Ik ga snijdenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Willen wij wel leven in een fok zonder Kingflopland als moderator?
Tot nooit.
Als je dat soort zaken moet uitspreken, doet het afbreuk aan de ware emotie erachter.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Beste mod van VBL.
Tag, Don en die ander hebben nog NOOIT gezegd dat ze mij mogen.
GGMM is net een wijf wat dat betreftquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je dat soort zaken moet uitspreken, doet het afbreuk aan de ware emotie erachter.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen met een handicap zoals jij worden natuurlijk met een dikke zwarte stift doorgehaald.
Goed bezig man. Iedereen voor mongool uitmaken, maar wel zelf blijven janken als iemand ooit wat terugzegtquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kent vast wel mongolen zoals jij.
Wat naar om te zeggen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
GGMM is net een wijf wat dat betreft
Daar krijg je tegenwoordig bans voorquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Goed bezig man. Iedereen voor mongool uitmaken, maar wel zelf blijven janken als iemand ooit wat terugzegt
Ja, maar dat is buiten de SC om, dus dan telt het nietquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Goed bezig man. Iedereen voor mongool uitmaken, maar wel zelf blijven janken als iemand ooit wat terugzegt
Het doet ook wel erg veel pijn als je iemand uitlacht omdat die een verkeerde voorspelling doet. Dat kan erg kwetsend zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Vreemd dat het wordt toegelatenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Mensen met het syndroom van down zijn toch ook aandoenlijk?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vreemd dat het wordt toegelatenBlijkbaar vinden mensen het schattig.
Ik had geld ingezet op jou als moderator.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik drink nu maar koffie, GGMM. Iets later dan normaal
En die ander.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Beste mod van VBL.
Tag, Don en die ander hebben nog NOOIT gezegd dat ze mij mogen.
Ok.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had geld ingezet op jou als moderator.
Je stelt me ontzettend teleur.
Heb ik voor niks aardig zitten doen tegen jou de laatste 2 dagen.
STIK MAAR LEKKER IN JE KOFFIE
Ik heb net een bakkie op en zo misschien nogmaals.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik drink nu maar koffie, GGMM. Iets later dan normaal
Grapjequote:Op dinsdag 5 september 2017 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En die ander.
MES. STEEK. PIJN.
Latertje.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net een bakkie op en zo misschien nogmaals.
Moet ook nog avondeten trouwens.
Goeie comeback.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje
Dit was een referentie aan Scrummie die jou gisteren vergat.
Te laat cafeïne voor mij.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik drink meestal pas koffie tussen 20:00 en 20:30
Ik had de pech om samen met Stevenmac te beginnen. Wij kregen users uit de meest obscure krochten van Fok! die plots topics kwamen openen...quote:
Ik haat jou.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds wanneer is HMF terug?
VBL / Het grote FEIJENOORD topic #2042 Hup
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had de pech om samen met Stevenmac te beginnen. Wij kregen users uit de meest obscure krochten van Fok! die plots topics kwamen openen...
Toen was ik nog een lurker en vroeg ik me af waarom er ineens allemaal onzintopics stonden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had de pech om samen met Stevenmac te beginnen. Wij kregen users uit de meest obscure krochten van Fok! die plots topics kwamen openen...
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds wanneer is HMF terug?
VBL / Het grote FEIJENOORD topic #2042 Hup
Die in 2013 anders niet. Hels was het.quote:
Jezus wat vroeg.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vandaag over een half uurtje.
Normaal gesproken uurtje of 22.00.
tering wat vroegquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
jeetjequote:Op dinsdag 5 september 2017 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
doe zelf normaalquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
okay we kunnen weer normaal doen.
nou nou nouquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:48 schreef Scrummie het volgende:
Wat een achterlijke keuze voor een mod.
Nooit zien posten, dus zal het wel 1 van de anonieme klagerts zijn van Tagliano’s DM box.
Hij is best oke.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:48 schreef Scrummie het volgende:
Nooit zien posten, dus zal het wel 1 van de anonieme klagerts zijn van Tagliano’s DM box.
''Als ik hem niet ken is hij kut''quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is best oke.
Hij is er niet zo vaak inderdaad, maar het is een aardige gast.
Doe eens normaal Scrummie. Kwaliteit > Kwantiteit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:48 schreef Scrummie het volgende:
Ja, er zijn zoveel aardige gasten.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is best oke.
Zegt je vrouw ook altijd zeker.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens normaal Scrummie. Kwaliteit > Kwantiteit.
Stop eens met het belachelijk maken van Scrummie.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Als ik hem niet ken is hij kut''
- Scrummie.
Dat zou ik erg jammer vinden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, er zijn zoveel aardige gasten.
Ik schrijf hem op voorhand af, zo ben ik wel.
Maar moderators moeten vooral veel aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens normaal Scrummie. Kwaliteit > Kwantiteit.
True storyquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Een van de speerpunten in het verkiezingsprogramma van LBM was dat hij de SC zou gaan sluiten. benieuwd of hij de daad bij het woord voegt.
Zeker. Ik lever dan ook louter kwaliteit.quote:
Daarom is Guitarist al 2 keer mod geweestquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:52 schreef Sked het volgende:
Ach, als je weinig post kan je weinig fout doen
👏💋quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Ik lever dan ook louter kwaliteit.
ValHallen was er ook nooit en dat was een unaniem, belachelijk groot succes.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar moderators moeten vooral veel aanwezig zijn.
Als je bij jou je bagger weghaalt kom je op hoogstens een tiental posts uit. Ik heb dan misschien wel maar 12k posts. Maar dat is louter kwaliteitquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:48 schreef Scrummie het volgende:
Ben ik zekerquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is best oke.
je vergeet deze postquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je bij jou je bagger weghaalt kom je op hoogstens een tiental posts uit. Ik heb dan misschien wel maar 12k posts. Maar dat is louter kwaliteit
Hahaha, uit de mond van GGMM.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:52 schreef GGMM het volgende:
Dit gezeur van je begint nu wel vermoeiend te worden hoor.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je bij jou je bagger weghaalt kom je op hoogstens een tiental posts uit. Ik heb dan misschien wel maar 12k posts. Maar dat is louter kwaliteit
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet schijten als een beer.
Oké Stijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
SOOWWWWWWquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je bij jou je bagger weghaalt kom je op hoogstens een tiental posts uit.
Ga jij anderen nou hypocriet noemen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahaha, uit de mond van GGMM.
Ik ga even lachen.
Ja wat?quote:
Hier moet ik mijn maatje Scrummie verdedigen, dit kun je niet weten gezien je beperkte aanwezigheidquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je bij jou je bagger weghaalt kom je op hoogstens een tiental posts uit.
Geef het eens een kans verzuurde zuurpruim. (Dat is extra zuur.)quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:48 schreef Scrummie het volgende:
wij doen niet aan kliekjesquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:56 schreef JanCees het volgende:
Misschien dat LBM zich eerst eens netjes kan voorstellen aan de VBL SC kliek die VBL in zijn greep houdt
ga slapen wijfquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geef het eens een kans verzuurde zuurpruim. (Dat is extra zuur.)
Nee.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geef het eens een kans verzuurde zuurpruim. (Dat is extra zuur.)
Ik lees altijd alles om 3:00 's nachts na. Dat weet jij dan weer nietquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hier moet ik mijn maatje Scrummie verdedigen, dit kun je niet weten gezien je beperkte aanwezigheid
Je weet wat je te doen staatquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik moet dus weer gaan luisteren naar 1 of andere nobody. Pffff.. en dan is tag ook nog admin, dus de weg naar bans is extreem kort geworden.
Doe eens gewoon aardig Scrummie.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:56 schreef JanCees het volgende:
Misschien dat LBM zich eerst eens netjes kan voorstellen aan de VBL SC kliek die VBL in zijn greep houdt
Dus we kunnen nu bans na 3 uur in de nacht verwachtenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik lees altijd alles om 3:00 's nachts na. Dat weet jij dan weer niet
LBM kan niet bannen hè en Tagliano slaapt gewoonquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus we kunnen nu bans na 3 uur in de nacht verwachten
Ik doe toch ook wel aardig?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens gewoon aardig Scrummie.
Zal wel meevallen. Want ik ga de SC sluiten en dan vertrekt iedereen hier.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus we kunnen nu bans na 3 uur in de nacht verwachten
Hey gefeliciteerd man.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Want ik ga de SC sluiten en dan vertrekt iedereen hier.
Dat is wel een goeie zet, vrees alleen dat je FA's op je dak krijgt als we massaal emigreren naar het Potten topicquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Want ik ga de SC sluiten en dan vertrekt iedereen hier.
Chips Roland, chips.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind Scrummie een leuke gozer waarmee ik toch wel echt op zn tijd een biertje, een glas coca cola light of een koffie(met een chocoladekoekje) kan drinken, maar soms.. ehh
Thanks baas:)quote:
Ik ben lichtblauw, niet donkerblauw. Dus daar geef ik niks omquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie zet, vrees alleen dat je FA's op je dak krijgt als we massaal emigreren naar het Potten topic
Vieze zwarte.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind Scrummie een leuke gozer waarmee ik toch wel echt op zn tijd een biertje, een glas coca cola light of een koffie(met een chocoladekoekje) kan drinken, maar soms.. ehh
Hoe denk je over je straatlengte achterstand in de Fantasy?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens gewoon aardig Scrummie.
Almere?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Hafc, ik ga mijn minor buiten Amsterdam doen by the way.
Jij weet dat niemand(ook ik) daar nooit dood gevonden wil worden, dus geen optie.quote:
Waarom heb je er een probleem mee om aardig te doen tegen iemand die je niet kent?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Maar sorry jongens, maar moet ik nou perse aardig doen tegen iemand die ik niet ken, en dus puur omdat ie blauw is? Vind het een rare keuze, en dat geef ik aan, dat is alles.
Dat niet zeggen zou hypocriet zijn.
Niemand zegt dat, sukkel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Maar sorry jongens, maar moet ik nou perse aardig doen tegen iemand die ik niet ken, en dus puur omdat ie blauw is? Vind het een rare keuze, en dat geef ik aan, dat is alles.
Fnuikend. (Een woord wat ik altijd al eens heb willen gebruiken.)quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe denk je over je straatlengte achterstand in de Fantasy?
Oké, misschien is aardig doen niet de juiste benaming. Want dat doe ik natuurlijk wel. Ik doelde meer op het jubelen, en omdat ik dat niet doe moet ik aardig doen van L_L.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom heb je er een probleem mee om aardig te doen tegen iemand die je niet kent?
Ik zie jou nu een beetje voor me als een stereotype hooliganquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon normaal doen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oké, misschien is aardig doen niet de juiste benaming. Want dat doe ik natuurlijk wel. Ik doelde meer op het jubelen, en omdat ik dat niet doe moet ik aardig doen van L_L.
Slecht nieuws voor je; Napoli speelt deze maand tegen Bologna, Shakhthar, Benevento, Feyenoord, Lazio, SPAL en Cagliari.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fnuikend. (Een woord wat ik altijd al eens heb willen gebruiken.)
Maar je kan hem toch een kans geven. De aanname dat hij wel iemand zal zijn die anoniem liep te klagen vind ik ook een beetje kort door de bocht.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oké, misschien is aardig doen niet de juiste benaming. Want dat doe ik natuurlijk wel. Ik doelde meer op het jubelen, en omdat ik dat niet doe moet ik aardig doen van L_L.
Eens, verder een hele lieve gezellige user.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:08 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat Jojoortje altijd gaat schelden als ze het niet met je eens is.
Ik scheld met lieve woordjes.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:08 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat Jojoortje altijd gaat schelden als ze het niet met je eens is.
Dat was dan ook maar een grapje natuurlijk. En uiteraard krijgt ie gewoon een kans. Maar, de keuze blijf ik vreemd vindenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar je kan hem toch een kans geven. De aanname dat hij wel iemand zal zijn die anoniem liep te klagen vind ik ook een beetje kort door de bocht.
Zo dan. Ik vind je zwart nu al leuker.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens, verder een hele lieve gezellige user.
Oh.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was dan ook maar een grapje natuurlijk. En uiteraard krijgt ie gewoon een kans. Maar, de keuze blijf ik vreemd vinden.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn hemel, wat een autistische stuiptrekking in dit topic. En niet een kleintje ook.
Aldus jij.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn hemel, wat een autistische stuiptrekking in dit topic. En niet een kleintje ook.
Komt ook wel weer goed.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kreeg een hoop ''zwart'' grappen, maar ik dacht van wtf want ik vatte ze echt niet. Nu pas welquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo dan. Ik vind je zwart nu al leuker.
Dat staat je natuurlijk vrij. (Ik was waarschijnlijk een betere keuze geweest, maar dat zullen we nooit weten.)quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was dan ook maar een grapje natuurlijk. En uiteraard krijgt ie gewoon een kans. Maar, de keuze blijf ik vreemd vinden.
Deed je vast denken aan de autistische stuiptrekking van je vader 19 jaar geleden waaruit jij bent voortgekomen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Zwart en dom.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kreeg een hoop ''zwart'' grappen, maar ik dacht van wtf want ik vatte ze echt niet. Nu pas welwat genant
SOOOOOOWWWWWWWquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deed je vast denken aan de autistische stuiptrekking van je vader 19 jaar geleden waaruit jij bent voortgekomen.
HOLY MOLY ZEGquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deed je vast denken aan de autistische stuiptrekking van je vader 19 jaar geleden waaruit jij bent voortgekomen.
Doe eens normaal johquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi zo, dat soort mensen zijn ook supertriest.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk niet dat Roland een verzuurde ex-mod gaat worden.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi zo, dat soort mensen zijn ook supertriest.
Tenzij ze geen chips en Coca Cola meer verkopen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
Moest lachen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi zo, dat soort mensen zijn ook supertriest.
Gaat dus goedkomen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij ze geen chips en Coca Cola meer verkopen.
Alleen als jij het wilquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:14 schreef Jojoortje het volgende:
Veel conflicten hier.
Heb ik eigenlijk nog een conflict open staan met iemand?
Littlerabbitquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
OHHHHHquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, Onlogisch zei dat je een dik kutwijf bent.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:14 schreef Jojoortje het volgende:
Veel conflicten hier.
Heb ik eigenlijk nog een conflict open staan met iemand?
Sow danquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Onlogisch zei dat je een dik kutwijf bent.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beste Scrummie,quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar je kan hem toch een kans geven. De aanname dat hij wel iemand zal zijn die anoniem liep te klagen vind ik ook een beetje kort door de bocht.
Die doen idd wel eens iets goedquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hebben die Fransen goed bedacht.
Wat vind jij van de Snollebollekes? Ik vind het echt tien keer niks.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:16 schreef JanCees het volgende:
DIT TOPIC ESCALEERT VOLLEDIG UIT DE KLAUWEN
WAAR ZIJN DIE MODS ALS ZE NODIG ZIJN
Net een uur mod en meteen al een uitbarstingquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Beste Scrummie,
Ik ga hier 1x op reageren en verder nooit weer. Dus je moet het met het volgende doen. Ik heb nog nooit geklaagd bij een MOD of FA. Sterker nog, ik heb nooit ergens last van gehad. Wat niet wegneemt dat ik wel merk dat verscheide SC'ers het plezier vergallen van andere VBL'ers. Don is een groot fan van mij en heeft de afgelopen 4 jaar flink voor mij gelobbyd. Niet omdat ik veel post, maar wel omdat ik een verstandig persoon ben die ver gaat komen. Ik begeef me niet in ellenlange discussies. Ik hou je in ieder geval in de gaten en ik wil graag dat VBL weer voor iedereen wordt. En als dat betekent dat ik veel banaanvragen ga doen en een missie begin om de SC te sluiten, het zij zo. Maar dat is dan niet op mijn conto aan te schrijven, maar op die van figuren zoals jij, omdat jullie jezelf te leuk vinden.
Luister naar GGMM zou ik zeggen. Verstandige klier die het al ver geschopt heeft. Alleen heeft hij helaas een iets minder boeiend privé leven waardoor hij meer kan posten. Maar even goede vrienden![]()
![]()
Daarnaast vind ik het trouwens ook een schande dat L_L geen mod is.
Nou,
Joe
Haha al die moeitequote:Op dinsdag 5 september 2017 20:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Beste Scrummie,
Ik ga hier 1x op reageren en verder nooit weer. Dus je moet het met het volgende doen. Ik heb nog nooit geklaagd bij een MOD of FA. Sterker nog, ik heb nooit ergens last van gehad. Wat niet wegneemt dat ik wel merk dat verscheide SC'ers het plezier vergallen van andere VBL'ers. Don is een groot fan van mij en heeft de afgelopen 4 jaar flink voor mij gelobbyd. Niet omdat ik veel post, maar wel omdat ik een verstandig persoon ben die ver gaat komen. Ik begeef me niet in ellenlange discussies. Ik hou je in ieder geval in de gaten en ik wil graag dat VBL weer voor iedereen wordt. En als dat betekent dat ik veel banaanvragen ga doen en een missie begin om de SC te sluiten, het zij zo. Maar dat is dan niet op mijn conto aan te schrijven, maar op die van figuren zoals jij, omdat jullie jezelf te leuk vinden.
Luister naar GGMM zou ik zeggen. Verstandige klier die het al ver geschopt heeft. Alleen heeft hij helaas een iets minder boeiend privé leven waardoor hij meer kan posten. Maar even goede vrienden![]()
![]()
Nou,
Joe
Helemaal top!quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Snollebollekes? Ik vind het echt tien keer niks.
ik ga mijn minor buiten de randstad doen. Nog goeie bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:17 schreef hafcfan het volgende:
Als tag hier nu was hadde we allemaal een ban
Het lijkt me wel handig om vaker dan 1 keer op feedback in te gaanquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Beste Scrummie,
![]()
Nou,
Joe
Wauwquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Beste Scrummie,
![]()
Nou,
Joe
9/10quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Beste Scrummie,
![]()
Nou,
Joe
Helemaal losquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Snollebollekes? Ik vind het echt tien keer niks.
Niet gelezenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Beste Scrummie,
![]()
Nou,
Joe
quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Beste Scrummie,
![]()
Nou,
Joe
Je bent nu wat, een paar uur mod, en nu ga je me al in de gaten houden?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Beste Scrummie,
![]()
Nou,
Joe
Datzelfde heb ik ook met mod zijnquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Mij lijkt FA zijn 10 keer niks. Mensen bannen en daarvoor lauwe pis over je heen krijgen.
Dan ipv bans uitdelen posts verwijderen en lauwe pis in FB over je heen krijgenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar een mod bant mensen niet. Die is als de Wouten. FA's zijn rechters.
Zo moet je het zien.
Ik heb geen idee. Ik ga hem in Rome doen volgend jaarquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga mijn minor buiten de randstad doen. Nog goeie bij jou in de buurt?
Ik zie mods meer als stadswachtenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar een mod bant mensen niet. Die is als de Wouten. FA's zijn rechters.
Zo moet je het zien.
Onlogisch interesseert me geen reet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenwijze 30+ers met vijf alinea's toespreken. Mooiste wat er is.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan ipv bans uitdelen posts verwijderen en lauwe pis in FB over je heen krijgen
Wow.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onlogisch interesseert me geen reet.
Dat heb je dus heel goed begrepenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent nu wat, een paar uur mod, en nu ga je me al in de gaten houden?
Ik maak liever een einde aan mijn levenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenwijze 30+ers met vijf alinea's toespreken. Mooiste wat er is.
Ik ben op tijd gestopt, amice.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik maak liever een einde aan mijn leven
Oké. Fijn dat je je users net zon kans geeft als de users jou. Doei.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat heb je dus heel goed begrepen
Hoezo? Ik mag je Scrummie, maar niet zo negatief doen over een nieuwe mod. Nergens voor nodig toch?quote:
Scrummie heeft liever een mod die het kliekje beft.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik mag je Scrummie, maar niet zo negatief doen over een nieuwe mod. Nergens voor nodig toch?
Haha madquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oké. Fijn dat je je users net zon kans geeft als de users jou. Doei.
Dat maak jij er weer vanquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scrummie heeft liever een mod die het kliekje beft.
Ja en daar heb je mooi je nickname aan te dankenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:25 schreef KingRoland het volgende:
Toen ik mod werd meteen de bezem erdoor heen gehaald
De toon werd toen gezet hoor
(dank aan mijn grote vriendin Karina voor het leren toen, credits)
Het is ook pas zijn eerste dag hè.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goede reactie als mod.
Man, je hebt nog veel te leren.
Iedereen heeft het maar over het kliekje. Niemand weet wie er in zit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scrummie heeft liever een mod die het kliekje beft.
Daar weet jij als niet mod-zijnde weinig vanafquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goede reactie als mod.
Man, je hebt nog veel te leren.
Yvonne postte hier ooit een lijst met namenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iedereen heeft het maar over het kliekje. Niemand weet wie er in zit.
Jij zit er ongetwijfeld in.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tong80 weet het antwoord wel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
als zijndequote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar weet jij als niet mod-zijnde weinig vanaf
jawel, maar ik ga hier geen namen noemenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Juist op je eerste dag moet je scherp zijn, en geen users in de gaten gaan houden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is ook pas zijn eerste dag hè.
als zijnde hahahahahahaquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oké.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Johannes was daar echt een ster inquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenwijze 30+ers met vijf alinea's toespreken. Mooiste wat er is.
WAT!quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Yvonne postte hier ooit een lijst met namen
Doe eens normaal, joh.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:28 schreef GGMM het volgende:
HAHAHAHAHAHA DIE NIEUWE MOD KAN GEEN NEDERLANDS
Johannes kwam ook altijd zijn beloftes naquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Johannes was daar echt een ster in
Aan wie doneer jij een abo?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:28 schreef GGMM het volgende:
HAHAHAHAHAHA DIE NIEUWE MOD KAN GEEN NEDERLANDS
Waarom dan?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij zit er ongetwijfeld in.
Ik niet, ik doe niet aan kliekjes.
Dat was schitterend.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Yvonne postte hier ooit een lijst met namen
Onlogisch, je bent net na het hoogtepunt binnengekomen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan wie doneer jij een abo?
Misschien aan LBM (een abo op een cursus Nederlands? xD)
Vasion zou het ook wel weten denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong80 weet het antwoord wel.
Kom er maar in, Tong.
XDquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan wie doneer jij een abo?
Misschien aan LBM (een abo op een cursus Nederlands? xD)
Verplichtingen maatje. PRAAT ME BIJ.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch, je bent net na het hoogtepunt binnengekomen.
DM me dan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jawel, maar ik ga hier geen namen noemen
naming shaming enz
We hebben een PSV-mod Buitendam.quote:
Vasion post sinds hij terug is als een complete randdebiel. Dit meen ik uit de grond van mijn hart.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vasion zou het ook wel weten denk ik.
Die 2 niet op de block hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:30 schreef hafcfan het volgende:
De stijn-scrummie act is vreselijk vervelend
Nee, daarvoor was het inderdaad intens goed.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vasion post sinds hij terug is als een complete randdebiel. Dit meen ik uit de grond van mijn hart.
Zo dan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vasion post sinds hij terug is als een complete randdebiel. Dit meen ik uit de grond van mijn hart.
Ja je hebt daar wel een punt.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Genadeklap dit hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, daarvoor was het inderdaad intens goed.
Stijn, blijf jij nog lang de boze user of denk je dat de rancune wel weer wegebt? Ik mis jequote:Op dinsdag 5 september 2017 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
STERREN KOMEN STERREN GAAN
ALLEEN ELVIS BLIJFT BESTAAN
Als zijndequote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stijn is een volslagen debiel geworden tijdens zijn moderatorschap.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, blijf jij nog lang de boze user of denk je dat de rancune wel weer wegebt? Ik mis je
Ik zit vol rancune.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, blijf jij nog lang de boze user of denk je dat de rancune wel weer wegebt? Ik mis je
Dat is ook een act gewordenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho ho, hij heeft ondertussen al weer 3 minuten niemand beledigd!quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je die rancune niet omzetten in algemene haat aan de mensheid? Zwartgalligheid in zijn algemeen lucht op en is minder persoonsgebonden.quote:
RONALDO EN ROBBEN in het filmpjetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 19:00:06You've been waiting. They've been waiting. It’s time to see who made the top 💯 #FIFA18RatingsSee 100-81 👉… https://t.co/tPwn2EmRKq reageer retweet
Ik heb vooral een hekel aan mensen die op een Linkse partij stemmen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je die rancune niet omzetten in algemene haat aan de mensheid? Zwartgalligheid in zijn algemeen lucht op en minder persoonsgebonden.
Misantropen niet te stoppen.
De nieuwe mod gaat mij in de gaten houden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verplichtingen maatje. PRAAT ME BIJ.
Zodra Danny zn forum fixtquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Benieuwd wanneer mijn FOK!-abo in gaat.
Ik krijg zojuist een DM waarin me wordt duidelijk gemaakt dat dit not done is.quote:
Wat bijzonder tolerant.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aan mensen die op een Linkse partij stemmen.
Als eckte eckte heb jij daar natuurlijk schijt aan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik krijg zojuist een DM waarin me wordt duidelijk gemaakt dat dit not done is.
Hmmmm. Dat is wel een beetje een sof. Ik heb welgeteld 1 note en die had ik graag in gezien.quote:
Oh ja?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Danny heeft andere dingen aan zijn hoofd. Daar moet je niet te simpel over denken.
Een fok abonnement is 20 euro? WTF!!!!!!!!!!>!>?!?!?!?!111!!??!?!1!!!quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:36 schreef GGMM het volgende:
Of als dat adres wat je me dm-de echt is wil ikje wel 20 euro sturen. Dan kan je daarvan een abo kopen.
Het is nogal gay, maar ik ben bang dat dat de enige optie is.
Aldus iemand die CDA stemt.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aan mensen die op een Linkse partij stemmen.
Sorry die was voor KKJ bedoeltquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik krijg zojuist een DM waarin me wordt duidelijk gemaakt dat dit not done is.
Is geen act. Om 1 of andere reden vindt Stijn mij een ongelofelijke debiel, terwijl ík dacht dat we vrienden waren. NU vind ik hem ook een ongelofelijke debielquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:30 schreef hafcfan het volgende:
De stijn-scrummie act is vreselijk vervelend
Je kunt Danny effe een DM sturen eventueelquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:36 schreef GGMM het volgende:
Of als dat adres wat je me dm-de echt is wil ikje wel 20 euro sturen. Dan kan je daarvan een abo kopen.
Het is nogal gay, maar ik ben bang dat dat de enige optie is.
Blijf jij eigenlijk VBL modden?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt Danny effe een DM sturen eventueel
Okequote:Op dinsdag 5 september 2017 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt Danny effe een DM sturen eventueel
vindt jijquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat vindt jij van de nieuwe mod?.
Kan zijn dat je even een herinnering moet sturen, maar uiteindelijk moet dat goedkomenquote:
Ik verwacht commentaar.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
vindt jijquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |