Ik ga snijdenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Willen wij wel leven in een fok zonder Kingflopland als moderator?
Tot nooit.
Als je dat soort zaken moet uitspreken, doet het afbreuk aan de ware emotie erachter.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Beste mod van VBL.
Tag, Don en die ander hebben nog NOOIT gezegd dat ze mij mogen.
GGMM is net een wijf wat dat betreftquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je dat soort zaken moet uitspreken, doet het afbreuk aan de ware emotie erachter.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen met een handicap zoals jij worden natuurlijk met een dikke zwarte stift doorgehaald.
Goed bezig man. Iedereen voor mongool uitmaken, maar wel zelf blijven janken als iemand ooit wat terugzegtquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kent vast wel mongolen zoals jij.
Wat naar om te zeggen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
GGMM is net een wijf wat dat betreft
Daar krijg je tegenwoordig bans voorquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Goed bezig man. Iedereen voor mongool uitmaken, maar wel zelf blijven janken als iemand ooit wat terugzegt
Ja, maar dat is buiten de SC om, dus dan telt het nietquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Goed bezig man. Iedereen voor mongool uitmaken, maar wel zelf blijven janken als iemand ooit wat terugzegt
Het doet ook wel erg veel pijn als je iemand uitlacht omdat die een verkeerde voorspelling doet. Dat kan erg kwetsend zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Vreemd dat het wordt toegelatenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Mensen met het syndroom van down zijn toch ook aandoenlijk?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vreemd dat het wordt toegelatenBlijkbaar vinden mensen het schattig.
Ik had geld ingezet op jou als moderator.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik drink nu maar koffie, GGMM. Iets later dan normaal
En die ander.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Beste mod van VBL.
Tag, Don en die ander hebben nog NOOIT gezegd dat ze mij mogen.
Ok.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had geld ingezet op jou als moderator.
Je stelt me ontzettend teleur.
Heb ik voor niks aardig zitten doen tegen jou de laatste 2 dagen.
STIK MAAR LEKKER IN JE KOFFIE
Ik heb net een bakkie op en zo misschien nogmaals.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik drink nu maar koffie, GGMM. Iets later dan normaal
Grapjequote:Op dinsdag 5 september 2017 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En die ander.
MES. STEEK. PIJN.
Latertje.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net een bakkie op en zo misschien nogmaals.
Moet ook nog avondeten trouwens.
Goeie comeback.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje
Dit was een referentie aan Scrummie die jou gisteren vergat.
Te laat cafeïne voor mij.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik drink meestal pas koffie tussen 20:00 en 20:30
Ik had de pech om samen met Stevenmac te beginnen. Wij kregen users uit de meest obscure krochten van Fok! die plots topics kwamen openen...quote:
Ik haat jou.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds wanneer is HMF terug?
VBL / Het grote FEIJENOORD topic #2042 Hup
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had de pech om samen met Stevenmac te beginnen. Wij kregen users uit de meest obscure krochten van Fok! die plots topics kwamen openen...
Toen was ik nog een lurker en vroeg ik me af waarom er ineens allemaal onzintopics stonden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had de pech om samen met Stevenmac te beginnen. Wij kregen users uit de meest obscure krochten van Fok! die plots topics kwamen openen...
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds wanneer is HMF terug?
VBL / Het grote FEIJENOORD topic #2042 Hup
Die in 2013 anders niet. Hels was het.quote:
Jezus wat vroeg.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vandaag over een half uurtje.
Normaal gesproken uurtje of 22.00.
tering wat vroegquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
jeetjequote:Op dinsdag 5 september 2017 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |