Zal ze wel verdiend hebben.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:07 schreef Doublepain het volgende:
haha wat een gangster is het ook, een vrouw met een pistool bedreigen
Ik betaal per vak #privilege. Dus dan kom je ook gelijk goedkoper uit op het hbo. Mijn afstuderen daar bestond uit een half jaar afstudeerstage, ik had 3 contacturen per maand ofzo, en toch moest ik iets van 1500 euro aftikken.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je betaalt dan ook voor een jaar, niet per maand.
Wil je dan geen collegegeld betalen als je op stage bent?
Nee, dan moet VBL weer een nieuwe mod vinden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:09 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik komende nacht nog zo'n nacht heb als afgelopen nacht dan spring ik uit het raam.
Een bed ligt wat comfortabeler.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:09 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik komende nacht nog zo'n nacht heb als afgelopen nacht dan spring ik uit het raam.
Minder suiker gevenquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:11 schreef Jojoortje het volgende:
Gisteren om 21.00 naar bed om alvast wat slaap in te winnen want de kleine slaapt slecht sinds anderhalf week. Wordt hij om 21.15 wakker. Tot 3.00u.
Wij hadden laatst ook zo'n nachtquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:11 schreef Jojoortje het volgende:
Gisteren om 21.00 naar bed om alvast wat slaap in te winnen want de kleine slaapt slecht sinds anderhalf week. Wordt hij om 21.15 wakker. Tot 3.00u.
Wat heeft iedereen het toch over dat ik mod zou willen worden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dan moet VBL weer een nieuwe mod vinden.
Geef gewoon toe dat jij de nieuwe mod bent.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen het toch over dat ik mod zou willen worden.
gewoon tandjes joh gek.quote:
Verstandig als je er geen zin in hebtquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Roland riep al dat de nieuwe mod NIET viesdik zou zijn, snap het ook nietquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu bijna anderhalf week, Haags. Afgelopen twee nachten waren horror.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij hadden laatst ook zo'n nachtecht geweldig, love it!
Geen idee, ik lul ook maar watquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit in Haribo snoep suiker dan?
Sorry hoor.quote:
vind jou wel een moedertypequote:Op dinsdag 5 september 2017 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb je gewaarschuwdquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu bijna anderhalf week, Haags. Afgelopen twee nachten waren horror.
Mijn nichtje zit nu in die van 18.quote:
Daarom.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Roland riep al dat de nieuwe mod NIET viesdik zou zijn, snap het ook niet
Alsof jij mij niet geschikt vindtquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk niemand. Iedereen is ongeschikt
Slaap is zo belangrijk.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zei nog, gooi dat kind alvast in de glasbak want bij 11 maanden ben je in een klap van die roze wolk afgeflikkerd
Jij moet trainen op de fiets, jij wordt onze nederlandse froome. Ik regel een fiets met motor voor je.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij mij niet geschikt vindt
Ja maar jij wil nietquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij mij niet geschikt vindt
Lekker man. Weinig nachtrust voor +- 1.5 week.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn nichtje zit nu in die van 18.
Vorige week een stukje op de elektrische fiets gereden, dat was best prima.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij moet trainen op de fiets, jij wordt onze nederlandse froome. Ik regel een fiets met motor voor je.
Je wordt blauw en mag berichtjes deleten van GGMM en consorten. Wie wil dat nou niet?quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht op een goede aanbieding.
Jij eerst.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
vind jou wel een moedertype
dan kun je ons ook mooi kwijtraken
Wekker van vriend ging om 3.15. Kon hij toch een kwartiertje slaap pakken.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
True. Goede relatie test wel
dat is zo killingquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wekker van vriend ging om 3.15. Kon hij toch een kwartiertje slaap pakken.
Is hij bakker?quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry, maar Emilia kan ik je niet gevenquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht op een goede aanbieding.
Ik flikkerde dan midden in. de nacht weleens wat speelgoed in dr bed zo van zoek het maar uit. Helaas ook wel wat speelgoed wat debiel veel herrie maakte. Kreeg je dat weerquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu jij nog..quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft vanmiddag maar bijgeslapen.
Sowieso maximaal lenenquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:22 schreef hafcfan het volgende:
31 % in Nederland die studeert leent maximaal bij....
die 69%quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:22 schreef hafcfan het volgende:
0 % rente, alles defensief laten beleggen en je pakt 2-3%. Terugbetalen binnen 25 jaar ofzo? Man je bent gek als je het niet doet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:22 schreef hafcfan het volgende:
Bitcoingod.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
0 % rente, alles defensief laten beleggen en je pakt 2-3%. Terugbetalen binnen 25 jaar ofzo? Man je bent gek als je het niet doet.
Denken dat iedereen dat verstandig weglegt.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
0 % rente, alles defensief laten beleggen en je pakt 2-3%. Terugbetalen binnen 25 jaar ofzo? Man je bent gek als je het niet doet.
als je er ook nog bij gaat werken, prima tochquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
max ~¤150 p/m terugbetalen. Na 15 jaar alles kwijtgescholden. 0% rente. Wanneer je een baan hebt gevonden hoef je pas beginnen met terug te betalen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En je moet alle onzin van Vasion beantwoorden in FB (lol)quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Je wordt blauw en mag berichtjes deleten van GGMM en consorten. Wie wil dat nou niet?
Ik zag ook een leuk meisje in het userfototopic, die Strawberry. Al is die volgens mij al bezet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sorry, maar Emilia kan ik je niet geven
Ojah ik ging mij daar in verdiepen nu ik tijd heb.quote:
link?quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag ook een leuk meisje in het userfototopic, die Strawberry. Al is die volgens mij al bezet.
pic?quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag ook een leuk meisje in het userfototopic, die Strawberry. Al is die volgens mij al bezet.
Die lult echt alleen maar onzin tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je moet alle onzin van Vasion beantwoorden in FB (lol)
Dat zijn koekjes.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik flikkerde dan midden in. de nacht weleens wat speelgoed in dr bed zo van zoek het maar uit. Helaas ook wel wat speelgoed wat debiel veel herrie maakte. Kreeg je dat weer
Ik houd niet van schuld of het nou te relativeren valt of niet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niet doen JanCees.quote:
nee zeker nietquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet doen JanCees.
Kijk eens goed in de spiegel. Ziet dat er uit als iemand die het zich kan verloven nog een zak chips naar binnen te proppen?
Want je kan niet afvallen als je gewoon chips blijft eten?quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet doen JanCees.
Kijk eens goed in de spiegel. Ziet dat er uit als iemand die het zich kan verloven nog een zak chips naar binnen te proppen?
Het gaat makkelijker als je in plaats van die chips een appel of een banaan eet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Want je kan niet afvallen als je gewoon chips blijft eten?
Of lucht.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat makkelijker als je in plaats van die chips een appel of een banaan eet.
In een piepjes/coopertest is het zelfs aan te prijzen (lol)quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Want je kan niet afvallen als je gewoon chips blijft eten?
Apen eten ook de hele dag bananenquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat makkelijker als je in plaats van die chips een appel of een banaan eet.
Dat hangt geheel af van het totaalplaatje.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
killer mikegodquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:42 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het ten zeerste op prijs stellen als jullie dit even beluisteren.
Gewoon geen aardappelen, brood, pasta of rijst. Of koolhydraatarm. Weinig suikers innemen en zo min mogelijk zout. 2,5 liter water per dag en veel gemberthee. Zoveel mogelijk gebroken lijnzaad toevoegen en veel fruit eten. Het is echt supersimpel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet eten is geen oplossing.
Laten we JanCees serieus begeleiden met deze uitdaging.
hoiquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat hangt geheel af van het totaalplaatje.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon geen aardappelen, brood, pasta of rijst. Of koolhydraatarm. Weinig suikers innemen en zo min mogelijk zout. 2,5 liter water per dag en veel gemberthee. Zoveel mogelijk gebroken lijnzaad toevoegen en veel fruit eten. Het is echt supersimpel.
niet gekliktquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:42 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het ten zeerste op prijs stellen als jullie dit even beluisteren.
Wat bedoel je met "Of rijst"quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon geen aardappelen, brood, pasta of rijst. Of koolhydraatarm. Weinig suikers innemen en zo min mogelijk zout. 2,5 liter water per dag en veel gemberthee. Zoveel mogelijk gebroken lijnzaad toevoegen en veel fruit eten. Het is echt supersimpel.
waar?quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook aan mensen met een iq boven de 80
Vermoeiende act jaquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die lult echt alleen maar onzin tegenwoordig
Hoe laat?quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bedoel ik.Breek jij je hoofdje nou maar niet over dit soort zaken.
Dat je die moet overslaan. Net als brood, pasta eb aardappelen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "Of rijst"
Pasta en rijst zijn makkelijk over te slaan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat je die moet overslaan. Net als brood, pasta eb aardappelen.
Dus je bedoelde "en rijst" ?quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ebquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik eet dat allemaal en ben niet viesdikquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe euthanasie nu de Christenunie zijn zin heeft gekregen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik eet dat allemaal en ben niet viesdik
Wat is dat voor ketogeen dieet bullshit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Draag soms nog wel S ja, zit wel heerlijk strakquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Sterker nog, je bent een iel mannetje.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hallo Strawberryquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Bump
[ afbeelding ]
Eigenlijk kon die ook in 'hoe zie je er nu uit', maar goed. Same difference
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Hallo StrawberryJr-Style wil met je daten.
Interesse?
brood is genotquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:59 schreef JanCees het volgende:
ik ontbijt al mn hele leven met brood en eet elke avond piepers
dat wordt wel een dingetje lans
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Interesse?
mrstylogodquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schrok mij de tering. Iemand in dat topic heeft MrStylo zijn UI
Ja ga vooral met iemand van 14 datenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Interesse?
Ik zag het ook, had even hartslag 180quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schrok mij de tering. Iemand in dat topic heeft MrStylo zijn UI
lief meisjequote:Op dinsdag 5 september 2017 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Strawberry haar DM-box loopt nu vol
Dat is voor hem geen onbekend terrein.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ga vooral met iemand van 14 daten
Ze was er wel vroeg bijquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is voor hem geen onbekend terrein.
(lol)quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is voor hem geen onbekend terrein.
Het is niet voor mezelf, dom varken.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ga vooral met iemand van 14 daten
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze was er wel vroeg bij
geboortedatum: 01-02-2003
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses:
Pedoquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet voor mezelf, dom varken.
Tering, wat ben jij achterlijk
Hoe dichter bij de nul.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze was er wel vroeg bij
geboortedatum: 01-02-2003
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses:
Jouw vorm is nog tragischer dan die van mij gisteren. Barst jouw kop ook uit elkaar momenteel?quote:
Als je snel resultaat wil boeken is dat the way to go. Weekje of 10 volhouden en je bent weer in shape.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:59 schreef JanCees het volgende:
ik ontbijt al mn hele leven met brood en eet elke avond piepers
dat wordt wel een dingetje lans
Ja, maar dat komt ook meer omdat ik al de hele dag mijn lenzen in hebquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw vorm is nog tragischer dan die van mij gisteren. Barst jouw kop ook uit elkaar momenteel?
Wtf, ook nog fysiek belabberde genen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt ook meer omdat ik al de hele dag mijn lenzen in heb
Jawel.quote:
Kijk eens om je heen hierquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoelaat is de aankondiging?
20 uur.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoelaat is de aankondiging?
Ik zit op -1,25 , valt wel meequote:Op dinsdag 5 september 2017 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf, ook nog fysiek belabberde genen.
Jazekerquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Tagliano. Jij bent toch woonachtig in Rotterdam of ben ik nu in de war met iemand anders?
quote:
Snap er niks meer van hoorquote:
Omdat ik studeer(de) in Rotterdamquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom support je Ajax dan?
Ga je nog naar Baroeg Open Air dit weekend in het Zuiderpark?
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is nep debiel.
Vroeger ook eens uitgehaald met Davy. (daar trapte niemand in.)
Goed ideequote:Op dinsdag 5 september 2017 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verplaatsen naar het keldertje. Enkel admins kunnen het dan nog terugzetten
Ik inmiddels wel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Snap er niks meer van hoor
Davy was toch wel legit moderator op WZV?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is nep debiel.
Vroeger ook eens uitgehaald met Davy. (daar trapte niemand in.)
Dus je support Ajax omdat je studeert in Rotterdam, raar hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat ik studeer(de) in Rotterdam
Helaas staat die niet op het programma
Ga je de weddenschap winnen denk je?quote:
Ga ik effe regelenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
als we dan toch een team van onvermogen creëren maak mij dan ook maar blauw, Tag
Ik ben een uiterst rare jongenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je support Ajax omdat je studeert in Rotterdam, raar hoor.
Oh en zonde.
Je lult zelf zo. Ik heb het over snel resultaat.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je kan dat gewoon prima blijven eten en afvallen. Lul niet zo.
Gefeliciteerd LBMquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga je de weddenschap winnen denk je?
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:11 schreef GGMM het volgende:
Superachterlijk dat Lange_lans niet ook mod is geworden.
Weet je wat? Ik leg mijn functie bij dezen neer. Bekijk het maar.
Ik maak een goede kans.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga je de weddenschap winnen denk je?
Komt goed. Al zou ik GGMM wel weer snel uit zijn functie halen. Die jongen is niet te vertrouwen.quote:
Tyfusjongquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. Al zou ik GGMM wel weer snel uit zijn functie halen. Die jongen is niet te vertrouwen.
Jammer.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jou nemen ze zelfs niet serieus genoeg als nep-mod.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik ben gewoon een debiel.
Ik spreek gewoon namens de gehele mensheid. Dat doe ik eventjes.quote:
Wij niet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je lult zelf zo. Ik heb het over snel resultaat.
Wil je dat eventjes niet doen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik spreek gewoon namens de gehele mensheid. Dat doe ik eventjes.
LBM is het.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Kunnen we al beginnen met het ontgroenen? Dan zal snel duidelijk worden wie er echt kan sluiten.
Moet jij weten.quote:
Gelukkig maar. Ik wil niet weer jouw onterechte bans aan mijn adres moeten aanschouwenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tyfusjong
Jij krijgt geen screen van je notes.
Ik heb dat al eens eventjes niet gedaan, maar dat was zo kort dat het je niet is opgevallen blijkbaars.quote:
Tering wat veel notesquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:17 schreef Doublepain het volgende:
Je hebt 368 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Waarom moet ik nog steeds betalen voor mijn notes?
Omdat je fag bentquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:17 schreef Doublepain het volgende:
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Omdat je uiteraard heul geen mod was maar louter een kleurtje hadquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:17 schreef Doublepain het volgende:
geef mij 2 positieve dan heb ik er 300quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:17 schreef Doublepain het volgende:
Ik precies 100quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef GGMM het volgende:
Je hebt 518 notes gekregen van onze moderators.
lol
Wat leuk dat je een quote van mij in je onderschrift heb zeg.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat je uiteraard heul geen mod was maar louter een kleurtje had
Welkequote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat leuk dat je een quote van mij in je onderschrift heb zeg.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MED / We hebben een nieuwe blauwe op VBL!
Toen ik ze een keer kon inzien waren alleen mijn slechte grappen genote.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja snap er ook niks van, maar kan ze niet inzien dus zal er ook nooit van leren
Ik vier het met een feestelijk nummerquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die post toch alleen in het PSV topicquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat zijn tekstenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik ben gewoon een debiel.
Da's waar ookquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
"Je bent net zo lang gestoord tot je een genie bent"~JC
Ohja, ik zou nog ergens op terugkomenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Is dit alleen VBL?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt dus iemand mod die in 2016 net zoveel heeft gepost als Haags op een slechte dag
Ja, als je maar een beetje normaal doet ben je tegenwoordig kandidaat moderator.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt dus iemand mod die in 2016 net zoveel heeft gepost als Haags op een slechte dag
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
En die ik nooit zie posten in het livetopic. Dus dan maar hopen dat Tagliano er altijd is, want Don is ook altijd weg en Drizzt moet zijn vogels in de gaten houden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
|quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken die hele vent niet. Allemaal mods nu die je nooit ziet hier. (op Dritz na)quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen met een handicap zoals jij worden natuurlijk met een dikke zwarte stift doorgehaald.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als je maar een beetje normaal doet ben je tegenwoordig kandidaat moderator.
Kwaliteit > Kwaliteitquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
|
Je hebt gelijk. Kwaliteit > Kwaliteit.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen met een handicap zoals jij worden natuurlijk met een dikke zwarte stift doorgehaald.
Zo danquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen met een handicap zoals jij worden natuurlijk met een dikke zwarte stift doorgehaald.
Je bent zelf een dikke zwarte stift gek :Squote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwaliteit > kwantiteit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ging toch normaal doen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt rellen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die ik nooit zie posten in het livetopic. Dus dan maar hopen dat Tagliano er altijd is, want Don is ook altijd weg en Drizzt moet zijn vogels in de gaten houden.
Misschien jou er toch effe bij halenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die ik nooit zie posten in het livetopic. Dus dan maar hopen dat Tagliano er altijd is, want Don is ook altijd weg en Drizzt moet zijn vogels in de gaten houden.
autoriteit > hilariteitquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Strawberry al geregeld?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien jou er toch effe bij halen
Je moest eens weten wat er allemaal mogelijk is met een kleurtjequote:
Ik pak toch nog een keer terug op Kwaliteit > kwantiteit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Stijn heeft in 2016 meer betogen in FB gehouden dan LBM aan totale posts heeft gemaakt
Ik laat mij graag overtuigen Lansquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik pak toch nog een keer terug op Kwaliteit > kwantiteit.
Topuser.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken LBM al sinds ik hier als 12-jarige belhamel post.
Zal je moeder eens ontgroenen gekke FAquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga eens eten
Veel plezier met ontgroenen enzo
Ik zal tips aan Lange_Lans vragen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal mogelijk is met een kleurtje
Mijn schoen zal roodkleuren maar bedanktquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga eens eten
Veel plezier met ontgroenen enzo
Stoer!quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken LBM al sinds ik hier als 12-jarige belhamel post.
Zwart is toch geen kleurquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal tips aan Lange_Lans vragen.
Als je een kwaliteitsuser in het PSV-topic bent, weet je dat je het in het leven gemaakt hebt.quote:
Hij kent vast wel mongolen zoals jij.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Stoer!
Maar de belangrijkste vraag: Kent hij jouw bekerfoto ook?
Wie?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:
Is dit de eerste psv-mod sinds Guitarist?
wie?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:
Is dit de eerste psv-mod sinds Guitarist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |