. Dit meen ik uit de grond van mijn hart.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vasion zou het ook wel weten denk ik.
Die 2 niet op de block hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:30 schreef hafcfan het volgende:
De stijn-scrummie act is vreselijk vervelend
Nee, daarvoor was het inderdaad intens goed.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vasion post sinds hij terug is als een complete randdebiel. Dit meen ik uit de grond van mijn hart.
Zo dan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vasion post sinds hij terug is als een complete randdebiel. Dit meen ik uit de grond van mijn hart.
Ja je hebt daar wel een punt.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Genadeklap dit hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, daarvoor was het inderdaad intens goed.
Stijn, blijf jij nog lang de boze user of denk je dat de rancune wel weer wegebt? Ik mis jequote:Op dinsdag 5 september 2017 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
STERREN KOMEN STERREN GAAN
ALLEEN ELVIS BLIJFT BESTAAN
Als zijndequote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar weet jij als niet mod-zijnde weinig vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stijn is een volslagen debiel geworden tijdens zijn moderatorschap.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, blijf jij nog lang de boze user of denk je dat de rancune wel weer wegebt? Ik mis je
Ik zit vol rancune.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, blijf jij nog lang de boze user of denk je dat de rancune wel weer wegebt? Ik mis je
Dat is ook een act gewordenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho ho, hij heeft ondertussen al weer 3 minuten niemand beledigd!quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je die rancune niet omzetten in algemene haat aan de mensheid? Zwartgalligheid in zijn algemeen lucht op en is minder persoonsgebonden.quote:
RONALDO EN ROBBEN in het filmpjetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 19:00:06You've been waiting. They've been waiting. It’s time to see who made the top 💯 #FIFA18RatingsSee 100-81 👉… https://t.co/tPwn2EmRKq reageer retweet
Ik heb vooral een hekel aan mensen die op een Linkse partij stemmen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je die rancune niet omzetten in algemene haat aan de mensheid? Zwartgalligheid in zijn algemeen lucht op en minder persoonsgebonden.
Misantropen niet te stoppen.
De nieuwe mod gaat mij in de gaten houden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verplichtingen maatje. PRAAT ME BIJ.
Zodra Danny zn forum fixtquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Benieuwd wanneer mijn FOK!-abo in gaat.
Ik krijg zojuist een DM waarin me wordt duidelijk gemaakt dat dit not done is.quote:
Wat bijzonder tolerant.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aan mensen die op een Linkse partij stemmen.
Als eckte eckte heb jij daar natuurlijk schijt aan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik krijg zojuist een DM waarin me wordt duidelijk gemaakt dat dit not done is.
Hmmmm. Dat is wel een beetje een sof. Ik heb welgeteld 1 note en die had ik graag in gezien.quote:
Oh ja?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Danny heeft andere dingen aan zijn hoofd. Daar moet je niet te simpel over denken.
Een fok abonnement is 20 euro? WTF!!!!!!!!!!>!>?!?!?!?!111!!??!?!1!!!quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:36 schreef GGMM het volgende:
Of als dat adres wat je me dm-de echt is wil ikje wel 20 euro sturen. Dan kan je daarvan een abo kopen.
Het is nogal gay, maar ik ben bang dat dat de enige optie is.
Aldus iemand die CDA stemt.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aan mensen die op een Linkse partij stemmen.
Sorry die was voor KKJ bedoeltquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik krijg zojuist een DM waarin me wordt duidelijk gemaakt dat dit not done is.
Is geen act. Om 1 of andere reden vindt Stijn mij een ongelofelijke debiel, terwijl ík dacht dat we vrienden waren. NU vind ik hem ook een ongelofelijke debielquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:30 schreef hafcfan het volgende:
De stijn-scrummie act is vreselijk vervelend
Je kunt Danny effe een DM sturen eventueelquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:36 schreef GGMM het volgende:
Of als dat adres wat je me dm-de echt is wil ikje wel 20 euro sturen. Dan kan je daarvan een abo kopen.
Het is nogal gay, maar ik ben bang dat dat de enige optie is.
Blijf jij eigenlijk VBL modden?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt Danny effe een DM sturen eventueel
Okequote:Op dinsdag 5 september 2017 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt Danny effe een DM sturen eventueel
vindt jijquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat vindt jij van de nieuwe mod?.
Kan zijn dat je even een herinnering moet sturen, maar uiteindelijk moet dat goedkomenquote:
Ik verwacht commentaar.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat vindt jij van de nieuwe mod?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |